Minnaar
zondag 11 januari 2009 om 15:36
zondag 11 januari 2009 om 15:39
@ Stew... snap helemaal wat je bedoelt. Had altijd dezelfde associatie. Toch vind ik het prettiger om het over een minnaar te hebben dan uitsluitend over een SV. SV is iemand in mijn ogen die je af en toe ziet, sex hebt en overgaat tot de orde van alledag. Maar een SV waarmee je dagelijks contact hebt, praat over allerhande dingen is ook weer zoiets geks. Minnaar is teveel eer, want buiten onze dates zien we elkaar niet, maar hoofddoel blijft sex. Maar SV klinkt weer wat goedkoop voor wat we hebben.
Maar maakt het echt veel uit wat je hebt?
Maar maakt het echt veel uit wat je hebt?
zondag 11 januari 2009 om 15:46
Hahah nou ik zou effe bij het begin beginnen,
Ik heb al jaren een relatie met mijn huidige partner opzich niks over te klagen alleen dan opeens ontmoet je hem.
Hij is zo anders dan degene waarmee ik samenwoon......dat ik weet dat we nooit echt voor elkaar kunnen gaan kiezen. Het gevoel is goed maar passen niet bij elkaar. Mijn partner weet dat ik iemand heb en laten elkaar hier vrij in....
zo effe snel in het kort
Ik heb al jaren een relatie met mijn huidige partner opzich niks over te klagen alleen dan opeens ontmoet je hem.
Hij is zo anders dan degene waarmee ik samenwoon......dat ik weet dat we nooit echt voor elkaar kunnen gaan kiezen. Het gevoel is goed maar passen niet bij elkaar. Mijn partner weet dat ik iemand heb en laten elkaar hier vrij in....
zo effe snel in het kort