Mode & Beauty alle pijlers

Kapper 2e kerstdag?

22-12-2016 19:01 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Door een nieuwe horeca baan ben ik de aankomende weken alleen de feestdagen vrij helaas. En ik moet broodnodig naar de kapper... weet er iemand een kapper die open is op 2e kerstdag?? Regio Utrecht maar een uur rijden is geen bezwaar (zo graag wil ik ).
In Duitsland of België misschien, daar is geen 2 de kerstdag. Maar volgens mij zijn de meeste kappers op maandag gesloten
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Heb je geen vriendin die thuiskapster is?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Mag toch hopen dat er geen enkele kapster hoeft te werken 2e kerstdag (sorry voor jou)
Kan me niet voorstellen, alle kappers draaien in deze tijd overuren, dan gaan ze echt niet ook nog eens met de feestdagen open.

Kan je niet tussen en kerst en oud en nieuw in de ochtend. Neem aan dat je geen 24 uur per dag werkt?
quote:calvijn1 schreef op 22 december 2016 @ 19:04:

Heb je geen vriendin die thuiskapster is?Alsof thuiskappers willen werken met de feestdagen. Lijkt me bijzonder onwaarschijnlijk.
Op Schiphol is een kapper, vòòr de douane beneden bij het shopping gedeelte, Schiphol Plaza heet het. Ik denk dat deze wel open is. Anders even bellen en informeren.
quote:Dragisa schreef op 22 december 2016 @ 19:11:

Kan me niet voorstellen, alle kappers draaien in deze tijd overuren, dan gaan ze echt niet ook nog eens met de feestdagen open.

Kan je niet tussen en kerst en oud en nieuw in de ochtend. Neem aan dat je geen 24 uur per dag werkt?Nee, maar wel van 08:00 tot 18:00 ma tot en met za dus dat maakt de spoeling dun.
quote:Quinty schreef op 22 december 2016 @ 19:18:

Op Schiphol is een kapper, vòòr de douane beneden bij het shopping gedeelte, Schiphol Plaza heet het. Ik denk dat deze wel open is. Anders even bellen en informeren.Oh cool!!! Ik ga kijken.
Er zijn genoeg kapsalons die om 21:00 sluiten. Ook in Utrecht.
quote:-Suze- schreef op 22 december 2016 @ 19:19:

[...]

Nee, maar wel van 08:00 tot 18:00 ma tot en met za dus dat maakt de spoeling dun.De meeste Yes kappers zijn standaard tot 20:00 open, elke dag en werken zonder afspraak dus grote kans dat je gewoon naar de kapper kan
quote:safrat schreef op 22 december 2016 @ 19:24:

Er zijn genoeg kapsalons die om 21:00 sluiten. Ook in Utrecht.Ik woon niet in Utrecht maar in een dorp in die regio waar alles gewoon om 18:00 de poorten sluit. Tegen de tijd dat ik gegeten heb is nog naar Utrecht voor een ruim twee uur durende zit bij de kapper geen optie meer.
quote:stellar schreef op 22 december 2016 @ 19:25:

[...]

De meeste Yes kappers zijn standaard tot 20:00 open, elke dag en werken zonder afspraak dus grote kans dat je gewoon naar de kapper kan Dat haal ik niet maar ik zal even kijken waar de dichtstbijzijnde zit, wie weet kan ik eens een uurtje eerder weg.
Misschien een hotel kapper?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Doe een oproep op een lokale babbelpagina op FB. Er is vast wel een thuiskapster die (tegen extra betaling) op 2e kerstdag jouw haar wil doen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ff een oproepje op je Facebook voor een thuiskapper, en vermelden dat ze een extra kerstbonus krijgen? Money talks
GMTA
quote:himalaya schreef op 22 december 2016 @ 19:40:

Doe een oproep op een lokale babbelpagina op FB. Er is vast wel een thuiskapster die (tegen extra betaling) op 2e kerstdag jouw haar wil doen.Of anders of er een thuiskapper is die ook 's avonds werkt zodat het na je werk kan.
quote:stellar schreef op 22 december 2016 @ 19:11:

Mag toch hopen dat er geen enkele kapster hoeft te werken 2e kerstdag (sorry voor jou)Zal afhangen van hoeveel er extra betaald wordt lijkt me. Er zijn ook genoeg mensen die op 2e kerstdag in de winkels willen werken.
quote:viva1966 schreef op 22 december 2016 @ 19:59:

[...]

Zal afhangen van hoeveel er extra betaald wordt lijkt me. Er zijn ook genoeg mensen die op 2e kerstdag in de winkels willen werken.

Toen ik nog in een parfumerie werkte was er echt geen collega die nog normaal op d'r benen kon staan na de kerstdrukte, toen de winkel open moest op 2e kerstdag werd er geloot wie de pech had om te moeten werken.

Ik ken een aantal kapsters en die denken er net zo over, niet omdat ze per se zo dol zijn op kerst maar omdat ze fysiek niet meer kunnen.

Maar goed, ik ga gruwelijk off-topic, excuus
quote:stellar schreef op 22 december 2016 @ 20:06:

[...]

Toen ik nog in een parfumerie werkte was er echt geen collega die nog normaal op d'r benen kon staan na de kerstdrukte, toen de winkel open moest op 2e kerstdag werd er geloot wie de pech had om te moeten werken.

Ik ken een aantal kapsters en die denken er net zo over, niet omdat ze per se zo dol zijn op kerst maar omdat ze fysiek niet meer kunnen.

Maar goed, ik ga gruwelijk off-topic, excuus

Idem. Ik had als tiener een bijbaantje in een salon (vegen, afspraken maken), in de weken voor kerst was het echt vol gas.

De meiden lagen met kerst voor pampes met rug en nekklachten. Wordt erg onderschat hoor.

TO heeft jou dorp geen koopavond? De meeste salons draaien extra avonden in deze tijd.
Dus je werkt van 8 uur sochtends tot 21 savonds? echt geen één uurtje vrij gehad afgelopen week?

Of gewoon vergeten en oops het is kerst...

Volgende keer wat beter plannen TO
Gewoon naar België komen.

Hier is 26/12 gewoon een werkdag.
Of je eet tussen de middag warm op je werk (neem iets mee wat in de magnetron kan), dan eet je brood in de auto en kun je on half zeven bij de kapper zitten die tot 21:00 open is.
Je hebt de komende weken écht geen tijd, want je werkt van 8:00 tot 21:00 en ook zaterdag de hele dag?
anoniem_306801 wijzigde dit bericht op 22-12-2016 20:37
Reden: 21:00 zelfs
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven