Jongensnamen topic

02-10-2015 10:07 3398 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude topic is weer vol, dus tijd voor een nieuw topic waarin jullie weer verder kunnen.

Het vorige topic vinden jullie hier

met vriendelijke groet,

Junior
quote:saywhat schreef op 03 januari 2017 @ 21:41:

Man is ineens bang dat veel mensen eelie zullen zeggen.

Travis vind ik leuk!

Ik ken inderdaad een jongetje waarbij je eelie zegt.

Misschien nog:

Otis

Tyrone

Ayton

Benji

Milo

Fender

Cody

Jason

Dyllan

Darryl

Lionel

Trent

Dave

Steve

Gio

Jackson

Jim

Raven

Duncan

Tyson

Everon

Giorgio

Taylor

Jerreth
Ik zou ook eelie zeggen idd...
quote:saywhat schreef op 03 januari 2017 @ 21:41:

Man is ineens bang dat veel mensen eelie zullen zeggen.

Travis vind ik leuk!Ik zou Ie-lai zeggen. Maar ik denk wel dat sommige mensen Eli zullen zeggen... Maar is dat zo erg? Dan zeg je gewoon dat het Ie-lai is. Daarna weten mensen het wel, toch?
Hoiii long time no see...

We zijn er zo goed als uit (mijn vriend al helemaal haha!) Wat vinden jullie vd combi S.am en M.ax?
quote:lovelola schreef op 04 januari 2017 @ 07:15:

We zijn er zo goed als uit (mijn vriend al helemaal haha!) Wat vinden jullie vd combi S.am en M.ax?Prima combi! Ken verschillende gezinnen met een S.am en een M.ax. Ik vind het dus niet heel origineel, maar het laat ook zien dat de namen blijkbaar goed passen. Fijn dat jullie eruit zijn.

We zijn er zo goed als uit (mijn vriend al helemaal haha!) Wat vinden jullie vd combi S.am en M.ax?Het zou naar mijn eigen smaak iets teveel van hetzelfde zijn door de overeenkomstige M en A. Maar als ik deze combi bij een ander hoor vind ik het gewoon kunnen. Beide leuke namen.

We zijn er zo goed als uit (mijn vriend al helemaal haha!) Wat vinden jullie vd combi S.am en M.ax?Ik vind het beide erg leuke namen en ook heel goed bij elkaar passen!!
quote:Inexplicable schreef op 03 januari 2017 @ 10:52:

Ik en vriend hebben allebei een beetje toegegeven aan elkaars smaak 'Simpel & Kakkie'

Wat is jullie mening/idee bij onderstaande namen:

Colin / Collin. Tikkeltje ordinair

Lucas. Ontzettend dertien in een dozijn

Sebastian*. Ik mis een a, met 1 a staat het een beetje gek vind ik

Flinn / Flynn. Niet helemaal mijn smaak op zich, maar toch ook wel leuk. Beetje apart zonder raar te zijn

Oliver*. Leuk!

Jonathan*. Saai, degelijk

Laurens*. Kak, wat niet mijn smaak is

Van alle *'s ben ik zelf nog steeds geen directe fan. Misschien moet je ook wel wennen of groeien in bepaalde namen?

Ze zijn vast al genoemd, maar de volgende namen kwamen nog in mij op:

Christian/Christiaan

Dorian

Florian

Oscar

Remert

Leander

Thomas

Xander (evt voluit Alexander)

Fabian

Casper

Tijmen

Quint(en)

Julius

David

Oscar

Alec
Ik spreek toch geen Chinees?!
Wij zijn er waarschijnlijk toch uitgekomen. Waarschijnlijk wordt het toch een bekende naam, maar voor ons in de omgeving/kennissen/vriendenkring is het wel een nieuwe naam :-)
Tjah, tjah, tjah...
Wij zijn er waarschijnlijk toch uitgekomen. Waarschijnlijk wordt het toch een bekende naam, maar voor ons in de omgeving/kennissen/vriendenkring is het wel een nieuwe naam :-)
Tjah, tjah, tjah...
Eentje uit het lijstje dat je genoemd had of een heel andere?
Ik spreek toch geen Chinees?!
quote:Inexplicable schreef op 04 januari 2017 @ 11:46:

Dat is wel een heel cryptische omschrijving.

Ik ben nu wel heel benieuwd. Fijn dat jullie er (waarschijnlijk) uit zijn.
Thanks voor jullie meedenken! Truste!
Wij hebben vandaag te horen gekregen dat we twee zoontjes verwachten Heel leuk, maar het geeft ook extra namenstress haha. Over een naam zijn we het al eens: Hugo. Hebben jullie misschien nog ideeën voor een mooie naam, passend bij Hugo (en Merel)?
Hugo en...

Olaf

Berend

Mats

Boris

Floris

Joris

Victor

Ewout

Sjors

Allard

Guus

Freek

Jonas

Lukas

Melle

Mels

Pepijn

Florian
@Flessenpost

(Merel,)

Hugo & Boris

Hugo & Joep

Hugo & Tijn

Hugo & Pim

Hugo & Simon

Hugo & Bram

Hugo & Gijs

Hugo & Kasper

Hugo & Wessel

Hugo & Joris

Zijn deze namen een beetje in de goede richting?
quote:satire schreef op 10 januari 2017 @ 12:36:

Hugo en...

Olaf

Berend

Mats

Boris

Floris

Joris

Victor

Ewout

Sjors

Allard

Guus

Freek

Jonas

Lukas

Melle

Mels

Pepijn

FlorianIk vind Floris, Lucas en Victor heel leuk, maar mijn vriend krijgt daar helaas geen wauw-gevoel bij. De andere namen zijn niet mijn smaak.
quote:ennebar schreef op 10 januari 2017 @ 12:42:

@Flessenpost

(Merel,)

Hugo & Boris

Hugo & Joep

Hugo & Tijn

Hugo & Pim

Hugo & Simon

Hugo & Bram

Hugo & Gijs

Hugo & Kasper

Hugo & Wessel

Hugo & Joris

Zijn deze namen een beetje in de goede richting?Oeh, dat ik Gijs vergeten ben... Dat vind ik een hele leuke naam! Die ga ik aan vriend voorstellen.
quote:Flessenpost schreef op 10 januari 2017 @ 12:06:

Wij hebben vandaag te horen gekregen dat we twee zoontjes verwachten Heel leuk, maar het geeft ook extra namenstress haha. Over een naam zijn we het al eens: Hugo. Hebben jullie misschien nog ideeën voor een mooie naam, passend bij Hugo (en Merel)?Morris, Ruben, Simon, Stijn, Milan, Casper, Geert, Lars, jonah, Cooper, Jasper, Raoul, Thijme, Stef, Koen, Sven, Jelte, Jurre, Finn, Joran of Faas?
Ik ben wel benieuwd naar jullie ideeën voor wen naam! We weten nog niet welk geslacht het is maar een jongensnaam blijft me bezig houden! Voor een meisje hebben we al een hele leuke aparte naam. Ons kindje word half Aziatisch en dus willen we dat de naam daarbij past. Het moet geen yang of chin worden. Voor meisjes heb ik namen genoeg voor jongens kan ik echt niets verzinnen! Hebben jullie ideeën?

Voor een meisje zijn dit namen die we leuk vinden dus die stijl willen we doorvoeren:

Mae

Philou

Lilly

Meave

Nora

Faye.

Ben echt reuze benieuwd of ik hier wat inspiratie op kan doen! Geen authentieke Nederlandse naam dus
Cupcake:

Quinn

Bowen

Ravi

Manu

Milo

Ilan

Nando

Eldin

Dex

Collin
quote:mendy schreef op 10 januari 2017 @ 19:27:

Cupcake:

Quinn

Bowen

Ravi

Manu

Milo

Ilan

Nando

Eldin

Dex

CollinDit soort namen passen inderdaad wel bij een "Mendy"...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:Flessenpost schreef op 10 januari 2017 @ 12:06:

Wij hebben vandaag te horen gekregen dat we twee zoontjes verwachten Heel leuk, maar het geeft ook extra namenstress haha. Over een naam zijn we het al eens: Hugo. Hebben jullie misschien nog ideeën voor een mooie naam, passend bij Hugo (en Merel)?

Hugo en Jort

Hugo en Olivier

Hugo en Xander

Hugo en Floris

Hugo en Laurens

Hugo en Tim

Hugo en Alex(ander)?
quote:pejeka schreef op 10 januari 2017 @ 19:31:

[...]

Dit soort namen passen inderdaad wel bij een "Mendy"...Ik had het idee dat jij jezelf zo chique vindt. Oordelen op basis van namen die ik voor een ander noem én oordelen op basis van mijn forumnaam vind ik echter helemaal niet chique. Op welke manier is je bijdrage constructief te noemen, in dit topic?
quote:mendy schreef op 10 januari 2017 @ 20:09:

[...]

Ik had het idee dat jij jezelf zo chique vindt. Oordelen op basis van namen die ik voor een ander noem én oordelen op basis van mijn forumnaam vind ik echter helemaal niet chique. Op welke manier is je bijdrage constructief te noemen, in dit topic?Ik heb geen oordeel uitgesproken. Ik heb alleen gezegd dat ik de door jou genoemde namen inderdaad bij "Mendy" vind passen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven