zomer2016

18-02-2016 08:15 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het nieuwe 'Zomer 2016' topic onder een algemene gebruikersnaam, het oude topic vind je hier.

De tabel is nu in twee delen gesplitst, eentje voor de meiden die nog proberen zwanger te worden en eentje voor de meiden die al geweldig nieuws hebben!

NaamLeeftijdLeeftijd partnerWanneer voor het echt?NODBijzonderhedenSwirls2729Mei 201602-04Onregelmatige cyclus, PCOSJuffert222625Mei 2016?Onregelmatig, vrij lange cyclusTeemo2633--Min. 1 jaar uitgesteld

Deze meiden zijn zwanger

NaamLeeftijdLeeftijd partnerUitgerekende datumGeslachtBijzonderhedenFleurdelis272723 december 2016Jongen Bevallen!MiAnoo243227 januari 2017Jongen 1 februari bevallen!Huisjebeestjekindje25272 maart 2017Jongen 14 februari bevallen!Sue-x272714 maart 2017 Derde kindje Natas-V2925 maart 2017JongenWhoopsadaisies30301 april 2017VerrassingBadedas28282 april 2017Gecko30303 mei 2017JongenSfietje89273130 mei 2017VerrassingMaisie30335 juni 2017Choccolientje252719 juni 2017 Tweede kindje Knotje272610 september 2017Verrassing 19-04 20-weken echoChantilly282819 september 2017 31-03 hartje luisteren

21-04 geslachtsbepalingDekentje2421 september 2017 05-04 geslachtsbepaling

Voor het aanpassen van de tabel:

Kom je er niet uit, geef een gil!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 12:24
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
3.62% gewijzigd
whaaaa Knotje wat gaaf!! Wat een mooie afsluiter van het jaar zeg. Geniet ervan, ik wens je (jullie ) alle goeds!

Swirls: fijn dat je nu zeker weet wat er is en dat er van alles mogelijk is. Hopelijk kun je vol goede moed het chlomid avontuur in . Er staan volgens mij een aantal topics hier met anderen die in hetzelfde schuitje zitten, misschien heb je daar wat aan?

Sfietje: ik ben bijna 27 weken alweer! 2016 gaat inderdaad snel zeg...
happiness = reality - expectations
Dankjewel lieve meiden!

Ik duim nu mee voor jullie, Chantilly, Dekentje en Swirls!
Lief van je Knot! Vinden jullie het trouwens goed als ik hier wel blijf meeschrijven? Ook al loopt mijn traject wat anders... Voel me in dit topic wel heel prettig namelijk
Natuurlijk swirls, alleen maar fijn! Ik hoor graag hoe het met je gaat

We schrijven trouwens al bijna een jaar samen he. Zo'n gek idee als je het begin van het eerste tpopicterug leest. Wat mij betreft blijven we nog lang samen schrijven, bevalt me goed!
Jeetje, zo lang al?! Wat gaat het snel zeg. Ook mij bevalt het erg goed, dus laten we lekker zo doorgaan
Natuurlijk Swirls! Dat er ook topics zijn over chlomid e.d. was bedoeld als tip naast dit geweldige topic .

En inderdaad, al bijna een jaar! Ik ben iets later binnen komen vallen dacht ik, maar vind het iedere keer weer leuk om mee te lezen en mijn ei kwijt te kunnen. Iedereen een goed & vruchtbaar 2017 gewenst!
Oh Whoops, ik had het ook niet opgevat als dat je me weg wilde hebben hoor, maar vroeg me ineens wel af of mensen er bezwaar tegen hadden als ik hier mee zou blijven schrijven. Aangezien dit geen MM topic is....

Ik ben zelf ook later binnen komen vallen, maar het is voor mij inderdaad een fijne plek om mijn ei (hihi) kwijt te kunnen.
Voor mij voelt het ook echt alsof ik jullie een beetje ken, dus ik vind het erg fijn als we gewoon met z'n allen kunnen blijven schrijven! Hopelijk voelt het voor jullie ook nog goed, Chantilly en Dekentje?
Ik moet zeggen dat ik het er wel steeds moeilijker mee heb. In mijn dagelijks leven is het niet zo op de voorgrond, maar hier word ik telkens geconfronteerd met het feit dat het ons nog niet gelukt is. Ik heb af en toe echt moeite met het openen van dit topic, om weer met de neus op de feiten gedrukt te worden dat het ons niet lukt tot nu toe.

Verdwijnen uit het topic zal ik nog niet doen, maar ik zal wel meer in de meeleesstand gaan.

Hoe erg ik het iedereen ook gun en hoe veel ik ook met iedereen meeleef :-)

En ik wil natuurlijk lezen hoe het met Swirls en Dekentje gaat de komende maanden!

Swirls en Dekentje, ik hoop zo dat 2017 ons jaar gaat worden En voor Juffert ook natuurlijk!

Mocht er iets veranderen of mocht ik behoefte hebben om te spuien, dan ben ik hier als eerste te vinden!

Voor nu een fijne jaarwisseling meiden :-)
Ik snap hoe je je voelt Chantilly. Ik heb dat ook gehad. Voor mij scheelt het dat er een oorzaak gevonden is. Dat is voor jou niet zo en toch lukt het niet. Dat is kut! Maar blijf hoop en vertrouwen houden, soms heeft het meer tijd nodig (klinkt als een dooddoener, zo bedoel ik het absoluut niet). Ik snap dan ook heel goed dat het voor jou fijner is om in de meeleesstand te gaan. Doe wat goed voelt en je kan altijd hier terecht.

Ik hoop inderdaad dat 2017 het jaar is waarin jij, Dekentje, Juffert en ik zwanger mogen worden. Ik heb goede hoop voor ons allemaal!
Dames, ik heb vorig jaar heel even meegeschreven in het topic maar ben er toen al snel uitgestapt ivm uitgesteld 'begin'.

Ik wens de zwangere dames een voorspoedige en fijne zwangerschap, en heel veel liefde en geluk met hun kindje.

Ik wens de dames die hard aan het proberen zijn, veel liefde en kracht om de confronterende en op sommige momenten verdrietige en frustrerende periode tot een zwangerschap door te komen. Ik hoop dat het jullie allen snel gegund is om de twee strepen te zien waar jullie al zolang naar uitkijken.

Hopelijk brengt 2017 jullie allen veel geluk en mooie momenten
Chantilly, ik snap je helemaal! Ik hoop ook echt zo dat het jullie ook snel gegund is. Doe waar je je goed bij voelt.
Gefelicteerd Knotje

Ik hoop dat 2017 goed begint voor jullie Swirls, Chantilly, Dekentje en Juffert.

Wij krijgen over 6 weken de sleutel

Fijne jaarwisseling allemaal!
Jaaa ik hoop ook dat 2017 ons jaar wordt, voor degene die nog niet zwanger zijn.

Ik blijf positief, we doen ons best haha.

Gaat vast goed komen.

Ik snap je wel hoor Chantilly ik heb dat ook een. beetje..

welterusten allemaal, ik ga zo lekker 'slapen' ;)
Gelukkg nieuwjaar, lieve meiden! Ik hoop dat 2017 ons allen alleen maar geluk en liefde brengt!

Teemo, wat fijn! Over 6 weken de sleutel! Dat gaat vast heel snel. Gingen jullie nog flink verbouwen? Ben het even vergeten.
Gelukkig nieuwjaar! Leuk dat je nog even 'inbreekt' Meauve. En leuke kat Teemo . Fijn vooruitzicht, over 6 weken de sleutel!

En Chantilly, doe waar je je goed bij voelt! Je kunt hier alles kwijt, maar ik snap ook wel dat het ook relaxed is om hier niet steeds mee te lezen / kletsen.
Ik heb vanmorgen nogmaals getest en deze keer nog duidelijker dan afgelopen zaterdag! en ik heb net de verloskundige gebeld, woensdag 18 januari de eerste echo. Het is wat aan de vroege kant, maar een week later is m'n vriend op vakantie en de verloskundige wilde het dan wel eerder plannen met de opmerking dat er een kans is dat er niet veel te zien is. Dus dat wachten we dan nog maar even af.
Gefeliciteerd Knotje, wat gaaf!!

Iedereen een heel goed 2017 gewenst! Vind het fijn om te horen dat er aan me gedacht wordt haha. Wij gaan er ook helemaal voor in 2017, keep u posted!
Dankjewel, Juffert! Hopelijk wordt 2017 ook jullie jaar!
We moeten wel aardig wat doen, maar we denken dat we er na 2 maanden klussen kunnen wonen en dan knappen we daarna de rest op. Er is een hoop achterstallig onderhoud, maar als alles perfect was dan hadden we het huis waarschijnlijk niet kunnen betalen

Nog maar 2 weken tot je echo Knotje, hopelijk kunnen jullie dan al een kloppend hartje zien. Hebben jullie het al verteld aan iemand, of wachten jullie tot na de echo('s)?
Kom net terug van het ziekenhuis. Heb uitleg gekregen over Clomid. Uit het laatste bloedonderzoek kon ze wel afleiden dat ik een eisprong heb gehad. Menstruatie zou dus ergens deze week op gang moeten komen. Gebeurt dat niet dan moet ik er volgende week een testje tegenaan gooien. Omdat de kans bestaat dat ik misschien toch zwanger ben, wordt de menstruatie niet kunstmatig opgewekt. Als ik wel ongesteld word kan ik beginnen met Clomid.

Ik zit nu op het wachtbankje dus. Had ik zelf even geen rekening meer mee gehouden, haha.
Spanned Swirls, hopelijk is de clomid niet eens nodig. Wel fijn om te weten dat je een natuurlijke eisprong hebt, al is het minder vaak dan "gemiddeld". Dat lijkt me een grotere kans geven dat de clomid werkt (al heb ik er geen verstand van).
Dat hoop ik natuurlijk ook Teemo. En jouw gedachtengang lijkt me logisch ja. Laten we hopen dat de Clomid niet nodig is.

Ik zit nu op dag 38, dus ben heel benieuwd. Vorige 2 cycli waren 46 dagen. Ik moet echt opletten dat ik mezelf ook niet teveel hoop ga geven. Anders is de teleurstelling straks nog groter.
Spannend swirls. Begrijpelijk dat je je zelf hoop gaat geven en dat je je dat niet te veel wilt doen omdat de teleurstelling dan groter is. Ik ga wel voor je duimen dat je de clomid niet nodig hebt!
Spannend, Swirls! Wie weet toch spontaan zwanger! En anders duim ik voor je voor de eerste ronde met clomid!

Teemo, haha toch leuk om het huis helemaal naar jullie zin te maken! En twee maanden zijn zo voorbij en dan kunnen jullie lekker in het nieuwe huis gaan wonen! Super leuk!

We hebben het nog tegen niemand verteld. Ons eerste idee was om het komend weekend aan onze ouders te vertellen, maar nu de echo al over twee weken is hebben we besloten om die af te wachten. Ik twijfel alleen nog of ik het wel al tegen m'n zusje ga vertellen. Ik denk dat ik het voor haar niet kan verzwijgen, dus even overleggen met vriendlief. Heb m'n ouders al wel gezien en goed m'n mond kunnen houden. En gister ook een vriendin gesproken, zij weet eigenlijk alles van m'n korte cyclus etc, dus toen ze er naar vroeg heb ik even snel iets verzonnen. Dat voelde wel een beetje dubbel. Ik verwacht dus dat als de echo goed is en onze ouders zijn op de hoogte, de rest het ook snel mag weten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven