Uitgerekend21-31augustus2017

11-12-2016 11:58 444 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,

Het forum is nog erg vroeg gezien de meesten voor NOD zitten maar ik open hem toch alvast omdat het andere topic erg druk is!

Ben je uitgerekend tussen 21 en 31 augustus 2017 kom dan graag meeschrijven! Je mag zelf je gegevens toevoegen aan de tabel, of als dat niet lukt kunnen wij je wel helpen!

Naam

(Leeftijd)KindjeGeslachtUitgerekendAfsprakenBijzonderhedenTwix89

(27/28)Eerste ntb 17 augustus- klopt!Boontje19

(29/35)Tweedentb 18 augustus-Cupcake1988

(28/28)EersteMeisje!19 augustus01-04 20-weken echo klopt!kleinedingen

28/31Eerste ntb 19 augustus-Snowy89

(27/31)EersteJongen!26 augustus10-04 20-weken echo klopt!kipkerrie

(32/32)TweedeMeisje!29 augustus- klopt!Babette144

(38/37)Tweede ntb 31 augustus- klopt!DiHappy86

(30/32)Eerste ntb 31 augustus11-04 20-weken echo klopt!

De algemene gegevens van het account zijn:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 12:23
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
6.10% gewijzigd
Dienie en navyblue, dat met de alcohol vind ik ook een hele lastige, ik gooi t op de combinatie medicijnen met alcohol gaat niet goed, maar dat voelt echt niet fijn. Slik die medicijnen helemaal niet meer sinds ik weet dat ik zwanger ben.... maar goed leugentje om bestwil.... erger nog wordt idd het eten. Ik ben ook fervent carpaccio eter, zag het menu voor kerst voorbij komen en jaa hoor daar staat ie op.. ik denk dat ik met m'n broertje een deal ga maken ofzo, hij mijn carpaccio en ik de vis die ik dan zooooooo lekker vind haha. Poeh lastig,.. ik vind de optie om te zeggen dat ie de laatste x niet goed gevallen is ook wel een goeie,

Cupcake, dat boek van Pauline heb ik dus ook! Ik ben wel lekker enthousiast begonnen en vind het eigenlijk best leuk! Vandaar ook de vraag idd. Bij jou snap ik wel dat je idd even wacht met echt serieus ermee bezig te zijn, je hebt dit immers al n keer meegemaakt met een minder goede afloop.

Ik weet ook nog niet precies wanneer we wie inlichten, maar ik denk mijn ouders rond nieuwjaar (iig na een eerste echo) en daarna rustig aan wat mensen die dicht bij ons staan. Schoonouders wil ik het ook heel graag vertellen, maar schoonvader kan in zijn enthousiasme het nieuws niet voor zich houden, dus maken we de keuze om het hen iets later te vertellen, ook omdat ze in hetzelfde dorp wonen en wij onze vrienden in t dorp ook graag zelf t nieuws willen vertellen. Ik werk dichtbij waar ik woon, dus daar is ook nog wat inmenging. Dat vind ik lastig, vertel het het liefst zo laat mogelijk op m'n werk (blijft apart, ziek thuis wel zwanger) dus dat wordt nog even broeden!

Navyblue, wat lastig dat er vanwege omstandigheden weinig ruimte lijkt te zijn voor dit goede nieuws. Lijkt me heel heftig. Veel succes/sterkte en hopelijk komt het genieten dan binnenkort wel.

Cupcake, hapjes voor diner is idd killing. Ik kan je dit keer geen tips geven, of ja ik heb mezelf bewust afzijdig gehouden omdat ik het te veel vond worden. Dus dit jaar verzorg ik niets (behalve de wijn hahaha) endas best gek. Ik ga gewoon genieten hoop ik.
Skopje: ook als je ziek bent kun je zwanger worden :p haha. Ja ik merk zelf ook dat er zo een labeltje op zit 'ja je bent ziek hoe kun je dan zwanger zijn?'. Op mijn werk kom ik het juist heel vaak tegen maar ooit heeft ook iemand me gezegd dat werk en privé verschillende dingen zijn en dat iemand prive nog wel best kan functioneren terwijl die in z'n werk helemaal vastloopt. Ik ben ook benieuwd hoe dat met mijn werk gaat. Niet alleen dat ik nu ziek ben maar ook omdat ik een nieuwe baan moet vinden.. beetje slechte timing qua werk of het werk heeft hun timing niet zo goed 'getimed' met mijn functioneringsgesprek. Ze wisten dat we de vorige keer zwanger waren dusja, konden ze verwachten. Ik vind het zelf heel lastig om dalijk na mijn 16 weken durende traject aan een nieuwe baan te beginnen. Dan ben ik dus minstens 20 weken zwanger als ik kan gaan solliciteren . Dat zie ik zo snel nog niet gebeuren hahaha
Ohja doen jullie trouwens mee met moeders voor moeders? Hier komt vrijdag de informatrice weer eens langs haha
Cupcake ik doe niet mee aan moeders voor moeders

Groeit jullie buik ook al? Het viel me nu ineens op dat mn buik wat dikker is.

Alleen lijkt het net of ik een paar kilo ben aangekomen... ben benieuwd of ik mn buik tot na de echo kan verbergen.
Ja mijn buik is ook veel aanwezigen. Zijn vooral de darmen maar je ziet ook wel heel goed dat het een baby buik is. De vorm is gewoon raar haha kan het echt niet omschrijven. Mijn gewone broeken zitten echt niet lekker bij de knoop dus vooral nu trainingsbroeken en zwangerschapsbroeken aan. Maar m'n buik zwelt echt op gedurende de dag. Vorige keer had ik ook zo een hele gevoelige plek waar de baarmoeder zit, nu dus weer.
Oh jij draagt dus al echt zwangerschapsbroeken!

Ik kan dat gewoon niet doen.. wij kleden gezamenlijk om op het werk, dat ziet iedereen!

Ik moet zeggen dat ik al de hele week jurkjes draag met panty's. Vind Mn broeken ook niet meer zo lekker zitten.
Oh dat lijkt me vervelend zeg diene! Ja ik doe ze maar gewoon aan, beter dan oncomfortabel zijn de hele dag haha. Doe je bewust niet mee met moeders voor moeders?
Ik moet zeggen dat ik me er niet echt in heb verdiept.. we zijn net ander half week verhuist en na mn werk nog druk met allerlei kleine dingetjes die in huis gedaan moet worden..

Ik heb geen idee of ik nu nog mee zou kunnen doen?
Diene je kunt meedoen van 6 tot 16 weken zwangerschap. Al doe je een weekje mee is het al prima! Ik heb de vorige keer niet mee kunnen doen omdat de dag dat MvM hier was kreeg ik een uurtje later teen horen dat het hartje niet meer klopte. Heb toen een cadeaubon gekregen en alles werd echt heel lief opgelost. Ik ben wel enen beetje van het 'wie goed doet, goed ontmoet'. Via de website kun je je aanmelden. Ik heb ook geen idee hoe het dalijk gaat maar ik ga het wel gewoon proberen.

Hier vrij veel last van hoofdpijn.. waar hebben jullie het meest last van?
Ik ga me er toch eens in verdiepen.

Vervelend die hoofdpijn!

Ik heb vooral last van vermoeidheid... af en toe nog wat krampjes onderin en af toe last van geurtjes en vlagen van lichte misselijkheid
.
anoniem_267729 wijzigde dit bericht op 18-05-2017 00:34
Reden: Prive
99.66% gewijzigd
Oh vervelend Navyblue! Ik draag ook t liefst trainingsbroeken en lig ook al de hele week op de bank. Ben zo moe haha. Lastig idd of het van de griep is of van de zwangerschap.

Hier de afgelopen twee nachten ook slachtoffer wakker geworden omdat ik naar de wc moest, lig je net zo lekker te slapen haha.
.
anoniem_267729 wijzigde dit bericht op 18-05-2017 00:34
Reden: Prive
98.52% gewijzigd
Navyblue ik ben er bang voor. Echt jammer hoor dat het zo is gegaan! Mja er is geen ander topic voor mijn datum dus ik blijf maar lekker hier. En mocht het dood lopen dan heb ik nog andere groepen .
Hoi! Ik wil ook wel meeschrijven. Eergisteren getest en dus zwanger! Ik zou dan 29/8 uitgerekend zijn. :-) eerste afspraak net gemaakt voor 26 januari. Het wordt ons 2e kindje!
Oh wat leuk kipkerrie! Welkom en gefeliciteerd natuurlijk. Hoe oud is jullie eerste kindje?
Ik ben er ook nog hoor meiden! Maar ik heb het even heel druk met werk, kind, huishouden... Dat ik niet zoveel tijd heb om mee te schrijven. Maar ik doe nog wel graag af en toe mee

Gefeliciteerd Kip kerrie! Hoe voel je je?

Hier ook last van hoofdpijn, maar erger nog die vermoeidheid wat een verschrikking zeg. Ik val gewoon overdag in slaap als ik even een rust momentje neem, haha! Hopelijk gaat dat snel over.

ik doe zelf niet mee aan MvM, ik wordt al heel snel misselijk en wil het mezelf niet moeilijker maken door elke keer die geur weer te moeten ruiken. Heel egoïstisch ik weet het, maar voor mij de beste keuze
Ha boontje! Jaa begrijpelijk, wel leuk dat je nog meeschrijft! Hier de afgelopen twee dagen om 16.00 spontaan in slaap gevallen op de bank tijdens dr Phil en dan rond 5 uur schrik ik meestal wakker haha.

Mijn vriend gaat voor mij de kannen vullen, we doen het samen haha. Ik heb nog niet geroken dus ben benieuwd. Ik begin morgen en m'n vriend mag de eerste keer omschudden :p
Ik voel me goed. Ben wel bang dat ik weer heel misselijk ga worden. Dat werd ik de vorige keer vanaf ongeveer 6 weken en ben bijna de hele zwangerschap misselijk geweest. Onze dochter is nu 1,5. Hoe oud is jouw kind boontje?

Zijn jullie misselijk?
Ja ik zit er om dezelfde reden over te denken om deze keer ook geen moeders voor moeders te doen. Vorige keer werd ik zo misselijk van de geur, toen heeft m'n vriend m'n plas steeds in die flessen gedaan haha
Kipkerrie ik ben nog niet echt misselijk maar soms onder of net na het eten voel ik soms wat naar boven komen. Gelukkig niet heel vervelend maar begint wel steeds wat vaker te komen. De vorige keer was ik alleen heel duizelig, moe en last van borsten. Nu weer dezelfde klachten maar nu ook die hoofdpijn.

Ja mijn vriend wilde heel graag dat ik meedeed aan MvM dus hij mag wel een beetje helpen
Goedemorgen dames,

Graag zou ik hier ook mee willen schrijven. Ben wel 17 augustus uitgerekend, maar na alle topics over augustus denk ik hier toch het beste bij te passen!

Als jullie dat goed vinden zal ik mijn gegevens in de tabel zetten.

Groetjes Twix
Hey twix, leuk! Welkom . Natuurlijk mag je jezelf even in de tabel zetten . Ben benieuwd naar je 'verhaal' en gefeliciteerd natuurlijk.
Meiden hoe voelen jullie je? Hier begin ik steeds vaker misselijk te worden maar niet tot spugen toe gelukkig. En ik ben zo lui/lam! Hebben jullie dat ook? Ben niet voorruit te branden zelfs aankleden kost me heel veel energie. Dat herken ik niet van de vorige keer eigenlijk, toen was ik meer moe na inspanning maar nu ben ik al moe voor de inspanning haha. Wel lastig want heb nergens zin in om te ondernemen. Of misschien toch weer iets onder de leden waardoor ik zo moe ben. Ik heb ook weinig eetlust maar wel honger, ook zoiets lastigs. Met een paar happen ben ik vol en misselijk. Fijne tweede kerstdag allemaal!
Hoi cupcake ik herken jou klachten. Ik zit ook snel vol en 's nachts en 's ochtends last van maagzuur en misselijkheid. Vannacht een emmertje naast mn bed gezet, maar nog niet nodig gehad.

Ook veel last van geurtjes.

Ook wat meer moe dan normaal, maar niet zo erg als jij!

Voor de rest heb ik wel het idee dat mn borsten wat aan het groeien zijn (vind ik niet erg)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven