Geen kerstpakket

23-12-2016 18:00 99 berichten
.....

Ik mis het jaarlijkse kerstpakketten topic

Ik heb dit jaar een vreetpakket gehad.

Ik kan daar oprecht van genieten.

Mijn man heeft niks gekregen. Is ook niks over gezegd. Niemand heeft het erover gehad. En er was dus ook niks. En hij vindt het echt totaal not Done om erom te vragen.

Dus: geen bonus, geen eindejaarsuitkering en geen kerstpakket.

Dit is voor het eerst.

Zijn er meer werkende mensen die geen kerstpakket hebben gekregen?

Ik dacht in mijn naïviteit dat dit vrij standaard was. Blijkbaar heb ik me vergist.

(Gaat overigens om een vrij goed lopend bedrijf)
Alle reacties Link kopieren
Bij ons ook geen kerstpakket, eindejaarsuitkering of bonus. Vorig jaar kregen we 2 flessen wijn. Ik drink zelf niet maar heb ze bij het kerstdiner op tafel gezet. Was prima te drinken volgens mijn gasten. Eigenlijk verwachtte ik dit jaar weer zo iets, maar blijkbaar is het geen jaarlijks terugkomend ding. Nu moet ik morgen zelf maar naar de winkel om wijn uit te zoeken.
Ik heb een heel leuk kerstpakket gekregen met allemaal eten uit de stad waar ik werk. Ben er blij mee, toch een leuke attentie
quote:proudmama33 schreef op 23 december 2016 @ 20:01:

[...]

Ahhh... Net voor de kerst ook?Ja gisteren
Kerst(vreet)pakket, een kerstpakket met dekentjes en kaarsen en een automatische kurkentrekker, een envelopje van de baas en heeeeel veeeeel wijn. En bubbels.
Ik ook pakket en kerststol en eindejaarsuitkering, ik heb nog geluk met m'n werkgever. Man een cadeau via site mogen kiezen en bonusuitkering. Met 5 dec ik een spijsletter en man sint pakket.

En beide nog blij met ons werk ook
quote:ibbeltje12 schreef op 23 december 2016 @ 20:18:

Ik heb een heel leuk kerstpakket gekregen met allemaal eten uit de stad waar ik werk. Ben er blij mee, toch een leuke attentie

Ik ook!!

Werken we bij dezelfde werkgever
quote:Damselindistress schreef op 23 december 2016 @ 20:30:

[...]

Ja gisteren
-
Wij hebben ook niks gehad. Nu voor het 5e jaar op een rij ofzo. En ik werk bij een heel groot internationaal bedrijf, dus niet eens ergens waar weinig geld is ofzo.

Ik vind het ook raar eigenlijk, maar het zij zo. Gelukkig maakt mijn salaris het een en ander goed. Koop ik zelf wel wat.
Geen kerstpakket maar wel een lekkere (netto) bonus. Is ook leuk.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Wij zijn goed bedeeld.

Beiden een eindejaarsbonus van elk een maandloon.

Beiden een kerstpakket en ik een laptop van mijn andere werkgever (in bruikleen, maar toch).

Van mijn andere werkgever volgende maand 13e maand.

Met Sinterklaas had ik 2 grote pakken speculaas en een chocoladeletter

[...]

Ja gisteren

Ach....sterkte, hoop dat je het met de kerstdagen even van je af kan zetten

[...]

Ja gisteren

Wat SHIT voor je.

Hopelijk vind je snel een baan die veel leuker blijkt.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Xervy schreef op 23 december 2016 @ 20:10:

Bij ons krijgt iedereen hetzelfde pakket. Of je nu 2 weken werkzaam bent, 5 jaar of stagiair bent.Zo gaat het gelukkig bij ons ook.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Het UWV is mij ook vergeten bij het uitdelen van de kerstpakketten.
Niet geschoten is altijd mis
quote:sssssst schreef op 23 december 2016 @ 20:07:

[...]

Hoe komt het dat jij die paar zinnen zo leest en niet met een positieve insteek?

Zoals de waard is..........

Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten? Wat bedoel je daar mee?

Ik lees door het gebruik van puntjes een bepaalde toon in het bericht.. Daardoor lees ik er in dat er meer gegeven had moeten worden dan 25 euro en/of een medewerker in loondienst meer moet krijgen dan iemand die daar stage loopt. Ik vraag het na omdat ik het daar niet mee eens ben en ook niemand ken die dat vind, ik zou het een rare gedachte vinden. Ik heb het hier wel vaker gelezen dat er dat soort onderscheid gemaakt word en vraag me wel af waarom mensen dat gerechtvaardigd vinden en dat zo zouden doen.

[...]

Ja gisteren Jeetje wat rot, sterkte!
Tvp
quote:InterimNick91 schreef op 24 december 2016 @ 00:27:

[...]

Ik lees door het gebruik van puntjes een bepaalde toon in het bericht.. Daardoor lees ik er in dat er meer gegeven had moeten worden dan 25 euro en/of een medewerker in loondienst meer moet krijgen dan iemand die daar stage loopt. Ik vraag het na omdat ik het daar niet mee eens ben en ook niemand ken die dat vind, ik zou het een rare gedachte vinden. Ik heb het hier wel vaker gelezen dat er dat soort onderscheid gemaakt word en vraag me wel af waarom mensen dat gerechtvaardigd vinden en dat zo zouden doen.Dat las ik er nou totaal niet in. Ik lees hier ook vaker dat van het negatieve uit wordt gegaan
quote:InterimNick91 schreef op 24 december 2016 @ 00:27:

[...]

Ik lees door het gebruik van puntjes een bepaalde toon in het bericht.. Daardoor lees ik er in dat er meer gegeven had moeten worden dan 25 euro en/of een medewerker in loondienst meer moet krijgen dan iemand die daar stage loopt. Ik vraag het na omdat ik het daar niet mee eens ben en ook niemand ken die dat vind, ik zou het een rare gedachte vinden. Ik heb het hier wel vaker gelezen dat er dat soort onderscheid gemaakt word en vraag me wel af waarom mensen dat gerechtvaardigd vinden en dat zo zouden doen.Dat jij dat zo leest, zegt meer over hoe jij denkt. Ik lees dat zelfs de stagiaires fijn hetzelfde kregen. Er staat namelijk helemaal geen waardeoordeel beschreven in die post. Jij leest het vanuit jouw perceptie ik vanuit de mijne.
Zelf heb ik trouwens een kerstcadeau uit mogen zoeken, is een decathlonbon geworden. met de kerstdagen zelf worden we ook goed verzorgd, liggen ministolletjes en kerstchocola voor iedereen klaar.
Such a beautiful place to be with Friends.
nou om je uit de spanning te halen.. ik vind het terecht dat de stagiaires het zelfde krijgen. Zo is het bij ons met alle cadeaus!

dus nee het was niet van dat is niet eerlijk!

stay positive en fijne dagen!
Niks noppes nada...gister was het nog:ohhh ik moet nog even wat regelen en vandaag puntje bij paaltje kon er nog net fijne dagen vanaf en dat was het.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-08-2017 16:47
Reden: ivm spam
98.67% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven