VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Hé, Nathje heeft ook ijsfoto's op de groep.

Leuke foto's
Apie wilde wel op haar schaatsen (ijzers die redelijk dicht bij elkaar staan, niet van die dubbelijzers) blijven staan maar ze stond zo scheef met 1 voetje dat ik na een uurtje zei dat ze maar even moest rusten. Aap heeft ook zwakke enkels dus die stond vroeger ook altijd zo vertelde hij. Misschien ook een kwestie van oefening.
lief zijn ze he?
Je bent hier ook

Oh, ja... graag! Mijn ouders gaan mee dus kunnen GW en ik 's avonds misschien even sauna pakken
Ik heb hem: de brochure. Welk huisje dus hoeveel personen?
Handig he? Online HVS info
Misschien hadden wij wat strenger moeten zijn voor Schorrie . Maar ik was juist bang voor een schaatstrauma en wilde dat hij het, nu er dan ijs lag, leuk zou hebben. Ik was bang dat als ik zou puchen, hij het later ook niet meer leuk zou vinden. Schorrie is namelijk een enorme schijterd, en durft bijna niets, ook niet schaatsen dus .

Ben nu druk alle foto's aan het rondmailen naar de hele familie. Je kan er maar druk mee zijn, met dat schaatsen .
Ik zou ook niet pushen, hoor Morrie. Schaatsen is leuk maar kan onder druk vreselijk vervelend zijn. Net als alles eigenlijk
quote:nathje schreef op 11 januari 2009 @ 20:06:

Ik heb hem: de brochure. Welk huisje dus hoeveel personen?Heel handig! We zijn met 6 volwassenen en 2 kinderen. Dus een 8 persoons huis of 10 persoons.
KW had op een gegeven moment niet eens meer door dat hij schaatsen aan had en wilde vandaag gewoon weer gaan schaatsen dus ben niet bang dat hij er trauma aan over heeft gehouden
Zet je de foto's ook op de groep Morrie of heb ik de meeste gezien als ik op je Hyves heb gekeken?
8 persoonshuis in weekend van 2 oktober (je kunt ook aankomen op donderdag en dan blijven tot zondag zie ik) is 699 euro.

Exclusief lokale heffingen en reserveringskosten
O nee, dat bedoel ik ook niet hoor Wind, dat KW een trauma zou krijgen hoor! Ik was er alleen bang voor bij Schorrie als ik hem teveel zou pushen.
Ik wil foto's op de groep! Ik ben geen hyves-er
Ik ga de foto's niet ook nog op de groep zetten denk, ze staan op hyves. Ik heb er nog veeeeeeel meer dan daar op staan, maar ik heb net besloten dat ik gewoon een speciaal boekje ga maken: Januari 2009. Zodat ik voor altijd en eeuwig deze foto's vereeuwig.
Oja, nou, word dan hyver, scheelt zoveel werk .

Maar ik zal nog wel even kijken of ik ze nog op de groep zet dan . Eerst even spullen voor morgen klaarzetten. Harrie moest optreden vanavond (rozig en met blaren op zijn hielen ) dus moet het ff alleen doen. Maar Harrie brengt morgen wel beide kinderen naar plaats van bestemming en lunched met Schorrie, dus dat is wel weer een fijn idee.
Wat leuk idee Morrie! Maak je er dan meteen twee? 1 voor Schorrie en 1 voor Knorrie? Want zovaak zal het wel niet voorkomen, zo veel schaatsweer.
Knorrie staat niet op de foto's, alleen zijn kinderwagen. O ja, en 1 foto waarop hij als eskimo dik ingepakt is .

Maar ik maak er 1, voor Knorrie komen ze in zijn foto album met échte foto's. Dat foto album waar ik nog aan moet beginnen.....
699 en dan de vroegboekkorting van 20%. Uhm... ga even mijn ouders bellen!

Net journaal gekeken en er is een kans dat het einde van de week weer gaan vriezen.
Als dat zo is Wind, word ik gek!! Ik zat gewoon te bedenken net dat ik op schaatsen wil. En dat terwijl ik vrijdag nog liep te verkondigen op het werk dat ik niet van schaatsen hield .

Jouw foto's heb ik ook even op hyves bekeken Wind. Zijn ook heeeeel leuk.
Leuk Wind! En je zult zelf in maart zien hoe het is dus kan je al weer verheugen op oktober.
Hier ook twee kinderen die er niet heel erg veel aan vinden. Mini kwam aardig goed vooruit op de dubbele ijzertjes maar vindt het te koud, en Nano wil best even op de slee en even op het ijs lopen, maar na een kwartiertej zei hij gisteren hoopvol 'thuis?'. Voor hem hoeven we het dus ook niet te doen

Het concept ijs vinden ze wel grappig, dat de sloten ineens dichtgevroren zijn en er mensen op lopen enz., maar zelf hoeven ze niet zo nodig.

Voor Pebbles een dikke , en ik ga even foto's kijken!
Wij hebben vandaag door het schaatsen bedacht om met de hele familie (van mijn moeders kant) elk jaar een weekendje weg te doen. Dan prikken we een vast weekend, bijvoorbeeld het 1e weekend van mei oid zodat iedereen altijd weet dat we dan gaan. Lijkt me ook zo gezellig.

O, ik bedenk me net dat ik toch naar de groep moet, kan ik Naths foto's ook zien!
Schorrie had zijn pyjamabroek onder zijn spijkerbroek en zijn pyjamajasje over zijn trui, daar een vest overheen en daar zijn winterjas overheen. Dan nog een pet en wanten en hij had het niet koud.

Ik vond het wel schokkend dat toen ik zei dat we zijn pyjamabroek onder zijn broek gingen doen 'dat alle kindjes dan zouden zien dat hij een pyjamabroek aanhad'. Mèn, de schaamte doet zijn intrede al en het joch is 4.
KW heeft dat met zijn muts. Die wil hij niet op!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven