Mode & Beauty alle pijlers

BH gedoe

26-12-2016 14:26 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is weer zover. Paar dagen geleden 2 nieuwe BH's gekocht. Eigen merk Livera, licht voorgevormde beugelbeha's.

Voelden en zaten goed. In de winkel. Verkoopster heeft goed geholpen want ik vind het altijd een gedoe.

Nu merk ik dat het toch weer niet geweldig zit..als ik mijn arm(en) omhoog doe "schieten" mijn borsten er onder vandaan. Nou ja een stukje weliswaar, maar het voelt vervelend.

Hoe kan dan toch...iedere keer hetzelde.

Ervaringen? Ideeën?
Zou terug gaan naar de winkel dat je toch niet helemaal tevreden bent.
Yep, ervaring te over..... Ik draag gewoon geen "normale" bh's meer. Alleen nog maar de sportbh's van de Hunkemöller (die gekruiste achterkant) of Hema. Geen bandjes die afzakken, of anderzijds irritant doen. Geen drukplekken van de beugels of van de naadjes aan de achterkant.

100en keren "goed geadviseerd" een zaak uitgelopen met 'nu écht de best zittende bh'.... Ze liggen allemaal niks te doen in m'n kast. Heel soms probeer ik ze toch nog een keer, maar nope, na enkele uren zit het al weer zó shit.

Ik heb het opgegeven! Maar ben echt dik tevreden met die sportbh's. Misschien voor jou ook een optie?
Iets kleinere omtrek, iets grotere cup.

En ik herken het wel hoor, dat ik denk eindelijk een gevonden te hebben die goed past, tot ik hem een dag aanheb en hij blijkbaar toch wat uitrekt enzo. Gelukkig een kleine cup hier, dus meestal ga ik nu gewoon bh-loos of met een sportbh-top.
Online kopen en een uur of twee dragen een alternatief?
Same. Ik heb ook borsten die onder invloed van hormonen elke mogelijke maat krijgen binnen een maand. Ergerlijk, heb één bh die wel prima zit. De rest snijd, is opeens te groot of zit gewoon slecht.

Ik draag nu bijna nooit meer bh's. Soms een sportbh of topje ofzo.
Dat heb ik met schoenen
Help iedereen een handje
Zal ik dan maar? http://www.leesvoer.net/je-doet-het-fout/

Kun je hier wat mee?
Dat had ik ook, erg vervelend. Nu ik kleinere borsten heb ik er weinig last van.
Dan heb je de verkeerde maat lijkt me.

Sowieso koop ik nooit bij Livera, waardeloze zaak en waardeloze BH's.
quote:Phaedra_ schreef op 26 december 2016 @ 14:37:

Dan heb je de verkeerde maat lijkt me.

Sowieso koop ik nooit bij Livera, waardeloze zaak en waardeloze BH's.Eens.
Dank voor de reacies. Tsja..terugbrengen zal moeilijk gaan vrees ik..kaartjes er al afgeknipt en de ene al een dag gedragen.

Beetje dom. Had ze beter eerst thuis een uurtje aan kunnen doen met de kaartjes er nog aan...

Ga idd maar eens sportbh's overwegen denk ik...
Ik had dat ook, totdat ik andere merken ging proberen en ontdekte dat 1 bepaald merk me voor het eerst wel perfect paste.

Dus ik raad je aan te blijven zoeken.
Ik zweer bij victoria's secret. Ook super goede service. Moet je wel even naar Londen. Maar dat is sowieso leuk.
Ik slaag heel goed bij hunkemuller.

zit goed . Heb idd ook maandelijks een maatje meer en minder.

Heb ook verschillende maten en modellen bh's .

Mijn borsten zijn niet altijd hetzelfde.
Een beha die goed zit heb ik nog nooit bij Livera of Hunkemuller kunnen kopen, wel geprobeerd maar wat een ellende. Misschien komt het omdat ik een grote cup heb dus een beha moet wel wat kunnen hebben. Helaas zit je dan al snel op een ander kostenplaatje.
Ik heb liever 3 dure die goed zitten dan 6 goedkope die slecht zitten.
quote:Geronimo2 schreef op 26 december 2016 @ 14:55:

Een beha die goed zit heb ik nog nooit bij Livera of Hunkemuller kunnen kopen, wel geprobeerd maar wat een ellende. Misschien komt het omdat ik een grote cup heb dus een beha moet wel wat kunnen hebben. Helaas zit je dan al snel op een ander kostenplaatje.Ik heb gewoon maar een D dus niet extreem zwaar
Sportbeha's van de Lidl en Aldi, heerlijk.

Wel gewone sluiting aan de achterkant, anders kom je er niet in of uit....

Probeer in de gaten te houden wanneer ze weer in de winkel liggen.

Als je een bh koopt moet ie op de wijdste stand zitten op je rug en dan moet ie goed aangesloten zitten. Je kunt de bh dan ook wat strakker dragen nog als ie wat uitlubbert door het dragen.

Beugels moeten goed om je borsten heen zitten en de bandjes moeten niet de bh op de plaats houden maar de rug en de omvang van de bh zelf.

De omvang, de beugels en de cup vormen de basis van de bh, die dragen je borsten, de bandjes zijn ervoor om de bh mooi op je huid te doen aansluiten. Je moet je borsten niet dragen met de bandjes maar dus met de omvang.

Als je bh omhoog schiet bij armen omhoog doen heb je de bandjes te strak ten opzichte van de omvang die dan te wijd zit.

Ik koop altijd hele goede bh's, ik heb een behoorlijke maat, bh blijft altijd goed op de plek zitten.
Keep Thrashing
quote:groenbankstel schreef op 26 december 2016 @ 14:36:

Zal ik dan maar? http://www.leesvoer.net/je-doet-het-fout/

Kun je hier wat mee?Fantastisch, werkt altijd, ik ben er ooit ook heel goed door geholpen
Ondingen, vind ik, alle BH's.
“Als ondertussen de geest die liefde is ons allen maar leidt en beschermt. Dat is zo belangrijk.” Jeroen van Merwijk
quote:Badlands schreef op 26 december 2016 @ 15:08:

..

Ik koop altijd hele goede bh's, ik heb een behoorlijke maat, bh blijft altijd goed op de plek zitten.

Ik heb het idee dat bij een grote maat de bh makkelijker op zijn plek blijft zitten, omdat de borsten zelf ervoor zorgen dat er niet veel kan verschuiven. Ik heb maar een hele kleine maat, en als ik mijn armen de lucht in steek, is er eigenlijk niet veel borst meer over, en schuift de band dus veel makkelijker naar boven.

En dan moet ik kiezen tussen de band zo strak dat hij blijft zitten, maar het gevoel te hebben niet meer te kunnen ademen. Of gewoon een goed aansluitende band, maar dan het verschuiven naar boven.

Ik heb het dus eigenlijk gewoon opgegeven, dan maar geen leuke bh.
quote:Phaedra_ schreef op 26 december 2016 @ 14:56:

Ik heb liever 3 dure die goed zitten dan 6 goedkope die slecht zitten.Dit! Ik ook.
Ik vind sowieso een mooie goed zittende bh belangerijk. Ik ga me niet heisen in een sport BH dat staat zo onflatteus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven