Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, opzouten kind!

Daim roelt
KessDroom is grappig
Peas on earth!
Even de snert snokkenchecken
Peas on earth!
Taco`s lekkur!!! En daarover gesproken: ik heb vanmorgen bij boodschappen creme fraiche meegenomen voor taco-achtige-ovenschotel maar zie nu dat ik 8 dl nopig heb en ik heb... 2 dl

Jammerdebammer
Laat Wup maar typen dan

Reactie Erwt.
Snertsnoksoep
8 dl creme fraiche?!?!?!? Ga je voor een weeshuis koken?!?!?
gjdzAC MC NJ glgfs;wq;214221.q
Aldus Wup

Oh, weer ruzie
Geen idee, eerste keer dit recept
Doe eens recept hier?
Heb ook op CV gereageerd en je meteen een baan aangeboden.
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Star schreef op 10 januari 2009 @ 16:21:

8 dl creme fraiche?!?!?!? Ga je voor een weeshuis koken?!?!?Ik vond het ook al zo veel klinken! Maar ik ben natuurlijk nog maar keukenprinses in opleiding, dus dacht, laat ik er maar niks van zeggen, dat staat zo dom!
Loretta is De Mol. Punt.
Gekke lieve Kess.

Nadeel van tacoplan is dat ik naar super moet dus.
Tony speelt nu in de tuin. Don heeft net de schuur voor hem opengemaakt zodat hij de slee kan pakken. Dus wat doet Tony nu: met zijn fiets door de sneeuw baggeren! Whahaha, het is echt geen winterkind!
Loretta is De Mol. Punt.
8dl is heullllll veel! Of misschien voor 8 personen ofzo?

Ik ga de vacatures even bekijken, terwijl ik huisvrouwerig mijn peen, ui, knolselderij en prei in de pan mieter, bij de geprutte erwtjes
Peas on earth!
Wat mis je? De taco's zelf? Dat is wel een vrij essentieel onderdeel van het recept....
Loretta is De Mol. Punt.
De tortilla's inderdaad

Hmmmm, geinspireerd door uiensoeptopic heb ik daar nu ook wel erg veel zin in.
Wauw! Mijn snert ruikt naar échte snert en ziet er zelfs een beetje als snert uit . Nu moet het gewoon heel lang pruttelen en moet ik zorgen dat het niet aanbrandt (ervaring leert dat het op dit laatste punt nog wel eens mis zou kunnen gaan ).

Uiensoep. Mwaaa!

Ik ben zó goed bezig dat ik heb besloten dat ik vanavond ook maar een redelijk gezond gerecht ga kiezen als we uit eten gaan. Carpaccio is wel okee toch?

*nu even neuzen tussen de hoofdgerechten*
Peas on earth!
Zo, laptop staat nu náást de soeppan, want snert begon al bijna aan te branden, omdat je steeds moet roeren
Peas on earth!
Oooooooooooooooooo carpaccio. Me carpaccio. En ik mag het niet nu

Dag na geboorte van Ceetje had vent afhaalcarpaccio bij de Argentijn bij ons voor me gehaald. Zo lief.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 10 januari 2009 @ 16:41:

Zo, laptop staat nu náást de soeppan, want snert begon al bijna aan te branden, omdat je steeds moet roeren Ik zeg klusje voor Xan.
Xan monteert de nieuwe bedlampjes, want hij is tenslotte Een Man
Peas on earth!
Haai.

WIE heeft de kotskakstok hierheen gegooid?

Ben niet helemaal lekker, veel kots, beetje kak en gewoon blegh.

. Voor auto naar Friesland gereden vanmorgen, maar auto was niet zo goed als hij leek. Even uitverkoop gecheckt, maar veel te weinig gekocht, broeken zuigen. Ga nog een paar rokken bij de Didi halen denk ik. (afgeprijsd van 70,- naar 20,-, best leuk, dacht ik zo)

Even bijlezen, ik las ergens iets over zingen in band, erwtensoep en internetshoppen. Allemaal goed!
Dit is recept:

Mexicaans ovenschoteltje

1 blikje mais

1 zakje tacokruiden

200 gram gehakt

8 dl creme fraiche

100 gram geraspte belegen kaas

1 zakje tortillachips

Verwarm de oven voor op 200C. Giet de mais af, bak het gehakt rul met de tacokruiden. Meng het gehakt, de mais en en 1 eetlepel creme fraiche door elkaar. Doe het mengsel in een ovenschaal en strooi er de helft van de kaas over. Doe daar de rest van de creme fraiche over. Leg vervolgens een laagje tacoschips neer en strooi daar weer de rest van de kaas over. Bak het gerecht in 20 minuten goudbruin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven