BH gedoe
maandag 26 december 2016 om 14:26
Het is weer zover. Paar dagen geleden 2 nieuwe BH's gekocht. Eigen merk Livera, licht voorgevormde beugelbeha's.
Voelden en zaten goed. In de winkel. Verkoopster heeft goed geholpen want ik vind het altijd een gedoe.
Nu merk ik dat het toch weer niet geweldig zit..als ik mijn arm(en) omhoog doe "schieten" mijn borsten er onder vandaan. Nou ja een stukje weliswaar, maar het voelt vervelend.
Hoe kan dan toch...iedere keer hetzelde.
Ervaringen? Ideeën?
Voelden en zaten goed. In de winkel. Verkoopster heeft goed geholpen want ik vind het altijd een gedoe.
Nu merk ik dat het toch weer niet geweldig zit..als ik mijn arm(en) omhoog doe "schieten" mijn borsten er onder vandaan. Nou ja een stukje weliswaar, maar het voelt vervelend.
Hoe kan dan toch...iedere keer hetzelde.
Ervaringen? Ideeën?
zondag 1 januari 2017 om 14:45
quote:hariette schreef op 01 januari 2017 @ 14:20:
[...]
Ja ik vind het gewoon, dat mijn vriend liever niet heeft dat ik zulke slappe bh's draag.
Hij ziet liever dat ik idd, wat strakkere push up's draag.
Dat is toch niet zo raar, bizar??
Ik vind van wel. Nogmaals: het klinkt erg onderdanig en naar.
Zou voor mij zelfs een dealbreaker zijn, een kerel die zijn seksuele stempel drukt op het ondergoed dat jij draagt. Zijn genot voor jouw comfort, jouw smaak en jouw wens.
Ja, erg raar en bizar.
[...]
Ja ik vind het gewoon, dat mijn vriend liever niet heeft dat ik zulke slappe bh's draag.
Hij ziet liever dat ik idd, wat strakkere push up's draag.
Dat is toch niet zo raar, bizar??
Ik vind van wel. Nogmaals: het klinkt erg onderdanig en naar.
Zou voor mij zelfs een dealbreaker zijn, een kerel die zijn seksuele stempel drukt op het ondergoed dat jij draagt. Zijn genot voor jouw comfort, jouw smaak en jouw wens.
Ja, erg raar en bizar.
zondag 1 januari 2017 om 15:09
quote:Principe-Prinses schreef op 01 januari 2017 @ 14:46:
Maar goed, als jij je wel fijn voelt in zo'n relatie is het natuurlijk prima.
Er zijn zat vrouwen die dat juist wel fijn vinden. Gewoon doen wat manlief wil en dan zijn ze gelukkig.
Voor ieder type man is er een type vrouw.
Zeker, ik ben dus waarschijnlijk jou tegenpool. het onderdanige type.
Fijn dat je dat wil begrijpen.
Maar goed, als jij je wel fijn voelt in zo'n relatie is het natuurlijk prima.
Er zijn zat vrouwen die dat juist wel fijn vinden. Gewoon doen wat manlief wil en dan zijn ze gelukkig.
Voor ieder type man is er een type vrouw.
Zeker, ik ben dus waarschijnlijk jou tegenpool. het onderdanige type.
Fijn dat je dat wil begrijpen.
zondag 1 januari 2017 om 16:54
zondag 1 januari 2017 om 17:57
maandag 2 januari 2017 om 15:01
quote:sandvi schreef op 01 januari 2017 @ 15:42:
Maar je hoeft toch niet de hele dag met een ongemakkelijke bh rond te lopen? Die doe je dan toch aan voor de momenten met je vriend of snap ik het gewoon niet?
Ik zou kunnen wisselen van bh ja dat is geen probleem.
Maar overdag een soft bh dragen waar je dan mijn tepels doorheen ziet dat wil ik zelf ook niet.
Maar je hoeft toch niet de hele dag met een ongemakkelijke bh rond te lopen? Die doe je dan toch aan voor de momenten met je vriend of snap ik het gewoon niet?
Ik zou kunnen wisselen van bh ja dat is geen probleem.
Maar overdag een soft bh dragen waar je dan mijn tepels doorheen ziet dat wil ik zelf ook niet.
maandag 2 januari 2017 om 15:07
Wat in deze link staat http://www.leesvoer.net/je-doet-het-fout/ is juist;
UK
The United Kingdom (UK) system has band sizes that directly correspond to chest circumference, using inches. For example, a chest circumference of 34 inches means a band size of 34
EU
Band sizing in Europe and Japan (EU) does not correspond to underbust circumference, but one add 4 or 5 inches to her measurement, instead of taking the raw number. Thus, to find one's correct EU band size, a rough rule to follow is to round the underbust measurement to the nearest 5 (as band sizes increase in multiples of 5 centimeters, such as 55, 60, 65, 70, etc.), then subtract 10.
http://bustyresources.wikia.com/wiki/Br ... by_country
UK
The United Kingdom (UK) system has band sizes that directly correspond to chest circumference, using inches. For example, a chest circumference of 34 inches means a band size of 34
EU
Band sizing in Europe and Japan (EU) does not correspond to underbust circumference, but one add 4 or 5 inches to her measurement, instead of taking the raw number. Thus, to find one's correct EU band size, a rough rule to follow is to round the underbust measurement to the nearest 5 (as band sizes increase in multiples of 5 centimeters, such as 55, 60, 65, 70, etc.), then subtract 10.
http://bustyresources.wikia.com/wiki/Br ... by_country
maandag 2 januari 2017 om 16:56
quote:Miss-Colorado schreef op 01 januari 2017 @ 16:54:
[...]
Vriend is dom/Dom dus hij bepaald. Ze moet dus wel luisteren.
Mijn vriend is niet dom, maar zo je wil mijn Dom.
Ik moet niet luisteren, maar doe vaak vanzelf wat hij graag heeft / wil.
Maar softere of idd t shirt bh's zijn soepeler en zitten lekkerder.
[...]
Vriend is dom/Dom dus hij bepaald. Ze moet dus wel luisteren.
Mijn vriend is niet dom, maar zo je wil mijn Dom.
Ik moet niet luisteren, maar doe vaak vanzelf wat hij graag heeft / wil.
Maar softere of idd t shirt bh's zijn soepeler en zitten lekkerder.