Jongensnamen topic
dinsdag 3 januari 2017 om 22:04
quote:saywhat schreef op 03 januari 2017 @ 21:41:
Man is ineens bang dat veel mensen eelie zullen zeggen.
Travis vind ik leuk!
Ik ken inderdaad een jongetje waarbij je eelie zegt.
Misschien nog:
Otis
Tyrone
Ayton
Benji
Milo
Fender
Cody
Jason
Dyllan
Darryl
Lionel
Trent
Dave
Steve
Gio
Jackson
Jim
Raven
Duncan
Tyson
Everon
Giorgio
Taylor
Jerreth
Man is ineens bang dat veel mensen eelie zullen zeggen.
Travis vind ik leuk!
Ik ken inderdaad een jongetje waarbij je eelie zegt.
Misschien nog:
Otis
Tyrone
Ayton
Benji
Milo
Fender
Cody
Jason
Dyllan
Darryl
Lionel
Trent
Dave
Steve
Gio
Jackson
Jim
Raven
Duncan
Tyson
Everon
Giorgio
Taylor
Jerreth
dinsdag 3 januari 2017 om 22:26
woensdag 4 januari 2017 om 07:54
quote:lovelola schreef op 04 januari 2017 @ 07:15:
Hoiii long time no see...
We zijn er zo goed als uit (mijn vriend al helemaal haha!) Wat vinden jullie vd combi S.am en M.ax?Prima combi! Ken verschillende gezinnen met een S.am en een M.ax. Ik vind het dus niet heel origineel, maar het laat ook zien dat de namen blijkbaar goed passen. Fijn dat jullie eruit zijn.
We zijn er zo goed als uit (mijn vriend al helemaal haha!) Wat vinden jullie vd combi S.am en M.ax?Prima combi! Ken verschillende gezinnen met een S.am en een M.ax. Ik vind het dus niet heel origineel, maar het laat ook zien dat de namen blijkbaar goed passen. Fijn dat jullie eruit zijn.
woensdag 4 januari 2017 om 08:27
quote:lovelola schreef op 04 januari 2017 @ 07:15:
We zijn er zo goed als uit (mijn vriend al helemaal haha!) Wat vinden jullie vd combi S.am en M.ax?Het zou naar mijn eigen smaak iets teveel van hetzelfde zijn door de overeenkomstige M en A. Maar als ik deze combi bij een ander hoor vind ik het gewoon kunnen. Beide leuke namen.
We zijn er zo goed als uit (mijn vriend al helemaal haha!) Wat vinden jullie vd combi S.am en M.ax?Het zou naar mijn eigen smaak iets teveel van hetzelfde zijn door de overeenkomstige M en A. Maar als ik deze combi bij een ander hoor vind ik het gewoon kunnen. Beide leuke namen.
woensdag 4 januari 2017 om 10:44
woensdag 4 januari 2017 om 10:57
quote:Inexplicable schreef op 03 januari 2017 @ 10:52:
Ik en vriend hebben allebei een beetje toegegeven aan elkaars smaak 'Simpel & Kakkie'
Wat is jullie mening/idee bij onderstaande namen:
Colin / Collin. Tikkeltje ordinair
Lucas. Ontzettend dertien in een dozijn
Sebastian*. Ik mis een a, met 1 a staat het een beetje gek vind ik
Flinn / Flynn. Niet helemaal mijn smaak op zich, maar toch ook wel leuk. Beetje apart zonder raar te zijn
Oliver*. Leuk!
Jonathan*. Saai, degelijk
Laurens*. Kak, wat niet mijn smaak is
Van alle *'s ben ik zelf nog steeds geen directe fan. Misschien moet je ook wel wennen of groeien in bepaalde namen?
Ze zijn vast al genoemd, maar de volgende namen kwamen nog in mij op:
Christian/Christiaan
Dorian
Florian
Oscar
Remert
Leander
Thomas
Xander (evt voluit Alexander)
Fabian
Casper
Tijmen
Quint(en)
Julius
David
Oscar
Alec
Ik en vriend hebben allebei een beetje toegegeven aan elkaars smaak 'Simpel & Kakkie'
Wat is jullie mening/idee bij onderstaande namen:
Colin / Collin. Tikkeltje ordinair
Lucas. Ontzettend dertien in een dozijn
Sebastian*. Ik mis een a, met 1 a staat het een beetje gek vind ik
Flinn / Flynn. Niet helemaal mijn smaak op zich, maar toch ook wel leuk. Beetje apart zonder raar te zijn
Oliver*. Leuk!
Jonathan*. Saai, degelijk
Laurens*. Kak, wat niet mijn smaak is
Van alle *'s ben ik zelf nog steeds geen directe fan. Misschien moet je ook wel wennen of groeien in bepaalde namen?
Ze zijn vast al genoemd, maar de volgende namen kwamen nog in mij op:
Christian/Christiaan
Dorian
Florian
Oscar
Remert
Leander
Thomas
Xander (evt voluit Alexander)
Fabian
Casper
Tijmen
Quint(en)
Julius
David
Oscar
Alec
Ik spreek toch geen Chinees?!
woensdag 4 januari 2017 om 12:00
quote:Inexplicable schreef op 04 januari 2017 @ 11:46:
Wij zijn er waarschijnlijk toch uitgekomen. Waarschijnlijk wordt het toch een bekende naam, maar voor ons in de omgeving/kennissen/vriendenkring is het wel een nieuwe naam
Dat is wel een heel cryptische omschrijving.
Ik ben nu wel heel benieuwd. Fijn dat jullie er (waarschijnlijk) uit zijn.
Wij zijn er waarschijnlijk toch uitgekomen. Waarschijnlijk wordt het toch een bekende naam, maar voor ons in de omgeving/kennissen/vriendenkring is het wel een nieuwe naam
Dat is wel een heel cryptische omschrijving.
Ik ben nu wel heel benieuwd. Fijn dat jullie er (waarschijnlijk) uit zijn.
dinsdag 10 januari 2017 om 12:06
dinsdag 10 januari 2017 om 12:51
quote:satire schreef op 10 januari 2017 @ 12:36:
Hugo en...
Olaf
Berend
Mats
Boris
Floris
Joris
Victor
Ewout
Sjors
Allard
Guus
Freek
Jonas
Lukas
Melle
Mels
Pepijn
FlorianIk vind Floris, Lucas en Victor heel leuk, maar mijn vriend krijgt daar helaas geen wauw-gevoel bij. De andere namen zijn niet mijn smaak.
Hugo en...
Olaf
Berend
Mats
Boris
Floris
Joris
Victor
Ewout
Sjors
Allard
Guus
Freek
Jonas
Lukas
Melle
Mels
Pepijn
FlorianIk vind Floris, Lucas en Victor heel leuk, maar mijn vriend krijgt daar helaas geen wauw-gevoel bij. De andere namen zijn niet mijn smaak.
dinsdag 10 januari 2017 om 12:52
quote:ennebar schreef op 10 januari 2017 @ 12:42:
@Flessenpost
(Merel,)
Hugo & Boris
Hugo & Joep
Hugo & Tijn
Hugo & Pim
Hugo & Simon
Hugo & Bram
Hugo & Gijs
Hugo & Kasper
Hugo & Wessel
Hugo & Joris
Zijn deze namen een beetje in de goede richting?Oeh, dat ik Gijs vergeten ben... Dat vind ik een hele leuke naam! Die ga ik aan vriend voorstellen.
@Flessenpost
(Merel,)
Hugo & Boris
Hugo & Joep
Hugo & Tijn
Hugo & Pim
Hugo & Simon
Hugo & Bram
Hugo & Gijs
Hugo & Kasper
Hugo & Wessel
Hugo & Joris
Zijn deze namen een beetje in de goede richting?Oeh, dat ik Gijs vergeten ben... Dat vind ik een hele leuke naam! Die ga ik aan vriend voorstellen.
dinsdag 10 januari 2017 om 13:24
quote:Flessenpost schreef op 10 januari 2017 @ 12:06:
Wij hebben vandaag te horen gekregen dat we twee zoontjes verwachten Heel leuk, maar het geeft ook extra namenstress haha. Over een naam zijn we het al eens: Hugo. Hebben jullie misschien nog ideeën voor een mooie naam, passend bij Hugo (en Merel)?Morris, Ruben, Simon, Stijn, Milan, Casper, Geert, Lars, jonah, Cooper, Jasper, Raoul, Thijme, Stef, Koen, Sven, Jelte, Jurre, Finn, Joran of Faas?
Wij hebben vandaag te horen gekregen dat we twee zoontjes verwachten Heel leuk, maar het geeft ook extra namenstress haha. Over een naam zijn we het al eens: Hugo. Hebben jullie misschien nog ideeën voor een mooie naam, passend bij Hugo (en Merel)?Morris, Ruben, Simon, Stijn, Milan, Casper, Geert, Lars, jonah, Cooper, Jasper, Raoul, Thijme, Stef, Koen, Sven, Jelte, Jurre, Finn, Joran of Faas?
dinsdag 10 januari 2017 om 19:08
Ik ben wel benieuwd naar jullie ideeën voor wen naam! We weten nog niet welk geslacht het is maar een jongensnaam blijft me bezig houden! Voor een meisje hebben we al een hele leuke aparte naam. Ons kindje word half Aziatisch en dus willen we dat de naam daarbij past. Het moet geen yang of chin worden. Voor meisjes heb ik namen genoeg voor jongens kan ik echt niets verzinnen! Hebben jullie ideeën?
Voor een meisje zijn dit namen die we leuk vinden dus die stijl willen we doorvoeren:
Mae
Philou
Lilly
Meave
Nora
Faye.
Ben echt reuze benieuwd of ik hier wat inspiratie op kan doen! Geen authentieke Nederlandse naam dus
Voor een meisje zijn dit namen die we leuk vinden dus die stijl willen we doorvoeren:
Mae
Philou
Lilly
Meave
Nora
Faye.
Ben echt reuze benieuwd of ik hier wat inspiratie op kan doen! Geen authentieke Nederlandse naam dus
dinsdag 10 januari 2017 om 19:33
quote:Flessenpost schreef op 10 januari 2017 @ 12:06:
Wij hebben vandaag te horen gekregen dat we twee zoontjes verwachten Heel leuk, maar het geeft ook extra namenstress haha. Over een naam zijn we het al eens: Hugo. Hebben jullie misschien nog ideeën voor een mooie naam, passend bij Hugo (en Merel)?
Hugo en Jort
Hugo en Olivier
Hugo en Xander
Hugo en Floris
Hugo en Laurens
Hugo en Tim
Hugo en Alex(ander)?
Wij hebben vandaag te horen gekregen dat we twee zoontjes verwachten Heel leuk, maar het geeft ook extra namenstress haha. Over een naam zijn we het al eens: Hugo. Hebben jullie misschien nog ideeën voor een mooie naam, passend bij Hugo (en Merel)?
Hugo en Jort
Hugo en Olivier
Hugo en Xander
Hugo en Floris
Hugo en Laurens
Hugo en Tim
Hugo en Alex(ander)?
dinsdag 10 januari 2017 om 20:09
quote:pejeka schreef op 10 januari 2017 @ 19:31:
[...]
Dit soort namen passen inderdaad wel bij een "Mendy"...Ik had het idee dat jij jezelf zo chique vindt. Oordelen op basis van namen die ik voor een ander noem én oordelen op basis van mijn forumnaam vind ik echter helemaal niet chique. Op welke manier is je bijdrage constructief te noemen, in dit topic?
[...]
Dit soort namen passen inderdaad wel bij een "Mendy"...Ik had het idee dat jij jezelf zo chique vindt. Oordelen op basis van namen die ik voor een ander noem én oordelen op basis van mijn forumnaam vind ik echter helemaal niet chique. Op welke manier is je bijdrage constructief te noemen, in dit topic?
dinsdag 10 januari 2017 om 20:11
quote:mendy schreef op 10 januari 2017 @ 20:09:
[...]
Ik had het idee dat jij jezelf zo chique vindt. Oordelen op basis van namen die ik voor een ander noem én oordelen op basis van mijn forumnaam vind ik echter helemaal niet chique. Op welke manier is je bijdrage constructief te noemen, in dit topic?Ik heb geen oordeel uitgesproken. Ik heb alleen gezegd dat ik de door jou genoemde namen inderdaad bij "Mendy" vind passen.
[...]
Ik had het idee dat jij jezelf zo chique vindt. Oordelen op basis van namen die ik voor een ander noem én oordelen op basis van mijn forumnaam vind ik echter helemaal niet chique. Op welke manier is je bijdrage constructief te noemen, in dit topic?Ik heb geen oordeel uitgesproken. Ik heb alleen gezegd dat ik de door jou genoemde namen inderdaad bij "Mendy" vind passen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!