Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 08 januari 2009 @ 21:51:

En Inat heeft een smoesjeshormoonsyndroom En Erwt heeft een snoepjesmogennietmaarkunneneigenlijkbestwantErwtishelemaaaaalnietdiksyndroom
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Jon zonder h klinkt een beetje gecastreerd. No wonder

Ik ga voor een dikke grote H man, lekker
Tssssskkkkkkkkkkkkkk!

Sniekie hoor...
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 08 januari 2009 @ 21:50:

Inge Ypenburg en Yvon Jaspers waren ook al heel bekend toch?Yvon Jaspers niet als actrice.
Adios, ik ga lekker hangen. Eerste werkweken na vakanties in Ierland, lekker buiten, lekker eten, uitslapen, zijn ernstig vermoeiend

Nee, maar wel van tv.

Doei Inad

Ik stop zo ook, traag forum is zó irritant!
Peas on earth!
Truuuuuust.

Ik ga ook zo slapen. Chuckie in buik vermoeid ook.
Haai!
Dat je uberhaupt nog wakker bent Star, ik slaap driekwart van elke zwangerschap
Heb WIDM niet goed gezien, zat met twee wakkere en 1 huilend kindje. Juno niet zo lekker geloof ik.

Maar het spul slaapt.

Sebastiaan Labrie is de mol. Kan niet missen.
Nee, die lijkt míj dan weer te voordehandliggend.

Slapen, lekker!

Alvast leuke babypakjes:

Peas on earth!
Ja, maar het is weer zó voor de handliggend dat iedereen denkt dat hij het toch niet is. En dan is het hij het toch

Ik vind Dennis Storm lekkerder leuker als hij zijn mond houdt. En Sebastiaan ook.

En John vind ik leuker als hij niet in beeld is.

Vwb haar Paula sluit ik me volledig aan bij eerder gemaakte opmerkingen.
quote:Mille schreef op 08 januari 2009 @ 21:04:

[...]

Wanneer is Wupsel nou ook alweer jarig Pepseldeflepseltje? Kan ik ook even aardig en attent doen (of ben ik daar al te laat mee..) Gheghe 20 januari Mille. Za`k het zelf even komen roepen dan?
Ik geef bijlezen op want wil naar bed, Heb nog wel even ge-edit Dier, sowwie
quote:Star schreef op 08 januari 2009 @ 13:40:

Ja reuze nep, maar Hugh Jackman hield het leuk. Ultieme film blijft toch Dracula, met Gary Oldman als Dracula.Gary Oldman is lekker ding.
Slapen in kots is minder lekker en vooral zielig voor kindeke.

WIDM gemist, maar weinig interesse ook.

Ben nu wel benieuwd naar Paulahaar.

Namen voor Starbaby is bij deze door mij goedgekeurd. Wordt vast een leuk kind.

Verder zieke Magnum hier. Combi buikgriep - griep. Fijn.

Wedje doen wanneer kinders het krijgen?

Zie mijn Winterefteling-uitstapje van zaterdag al in kotskak rook opgaan.

Kess, hoop dat je mijn kaart op tijd hebt gekregen want ben dinsdag, speciaal voor jou, door metershoge sneeuw IN MIJN PAUZE voor jou naar de brievenbus gelopen.

En net als velen hier ben ik ook al dagen/weken aan het denken dat ik maar eens wat minder/gezonder/normaler moet gaan eten en meer moet bewegen (ik haat sporten), maar op 1 of ander manier krijg ik de knop niet omgezet.

Pfff...

Heb bewondering voor Erwt dat zij het wel kan.
Ik sluit me knoptechnisch weer geheel bij Luun aan. Was 5 kilo kwijt, maar zitten er al weer een aantal aan :( Ik ben een rolmops. :(

Luun voor zieke Magnum. Misschien moeten we je mannen ipv Magnum, Raketje, Ben en Jerry gewoon

Sinaasappel, Banaan, Appeltje en Peertje noemen. Veel gezonder, en misschien helpt het.
Gutemorgen, ik wilde net gaan bijlezen maar Wupseflups wordt wakker hoor ik. Eens zien hoe lang ie het nog gezellig houdt in z`n bed en kijken op welke pagina ik strand...
Kinderservies van Blond is leuk!

Poets had ik in Athene, heerlijk vond ik het! Maar wel opruimen voordat ze kwam inderdaad haha. Ow en in de zomer kwam ze iedere week en in de winter eens in de 2-3 weken. En dat had alles te maken met het feit dat het in de zomer 40 graden werd en dat ik dus niet péinsde om dan m`n huis te gaan poetsen

Dadelijk even Dier gaan spotten op een maandtopicje En schrijf je nu echt serieus mee bij TD Inad? Ben je onderhand al aan je eerste ongi toe?

Fuck, kind nu echt wakker. laterrrrr
Goedemorgen!

Ik dacht, ik ga Tony uit bed halen en naar psz brengen, zal wel weer gaan. Maar hij zegt net heel verontwaardigd tegen me dat hij zíek is en dat ik dat toch wel wist? Ik moest weer weg want hij wilde verder slapen... Gek kind. Maar ondertussen zit ik hier nu aangekleed en wel terwijl de hele familie nog (of weer) in coma ligt. Ik geloof dat ik er ook weer in kruip...

Luun, je kaart is aangekomen hoor! Op de goede dag! Thanx! Jeetje, dat je er voor mij zo'n wild sneeuwavontuur beleefd hebt ín je pauze vind ik echt ontroerend.

* pinkt traantje weg en zet kaart van Luun vooraan *
Loretta is De Mol. Punt.
Ssssttttt, Bob de Bouwer gaat een geitenhok bouwen dus ik heb even rust

Acherm Kessekind toch, het leven is soms zó oneerlijk Ik vind trouwens de zeldzame keren dat kind slaapt en ik niet heeeeeeerlijk want juist dan even rust en tijd voor jezelf. Helaas vul ik die tijd dan meestal in met huishoudelijke klusjes maar het is het idee wat telt niet?

Luun, ik ga gewoon voor de optie dat jouw kinderen immuun blijken voor Magnums buikgriepgriep

Hoest met de kinderen vandaag Eow? En hoe gaat het verder bij jullie rond de opeenstapelende teleurstellingen/tegenslagen? Al wat lichtpuntjes zichtbaar?
Kess, lekker verder slapen

Eow, ook benieuwd hoe t nu met J&J is.

Luun, beterschap voor Lunaman en ik wil eigenlijk heel onrealistisch wedden dat ze het helemaal niet krijgen. Hoop het zo

Pep, ja ik schrijf echt mee hoor. Maar tis gewoon een leuk topic, geen ongibeebklustopic
Chica en ik gaan naar t zwembad nu. En daarna naar stad en bieb enzo. Hmmm, lekker vrije vrijdag

Wie moet er allemaal werken?
*wedt ook lekker optimistisch mee dat het goed gaat met kinders en dat ze niet ziek worden*

Goedemorgen!

Verrot geslapen, maar wel redelijk fit opgestaan. Even in huis poetsen (ik ben gewoon zélf de poets ), opruimen, dingetjes doen en dan wil ik toch eindelijk echt even gaan schaatsen! Nog even uitvogelen waar dat hier precies kan (heb wel leuke plas gezien ergens, met schaatsende mensen). Ik durf alleen maar te schaatsen daar waar er veel mensen schaatsen, want anders misschien wakgevaar

*denkt nu na en denkt dat er een statistische kans is dat er, hoemeer mensen op het ijs, hoe groter de kans op erdoor zakken*
Peas on earth!
Zwembad leuk! Veel plezier Inad en Chica!
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven