Napraattopic 74
zondag 18 december 2016 om 18:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 5 januari 2017 om 09:48
quote:Marana_ schreef op 05 januari 2017 @ 09:32:
[...]
Dit inderdaad. Ik lees soms adviezen waar mijn tenen van krommen, en als dan een TO juist op die adviezen in gaat ipv wat werkelijk goed is... Wij kunnen als amateurs, ook al zijn we met zoveel, Bente niet juist begeleiden. Ze krijgt hier zoveel adviezen, waaronder ook heel verkeerde, van mensen die haar achtergrond niet kennen en dan serieus ingaan op bijv de minste kcal of het beste dieet, waar zij dan weer op reageert, terwijl dat volgens mij helemaal niet goed is voor haar probleem.Precies. En dat is niet arrogant, dat is meer "ken de beperkingen van het forum", namelijk dat een gegeven advies hier zowel waardevol als waardeloos kan zijn. En voor mensen als Bente kan dat enorm verkeerd uitpakken, bij het volgen van het waardeloze advies.
[...]
Dit inderdaad. Ik lees soms adviezen waar mijn tenen van krommen, en als dan een TO juist op die adviezen in gaat ipv wat werkelijk goed is... Wij kunnen als amateurs, ook al zijn we met zoveel, Bente niet juist begeleiden. Ze krijgt hier zoveel adviezen, waaronder ook heel verkeerde, van mensen die haar achtergrond niet kennen en dan serieus ingaan op bijv de minste kcal of het beste dieet, waar zij dan weer op reageert, terwijl dat volgens mij helemaal niet goed is voor haar probleem.Precies. En dat is niet arrogant, dat is meer "ken de beperkingen van het forum", namelijk dat een gegeven advies hier zowel waardevol als waardeloos kan zijn. En voor mensen als Bente kan dat enorm verkeerd uitpakken, bij het volgen van het waardeloze advies.
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
donderdag 5 januari 2017 om 10:58
quote:Rhae schreef op 05 januari 2017 @ 10:27:
Oh die van dat samenwonen geloof ik wel.
Er zijn zat vrouwen met 0,0 eigenwaarde die allang blij zijn dát ze iemand hebben gevonden en die pas héél laat doorhebben dat ze gebruikt worden voor geld of inwoning of het huishouden.
Dit denk ik ook. En het groeit zo, hij sliep er vast eerst af en toe, en toen steeds vaker, tot hij er permanent was. Gewoontes sluipen erin. Fijn dat ze nu het licht ziet.
De vriendengroep met Mo en Carla was van een permabanneling, jammer, was best een leuk verhaal
Oh die van dat samenwonen geloof ik wel.
Er zijn zat vrouwen met 0,0 eigenwaarde die allang blij zijn dát ze iemand hebben gevonden en die pas héél laat doorhebben dat ze gebruikt worden voor geld of inwoning of het huishouden.
Dit denk ik ook. En het groeit zo, hij sliep er vast eerst af en toe, en toen steeds vaker, tot hij er permanent was. Gewoontes sluipen erin. Fijn dat ze nu het licht ziet.
De vriendengroep met Mo en Carla was van een permabanneling, jammer, was best een leuk verhaal
donderdag 5 januari 2017 om 11:04
quote:Rhae schreef op 05 januari 2017 @ 10:26:
En als B hier mag schrijven, dan mag bijv een Leon ook gewoon schrijven. Die doet geen vlieg kwaad, is alleen een beetje raar, maar hé, ik weet nog zo een forummer of 2 die..... daar ook.... prima tussen passen.....
Banaan. Stokjes, gister bami gegeten.Hahahahaha. Zelfs als ik het bij jou zo zie staan krijg ik er al jeuk van. Ken je dat dat als je een naam hoort, bijvoorbeeld Peter R de Vries, dat je dan alles ineens op zijn toon hoort/leest? Dat heb ik bij ..... ook.
En als B hier mag schrijven, dan mag bijv een Leon ook gewoon schrijven. Die doet geen vlieg kwaad, is alleen een beetje raar, maar hé, ik weet nog zo een forummer of 2 die..... daar ook.... prima tussen passen.....
Banaan. Stokjes, gister bami gegeten.Hahahahaha. Zelfs als ik het bij jou zo zie staan krijg ik er al jeuk van. Ken je dat dat als je een naam hoort, bijvoorbeeld Peter R de Vries, dat je dan alles ineens op zijn toon hoort/leest? Dat heb ik bij ..... ook.
Don't worry, be happy!
donderdag 5 januari 2017 om 12:00
quote:Rhae schreef op 05 januari 2017 @ 10:26:
Banaan. Stokjes, gister bami gegeten.Leon....bonbon....kers op de taart. Kan he,.....kan.
Banaan. Stokjes, gister bami gegeten.Leon....bonbon....kers op de taart. Kan he,.....kan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 5 januari 2017 om 12:04
quote:Marana_ schreef op 05 januari 2017 @ 10:58:
[...]
De vriendengroep met Mo en Carla was van een permabanneling, jammer, was best een leuk verhaal Maar dat was toch ook duidelijk een neptopic, zoals het geschreven was al. En ik vond het nogal tendentieus, met Mo en zijn religieuze ideeen.
[...]
De vriendengroep met Mo en Carla was van een permabanneling, jammer, was best een leuk verhaal Maar dat was toch ook duidelijk een neptopic, zoals het geschreven was al. En ik vond het nogal tendentieus, met Mo en zijn religieuze ideeen.
donderdag 5 januari 2017 om 13:00
donderdag 5 januari 2017 om 13:06
quote:Renaissance schreef op 05 januari 2017 @ 12:04:
[...]
Maar dat was toch ook duidelijk een neptopic, zoals het geschreven was al. En ik vond het nogal tendentieus, met Mo en zijn religieuze ideeen.
Dat was duidelijk een overbekende altijd veel te opvallende troll.
Valt meteen door de mand.
Te veel namen, uitleggerig, te veel situaties beschrijven.
Een slechte schrijver herken je meteen.
[...]
Maar dat was toch ook duidelijk een neptopic, zoals het geschreven was al. En ik vond het nogal tendentieus, met Mo en zijn religieuze ideeen.
Een slechte schrijver herken je meteen.
donderdag 5 januari 2017 om 13:24
quote:Eleonora-1 schreef op 05 januari 2017 @ 13:06:
[...]
Een slechte schrijver herken je meteen.Altijd die onbelangrijke details, vallen ze direct mee door de mand.
[...]
Een slechte schrijver herken je meteen.Altijd die onbelangrijke details, vallen ze direct mee door de mand.
donderdag 5 januari 2017 om 13:44
quote:OliviaMoore schreef op 05 januari 2017 @ 09:48:
[...]
Precies. En dat is niet arrogant, dat is meer "ken de beperkingen van het forum", namelijk dat een gegeven advies hier zowel waardevol als waardeloos kan zijn. En voor mensen als Bente kan dat enorm verkeerd uitpakken, bij het volgen van het waardeloze advies.
Ik vind dat wel arrogant.
En B is geen hap meer of minder gaan eten door het forum. En geen letter minder gaan lezen door haar ban.
[...]
Precies. En dat is niet arrogant, dat is meer "ken de beperkingen van het forum", namelijk dat een gegeven advies hier zowel waardevol als waardeloos kan zijn. En voor mensen als Bente kan dat enorm verkeerd uitpakken, bij het volgen van het waardeloze advies.
Ik vind dat wel arrogant.
En B is geen hap meer of minder gaan eten door het forum. En geen letter minder gaan lezen door haar ban.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 5 januari 2017 om 14:14
quote:vivapimpelmees schreef op 05 januari 2017 @ 12:38:
Is king al ergens gesignaleerd?
Ja, voor het laatst in het BAN topic vorig jaar.
Ik volg hem niet, maar heb wel zijn laatste topic gebruikt voor vragen.
Met dank voor het antwoord hier voor degene die het gaf!!!!
EDIT: passend bij een kort debat over gebruik van klassieke muziekinstrumenten in hard rock. Covers en andere leuke dingen.
Vuurwerk in Enschede - 1 persoon vond het raar. Nu is opslag op politiebureau na in beslag genomen illegaal.... ik heb het gezien. Beetje anders forum gaan gebruiken.
Is king al ergens gesignaleerd?
Ja, voor het laatst in het BAN topic vorig jaar.
Ik volg hem niet, maar heb wel zijn laatste topic gebruikt voor vragen.
Met dank voor het antwoord hier voor degene die het gaf!!!!
EDIT: passend bij een kort debat over gebruik van klassieke muziekinstrumenten in hard rock. Covers en andere leuke dingen.
Vuurwerk in Enschede - 1 persoon vond het raar. Nu is opslag op politiebureau na in beslag genomen illegaal.... ik heb het gezien. Beetje anders forum gaan gebruiken.
donderdag 5 januari 2017 om 14:51
donderdag 5 januari 2017 om 16:46
quote:Pumps_italiaans schreef op 23 december 2016 @ 12:10:
O ja, een kers op de taart.
C E i N Z U U R en is bedorven. Die taart is gewist.
Het lijkt net een film. Nu nog in de sale.
Met dank aan de fil spamm straff. ert
Eentje had een onterechte ban gemist.
Maar het mystery is solved.
In de ban van Tolkien.
Weet iemand nog leuke recepten topics voor na de kerst?
GeZONder, lekker en voedzaam?
Maar waar zou dit forum zijn zonder de spoilers van pleasure?
Dat is nog eens andere koek maar taart mag ook.
O ja, een kers op de taart.
C E i N Z U U R en is bedorven. Die taart is gewist.
Het lijkt net een film. Nu nog in de sale.
Met dank aan de fil spamm straff. ert
Eentje had een onterechte ban gemist.
Maar het mystery is solved.
In de ban van Tolkien.
Weet iemand nog leuke recepten topics voor na de kerst?
GeZONder, lekker en voedzaam?
Maar waar zou dit forum zijn zonder de spoilers van pleasure?
Dat is nog eens andere koek maar taart mag ook.