Uitgerekend begin augustus 2017

25-11-2016 15:43 1303 berichten
Lieve dames, dit topic is voor iedereen die uitgerekend is begin augustus 2017.

Schrijf gezellig mee!

NrNaamLeeftijd (v/m)# KindUD GeslachtAfsprakenBijzonderheden1.Hartje8333/36129 julinnb- klopt!2.Eefie8235/33231 julijongen9 maart 20 weken echo klopt!3.Reflectione27/2611 augustusnnb- klopt!4.Maatje8630/3313 augustusnnb18-03 20-weken echo klopt!5.Rosings391 4 augustusMeisje- klopt! Alleenstaand6.Pocas33/342 4 augustusnnb- klopt!7.Sunny-side-up33/3615 augustusnnb- klopt! *8.KittB31/301 5 augustusnnb17-03 20-weken echo klopt! 9.Mennes_26/2715 augustusJongen14-03 20-weken echo klopt!10.Tuttemien29/392 6 augustusnnb- klopt!11.Princess8432/3526 augustusMeisje- klopt!12.Kim1198630/3318 augustusnnb- klopt!13.Liezelies30/40111 augustusVerrassing13-03 VK

24-03 20-weken echo klopt!14.my-little-appletree25/30212 augustusJongen- klopt!15.Rieta12329113 augustusnnb09-03 klopt!16.Stylo28/30213 augustusnnb22-02 geslachtsbepaling klopt!17.Lola8828/34216 augustusnnb- klopt!18.jess-zz27/30126 augustusnnb06-03 geslachtsbepaling klopt!

Er zijn 20 plekken in de tabel, als je jezelf wilt toevoegen of iets wilt wijzigen: Log in met onderstaand account en bewerk dit bericht

Gebruikersnaam: Augustus2017

Wachtwoord: Uitgerekend
Alle reacties Link kopieren
Rieta wat grappig. Waren ze verrast? @kittb haha lekker toch who cares!
Het is voor te geven op 1 januari
Haha excuus gelezen met mn neus
Leuk Rieta!! Mijn zus en schoonzus hebben allebei met 2kids doorgelopen tot 42 wkn! Dus ik dacht dat ook, maar ik was dus 2 wkn te vroeg!

KittB @ h&m positiebroeken zijn het fijnst!

Ik zit s avonds al op de bank met een knoopje open! Binnenkort even de zak positiekleding opsporen.
Ik merk ook dat mn buik voller wordt en in 'structuur' iets anders aanvoelt. Ik ben zelf maat 46 dus het valt nog niet echt op (er zat een buikje zeg maar) maar ik voel wel verschil. Pas nog wel in mn broeken
Toch de vk gebeld over m'n afscheiding. Ze heeft me gerustgesteld, wat ik enerzijds ook al dacht maar was toch ongerust.

@positiekleding Ik heb wel al een zwangerschapsbh aan, heerlijk. Goed om te weten dat de broek van de hm fijn is
Wat fijn reflectione. Is toch wat fijner als je gerustgesteld bent. Je kunt jezelf helemaal gek maken he? Echt naar is dat..

@Lola, gewoon blijven hoor! Maakt niks uit lijkt me.

@zorgverzekering: ben toch ook voor deltalloyd gegaan. Lijkt toch echt de beste optie, al zie je al snel door de bomen het bos niet meer met die zorgverzekeringen..

Veel plezier voor de meiden die het gaan vertellen deze dagen. Ons plan is het zondag op nieuwjaarsdag te vertellen aan onze ouders. Morgen een vroege echo. Ben er wel zenuwachtig voor, vind het onwijs spannend. Ergens heb ik het gevoel dat het wel goed zit maar ben mezelf toch steeds gek aan het maken..
@anoniempje: Spannend! wel rare dag op zaterdag... of ligt dat aan mij hihihih

@ positiekleding... k heb sinds tweede kerstdag positiebroeken aan en wat zit het heerlijk! Voel me niet meer zo een rollade en geen buikkrampen door te strakke broek hihih

@ schoonouders: ja helaas niet voor het uitkiezen hihihi me vriend heeft niet zo een liefdevolle band als dat ik met mijn ouders heb... ze zijn ook niet echt knuffelig meer afstandelijk enzo

@nachtdiensten: poeh pittig ben blij dat ik sinds een jaar geen nachtdiensten meer draai... met me zoontje had ik dat toen nog wel....pfff erg pittig
Ik kom even zeuren hoor, sorry. Ik voel me onzeker door m'n bruine afscheiding en heb een zeurderig gevoel in m'n buik. Enerzijds was ik gerustgesteld door de vk, maar toch zit het me niet lekker. Gewoon omdat ik niks kan doen.
Sterkte reflectione, kan je rustig aan doen dit weekend? Lijkt mij ook vervelende spanning!
Dankjewel, ja ik heb geen spannende plannen en ga rustig aandoen. Ik wil controle over de zwangerschap :(
Dat gaat helaas niet :(

Zouden ontspanningsoefeningen helpen misschien?
@reflectione: ik begrijp je goed hoor! Deze weken zijn gewoon zo rot omdat je nergens zekerheid in vindt... ik denk dat zolang je geen grote hoeveelheden rood bloed verliest je er een beetje vertrouwen in moet hebben. Ik heb de laatste 2 dagen meer last van soort baarmoederkrampen, las dat dat komt door het groeien...kan bij jou ook dat zeurderige gevoel betekenen.

Ik ben verpleegkundige, normaal vindt ik nachtdiensten heerlijk! Slecht geslapen vandaag, wordt zwaar nachtje...

Meiden! Alvast een super jaarwisseling! Veel plezier voor diegene die het gaan vertellen, leuk!!!!
Dankjewel lieve meiden. Ik probeer het van me af te zetten, me druk maken verandert niks (type ik heel stoer).

Succes met de nachtdienst!

Fijne jaarwisseling! Volgend jaar ons bijzondere jaar
quote:rosings schreef op 29 december 2016 @ 16:52:

Ik ben verandert omdat ik nu voor 10 euro extra per maand (in totaal 138 euro incl independer korting) oa het volgende verzekerd krijg:

Meer fysio

Meer alternatief (nooit gebruikt eigenlijk, dus niet doorslaggevend)

200 euro voor een zwangerschapscursus

200 euro lactatie deskundige

100% eigen bijdrage kraamzorg vergoed. (ook ongeveer 200)

Ik ga naar het ziekenhuis op indicatie; dus daar heb ik het ook niet voor nodig.Welke verzekering is dat dan?
Reflectione heel begrijpbaar en super naar. Hoop dat t allemaal goed komt en pak inderdaad je rust!

Zet m tijdens je nachtdienst Maatje68!

Ik krijg morgen ongeveer 25 man over de vloer voor jaarlijks terugkerend feest maar pik denk gewoon een powernapje mee rond 15.00 anders val ik om. Voor iedereen fijne jaarwisseling!
Oh wat stom, helemaal vergeten te zeggen ik ben IntremNick91. Ik ben terug naar mijn oude nick, komende week pas ik hem aan in de tabel (als ik op kantoor achter de computer zit, op mijn mobiel lukt dat niet).

Klachten nog steeds heel misselijk, hoor nu ook van mensen 'wat ben jij afgevallen'. Ik doe nu een witte bolletjes met smeerkaas dieet met dubbeldrank of water, dat is op het moment het enige dat ik binnen kan houden. Oh en MacChicken gisteren, maar daarna had ik wel buikpijn dus dat durf ik niet te vaak.

Positie kleding Mijn eigen broek zakt af dus voorlopig nog niet nodig

Lola Natuurlijk kan je gewoon blijven mee schrijven, het maakt toch helemaal niet uit dat je dan net iets later bent uitgerekend.

Reflectione Sterkte, lijkt me heel naar en begrijp goed dat je nu onzeker bent.

sorry ik ben je naam vergeten... Maar gefeliciteerd en jammer dat een vruchtje het niet gered heeft, wel heel leuk dat de ander het goed doet.
Oh en iedereen een hele fijne (alcohol vrije met jip en janneke champagne ) jaarwisseling gewenst!
reflectione, ik denk ook zolang het niet echt begint te bloeden dat er niets ergs aan de hand is.

Wanneer kan je gaan voor een afspraak? Anders toch eens opnieuw bellen, wie weet mag je dan vroeger?

Zelf heb ik ook héééél vaak pijn in de onderbuik, volgens gyn is dat van de groei van baarmoeder en die banden en spieren, en ook wel de darmen die elders worden geduwd enzo...

Maar het is natuurlijk vervelend! Ik heb er vaak 's nachts last van, als ik dan wil draaien kan er ineens een pijnscheut doorschieten.

Sterkte allemaal met de kwaaltjes!

Dat zal hier bij velen een mini dinertje zijn vanavond denk ik zo -inclusief bij mezelf-

Fijne jaarwisseling allen!
quote:my-little-appletree schreef op 30 december 2016 @ 22:45:

[...]

Welke verzekering is dat dan?Delta Lloyd met het Extra pakket
@reflectione, ik zou me er ook geen zorgen over maken hoor zolang het zo blijft. En krampen/zeurderig gevoel schijnt erbij te horen. Ik heb daar weinig last van, af en toe heel even.

@Interimnick: jeetje wat naar joh dat je zo misselijk bent..

@Ariel, haha herkenbaar, ik ga dat ook doen. De 12 uur heb ik al weeeken niet gezien en hele lading mensen over de vloer dus kan niet af taaien om half 1

@Lola: inderdaad vreemde dag, vond ik ook, helemaal oudjaarsdag.

Hier net terug van de echo. Alles helemaal goed. Een mooi snel kloppend hartje te zien op de goede plek in de baarmoeder, ongeveer 8 weken 3 dagen nu, ook wat ik in mijn hoofd had. UD nu geschat op 09-08-2016. Echt zoooo bijzonder om te zien! Het is nu veel echter, m'n man vond het ook heel bijzonder. Wij gaan heel blij het nieuwe jaar in (nog even bedenken hoe ik de champagne niet ga drinken, vrienden weten het nog niet, heb al alcoholvrije wijn in een gewone wijnfles gestopt, hahaha)
Eet ik even niet krijg ik een soort honger gevoel en word ik misselijk, dus een wit bolletje met smeerkaas en een paar slokjes lauw water gedronken... kotsmisselijk

Ik HAAT zwanger zijn

Sorry ik zit voor de zoveelste keer jankend me rot te voelen en moest het even kwijt
Sterkte appletree
Wat vervelend appletree!

Ik heb de bandjes die helpen ierwat.

Verder nam ik promperan, vn gyn kreeg ik postafene.

Mss proberen?
Wat naar Appletree, echt zo vervelend om je zo beroerd te voelen. Bandjes hielpen bij mij laatst toen ik even heel misselijk was. Gemberthee? Gembertabletten schijnen ook te werken, zelf niet geprobeerd omdat ik relatief weinig last van misselijkheid heb. Crackers, beschuitjes en rijstewafels gaan er bij mij goed in. Kauwgum of pepermunt/smintjes helpen ook. En hoe moeilijk het ook is je proberen voor te houden dat het weer overgaat.. Veel sterkte, hoop dat je je vanavond weer wat beter voelt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven