Minnaressen deel 36

19-07-2007 17:56 5104 berichten
Alle reacties Link kopieren
[Bewerkt door moderator, provocatie]

Vervolg Minnaressen
anoniem_53394 wijzigde dit bericht op 09-08-2007 09:35
Reden: Provocatie
% gewijzigd
Idd, champagne ga je krijgen. Je kan me een prive-berichtje sturen met een adres dan laat ik het daar aflevern. En niet het adres van je ex-GM doorgeven he.
quote:puk69 schreef op 08 januari 2009 @ 20:19:

Idd, champagne ga je krijgen. Je kan me een prive-berichtje sturen met een adres dan laat ik het daar aflevern. En niet het adres van je ex-GM doorgeven he.Gek wijf

Lijkt het je geen strak plan om gezellig eens iets af te spreken met alle first wives, second wives etc.

En over dat boek: dat kan er nu dus echt komen! Wedden dat het een bestseller wordt?!
En over dat boek: dat kan er nu dus echt komen! Wedden dat het een bestseller wordt?![/i][/fgcolor][/quote]

Afgezien van het feit dat je een mooie doorstart hebt kunnen maken met Pukman na dit hele drama, hou je er tenminste ook een bom duiten aan over....

Winkelen!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarom een vrouw minnares wordt? Nou in mijn geval ... en dit is ook puur mijn mening... Ik was een gebonden vrouw, kindjes en "ongelukkig" in haar relatie. In plaats te vechten voor mijn relatie komt daar een gebonden man. Die mij weet te raken, die mij datgene geeft en biedt wat ik thuis mis. Die man heeft achteraf meer kapot gemaakt dan dat hij mij hielp. Ik zie het nu wel helder maar toen niet. Hij was een KL**Tz*k eerste klas. Sommige van jullie zullen mijn verhaal kennen. Hij gebruikte mij en omdat ik zo vreselijk naief was vertelde ik hem hoe ik mij voelde.. en dat kon hij dan weer gebruiken om mij weer te paaien en te ,...... In plaats te vechten voor mijn relatie stond hij tussen ons in en duwde mij verder en verder de afgrond in. Ik was zwak. Totdat ik het niet meer toestond. Met pijn en moeite afscheid genomen van hem en mijn relatie heb ik beeindigd. Ik geef toe ik verdien geen schoonheidsprijs, want ook mijn huidige vriend was eerst gebonden, ik weet het. Maar ik ben uiteindelijk wel eerlijk geweest. Het heeft tijd gekost en ik heb er veel van geleerd. Ik zie mijn eerste minnaar nog regelmatig. En tot voor kort heeft hij het nog bij mij geprobeerd. Toen ik boos werd durfde hij te vragen of ik niet een leuke vriendin voor hem had, want ik kende hem toch? Hij had een grote behoefte aan sex. Je zult hem toch..... En hij... Hij is nog steeds "gelukkig" gebonden....
Winkelen met een bom duiten verdiend met mijn eigen bestseller! Dat zou een mooie afsluiting zijn.

Irl champagne met first en second wives maar vooral met happy wives is een strak plan. Weet alleen niet of ik achter mijn virtuele masker vandaan durf te komen.
Hallo, ik ben Thelma.

Nieuw hier. Ik lees al wel een poosje mee. Ben minnares al bijna 3 jaar. Zelf relatie en hij ook. Ik moet eerlijk zeggen dat wij geen pogingen ondernemen om te stoppen met deze geheime relatie. We zitten er allebei redelijk prettig in en van beide kanten worden er geen eisen gesteld. Sterker nog ik zou niet willen dat hij uit zijn relatie stapt. En andersom is het ook zo. Waarom niet? Omdat na de eerste heftige periode van het "nieuw" zijn het een oprecht prettige relatie is. Wij respecteren elkaars vrijheid en bestaande relatie zonder daarin ook maar iemand te beschimpen. Ik ken de reden waarom hij dit doet en hij kent mijn reden. Dat heeft niet alles te doen met lust. Zeker niet na deze toch wel lange tijd. Een soort verknochtheid aan elkaar en ook liefde. Het is niet anders. De bestaande realtie van beiden daar is ook liefde. Anders. Klinkt raar houden van twee mensen. Maar het kan. Verschillende soorten van liefde denk ik. De een is een (aanvaarde) droomwereld en de andere is de realiteit. Het komt voor dat we elkaar soms een week niet spreken, zien of hoe dan ook contacten. Dat geeft geen onrust maar weten beiden dat er dan omstandigheden zijn waardoor dat even dan niet kan. Door middel van korte mededeling wordt dat dan vertelt. Als het stopt en dat kan, dan is dat zoen zual het ongetwijfeld verdriet brengen maar zullen er beide een prettige herinnering aan houden. Maar voor als nog is deze GM en ik voor hem een goed gevoel gebeuren. Ik lees ook de reacties van de partners die de bedrogenen zijn hier. Ik kan me inleven in hun situatie maar de minnares/minnaar is niet altijd de "slechterik" Voor Puk, petje af hoe jij hier mee omgaat. En jouw commentaar is heel prettig om te lezen. Al zul je wel denken nu "weer zo een".Ja, ik weet het . Wij zouden beter moeten weten en heel sterk zijn en er uit moeten stappen. Zo simpel ligt het niet altijd.
wie nooit dwaalt, zal nooit verstandig worden.
quote:puk69 schreef op 08 januari 2009 @ 22:39:

Winkelen met een bom duiten verdiend met mijn eigen bestseller! Dat zou een mooie afsluiting zijn.

Irl champagne met first en second wives maar vooral met happy wives is een strak plan. Weet alleen niet of ik achter mijn virtuele masker vandaan durf te komen.Why not?

Je krijgt niets anders dan lof hier... Nu ook weer van Thelma die net schrijft....

Pukman mag wel uitkijken want als hij ooit nog een misstap doet, dan komt er opeens een heel leger aan en gaan we hem met zijn allen lynchen
Arme Pukman zou ik bijna zeggen, maar als Pukman nog 1 misstap maakt wordt er niet meer gepraat of gelyncht, Ik vertrek dan direct in stilte, Zou dat leger wat er voor me klaarstaat dan liever voor mezelf gebruiken, mag dat ook.

Why not, is een restje van oude Puk, een hard restje, Maar ik kom dat beloof ik.

Thelma weer 1 welnee als ik zo zou denken dan las ik hier niet, Jij bent in mijn ogen weer een ander soort minnares omdat jullie beiden gebonden zijn en beiden niet meer dan dit willen. Dat neemt een hoop nare gevoelens die veel minnaressen hebben weg.

Verstandelijk begrijp ik het wel, gevoelsmatig niet. Houden van twee mensen bestaat dat weet ik. Ik kan me alleen niet voortellen dat ik voor 2 mannen liefdesgevoelens kan hebben die ik wil omzetten in daden. (hoop dat je begrijpt wat ik bedoel). Jammer vind ik alleen dat je dit thuis niet bespreekbaar maakt en dat je je partner dus geen keuze geeft.

Ik vind namelijk dat een partner recht heeft om dit soort dingen te weten. Beslissingen die ook het leven van je partner beinvloeden moet je bespreken, is mijn mening.

Dewit, je wordt helemaal ondergesneeuwd hier. Ik hoop dat je nog overeind staat.
Puk, laat mij maar lekker ondersneeuwen hoor, leek af en toe wel alsof het 'mijn' topic was ofzo. Ben wel blij als ik af en toe een het verhaal van een ander lees.

Gisteren is GM eindelijk langs geweest. We hadden eigenlijk niet zoveel meer te bespreken, alles was per telefoon wel al zo'n beetje gezegd. Hij vroeg wat ik wilde; wat een behoorlijk stomme vraag is want hij weet best wat ik wil alleen kan hij dat niet geven.

Ik heb gezegd dat het me het beste lijkt om elkaar pas in februari, na mijn vakantie weer te zien of te spreken. Natuurlijk wil ik graag weten hoe het met hem gaat, en andersom ook maar iedere keer als ik hem spreek ben ik weer van de kaart. Helemaal verliefd, en voelt het gemis alleen maar weer groter. Hij wilde me voor mijn vakantie toch nog graag weer zien en ik heb ja gezegd, ook zou hij me nog bellen na het weekend om te vragen hoe het gaat.

Vandaag mijn moed bij elkaar geraapt en hem een sms gestuurd. Dat hij me niet moet bellen en ik hoop dat hij snel weer gelukkig is.

Nu maar hopen dat ik het ook vol houdt tot op zijn minst na de vakantie. Ergens hoop ik nog steeds dat hij naar me toe komt. Maar ik weet dat hij dat niet zal doen voordat hij zijn huwelijk weer echt een kans heeft gegeven, en dat doet hij niet zolang hij contact houdt met mij.

Vakantie is overigens geboekt, eind volgende week ga ik weg. Weg van iedereen die me gelukkig Nieuwjaar wenst en de standaard "alles goed?" vraag. Weg van de kou, weg van GM, weg van mijn werk en weg uit mijn te kleine huisje.

Twee weken rust, strand, zon en af en toe een feestje.
"laat mij maar lekker ondersneeuwen"

"ik wil hem pas na mijn vakantie spreken"

"hij wil me voor mijn vakantie spreken en ik heb ja gezegd"

"hij zou me nog bellen om te vragen hoe het gaat" wat denkt ie zelf?!!!

"ergens hoop ik dat hij naar me toekomt"

Meid wat word jij geleefd, je zit weer in de wachtkamer en komt er nooit meer uit, want dat wil je niet.

Jammer dat je maar 2 weken op vakantie gaat, een jaar weg van hem (of langer) zou beter zijn...........

Nou ja, succes dan maar. En een fijne vakantie, ik hoop oprecht dat je daar tot jezelf komt.
Ja, dat is een voor de hand liggende gedachte. Partner inlichten over wat er speelt. Dat zou bij mij wel kunnen. Mijn man is ziek ( geestelijk vermogen gaat snel achteruit, tumor) en ouder (stuk) dan ik. Hij zou dat wel kunnen en zou ook openstaan voor kennismaking. Hij zegt dat ook tegen mij. Als je iemand tegenkomt die een stukje kan invullen wat ik niet meer kan en waar ik ook geen behoefte meer aan heb, wil ik dat je dat bespreekt met mij. Het hoeft niet in het geheim. Alleen hier in ons huis geen gevrij. Koffie drinken, borrelen,gesprek alles mag. Maar dat niet. Hij weet dat ik hem nooit bij hem weg zal gaan. In voor en tegenspoed was eens de belofte. En die kom ik na. Met liefde. Dus daden zijn er maar bij een. Maar bij GM is het niet bespreekbaar. Om veel problemen te voorkomen kiezen we dan om het maar stil te houden. Dat is voor mij moeilijk omdat ik eigenlijk best openheid van zaken zou willen geven aan mij man. Ik weet dat als mijn man komt te overlijden dat de relatie met GM anders zal worden. Mss. wel stopt. Omdat ik dan single ben en er waarschijnlijk niet voor kies om een leven in de schaduw te leiden. En ik zou ook dan niet willen dat hij zijn partner verlaat. Dat zal hij ook niet doen. Ook daar is in voor en tegenspoed een belofte die staat. Ook met liefde. En dat bedoel ik mensen van twee mannen of vrouwen kunnen houden. Op een andere manier. Bij de een liefde omdat die uit groeide tot liefde en diepe genegeheid en de ander het ervaren wat is et om ook nog vrouw of man en minnares of minnaar te zijn. En genieten van de andere dingen die in de realiteitsrelatie niet mogelijk zijn. En daarom lees ik hier. En daarom niet het topic na de affaire. Want wat de reden ook is, ik doe ook mee aan het vreemdgaan en zal daar mensen mee kwetsen als het uitkomt. En er komt nog bij dat ik ook mijn dromen heb als minnares. Net zo als alle anderen. Samen zijn ooit? Of kiezen uitendelijk voor schaduwvrouw? Of loslaten en doorgaan? De tijd zal het leren. Thanks voor het lezen. Waar kun je het anders kwijt dan op het internet. Het is een taboe. In alle vormen.
wie nooit dwaalt, zal nooit verstandig worden.
Dat zie je goed Dewit, hij geeft zijn huwelijk geen kans zolang hij nog met jou contact heeft. Zolang jij dit nog toelaat, in welke vorm nog ook geef je jezelf ook geen kans.

Ga lekker op vakantie en ga daarna pas denken wat je wilt. De komende weken ga je alleen denken aan Dewit, kind van de Wit en welke bikini je aan doet. Oh ja en zo nu en dan wat zonnestralen hiernaartoe sturen natuurlijk.

Maak hem even onbelangrijk en jezelf belangrijk, dat mag namelijk. Je hoeft niet ongelukkig te zijn omdat hij dat ook is. Jouw leven Dewit en vooral jouw vakantie.
Thelma, wat een aanvulling op je verhaal. Ben er gewoon stil van. Jouw situatie is inderdaad groot taboe.
[quote]puk69 schreef op 09 januari 2009 @ 16:58:

Arme Pukman zou ik bijna zeggen, maar als Pukman nog 1 misstap maakt wordt er niet meer gepraat of gelyncht, Ik vertrek dan direct in stilte, Zou dat leger wat er voor me klaarstaat dan liever voor mezelf gebruiken, mag dat ook.

Ja, dat mag ook! Mocht het zo ver komen, dan heb je in ieder geval een heel leger met vriendinnen waar je terecht kan, voor wat dan ook!

Maar dat gaat niet zover komen, want Pukman zou gek zijn! Die heeft God al op zijn blote knieen gedankt dat jij zo'n groot hart hebt!
[quote]thelma schreef op 09 januari 2009 @ 20:02:

Ja, dat is een voor de hand liggende gedachte. Partner inlichten over wat er speelt. Dat zou bij mij wel kunnen. Mijn man is ziek ( geestelijk vermogen gaat snel achteruit, tumor) en ouder (stuk) dan ik. Hij zou dat wel kunnen en zou ook openstaan voor kennismaking. Hij zegt dat ook tegen mij. Als je iemand tegenkomt die een stukje kan invullen wat ik niet meer kan en waar ik ook geen behoefte meer aan heb, wil ik dat je dat bespreekt met mij. Het hoeft niet in het geheim.

Ik vind dit wel heftig. Was wel even stil toen ik dit las

Je bent wel een lichtend voorbeeld van hoe het ook kan zijn. Don't judge a book by its cover, heb ik ooit gelezen! Het is niet altijd zo plat en ordinair als bijvoorbeeld Moniekk denkt... Jammer dat ze hier niet meer leest (aangezien ze het nogal misselijkmakend vond wat hier geschreven werd)....

Bij mij was het een kwestie van vluchtgedrag, uit een hele zware ongelukkige relatie...Bij mijn NGM kon mijn accu weer opladen. Denk ook zeker dat mijn toenmalige man echt een leukere vrouw aan mij heeft gehad daardoor.... Naarmate de tijd vorderde kreeg ik er alleen een probleem bij: ik begon veel te veel gevoelens voor hem te krijgen....Maar goed: mijn verhaal is hier wel bekend inmiddels...

Puk: dit is ook een mooie titel voor een boek: "de schaduwvrouw", maar dan door een minnares geschreven....
quote:dewit schreef op 09 januari 2009 @ 17:19:

Twee weken rust, strand, zon en af en toe een feestje.

Ik wil ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
thelma heb je verhaal gelezen,en dat is weer een heel ander verhaal.

als ik jou was had ik mijn man ook niks gezegd..

oepssss dat ik dat zeg hahaha ;)

maar idd ieder heeft zo zin verhaal..
Greys doe jij schaduw-vrouw en voor een GM met schrijfaspiraties hebben we nog de wolf in schaapskleren klaarliggen.
quote:puk69 schreef op 10 januari 2009 @ 16:13:

Greys doe jij schaduw-vrouw en voor een GM met schrijfaspiraties hebben we nog de wolf in schaapskleren klaarliggen.Nou, Puk: ik heb heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel materiaal voor een heeeeeeeeeeeeeeeeeel dik boek

Dat wordt een mooie trilogie! Of een drieluik, hoe je het noemen wilt!
Hey dames,

Inderdaad, leek/lijkt mij beter om hier niet meer mee te lezen.

Ik ben een bedrogen vrouw en hetgeen is gebeurd is nog heel vers.

Ik mag/wil niet generaliseren, natuurlijk heeft elk verhaal twee (en in geval van een minnares drie) kanten.

Mijn verhaal ging over de minnares omdat daar deze topic over gaat.

Dat mijn vriend HEEL erg fout was dat ontken ik zeker niet. Of wij het samen redden dat staat nog lang niet vast. Ik weet niet of ik het kan vergeven/vergeten. De conclusie is: professionele hulp van buiten en een relatie die is verwoest.

Een man die, al was het maar kort, liegt en bedriegt recht in het gezicht van de vrouw waarmee hij zijn leven deelt en waar hij van houdt (zegt te houden) op het moment dat haar vader sterft (ja dames, hoeveel klappen kan een mens verduren)...

Het verhaal van de dame in kwestie vond en vind ik inderdaad misselijkmakend. Zij wist dat mijn vader in de periode van bedrog was overleden, zij wist dat er problemen waren, zij wist dat ik ziek was/ben. Maar zij had haar tanden in mijn partner gezet en wilde hem blijkbaar hebben. En nu.............nu is zij stuk van verdriet en dat stukje snap ik dan even niet.

Dit is geen topic voor mij dussssssssssss vandaar dat ik niet meer zal meelezen en mijn reactie(s) zal geven.

Toch sterkte voor iedereen.
GM en ik zijn gestopt en deze keer wil ik dat zo houden.

Ben een jongen tegen gekomen die ik graag beter wil leren kennen en die ik gewoon recht in zijn ogen aan wil blijven kijken. GM is de schuldgevoelens richting zijn vrouw ook zat dus kan me niet voorstellen dat het weer opnieuw gaat beginnen. We hebben genoeg lol gehad, tis nu tijd om verder te gaan.
Insideout, wat goed van je!

Ik hoop dat je het verleden achter je kunt laten en een leuke nieuwe relatie krijgt!
InsideOut, ik hoop dat het je lukt en je hem echt achter je te laten.

Succes!
Ik hoop het ook...

Heb tranen met tuiten gehuild en nu af en toe nog..maar het is tijd voor een vriend die ik gewoon kan bellen wanneer ik wil, waar ik tegenaan kan liggen op de bank, die me vertroetelt als ik ziek ben...

Het komt goed.
InsideOut ik begrijp precies wat je bedoelt. Hoeveel ik ook van GM houd het waren de kleine dingen die ik het meest ging missen. Iemand die je altijd kunt bellen, waar je samen mee door de stad kunt lopen, die er meteen is als je hem nodig hebt, iemand met wie je je niet hoeft te verstoppen.

Ik hoop dat je bij je nieuwe date alles kunt vinden wat je mist en nog veel meer.

En inderdaad; Op een dag wordt je wakker en dan blijkt alles goed te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven