Theehuis
zaterdag 10 januari 2009 om 16:24

zaterdag 10 januari 2009 om 16:37
Wauw! Mijn snert ruikt naar échte snert en ziet er zelfs een beetje als snert uit . Nu moet het gewoon heel lang pruttelen en moet ik zorgen dat het niet aanbrandt (ervaring leert dat het op dit laatste punt nog wel eens mis zou kunnen gaan ).
Uiensoep. Mwaaa!
Ik ben zó goed bezig dat ik heb besloten dat ik vanavond ook maar een redelijk gezond gerecht ga kiezen als we uit eten gaan. Carpaccio is wel okee toch?
*nu even neuzen tussen de hoofdgerechten*
Uiensoep. Mwaaa!
Ik ben zó goed bezig dat ik heb besloten dat ik vanavond ook maar een redelijk gezond gerecht ga kiezen als we uit eten gaan. Carpaccio is wel okee toch?
*nu even neuzen tussen de hoofdgerechten*
Peas on earth!

zaterdag 10 januari 2009 om 17:15
Haai.
WIE heeft de kotskakstok hierheen gegooid?
Ben niet helemaal lekker, veel kots, beetje kak en gewoon blegh.
. Voor auto naar Friesland gereden vanmorgen, maar auto was niet zo goed als hij leek. Even uitverkoop gecheckt, maar veel te weinig gekocht, broeken zuigen. Ga nog een paar rokken bij de Didi halen denk ik. (afgeprijsd van 70,- naar 20,-, best leuk, dacht ik zo)
Even bijlezen, ik las ergens iets over zingen in band, erwtensoep en internetshoppen. Allemaal goed!
WIE heeft de kotskakstok hierheen gegooid?
Ben niet helemaal lekker, veel kots, beetje kak en gewoon blegh.
. Voor auto naar Friesland gereden vanmorgen, maar auto was niet zo goed als hij leek. Even uitverkoop gecheckt, maar veel te weinig gekocht, broeken zuigen. Ga nog een paar rokken bij de Didi halen denk ik. (afgeprijsd van 70,- naar 20,-, best leuk, dacht ik zo)
Even bijlezen, ik las ergens iets over zingen in band, erwtensoep en internetshoppen. Allemaal goed!
zaterdag 10 januari 2009 om 17:44
Dit is recept:
Mexicaans ovenschoteltje
1 blikje mais
1 zakje tacokruiden
200 gram gehakt
8 dl creme fraiche
100 gram geraspte belegen kaas
1 zakje tortillachips
Verwarm de oven voor op 200C. Giet de mais af, bak het gehakt rul met de tacokruiden. Meng het gehakt, de mais en en 1 eetlepel creme fraiche door elkaar. Doe het mengsel in een ovenschaal en strooi er de helft van de kaas over. Doe daar de rest van de creme fraiche over. Leg vervolgens een laagje tacoschips neer en strooi daar weer de rest van de kaas over. Bak het gerecht in 20 minuten goudbruin.
Mexicaans ovenschoteltje
1 blikje mais
1 zakje tacokruiden
200 gram gehakt
8 dl creme fraiche
100 gram geraspte belegen kaas
1 zakje tortillachips
Verwarm de oven voor op 200C. Giet de mais af, bak het gehakt rul met de tacokruiden. Meng het gehakt, de mais en en 1 eetlepel creme fraiche door elkaar. Doe het mengsel in een ovenschaal en strooi er de helft van de kaas over. Doe daar de rest van de creme fraiche over. Leg vervolgens een laagje tacoschips neer en strooi daar weer de rest van de kaas over. Bak het gerecht in 20 minuten goudbruin.