Woningen op Funda, plaats hier wat jou opvalt. 2

29-11-2016 23:19 2987 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 2 alweer!

Wij kijken hier graag op Funda, gewoon omdat we huizen kijken leuk vinden. Veel topics op het forum gaan over zoektochten op Funda. Maar hier zoeken we niet naar huizen voor ons zelf, we kijken gewoon en delen wat ons opvalt. Dus als je een huis tegen komt dat je opvalt, plaats dan de link hier en laat ons mee genieten.

Ik start met het huis dat ik aan het einde van het eerste topic ontdekte: Bijzonder, intrigerend en zeker ook mooi.

Link naar het eerste topic.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
VT Wonen-huis in Dokkum

Mooi kleurgebruik, op veel plekken in dit huis. Van welk materiaal is die 'kolom' voor de haard gemaakt, weet iemand dat?

Die tweepersoonswhirlpool, relaxed!
quote:CarmiggelT schreef op 30 december 2016 @ 18:04:

VT Wonen-huis in Dokkum

Mooi kleurgebruik, op veel plekken in dit huis. Van welk materiaal is die 'kolom' voor de haard gemaakt, weet iemand dat?

Expres verroest ijzer? Gokje

Wel erg vt wonen inderdaad. Zo'n eettafel wilde ik ook eerst, maar ik vind hem toch teveel vt wonen. Ik weet nu écht niet meer wat voor eettafel ik wil
In dit huis hoef je in elk geval niet bang te zijn dat je nergens je tanden kunt poetsen.
quote:Zanahoria schreef op 30 december 2016 @ 18:13:

[...]

Wel erg vt wonen inderdaad. Zo'n eettafel wilde ik ook eerst, maar ik vind hem toch teveel vt wonen. Ik weet nu écht niet meer wat voor eettafel ik wil Als je er geen bankje voor/achter zet kan het wel toch?
Tijd om je eigen park bij te houden, iemand?

VT Wonen-huis in Dokkum

Die tweepersoonswhirlpool, relaxed!behandeld plaatstaal lijkt me
Zou het cortenstaal zijn? Hoewel dat iets egaler is dacht ik
Zou allebei kunnen.

In het juiste interieur vind ik het wel heel mooi!

VT Wonen-huis in Dokkum

Die tweepersoonswhirlpool, relaxed!Het is cortenstaal. En ik vind het helemaal niet zo'n vt-wonen-huis. Er zijn nog heel veel niet kloppende dingen zoals bijv. gordijnen of dat lelijke donker-roze poppenhuis.
Gewoon een heel mooi huis: http://www.funda.nl/koop/ ... s-49849266-scheeneweg-16/

Zelfs de brievenbus is in stijl.
Noem me lief nu ik nog leef!
quote:CenturyChild schreef op 30 december 2016 @ 21:54:

Gewoon een heel mooi huis: http://www.funda.nl/koop/ ... s-49849266-scheeneweg-16/

Zelfs de brievenbus is in stijl.

Hmm ik ben toch meer van de oude huizen. Voor een nieuwbouwhuis best heel aardig. Brievenbus is inderdaad leuk gedaan!

Ook vind ik dat kookeiland met tafel leuk gedaan. Kun je gezellig kletsen tijdens het koken.
Oude huizen vind ik inderdaad mooier en sfeervoller, maar ik vond deze ook erg mooi. Woon zelf in een prachtige jaren '30 woning
Noem me lief nu ik nog leef!
quote:CenturyChild schreef op 30 december 2016 @ 21:54:

Zelfs de brievenbus is in stijl.Ik vind er niets aan...
quote:Zanahoria schreef op 30 december 2016 @ 18:13:

[...]

Wel erg vt wonen inderdaad. Zo'n eettafel wilde ik ook eerst, maar ik vind hem toch teveel vt wonen. Ik weet nu écht niet meer wat voor eettafel ik wil Als jij zo een tafel zou willen dat moet je dat gewoon doen! Denk je dat de anti-vtwonen brigade anders bij je binnen dringt om je af te fikken over die tafel ofzo?
"I love not Man the less, but Nature more..."

VT Wonen-huis in Dokkum

Materiaal is volgens mij cortenstaal ( inderdaad expres verroest staal).

Ik vind het mooi materiaal om in de tuin te gebruiken.
quote:CarmiggelT schreef op 30 december 2016 @ 18:37:

Tijd om je eigen park bij te houden, iemand?

Dat huis

Die open haard, originele tegeltjes, mooie trap, de grote ramen..

En de buitenruimte...heerlijk!
http://www.funda.nl/koop/zalk/huis-49943753-brinkweg-9/

De zwarte verf was zeker in de aanbieding?
quote:PimPom schreef op 31 december 2016 @ 11:45:

http://www.funda.nl/koop/zalk/huis-49943753-brinkweg-9/

De zwarte verf was zeker in de aanbieding? Hij is hier vaker voorbij gekomen geloof ik. Ik vind het echt een deprimerend huis.
quote:CarmiggelT schreef op 31 december 2016 @ 12:26:

[...]

Hij is hier vaker voorbij gekomen geloof ik. Ik vind het echt een deprimerend huis.Oh echt! Die had ik dan even gemist, excuus
quote:PimPom schreef op 31 december 2016 @ 12:47:

[...]

Oh echt! Die had ik dan even gemist, excuus Never mind
quote:CarmiggelT schreef op 30 december 2016 @ 18:37:

Tijd om je eigen park bij te houden, iemand?Voor zoiets heb je natuurlijk fulltime een tuinman.

VT Wonen-huis in Dokkum

Die tweepersoonswhirlpool, relaxed!Ik vind het heel saai kleurgebruik. Sorry. En die haard vloeken bij dat 'warme' grijs op de muren.
quote:Mevrouw75 schreef op 31 december 2016 @ 14:57:

[...]

Ik vind het heel saai kleurgebruik. Sorry. En die haard vloeken bij dat 'warme' grijs op de muren.Het is mijn huis niet
quote:Zanahoria schreef op 30 december 2016 @ 14:29:

[...]

huh? Niks nep oud. Die balkenplafonds zijn ook echt jaren 30 hoor. Wel vaak meer landelijke woningen, maar mijn ouders hebben ook een jaren 30 boerderij met balkenplafond, net zoals vele boerderijen uit die tijd.

Oh gelukkig

quote:Zanahoria schreef op 30 december 2016 @ 14:32:

Prachtig huis overigens idd, in schalkhaar. Voor mij ook nog eens op de goede locatie. Scheelt dat we oudjaarsloten hebben En, ga je dat huis kopen nu?
quote:PimPom schreef op 31 december 2016 @ 11:18:

[...]

Als jij zo een tafel zou willen dat moet je dat gewoon doen! Denk je dat de anti-vtwonen brigade anders bij je binnen dringt om je af te fikken over die tafel ofzo?

Haha nee hoor, dat is het niet. Maar ik denk dat ik het nu een mooie tafel vind omdat hij zo populair is. Ik ben bang dat ik er over twee jaar dan op uitgekeken ben, en die tafels zijn zeker niet goedkoop.

quote:aaaanne schreef op 01 januari 2017 @ 20:49:

[...]

En, ga je dat huis kopen nu?Nee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven