Theehuis
zaterdag 10 januari 2009 om 17:51
Heey,
Ik heb ineens spellingscontrole in mijn berichtentypvak (dat laatste staat nu dus lekker rood onderstreept ) Gek.
Maar goed, dus..
Carpaccio, Hmmmmm. Nog ehm, 7 maanden ofzo, Star?
Fijn dat kerstkaart eindelijk gearriveerd is, slome post ook!
Eow, beterschap
Ik zag een prachtig nieuw snokwoord. Snokhalzen.
Ik ga weer even iets in NS zetten, zelfde onderwerp. En zal er want misschien herkenbaar ook iets zeggen over band.
Ik heb ineens spellingscontrole in mijn berichtentypvak (dat laatste staat nu dus lekker rood onderstreept ) Gek.
Maar goed, dus..
Carpaccio, Hmmmmm. Nog ehm, 7 maanden ofzo, Star?
Fijn dat kerstkaart eindelijk gearriveerd is, slome post ook!
Eow, beterschap
Ik zag een prachtig nieuw snokwoord. Snokhalzen.
Ik ga weer even iets in NS zetten, zelfde onderwerp. En zal er want misschien herkenbaar ook iets zeggen over band.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

zaterdag 10 januari 2009 om 18:35
zaterdag 10 januari 2009 om 18:54
Ik vind 8 dl ook nog steeds erg veel en ik zou er minstens 300 gram gehakt inmikken. Maar het idee op zich is volgens mij wel heel erg lekker. Volgens mij zag ik ook zoiets staan op ah.nl, zal straks even kijken.
Taco's waren goddelijk! Hoe was de uiensoep?
Vanallesindepangooierigs klinkt ook best lekker!
Balen van sokje weer, Eow! Gauw wegmikken heur!
Taco's waren goddelijk! Hoe was de uiensoep?
Vanallesindepangooierigs klinkt ook best lekker!
Balen van sokje weer, Eow! Gauw wegmikken heur!
Loretta is De Mol. Punt.
zaterdag 10 januari 2009 om 19:01

zaterdag 10 januari 2009 om 19:07

zaterdag 10 januari 2009 om 19:51
zaterdag 10 januari 2009 om 19:55
*werpt stokje weg*
Tacoschoteltoestand klinkt lekker, maar 0,8 liter creme fraiche is wel héél veel.
Zwetende uien zijn genoeg om kotskakstok als boemerang weer terug te laten komen
*leest recept nog eens na van Pep en gelooft echt niet dat het klopt*
Friesland is wel eindje rijden ja, anderhalf uur ongeveer, maar auto leek dan ook heel goed, op papier. In het echt ook wel redelijk, maar meneer wilde niet zakken met de prijs, en wij wilden niet betalen wat hij ervoor vroeg. Eow is nogal van onderhandelen Als de auto 400,- goedkoper was geweest had ik hem gekocht, maar vond hem deze prijs echt niet waard.
Bedankt voor kerstkaart Inad! Ik heb er dit jaar helemaal geen verstuurd, sorry! Ik ga daarentegen álle verjaardagskaarten op tijd versturen (op die van Kess na al was die in theorie op tijd )
Gassen van Dierewier sla ik maar even over vwb commentaar
Tacoschoteltoestand klinkt lekker, maar 0,8 liter creme fraiche is wel héél veel.
Zwetende uien zijn genoeg om kotskakstok als boemerang weer terug te laten komen
*leest recept nog eens na van Pep en gelooft echt niet dat het klopt*
Friesland is wel eindje rijden ja, anderhalf uur ongeveer, maar auto leek dan ook heel goed, op papier. In het echt ook wel redelijk, maar meneer wilde niet zakken met de prijs, en wij wilden niet betalen wat hij ervoor vroeg. Eow is nogal van onderhandelen Als de auto 400,- goedkoper was geweest had ik hem gekocht, maar vond hem deze prijs echt niet waard.
Bedankt voor kerstkaart Inad! Ik heb er dit jaar helemaal geen verstuurd, sorry! Ik ga daarentegen álle verjaardagskaarten op tijd versturen (op die van Kess na al was die in theorie op tijd )
Gassen van Dierewier sla ik maar even over vwb commentaar

zaterdag 10 januari 2009 om 19:59
quote:Eowynn_ schreef op 10 januari 2009 @ 19:55:
Maar in de praktijk komt het erop neer dat dit jaar ál je kaarten te laat zijn verstuurd/aangekomen
Jammer dat de auto niets geworden is. Heb je nog andere opties?
Maar in de praktijk komt het erop neer dat dit jaar ál je kaarten te laat zijn verstuurd/aangekomen
Jammer dat de auto niets geworden is. Heb je nog andere opties?
Loretta is De Mol. Punt.