Napraattopic 74
zondag 18 december 2016 om 18:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 1 januari 2017 om 04:26
quote:Oakes schreef op 01 januari 2017 @ 04:19:
Een beetje collectief onbekenden afzeiken kan goed voor de groepsbinding zijn. Of het is vastgeroeste zurigheid, dat kan ook. Ik vond het in het verleden ook wel een aardig tijdverdrijf, maar ben ermee gestopt. Ben om o.a. die reden ook een aantal jaren niet op het forum geweest. Had genoeg van die negatieve flow.
Ik heb er zo helemaal niks mee. Muziek is toch iets om te waarderen?
Don't be so cheap about music.
Een beetje collectief onbekenden afzeiken kan goed voor de groepsbinding zijn. Of het is vastgeroeste zurigheid, dat kan ook. Ik vond het in het verleden ook wel een aardig tijdverdrijf, maar ben ermee gestopt. Ben om o.a. die reden ook een aantal jaren niet op het forum geweest. Had genoeg van die negatieve flow.
Don't be so cheap about music.
zondag 1 januari 2017 om 04:28
quote:IrishCassidy schreef op 01 januari 2017 @ 04:26:
[...]
Don't be so cheap about music.Ik lees die topics niet, kijk geen TVOH, maar gaat het niet meer om het afzeiken van het uiterlijk en uitstraling, en niet zo zeer om de muziek?
[...]
Don't be so cheap about music.Ik lees die topics niet, kijk geen TVOH, maar gaat het niet meer om het afzeiken van het uiterlijk en uitstraling, en niet zo zeer om de muziek?
zondag 1 januari 2017 om 04:30
quote:Oakes schreef op 01 januari 2017 @ 04:19:
En leg me eens uit wat zo goed is voor de groepsbinding als je dat doet? Gezamelijk afzeiken. Is dat een dingetje? Ben je dan hip?
Dat je bij een groep hoort? (De afzeik-groep) Is dat het?
Daar wil je toch niet bij horen?
En leg me eens uit wat zo goed is voor de groepsbinding als je dat doet? Gezamelijk afzeiken. Is dat een dingetje? Ben je dan hip?
zondag 1 januari 2017 om 04:33
quote:IrishCassidy schreef op 01 januari 2017 @ 04:30:
[...]
Daar wil je toch niet bij horen?Misschien dat dit een indruk geeft? https://www.startpagina.n ... raag/55512/bestaat-pesten
[...]
Daar wil je toch niet bij horen?Misschien dat dit een indruk geeft? https://www.startpagina.n ... raag/55512/bestaat-pesten
zondag 1 januari 2017 om 04:36
En deze, roddelen zorgt voor een positief groepsgevoel. http://www.mentaalsterker.nl/roddelen-2
zondag 1 januari 2017 om 04:36
quote:IrishCassidy schreef op 01 januari 2017 @ 04:30:
[...]
Omdat wij mensen nu eenmaal niet zo graag onze koppen boven het maaiveld uitsteken denk ik.
If you can't beat them, join them.
[...]
Omdat wij mensen nu eenmaal niet zo graag onze koppen boven het maaiveld uitsteken denk ik.
If you can't beat them, join them.
ladi-dadi fucking everybody..
zondag 1 januari 2017 om 04:38
quote:Oakes schreef op 01 januari 2017 @ 04:33:
[...]
Misschien dat dit een indruk geeft? https://www.startpagina.n ... raag/55512/bestaat-pesten
Tuurlijk bestaat dat, maar daar ga je toch geen link voor geven?
Het is een stom iets, mensen moeten er (vooral groepsgewijs) een mee ophouden.
Klaar! Tip voor 2017.
Alleen losers pesten. Not cool. You have no idea of how not cool that is.
[...]
Misschien dat dit een indruk geeft? https://www.startpagina.n ... raag/55512/bestaat-pesten
Tuurlijk bestaat dat, maar daar ga je toch geen link voor geven?
Het is een stom iets, mensen moeten er (vooral groepsgewijs) een mee ophouden.
Klaar! Tip voor 2017.
Alleen losers pesten. Not cool. You have no idea of how not cool that is.
zondag 1 januari 2017 om 04:49
quote:IrishCassidy schreef op 01 januari 2017 @ 04:41:
Je joint toch pas iemand als je het echt eens bent met de ideeen? Dat doe je tochniet zomaar?
Ik join jullie echt nog niet nu hoor (en in de toekomst ook niet, denk ik zo ^^).Hier is het meer als een persoon ergens iets van vind dat die persoon al snel bijval krijgt.
Je joint toch pas iemand als je het echt eens bent met de ideeen? Dat doe je tochniet zomaar?
Ik join jullie echt nog niet nu hoor (en in de toekomst ook niet, denk ik zo ^^).Hier is het meer als een persoon ergens iets van vind dat die persoon al snel bijval krijgt.
ladi-dadi fucking everybody..