kattenbak / krabpaal
maandag 2 januari 2017 om 14:28
Goeie dag,
Heeft één van jullie een krabpaal/toren met daarin verwerkt een kattenbak?
We hebben de kattenbak nu zo in de woonkamer staan wat ook prima gaat maar vind ik minder mooi.
De krabton is ook aan vervanging toe dus vandaar dat ik dacht misschien heeft één van jullie het beide in 1?
Voorbeeld: https://nl.pinterest.com/pin/461126449329019345/
Maar deze zou je dan zelf moeten maken. Dus wellicht heeft iemand van jullie er 1 online kunnen vinden.
Alvast bedankt.
Heeft één van jullie een krabpaal/toren met daarin verwerkt een kattenbak?
We hebben de kattenbak nu zo in de woonkamer staan wat ook prima gaat maar vind ik minder mooi.
De krabton is ook aan vervanging toe dus vandaar dat ik dacht misschien heeft één van jullie het beide in 1?
Voorbeeld: https://nl.pinterest.com/pin/461126449329019345/
Maar deze zou je dan zelf moeten maken. Dus wellicht heeft iemand van jullie er 1 online kunnen vinden.
Alvast bedankt.
maandag 2 januari 2017 om 14:36
maandag 2 januari 2017 om 14:45
Ik weet niet of je kat(ten) naar buiten gaat/gaan maar mijn ervaring is dat een krabpaal in de buurt van de plek waar ze naar buiten gaan het meest effectief is. En dan moet je daar maar net zo'n kast kwijt kunnen. Voor de onze zou deze te weinig 'krabpotentie' hebben maar dat kun je zelf naar poezensmaak inrichten natuurlijk
maandag 2 januari 2017 om 14:50
Katten komen nog niet buiten. Zijn dit jaar verhuisd en met dit koude weer naar buiten om te wennen lijkt me niet zo slim.
Ik zou dan een krabpaal maken met meer krab mogelijkheden. Dit is inderdaad wat weinig.
Kastje zou ook nog kunnen al heb ik dat op dit moment niet maar wil niet zeggen dat ik het niet kan zoeken.
Ik zou dan een krabpaal maken met meer krab mogelijkheden. Dit is inderdaad wat weinig.
Kastje zou ook nog kunnen al heb ik dat op dit moment niet maar wil niet zeggen dat ik het niet kan zoeken.
maandag 2 januari 2017 om 15:10
dinsdag 3 januari 2017 om 12:21
In de woonkamer omdat mijn kat graag 's nachts de boel bij elkaar gilt als we alle deuren open laten staan. Mijn nachtrust is heilig, dus ja dan staat alles in de woonkamer. Kattenbak staat nu in het verste hoekje van al onze spullen. Ik ruik niks en snap de heisa niet. Normaal loopt de kat toch ook niet door een desinfecterend matje zodra ze op de bak zijn geweest? Die bacteriën zitten toch al door je hele huis heen, inclusief krabpaal.