Napraattopic 74

18-12-2016 18:54 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Had ik iedereen al een geweldig 2017 gewenst?

Bij deze mensen!

Barrie, jij ook een gelukkig nieuwjaar en dat ik in 2017 maar vaak weer, in overdrachtelijke zin, aan je toetsenbord mag hangen.
Mijn beeldige plaatje met glitterwens is voor iedereen bedoelt. Gelukkig Nieuwjaar.
Ja ik ben het een beetje kwijt waar en wie ik genieuwjaard heb inmiddels.
Ja hoor, dis je nu gewoon mijn glitterplaatje met die uberglitter wens?
quote:Fee-de-Goede schreef op 01 januari 2017 @ 09:48:

Ja hoor, dis je nu gewoon mijn glitterplaatje met die uberglitter wens? Nou, jouwe is een stuk meliger
Ik wens jullie allen een mooi en gelukkig 2017.
Ik ben benieuwd of de nieuwjaarswensen op het modtopic worden gewist (en gevolgd door waarschuwingen en bannen) ivm 'off-topic'.
Ik wens een ieder wat hij of zij mij wenst ; de pip, het beste, eeuwige jeuk en te korte armpjes, geluk en gezonheid..... Kies zelf maar.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik wens iedereen een spoedig herstel van deze kleine jetlag.

En dit top-10-recepten-tegen-een-kater? Gelukkig geloof ik het niet. Ik had meer een rauw ei in yoghurt of zoiets verwacht.

Deze is twijfelachtig: http://www.smulweb.nl/recepten/kater

Gelukkig ben ik niet dronken. Ik heb wel slaap.
Ik wens jullie allemaal een gelukkig nieuwjaar!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wat een heftig topic is dat zeg van mona lisa. Arme vrouw. dit benadrukt voor mij weer dat financiën gescheiden moeten houden ook al houden we heel veel van elkaar. Gezamelijke kosten samen betalen uiteraard.
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
quote:Ttass30 schreef op 01 januari 2017 @ 11:56:

Wat een heftig topic is dat zeg van mona lisa. Arme vrouw. dit benadrukt voor mij weer dat financiën gescheiden moeten houden ook al houden we heel veel van elkaar. Gezamelijke kosten samen betalen uiteraard.Heb je een bedrijf met je partner dan?
Beste wensen allemaal
Je bent zelf een theepot
Iedereen een gelukkig en gezond 2017!
Gelukkig 2017 allemaal!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dat oud en nieuw topic is niet echt, toch?
Nou je zou het gaan denken he?
quote:MinionX schreef op 01 januari 2017 @ 12:16:

dat oud en nieuw topic is niet echt, toch?Als het waar is dan verdient die man wel de onderscheiding voor grootste zak van het jaar. 2016 en 2017.

dat oud en nieuw topic is niet echt, toch?Denk je dat echt? Hoe komt dat?
Maar ze post al sinds 2009.

dat oud en nieuw topic is niet echt, toch?IK heb net alles gelezen denk het wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven