Wodan de chihuahua

28-12-2016 13:24 174 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heet jouw chihuahua Wodan? Of de kat van de buren Fikkie? Meld je dan hier!

TO trapt af: Een van mijn katten heette Drfy. Tja, toch wel een beetje rare naam.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Mijn stoere Amerikaanse stafford heet Tinkerbell.

Onze Ratjes heten Anna (frozen) en Hanna (vernoemd naar Johan Cruijff)

Vroeger had ik goudvissen met de liederlijke namen: Red Devil, Peacefish en de derde kom ik nu niet op.....
Alle hondjes bij mijn opa heette Kitty ongeacht ras of geslacht lekker makkelijk

Alleen wij hadden dan over bruine kitty of zwarte kitty dat snapte omstanders nooit wat van.
Oja, de naam waarmee je dier is opgezadeld door het asiel of stamboom.

Onze hond was door het asiel Teun gedoopt. Dat hebben we dus veranderd. Ik zeg niet welke naam ivm herkenbaarheid maar het is een gewone hondennaam, niet iets in de categorie Koninklijk huis, waar ik graag uit had geput. Man sprak zijn veto uit. Ik had hem graag Bernhard genoemd.
Ik ken twee honden Bianca's.

De ene is een rottweiler, de ander een Maltezer.
Onze poes heet Mittens.

De vorige kat heette Sandokan.

Mijn overbuurvrouw heeft 3 teckels, Roderick, Diederick en Mevrouw van Zanten!
Ik heb ooit via-via twee gedumpte vissen in huis genomen en hun namen (die ik niet eens meer weet) omgedoopt naar Asiel en Zoeker. Ze hebben nog heel wat gelukkige jaren in mijn AZC gewoond
quote:Starshine-2 schreef op 29 december 2016 @ 16:54:

Oja, de naam waarmee je dier is opgezadeld door het asiel of stamboom.

Onze hond was door het asiel Teun gedoopt. Dat hebben we dus veranderd. Ik zeg niet welke naam ivm herkenbaarheid maar het is een gewone hondennaam, niet iets in de categorie Koninklijk huis, waar ik graag uit had geput. Man sprak zijn veto uit. Ik had hem graag Bernhard genoemd.

juist ja. Onze hond komt uit Friesland en heet officieel Luuk.

Dat hebben we meteen veranderd want als je aan de belgische kust Luuk roept komt dat niet goed. (populaire jongensnaam in de jaren 50/60.....Luc)
not all who wander are lost
quote:ShaunTheSheep schreef op 29 december 2016 @ 21:40:

Ik heb ooit via-via twee gedumpte vissen in huis genomen en hun namen (die ik niet eens meer weet) omgedoopt naar Asiel en Zoeker. Ze hebben nog heel wat gelukkige jaren in mijn AZC gewoond

omg.

Een vriendin van mij had haar goudvissen naar dictators vernoem.
Vriend van de man van mijn moeder jaagt. En die heeft een fantastisch goed afgerichte jachthond (ze is helemaal afgericht aangekocht). Prachtig mooi/slim/stoer beest. Helaas heet ze... Mariska. Die vriend zegt het nog steeds een beetje beteuterd als hij het over haar heeft.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Mijn overleden kat heette Whisky
..........
quote:Zo-ik schreef op 30 december 2016 @ 12:20:

Mijn overleden kat heette WhiskyDat kan ook voor mooie situaties zorgen. Ik zie het voor mij: Schat (die natuurlijk even in de tuin staat) heb jij Whisky gezien? En de buren maar denken.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Sinds dit topic valt het me op dat er bij ons in de buurt veel hondjes Bobby heten. Wel allemaal kleine keffertjes.
quote:dolfje schreef op 30 december 2016 @ 12:33:

Sinds dit topic valt het me op dat er bij ons in de buurt veel hondjes Bobby heten. Wel allemaal kleine keffertjes.Veel van die Jack Russels heten hier jack-jacky-jimmy enz...
We hadden vroeger een kat en die heette flipper... Mijn broertje kon het niet goed uitspreken dus je raad 't al

We hebben hier een kat in de straat die bij wijze van spreken woont op nr 1 slaapt op nr 6 en vreet bij mij (slim beest) die heeft dus het koosnaam DEL (slet kon niet want het is een kindvriendelijke wijk en het is een mannetje)
quote:dianaf schreef op 30 december 2016 @ 12:25:

[...]

Dat kan ook voor mooie situaties zorgen. Ik zie het voor mij: Schat (die natuurlijk even in de tuin staat) heb jij Whisky gezien? En de buren maar denken. We werden ook wel eens voor gek verklaard dat we een kat die naam hadden gegeven
..........
quote:snowy2 schreef op 29 december 2016 @ 21:13:

Onze poes heet Mittens.Mooie naam! Heeft ze witte sokjes?
Ik ben het levende bewijs dat je niet moet drinken om onnozel te doen.
quote:Xervy schreef op 30 december 2016 @ 11:39:

[...]

Een vriendin van mij had haar goudvissen naar dictators vernoem.

Dat doet me denken aan iemand die twee katten had: Ho Chi Minh en Ho Chi Plus.

Geen dictator(s), maar wel geinige namen.
Hier in de wijk hoor ik erg leuke hondennamen langskomen. Een tekkel die Henk heet, en een stel zwarte labradors die Guus, Willem en Harry heten. 4 verschillende gezinnen :-)
Esmo (was eerst Esmee) Simone, Noa & Yemma katten van me schoonmoeder.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Mijn kat heet Bram en hond heet Jip.

Ze hadden allebei echt suffe namen toen ik ze adopteerde (niet tegelijk).

Jip zou eigenlijk Kees gaan heetten (wilde altijd een hond genaamd Kees of Willem). Maar die naam pastte echt voor geen meter bij hem. Dus werd het Jip en die naam past écht bij hem.
De hond van mijn buurman heet sukkel
Mijn honden luisteren intussen beter naar hun bijnamen dan hun eigen echte naam
Ik heb de naam van mijn vriend al een aantal keer voorbij zien komen als zijnde huisdierennaam

En over goudvissen gesproken: al mijn goudvissen heetten Frits vroeger.
The birds are the keepers of our secret, as they saw us where we lay
quote:pom-01 schreef op 29 december 2016 @ 15:40:

[...]

Oh ja, stamboomnamen!

Hier hadden we oa Felides Vivres Purrdu de tweede, die we snel omgedoopt hebben naar Brammetje.

Ook mooi zeg.... *hoest* die kennelnaam van jouw hond.

De mooiste naam ooit voor een grote logge

St. Bernhard vind ik 'Vlinder'.

En een vriend van mij had een lekkere stevige blonde labrador, ze heette Dipsaus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven