Geen kerstpakket

23-12-2016 18:00 99 berichten
.....

Ik mis het jaarlijkse kerstpakketten topic

Ik heb dit jaar een vreetpakket gehad.

Ik kan daar oprecht van genieten.

Mijn man heeft niks gekregen. Is ook niks over gezegd. Niemand heeft het erover gehad. En er was dus ook niks. En hij vindt het echt totaal not Done om erom te vragen.

Dus: geen bonus, geen eindejaarsuitkering en geen kerstpakket.

Dit is voor het eerst.

Zijn er meer werkende mensen die geen kerstpakket hebben gekregen?

Ik dacht in mijn naïviteit dat dit vrij standaard was. Blijkbaar heb ik me vergist.

(Gaat overigens om een vrij goed lopend bedrijf)
Alle reacties Link kopieren
quote:proudmama33 schreef op 23 december 2016 @ 18:02:

Dit jaar voor het eerst in 20 jaar geen kerstpakket want werkloos

Voelt heel raar....
quote:7102 schreef op 23 december 2016 @ 18:17:

wees tevreden met wat je krijgt, niemand is iets verplicht, en je kan alles ook zelf kopen, er zijn mensen die amper wat extras kunnen zetten op tafel met de kerstdagen.Daar heeft het natuurlijk niks mee te maken.
Ik heb een VVV bon gekregen, van een tientje. Maar ook een dertiende maand, en dat hoor je niet vaak in de productie. Dus mij hoor je niet klagen hoor.
Ik heb ook niks gehad. Ik vind best dat UWV voor de zieken voor een kerstpakket kan zorgen!
Dit jaar voor het eerst weer kerst kadootjes van mijn werk! En ook voor sinterklaas wat zijn we verwend!
Ik ook niet, want heb mijne niet opgehaald
Mijn vriend heeft wel een goed kerstpakket gehad! Zeer blij mee.
Ik mocht kiezen en heb voor een traditioneel pakket gekozen. Mijn vriend heeft een kerststol gehad en een reep chocola. Genoeg calorieën hier in huis dus.
quote:Yggdrasil- schreef op 23 december 2016 @ 18:08:

[...]

Maar het is wel ongebruikelijk toch?

Ik vind het juist ongebruikelijk om er een te krijgen. Ik ben nu een jaar of tien aan het werk en heb er nog nooit een gehad. Ook geen 13e maand of pensioenregeling. Maar gelukkig een goed salaris

Ik vond het vroeger erg leuk, als kind, mijn ouders kregen ook zo'n traditioneel vreetpakket en dan met zijn allen uitpakken. Maar ook bij hen zijn de kerstpakketten volgens mij allang wegbezuinigd.
Op mijn werk zijn het bonnen, helaas heeft iemand er meerdere gejat die bedoeld waren voor mensen die er op het uitdeelmoment er niet waren. Hun namen stonden er op, gevoelsmatig is het voor mij door een collega van collega's gestolen. Het bedrijf heeft al nieuwe besteld dus gelukkig krijgen die mensen wel gewoon nog hun bon.

Vind het wel fijn een bon, kan ik zelf wat van mijn verlanglijstje kopen voor kerst.
Klein bedrijf, iets meer dan een jaar oud. Heel hard gegroeid het afgelopen jaar, maar nog geen winst (is volgens planning, winst komt pas over een jaar), maar dus ook geen bonus, geen 13e maand en geen kerstpakket.
Hier ook geen kerstpakket. Ik werk bij een warenhuis die rookworsten verkoopt.

Al jaren geen pakket. Vorig jaar kregen we een cadeaukaart van 5 euro.

Jaren daarvoor extra 5 of10 % personeelskorting.

Dat nu ook niet meer, wel een choladeletter en een banketstaaf met Sinterklaas.

Maar ja, liever geen kerstpakket dan de v&d achterna natuurlijk.

Mijn man kan kiezen tussen verschillende dingen, vind ik wel jammer, want ik vind het pakket uitpakken altijd zo leuk.
Mijn man kreeg trouwens wel een vreetpakket. Is erg gezellig uitpakken inderdaad
Ik kreeg een hele grote fles champagne van de collega's van mijn vriend. Bij wijze van kerstpakket. Ik ben afgekeurd, dus normaal krijg ik nooit wat. Dat was echt heel leuk dus
Man een bon en ik een pakket. Beiden een dertiende maand. Bofkonten
Geen pakket oid hier, en dat voelt zuur. Ik werk bij een goedlopend bedrijf, en verdien voor de sector een schijntje. Werk er nog geen jaar, maar heb wel gezien dat andere locaties wel iets deden...

Ik zit nu heel hard te hopen dat mijn pakket/bonus nog komt of nog op een kantoor staat....
Dit jaar ook geen kerstpakket....wel een tegoedbon voor het uwv
Ik spaar zegeltjes bij de plusmarkt voor een "boodschappenpakket". Maar voor mij blijft het een kerstpakket. Hoewel ik het waarschijnlijk pas in februari zal ontvangen want ik zit nog maar op de helft.
Dit jaar twee pakketten want twee werkgevers. Bij de ene werkgever een ritualspakket en bij de ander een traditioneel pakket. Ik ben er erg blij mee, ik heb een zwaar jaar achter de rug en het zijn jmdit soort dingen die me ontzettend opbeuren. Man heeft trouwens ook een traditioneel pakket, altijd heel leuk om uit te pakken.
Kerstpkket a la veel voor weinig...

Ik geef hem altijd weg.
--
Ik ben zzper. Geef mezelf soms een kerstpakket, en doe dan heel verrast als ik em openmaak...
Man krijgt al jaren gaan kerstpakket, ik heb geen baan dus ook niks. Zoon had een puzzel en een bon om zelf een cadeau te bestellen. Dochter is nog onderweg naar huis en heb ik nog niet over kerstpakket gehoord. Ze had wel kerstborrel.
Hier ook geen kerstpakket gehad. We hadden met z'n allen een etentje
quote:Magister schreef op 23 december 2016 @ 19:09:

Ik ben zzper. Geef mezelf soms een kerstpakket, en doe dan heel verrast als ik em openmaak...
quote:blueeyes*3 schreef op 23 december 2016 @ 18:40:

Geen pakket oid hier, en dat voelt zuur. Ik werk bij een goedlopend bedrijf, en verdien voor de sector een schijntje. Werk er nog geen jaar, maar heb wel gezien dat andere locaties wel iets deden...

Ik zit nu heel hard te hopen dat mijn pakket/bonus nog komt of nog op een kantoor staat....

Zie je, het voelt toch gek he?

Alsof je je vergeten zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven