Zeeman roept blauwe damesstrings terug
donderdag 29 december 2016 om 22:28
Hallo allemaal ,
Ik was net zo blij met dit ondergoed, deze blijven namelijk wel mooi zeker in het kruis.
Ik heb ook veel zwart ondergoed maar dat verbleekt zo .
Wat doen jullie brengen jullie het terug en verbleekt jullie zwarte ondergoed ook zo .
Of ik nou duur zwart ondergoed of bij zeeman vandaan het verkleurd.
Ben benieuwd.
Ik was net zo blij met dit ondergoed, deze blijven namelijk wel mooi zeker in het kruis.
Ik heb ook veel zwart ondergoed maar dat verbleekt zo .
Wat doen jullie brengen jullie het terug en verbleekt jullie zwarte ondergoed ook zo .
Of ik nou duur zwart ondergoed of bij zeeman vandaan het verkleurd.
Ben benieuwd.
donderdag 29 december 2016 om 22:34
donderdag 29 december 2016 om 22:34
quote:OXO schreef op 29 december 2016 @ 22:34:
Terug brengen: dan zijn de reiskosten duurder dan het stof.
Als poetsdoek kun je het ook niet echt gebruiken...
iemand nog een ander alternatief gebruik?Nieuwe zomerhoed voor Tommy uit Sesamstraat?
Terug brengen: dan zijn de reiskosten duurder dan het stof.
Als poetsdoek kun je het ook niet echt gebruiken...
iemand nog een ander alternatief gebruik?Nieuwe zomerhoed voor Tommy uit Sesamstraat?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 29 december 2016 om 22:35
DEN HAAG (ANP) - Kledingketen Zeeman haalt blauwe damesstrings terug die in de tweede helft van dit jaar in de verkoop waren. Ze bevatten een te hoog gehalte aan verboden verfstoffen. Zeeman roept klanten op het ondergoed terug te brengen.
De strings hebben artikelnummer 16599. De veiligheidswaarschuwing staat op de site van de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA).
De strings hebben artikelnummer 16599. De veiligheidswaarschuwing staat op de site van de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA).
donderdag 29 december 2016 om 22:41
quote:Phaedra_ schreef op 29 december 2016 @ 22:33:
[...]
Giftige kleurstoffen.
Ieks. Dus als de string goed strak tussen je billen zit word je anaal vergiftigd?
dat is wel een nieuwe zeeman tussen je benen fantasie variant
[...]
Giftige kleurstoffen.
Ieks. Dus als de string goed strak tussen je billen zit word je anaal vergiftigd?
dat is wel een nieuwe zeeman tussen je benen fantasie variant
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.