Napraattopic 74

18-12-2016 18:54 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Goede tekst vooral.
quote:dennishoudvankim schreef op 01 januari 2017 @ 03:50:

De meeste mensen toch wel.

Mooi nummer.Is dat gewoonte dan, dat wat je kent? Hebben te weinig mensen goede kennis? Of is het iets anders.
Mensen zijn gewoontedieren. En na een tijdje zit je in een vast patroon waar je maar lastig uit komt.
ladi-dadi fucking everybody..
quote:IrishCassidy schreef op 01 januari 2017 @ 04:00:

[...]

Is dat gewoonte dan, dat wat je kent? Hebben te weinig mensen goede kennis? Of is het iets anders.Te weinig kennis, gemakzucht, angst voor veranderingen, geen visie, alleen het eigen stoepje schoonhouden, ongeïnteresseerdheid,...etc.
Owwww. In wat voor soort patroon zit jij dan? Of ik? Of zijn sommigen immuun?
quote:Oakes schreef op 01 januari 2017 @ 04:04:

[...]

Te weinig kennis, gemakzucht, angst voor veranderingen, geen visie, alleen het eigen stoepje schoonhouden, ongeïnteresseerdheid,...etc.Oh jij bent ook nog wakker, gezellig, ik dacht dat ik als vanouds weer eens tegen mezelf aan het lullen was. Maakt verder ook niet uit, ik vermaak me wel
Cassidy, jij bent een idealist?
quote:IrishCassidy schreef op 01 januari 2017 @ 04:05:

[...]

Oh jij bent ook nog wakker, gezellig, ik dacht dat ik als vanouds weer eens tegen mezelf aan het lullen was,. Maakt verder ook niet uit, ik vermaak me wel Cheers he, happy new year!
Ik weet niet in wat voor patroon jij zit maar mijn eigen patroon zie ik wel, en dat veranderen gaat maar moeizaam. En ook wat oakes zegt.
Ik ben van alles iets. Geloof ik. Geen echte vaste omschrijving.

Maar ik wil wel dat de wereld (en z'n inwoners) gewoon eens leuk doet tegen elkaar.

Pascifist denk ik. Ik weet het niet.
Dennis, jij bent je er in ieder geval van bewust. En Cassidy ook. Je hoeft jezelf niet te labelen. Free spirits and all that.
Maar toch ook niet, want ik kom wel in opstand als ik zie dat mensen teveel ruzie maken onderling. Ofzo.

En zelf kan ik ook wel soms ruzie maken, maar nooit met een echt slechte bedoeling.

Moeilijk hoor, jezelf omschrijven.
Ik zou ook willen dat mensen eens wat vriendelijker tegen elkaar waren, dit forum is bijna een spiegel van de werkelijkheid.
Ik heb sowieso een hekel aan ruzie.
Ruzie is nooit leuk, al kan het in sommige gevallen de lucht klaren. In andere gevallen is het misschien een einde van iets.
Ik strijd al eeuwen (voor mijn gevoel) op dit forum tegen het feit dat mensen kandidaten afkraken op topics zoals bijvoorbeeld TVOH. Dat gaat er niet in bij de meeste forummers.

En toch blijf ik er bij. Waarom anderen afkraken? No use. No use.

Niet als het gebaseerd is op iets uiterlijks alleen.
quote:dennishoudvankim schreef op 01 januari 2017 @ 04:11:

Ik zou ook willen dat mensen eens wat vriendelijker tegen elkaar waren, dit forum is bijna een spiegel van de werkelijkheid.Dat denk ik dus niet. Dit forum is totaal niet representatief
Ik vind wel dat mannen hier anders behandeld worden als vrouwen. En ook alles wat ook maar enigszins vreemd is kan hier niet.
Een beetje collectief onbekenden afzeiken kan goed voor de groepsbinding zijn. Of het is vastgeroeste zurigheid, dat kan ook. Ik vond het in het verleden ook wel een aardig tijdverdrijf, maar ben ermee gestopt. Ben om o.a. die reden ook een aantal jaren niet op het forum geweest. Had genoeg van die negatieve flow.
quote:IrishCassidy schreef op 01 januari 2017 @ 04:17:

[...]

Dat denk ik dus niet. Dit forum is totaal niet representatief Ik denk dat 90 % van wat hier rondhangt in het gewone leven niet zo'n uitgesproken mening heeft. Maar als ik soms lees hoe mensen worden afgefikt hier vind ik het echt sneu.
quote:IrishCassidy schreef op 01 januari 2017 @ 04:17:

[...]

Dat denk ik dus niet. Dit forum is totaal niet representatief

Vraag me dat wel eens af als ik in de rij sta bij de supermarkt en ik zie dames met korte, pittige kapsels, met pittig jengelende kinderen, of dat dan dames zijn die hier hun tijdverdrijf hebben.
quote:Oakes schreef op 01 januari 2017 @ 04:19:

Een beetje collectief onbekenden afzeiken kan goed voor de groepsbinding zijn. Of het is vastgeroeste zurigheid, dat kan ook. Ik vond het in het verleden ook wel een aardig tijdverdrijf, maar ben ermee gestopt. Ben om o.a. die reden ook een aantal jaren niet op het forum geweest. Had genoeg van die negatieve flow.Af en toe moet ik hier terug denken aan het schoolplein op de middelbare school.
quote:dennishoudvankim schreef op 01 januari 2017 @ 04:20:

[...]

Ik denk dat 90 % van wat hier rondhangt in het gewone leven niet zo'n uitgesproken mening heeft. Maar als ik soms lees hoe mensen worden afgefikt hier vind ik het echt sneu.Meestal wordt de toon gezet door de eerste posters op een topic. Al kan het zijn dat het topic daarna gekaapt wordt door een groepje, of dat juist de HRS opduikt.
quote:dennishoudvankim schreef op 01 januari 2017 @ 04:18:

Ik vind wel dat mannen hier anders behandeld worden als vrouwen. En ook alles wat ook maar enigszins vreemd is kan hier niet.Dat kan best, ik ben er nog steeds
Wat is HRS?

Neem nou het topic van die man die het wel geil zou vinden als z'n vrouw met een ander van bil zou gaan. Die werd gewoon direct afgebrand.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven