Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
donderdag 8 januari 2009 om 22:46
donderdag 8 januari 2009 om 22:56
Hallooooooo! Hier nog even een laat bericht van Indi!
Ben bij vrienden geweest en heb daar gegeten en ook "wie is de mol?"gekeken..Dat brilletje van Hans viel me idd ook op!
Schaatsen met de kids was errug leuk! Heb zelf niet geschaatst, maar heb me heel goed vermaakt!
WM, veel plezier morgen!
Zo..ga nu maar eens mijn ogen dichtdoen!
Ik beloof plechtig dat ik morgen even op iedereen zal reageren, maar nu vallen de oogjes dicht..
Trusten allemaal!!
En lees ik daar sushi? Mmmmmm!! Leuk om zelf te maken!
Ben bij vrienden geweest en heb daar gegeten en ook "wie is de mol?"gekeken..Dat brilletje van Hans viel me idd ook op!
Schaatsen met de kids was errug leuk! Heb zelf niet geschaatst, maar heb me heel goed vermaakt!
WM, veel plezier morgen!
Zo..ga nu maar eens mijn ogen dichtdoen!
Ik beloof plechtig dat ik morgen even op iedereen zal reageren, maar nu vallen de oogjes dicht..
Trusten allemaal!!
En lees ik daar sushi? Mmmmmm!! Leuk om zelf te maken!
vrijdag 9 januari 2009 om 14:47
Goedemiddag!
Staat iedereen op het ijs ofzo?
Schaatsen met de kids was GE-WEL-DIG. Net even boodschappen gedaan en ga nu een lekkere appeltaart bakken even snel. Straks komt vriendinnetje thee'en.
Vanavond komt een vriend lekker hapje eten. Gezellig....
Hoe is het met jullie allemaal?
Leuke dingen gepland staan?
Staat iedereen op het ijs ofzo?
Schaatsen met de kids was GE-WEL-DIG. Net even boodschappen gedaan en ga nu een lekkere appeltaart bakken even snel. Straks komt vriendinnetje thee'en.
Vanavond komt een vriend lekker hapje eten. Gezellig....
Hoe is het met jullie allemaal?
Leuke dingen gepland staan?
vrijdag 9 januari 2009 om 15:14
Shit, ik had dit topic beter doormoeten lezen. Ik dacht dat je er ook serieuze zaken kon posten, maar het gaat over schaatsen, appeltaart bakken etc. jammer dat er niemand op mijn posting reageert. Maar ja, is mijn eigen schuld. Ik zag staan: hoe lang ben je al single, kinderwens etc. dus dacht het kon wel. achteraf beter zelf een topic kunnen openen. Maar weer van geleerd: eerst heel goed lezen!!
vrijdag 9 januari 2009 om 15:18
Heee Wm!
Ik ben ook thuis..heb boodschappen gedaan en zit even lekker op de bank nu...
Morgen ga ik het huis schoonmaken (ja echt! ) en 's avonds lekker uit eten met een vriendin en ik hoop dat ze mee gaat stappen. Zondag ga ik bij de buren eten..
Vanavond zou er hier een vriendin komen,maar die heb ik afgebeld. Wil even een avondje niets
Ik ben ook thuis..heb boodschappen gedaan en zit even lekker op de bank nu...
Morgen ga ik het huis schoonmaken (ja echt! ) en 's avonds lekker uit eten met een vriendin en ik hoop dat ze mee gaat stappen. Zondag ga ik bij de buren eten..
Vanavond zou er hier een vriendin komen,maar die heb ik afgebeld. Wil even een avondje niets
vrijdag 9 januari 2009 om 15:25
Hallo Ladychipmunk,
Hierbij nog een verlaat welkom van mijn kant..Ik geloof dat ik inderdaad nog niet op je gereageerd heb..Ik werk ook 5 dagen in de week en heb wel eens andere dingen te doen..
Als ik terug lees zie ik dat er wel degelijk gereageerd is op jouw post! En ja..er worden hier hele normale dingen besproken, maar als je wat pagina's terug leest zie je dat we ook heel erg serieus kunnen zijn.
Doe gewoon gezellig mee! En als je er geen zin in hebt..ook prima!
Hierbij nog een verlaat welkom van mijn kant..Ik geloof dat ik inderdaad nog niet op je gereageerd heb..Ik werk ook 5 dagen in de week en heb wel eens andere dingen te doen..
Als ik terug lees zie ik dat er wel degelijk gereageerd is op jouw post! En ja..er worden hier hele normale dingen besproken, maar als je wat pagina's terug leest zie je dat we ook heel erg serieus kunnen zijn.
Doe gewoon gezellig mee! En als je er geen zin in hebt..ook prima!
vrijdag 9 januari 2009 om 15:29
Lady, we hebben wel degelijk op je posting gereageerd hoor!
Maar het is wel een beetje een topic waar we alles met elkaar delen, van onze sores wat betreft relaties t/m appeltaart bakken ja. Jammer dat je je hier blijkbaar niet thuisvoelt. Je blijft evengoed welkom hoor
Lekker even avondje niks voor indi, en druk weekend qua uitjes zo te zien
Ik ga vanavond dus met PD naar de fillum. Ben benieuwd wat er allemaal voor gevoelens door mijn hoofd/lijf/gedachten gaan vanavond. Ik merk het wel. Ik ga er gewoon compleet zonder verwachtingen, plannen of voornemens naartoe.
En morgen is een vriend van me jarig, hij viert het 's middags, dus hopelijk krijg ik er 's avonds nog een paar mee naar de kroeg
Maar het is wel een beetje een topic waar we alles met elkaar delen, van onze sores wat betreft relaties t/m appeltaart bakken ja. Jammer dat je je hier blijkbaar niet thuisvoelt. Je blijft evengoed welkom hoor
Lekker even avondje niks voor indi, en druk weekend qua uitjes zo te zien
Ik ga vanavond dus met PD naar de fillum. Ben benieuwd wat er allemaal voor gevoelens door mijn hoofd/lijf/gedachten gaan vanavond. Ik merk het wel. Ik ga er gewoon compleet zonder verwachtingen, plannen of voornemens naartoe.
En morgen is een vriend van me jarig, hij viert het 's middags, dus hopelijk krijg ik er 's avonds nog een paar mee naar de kroeg
vrijdag 9 januari 2009 om 15:53
Lady, het fijne van dit topic is juist dat het over van alles gaat en niet alleen over de zware kanten van het single zijn ; er overkomen ons ook een heleboel dingen die daar niets mee te maken hebben en het is fijner om een beetje elkaars leventje te kennen om zo beter te kunnen inspelen op iemand die een wat diepere vraag stelt, snap je? Ik vind het fijn dat je er bent en wil graag met je van gedachten wisselen over mannen of juist niet over mannen, over een dringende kinderwens of over de kinderen in je klas maar ook over de kleur van je nieuwe slaapkamer, over de katteharen en over van alles en nog wat!
vrijdag 9 januari 2009 om 15:54
hallo!
LM zit nog steeds in de ziekeboeg... en denk dat ook nog wel evne duurt, voordat er helemaal uit ben. Goh wat heb ik me ziek gevoeld deze week, vandaag is de 1e dag dat me klein beetje beter voel...Stomme griep!
Spannend Mozz, vanavond! Misschien moet je het maar gewoon over je heen laten komen, en proberen niet te druk te maken.
Indi, druk programma dus?? Maar vanavond lekker avondje rust dus?
LadyCM, welkom! Gewoon gezellig meeschrijven hoor, gaat inderdaad over van alles en nog wat. De dagelijkse beslommeringen en inderdaad ook onze mannen perikelen!
Oh appeltaart...lekker zeg!!
LM zit nog steeds in de ziekeboeg... en denk dat ook nog wel evne duurt, voordat er helemaal uit ben. Goh wat heb ik me ziek gevoeld deze week, vandaag is de 1e dag dat me klein beetje beter voel...Stomme griep!
Spannend Mozz, vanavond! Misschien moet je het maar gewoon over je heen laten komen, en proberen niet te druk te maken.
Indi, druk programma dus?? Maar vanavond lekker avondje rust dus?
LadyCM, welkom! Gewoon gezellig meeschrijven hoor, gaat inderdaad over van alles en nog wat. De dagelijkse beslommeringen en inderdaad ook onze mannen perikelen!
Oh appeltaart...lekker zeg!!
vrijdag 9 januari 2009 om 16:06
Arme LM... wat duurt het lang zeg, je griep. Gelukkig voelde je je vandaag ietsje beter. Hopelijk gaat het nu de goede kant op!
Ik laat het lekker over me heen komen vanavond. Gewoon totaal open mind erheen en ik merk vanzelf wel hoe we op elkaar reageren. We gaan naar 'Burn after reading', was ik wel benieuwd naar... iemand die al gezien hier?
Ik laat het lekker over me heen komen vanavond. Gewoon totaal open mind erheen en ik merk vanzelf wel hoe we op elkaar reageren. We gaan naar 'Burn after reading', was ik wel benieuwd naar... iemand die al gezien hier?
vrijdag 9 januari 2009 om 16:51
Ja ja de appeltaart zit nu in de oven! mjammie.... Gaat je huis zo lekker van ruiken!
Indi...kan me voorstellen dat je even avondje rust wilt. Weer flink aan de bak geweest met werken... Ach nog 6 weken!
Hoop dat je verder een fijn weekend gaat beleven en ook op stap gaat! Misschien staat er dan ineens die prins op schaatsen voor je neus!
Mozz..Spannend vanavond naar de film met PD. Ik geloof dat jullie het best gezellig gaan hebben. Misschien alleen wel op bepaalde momenten wat ongemakkelijk. Maar dat is logisch. Welke film gaan jullie? Laat je even weten hoe het is gegaan?
LM...Jeetje balen zeg! Zit je ook echt niet op te wachten. Rustig weekendje voor jou dan. Hopelijk voel je je elke dag steeds een stukje beter!
MP....Hoe is het vandaag met jouw?
En de anderen....hoe is het met jullie?
Indi...kan me voorstellen dat je even avondje rust wilt. Weer flink aan de bak geweest met werken... Ach nog 6 weken!
Hoop dat je verder een fijn weekend gaat beleven en ook op stap gaat! Misschien staat er dan ineens die prins op schaatsen voor je neus!
Mozz..Spannend vanavond naar de film met PD. Ik geloof dat jullie het best gezellig gaan hebben. Misschien alleen wel op bepaalde momenten wat ongemakkelijk. Maar dat is logisch. Welke film gaan jullie? Laat je even weten hoe het is gegaan?
LM...Jeetje balen zeg! Zit je ook echt niet op te wachten. Rustig weekendje voor jou dan. Hopelijk voel je je elke dag steeds een stukje beter!
MP....Hoe is het vandaag met jouw?
En de anderen....hoe is het met jullie?
vrijdag 9 januari 2009 om 16:58
Goedemiddag !
MP: JC staat voor jongerencentrum. Ik doe vrijwillig een aantal uren per week tappen, schoonmaken, meedenken daar. Verder ben ik er ook minimaal 1 avond in de week aan de bar te vinden. Tis een hele bijzondere organisatie omdattie geheel op zo'n 200 vrijwilligers draait. Een hele fijne groep mensen, die blijft groeien. Helaas heeft het publiek ons nog niet herondekt, of zal het de crisis zijn ...... ?
Pop; volgens mij bedoel je Dennis; hij heeft niet zn eigen naam ingetoest. Ik zal het topic niet vervuilen met mijn 3 pagina's tellende theorie.....
Hierna bij 'Ik vertrek' ben ik spontaan naar bed gegaan; kon dat gekloot niet aanzien.
Droom al drie nachten over vnvd; eerste koorrepetitie met de nieuwe dirigent..... Voel/ben enorm verantwoordelijk voor het gehele gebeuren, gezien ik voorzitter ben.....
Hopelijk komt alles op zn pootjes terecht !
MP: JC staat voor jongerencentrum. Ik doe vrijwillig een aantal uren per week tappen, schoonmaken, meedenken daar. Verder ben ik er ook minimaal 1 avond in de week aan de bar te vinden. Tis een hele bijzondere organisatie omdattie geheel op zo'n 200 vrijwilligers draait. Een hele fijne groep mensen, die blijft groeien. Helaas heeft het publiek ons nog niet herondekt, of zal het de crisis zijn ...... ?
Pop; volgens mij bedoel je Dennis; hij heeft niet zn eigen naam ingetoest. Ik zal het topic niet vervuilen met mijn 3 pagina's tellende theorie.....
Hierna bij 'Ik vertrek' ben ik spontaan naar bed gegaan; kon dat gekloot niet aanzien.
Droom al drie nachten over vnvd; eerste koorrepetitie met de nieuwe dirigent..... Voel/ben enorm verantwoordelijk voor het gehele gebeuren, gezien ik voorzitter ben.....
Hopelijk komt alles op zn pootjes terecht !
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.