Uitgerekend juli 2017!
donderdag 10 november 2016 om 00:22
Dit is een topic voor alle dames die zwanger zijn en uitgerekend zijn voor juli 2017! 
Inloggegevens: juli2017
| Naam | Leeftijd | Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Bijzonderheden |
| mlsc | 28 | Eerste | 3 juli | Meisje | |
| Choco15 | 27 | Tweede | 3 juli | Meisje | |
| Fiep | 28 | Eerste | 2 juli | Meisje | |
| EJC | 38 | Eerste | 25 juli | Jongen | |
| Nijntjelief | 35 | Tweede | 4 juli | Jongen | |
| Appelstroop88 | 27 | Eerste | 27 juni | Jongen | |
| Sosa | 33 | Tweede | 1 juli | Jongen | |
| Aardbei-banaan | 25 | Eerste | 7 juli | Jongen | |
| Happy-life | 24 | Eerste | 7 juli | Meisje | |
| Gadgetfreak | 31 | Eerste | 12 juli | Jongen | |
| Tasje76 | 40 | Tweede | 8 juli | Jongen | |
| Bumpersticker | 26 | Eerste | 17 juli | Jongen | |
| Vervivaen | 29 | Eerste | 17 juli | Meisje | |
| Feelsogood | 35 | Tweede | 13 juli | Meisje | |
| Draakje | 24 | Eerste | 4 juli | Meisje | |
| Pigstails | 25 | Eerste | 6 juli | Jongen | |
| Groenogig_monster | 32 | Eerste | 24 juli | Jongen |
anoniem_316525 wijzigde dit bericht op 14-08-2017 22:51
82.20% gewijzigd
vrijdag 30 december 2016 om 11:24
quote:groenogig_monster schreef op 30 december 2016 @ 10:40:
He bah Mlsc. Hoe is je vriendin eronder? Ik denk toch echt dat de bloedingen van je vriendin, net als bij mij, uit de vagina komen. Maar vervelend is het wel. Wanneer hebben jullie de laatste echo gehad?Op 19 dec was de laatste. Vriendin maakt zich nu ook wat zorgen. Hebben de gen proberen te bereiken maar tot nu toe niet gelukt. Als we vanavond niets hebben gehoord, gaan we naar spoed. Vandaag willen we toch graag wat duidelijkheid want de zorgen zijn er nu wel. Ook resultaten van de nipttest laat op zich wachten
He bah Mlsc. Hoe is je vriendin eronder? Ik denk toch echt dat de bloedingen van je vriendin, net als bij mij, uit de vagina komen. Maar vervelend is het wel. Wanneer hebben jullie de laatste echo gehad?Op 19 dec was de laatste. Vriendin maakt zich nu ook wat zorgen. Hebben de gen proberen te bereiken maar tot nu toe niet gelukt. Als we vanavond niets hebben gehoord, gaan we naar spoed. Vandaag willen we toch graag wat duidelijkheid want de zorgen zijn er nu wel. Ook resultaten van de nipttest laat op zich wachten
vrijdag 30 december 2016 om 13:19
vrijdag 30 december 2016 om 13:26
vrijdag 30 december 2016 om 17:40
mlsc, ik duim mee en je bezoedelt het topic niet! We eijn hier voor al onze dromen, gelukkige momenten maar ook zorgen en moeilijke momentjes.
Aardbei, sinds het begin van de zwangerschap heb ik het al koud. Ik had ook gehoopt om het continu warm te hebben maar dat zit er niet in:D
Gisterenavond hebben we een rondleiding gehad in één van de twee ziekenhuizen die we overwegen (liggen beiden ongeveer even dichtbij. Het ene is meer ledisch, het andere eerder natuurlijk) en op zich viel het allemaal wel mee maar ik werd toch echt bevestigd in mijn gevoel dat een thuisbevalling toch meer voor ons (en vooral voor mij) is. Het was ook mijn bedoeling om uit te zoeken welk gevoel ik zou hebben en dat is me nu wel duidelijker geworden. We gaan nu stilletjes aan beginnen met voorbereiden (sessies onderwaterbevalling, borstvoeding, ademen,..) bij het verloskundigenteam dat de bevalling zal doen) en dan gaan we wel pas redelijk laat aan de familie vertellen over het thuisbevallingsplan want ik weet nu al dat ze zot gaan worden:D
Aardbei, sinds het begin van de zwangerschap heb ik het al koud. Ik had ook gehoopt om het continu warm te hebben maar dat zit er niet in:D
Gisterenavond hebben we een rondleiding gehad in één van de twee ziekenhuizen die we overwegen (liggen beiden ongeveer even dichtbij. Het ene is meer ledisch, het andere eerder natuurlijk) en op zich viel het allemaal wel mee maar ik werd toch echt bevestigd in mijn gevoel dat een thuisbevalling toch meer voor ons (en vooral voor mij) is. Het was ook mijn bedoeling om uit te zoeken welk gevoel ik zou hebben en dat is me nu wel duidelijker geworden. We gaan nu stilletjes aan beginnen met voorbereiden (sessies onderwaterbevalling, borstvoeding, ademen,..) bij het verloskundigenteam dat de bevalling zal doen) en dan gaan we wel pas redelijk laat aan de familie vertellen over het thuisbevallingsplan want ik weet nu al dat ze zot gaan worden:D
vrijdag 30 december 2016 om 19:04
Oh wat heftig mlsc, sterkte! En je mag hier zoveel zorgen uiten als je wil hoor, daar zijn we voor. Hou ons op de hoogte!
Jammer van het huis Groenoog! Maar komt vast snel weer een mooie optie voorbij. Ik duim voor je!
Aardbei en Fiep, ik heb het ook juist kouder! Veel vrouwen hebben het wel warmer maar niet iedereen.
Ik ben inmiddels in Australië na een hele lange reis van 24 uur plus 10 uur vertraging! Was wel heftig hoor, maar gelukkig ben ik er eindelijk. Heb hier meteen m'n eerste positiekleding gekocht! Twee paar hele mooie jeans (zwart en donkerblauw), zwarte leggings en vier stretchy topjes. Ik heb nu ook echt het idee dat je m'n buikje kan zien hoor! Hoewel dat ook door de constipatie kan komen haha, heb zo'n opgeblazen buik! Hebben jullie daar ook last van?
Jammer van het huis Groenoog! Maar komt vast snel weer een mooie optie voorbij. Ik duim voor je!
Aardbei en Fiep, ik heb het ook juist kouder! Veel vrouwen hebben het wel warmer maar niet iedereen.
Ik ben inmiddels in Australië na een hele lange reis van 24 uur plus 10 uur vertraging! Was wel heftig hoor, maar gelukkig ben ik er eindelijk. Heb hier meteen m'n eerste positiekleding gekocht! Twee paar hele mooie jeans (zwart en donkerblauw), zwarte leggings en vier stretchy topjes. Ik heb nu ook echt het idee dat je m'n buikje kan zien hoor! Hoewel dat ook door de constipatie kan komen haha, heb zo'n opgeblazen buik! Hebben jullie daar ook last van?
vrijdag 30 december 2016 om 19:30
vrijdag 30 december 2016 om 20:26
vrijdag 30 december 2016 om 20:35
mlsc, gelukkig alles goed met het kleintje! Ik snap jou maar probeer niet te wachten op 'het' moment waarop je eindelijk rust hebt want je weet niet wanneer en of dat wel komt, maar probeer bewust van elk goed momentje te genieten. Het is zo cliche maar het gaat zo snel allemaal. Een vriendin van me heeft heel haar zwangerschap kleine en grotere bloedingen gehad en heeft achteraf spijt gehad dat ze enkel daarmee bezig was. Al is dat achteraf natuurlijker gemakkelijker gezegd maar toch..
Ik ben wel blij dat jullie niet gewacht hebben tot 3/1, dan kunnen jullie ook wat geruster het nieuwe jaar in:)
Ik ben wel blij dat jullie niet gewacht hebben tot 3/1, dan kunnen jullie ook wat geruster het nieuwe jaar in:)