Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vito staat as we speak naast me te poepen. Hij trekt dan zo'n enorm kwestbaar gezichtje. Arm kind, niks geen privacy zolang je niet zindelijk bent. Of zelf de privacy neemt door in een hoekje te gaan staan poepen, zoals Tony altijd deed. Neeeeeeheeeee, Vito vindt dat iedereen moet weten dat hij poept. En ruiken. Dat ook!
Loretta is De Mol. Punt.
Het enige wit hier is de rijp op de bomen en daken. Sneeuw als in Limburg, waar ik echt mensen op skies zag, niet helaas. Misschien morgen maar eens richting schoonzus in Den Bosch.

Lekker ding Vito. Publiekspoeper!

Ik ben ook een onwijze broodeter, dus die vijf boterhammen begrijp ik heel goed. Maar goed, jij net als Erwt & Inad niet al te last van morbide obesitas toch?

Beetje hele dag misselijk, maar in vlagen heftiger dan je echt denkt 'nu moet ik rennen'. En dan eet ik
Jullie al met jongens geschaatst trouwens Kesskleumpje?
Ben ik weer!

Wij hebben (voor de 982345e keer ) een rondje Ikea, Woonwinkeltoestanden en Praxis achter de rug. Én spliterwten die overal uitverkocht waren, dus ik zo (voor 't eerst in m'n leven) snert maken

Ik ben ook voor 'theehuis', want korter en makkelijker te vinden

Eten dus héél goede remedie . Xan heeft Daimpjes gekocht, moeilijkmoeilijkmoeilijk

Inad, dank voor kerstverhuissamenwoonkaart! Verrassend hoor, dat ie tóch nog gekomen is

Inad is inderdaad stoer met bandzingplannen. Erwtje klassiekige achtergrond, dwarsfluit, en ook gitaar. Heb ook deels muzikale opleiding gedaan trouwens

Nu eens even mijn snertrecept zoeken.

Ohja, en hier inderdaad ook al dáááágen sneeuw hoor, en witte bomen enzovoorts. Inad's foto's dus eigenlijk niks bijzonders
Peas on earth!
Stuur even een paar Daimpjes hierheen. Maakt niet uit of ze stuk overkomen of niet

Word je niet eens gek van de Ikea trouwens?

Grappig van klassiek en muzikale opleiding, totaal iets anders dan je nu doet. Wrom?
quote:Star schreef op 10 januari 2009 @ 15:31:

Jullie al met jongens geschaatst trouwens Kesskleumpje?

Wat denk je zelluf?

* zet de verwarming nog een graadje hoger en drinkt nog een warme choco *
Loretta is De Mol. Punt.
Ik heb nog nooit een daim gegeten, dus ik vind dat je ze hier naartoe moet sturen. Is het stom dat ik dat nog nooit gegeten heb?

Snert is víesssss!

Ik ga taco's maken!
Loretta is De Mol. Punt.
Misschien is Don van het schaatsen

Snert is vies inderdaad. Ik moet er ook echt van snokhalsen.

Taco's daarentegen Goed plan!
Mooi, vent akkoord met tacoplan
Dus jullie maken de taco's? Hoe laat zijn we welkom?

Star, de hoeveelste is je kindeke jarig?
Loretta is De Mol. Punt.
En nee, Don is niet van het schaatsen. Ik geef toe, dat is echt een gat in onze opvoeding. Onze kinderen leren niet (van ons) schaatsen. Gelukkig is Tony ook een enorme koukleum, dus die vindt dat vast niet erg. En Vito kan ons nog niet tegenspreken. Als in: hij praat sowieso nog nauwelijks!
Loretta is De Mol. Punt.
Tegen de tijd dat jullie hier zijn heeft vent ze al op denk ik

26ste januari. Staat niet in Hyves meer? Dacht dat automatisch ging. En ik 27
Ach, global warming doet goed z'n best Kess als we de heren wetenschappers mogen geloven. Maak je niet te druk over dat gat in de opvoeding dus.
Ja, had net gesjurlockt dat het de 26e was. Nee, staat niet meer op de hyveskalender. Moet je even opnieuw erin zetten.
Loretta is De Mol. Punt.
Ik heb vannacht gedroomd dat een zwangere vriendin beviel op dezelfde datum als Tony's verjaardag. En dat ze toen heel kwaad werd dat wij wel gewoon ieder jaar op die dag Tony's verjaardag zouden vieren. Dat vond ze respectloos tov haar nieuwe werpsel. Rare droom!
Loretta is De Mol. Punt.
Sow, half uur gewandeld met Wup en totaal verkleumd brrrr. Wup noemt weekmeisje weer Bumba

Even bijlezen!
Jullie zijn gek. Snert is lekker

Althans... ik weet nog niet of míjn snert ook lekker is, want eerste snert in hele bestaan .

Daim is óók lekker, en ja, dát is een gat in je opvoeding, als je nog nooit een Daimpje gegeten hebt. Ze zijn nu in de uitverkoop, dus HUP naar de Ikea!

Op zich word ik niet gek van de Ikea, want kun je snel doorheen roetsjen en afsnijden zodat je alleen langs dingen komt die je nodig hebt. Ik word alleen wel gek van Man, die álles wil bekijken, iedere keer opnieuw weer diezelfde bureaustoel uitprobeert, hetzelfde bed probeert, dezelfde kasten bekijkt,

Ohja, muzikale dingen en opleiding en werk van nu niet eens zo'n rare sprong hoor, maar doe ik even in NS, anders wel héél herkenbaar.... monumentje....
Peas on earth!
Heb je wel echt een zwangere vriendin die rond die tijd is uitgerekend?
Zeg maar wanneer het in NS staat
Ja, een paar weken later!
Loretta is De Mol. Punt.
Maar snap het wel hoor, dat je hier niet wil zeggen dat je Andre Rieu niet wilde pijpen.
Loretta is De Mol. Punt.
CV is geplaatst
Peas on earth!
Sjaf naar uitvaart Kess, ik had geen oppas voor Wup want ganze familie vanmorgen vertrokken op wintersport.

Snokhalzen

Andre Rieu pijpen

Ruzie met Wup, mag niet tiepen zzuuuuucht
Iew, wat een enge gedachte.....

*visualiseert dat per ongeluk*
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven