Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Maar nu maar iets vanallesindepan-gooierigs gedaan dus

Ben heel benieuwd hoe je snert is/wordt Erwt!
Kotskak zuigt

Star al naar super geweest?
Heey,

Ik heb ineens spellingscontrole in mijn berichtentypvak (dat laatste staat nu dus lekker rood onderstreept ) Gek.

Maar goed, dus..

Carpaccio, Hmmmmm. Nog ehm, 7 maanden ofzo, Star?

Fijn dat kerstkaart eindelijk gearriveerd is, slome post ook!

Eow, beterschap

Ik zag een prachtig nieuw snokwoord. Snokhalzen.

Ik ga weer even iets in NS zetten, zelfde onderwerp. En zal er want misschien herkenbaar ook iets zeggen over band.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Zo, de uiensoep staat te pruttelen.

O maar ik hoef niet naar NS hoor. Inad gaat in het achtergrondkoor van Marco B natuurlijk

Eow, Didi is wel leuk. Hoop dat je wat kan vinden! Friesland best niet naast de deur voor auto toch?

8dl echt veel te veel op 200 gram gehakt
Haha, dus dan zou het creme fraiche soep worden ofzo?

Uiensoep Star, pas du taco`s?
Ik vind 8 dl ook nog steeds erg veel en ik zou er minstens 300 gram gehakt inmikken. Maar het idee op zich is volgens mij wel heel erg lekker. Volgens mij zag ik ook zoiets staan op ah.nl, zal straks even kijken.

Taco's waren goddelijk! Hoe was de uiensoep?

Vanallesindepangooierigs klinkt ook best lekker!

Balen van sokje weer, Eow! Gauw wegmikken heur!
Loretta is De Mol. Punt.
Vanallesindepangooierig waren shoarmareepjes met champignons, ui, paprika, courgette en mais en dan rijst erbij. Best okay inderdaad.

Ik denk dat ik tacoschotelgedoe morgen toch maar doe maar dan met de 2dl creme fraiche die ik heb. Is het niks dan gaat de frietpatatpan aan
Die uiensoep is voor later en morgen, taco's op.

Uien moeten eerst 50 minuten zweten
Ik visualiseer en doe
Uien zweten??? Dat is nieuw voor mij. Kun je me een lesje zweetuien geven? Ik zit klaar om notities te maken...

Star, toch even naar NS hoor. Je hebt het verkeerd gelezen. Inad gaat niet in achtergrondkoor Marco B zingen, maar duet met Frans B!
Loretta is De Mol. Punt.

Ja, gewoon uien in pan doen met boter en olie, laag vuurtje, deksel erop en vijftig minuten laten zweten
Uiensoep klinkt heerlijk maarre geen last van veel soorten gassen? Ik kan mij dan bij niemand normaal vertonen...
* noteert driftig definitie van zwetende uien in Kookboek voor Keukenprinsessen in Opleiding *
Loretta is De Mol. Punt.
Gassen? Kind, ik heb een spastische darm
Whahaha Dier! Ja, je hebt helemaal gelijk. En moet je 's morgens die slaapkamer eens ruiken....
Loretta is De Mol. Punt.
Haha spastische darm , je bent het wel gewend dus! Sochtends is het een ramp maar wat dacht je van onder het dekbed voordat je gaat slapen? Wij hebben geen electrisch dekebed nodig
quote:Kess schreef op 10 januari 2009 @ 19:42:

Whahaha Dier! Ja, je hebt helemaal gelijk. En moet je 's morgens die slaapkamer eens ruiken....Dan moet je ook met je mond dichtslapen Kess
Was laatst naar de Griek geweest. Veel tzatiski....ik rook 's ochtends gewoon dat ik enorm uit mijn giechel stonk. Dan moet er toch giga veel knoflook in hebben gezeten? Blegh....gelukkig dierewierman hetzelfde en zoende mij gewoon goedemorgen
Dierewierman Beest is een bikkel!
Loretta is De Mol. Punt.
*werpt stokje weg*

Tacoschoteltoestand klinkt lekker, maar 0,8 liter creme fraiche is wel héél veel.

Zwetende uien zijn genoeg om kotskakstok als boemerang weer terug te laten komen

*leest recept nog eens na van Pep en gelooft echt niet dat het klopt*

Friesland is wel eindje rijden ja, anderhalf uur ongeveer, maar auto leek dan ook heel goed, op papier. In het echt ook wel redelijk, maar meneer wilde niet zakken met de prijs, en wij wilden niet betalen wat hij ervoor vroeg. Eow is nogal van onderhandelen Als de auto 400,- goedkoper was geweest had ik hem gekocht, maar vond hem deze prijs echt niet waard.

Bedankt voor kerstkaart Inad! Ik heb er dit jaar helemaal geen verstuurd, sorry! Ik ga daarentegen álle verjaardagskaarten op tijd versturen (op die van Kess na al was die in theorie op tijd )

Gassen van Dierewier sla ik maar even over vwb commentaar
Jammer van auto. Met welke auto zijn jullie dit keer gegaan trouwens?
Wat voor auto Eow? Jammer dat het niet gelukt is? Succes met kots en kak, ben gek op kots en kak verhalen .

Ja Inad dank voor mooie kaartje!
quote:Eowynn_ schreef op 10 januari 2009 @ 19:55:

Bedankt voor kerstkaart Inad! Ik heb er dit jaar helemaal geen verstuurd, sorry! Ik ga daarentegen álle verjaardagskaarten op tijd versturen (op die van Kess na al was die in theorie op tijd )

Maar in de praktijk komt het erop neer dat dit jaar ál je kaarten te laat zijn verstuurd/aangekomen

Jammer dat de auto niets geworden is. Heb je nog andere opties?
Loretta is De Mol. Punt.
Dier gek op kots en kak verhalen? Ook op andersoortig smerige verhalen? Stond een mooie op de Telegraafsite vandaag. Iets met ogen enzo voor als je het aandurft
Iets met ogen in de Telegraaf dat moet eng scary zijn? Vind namelijk ogen laseren etc doodeng. Zal eens een poging doen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven