Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Eowynn_ schreef op 11 januari 2009 @ 20:17:

Star

Vish, ik betaal je in ieder geval de verzendkosten hoor! En als je er verder nog iets voor wilt hebben moet je het maar zeggen!Stuur Nemo maar een mooie Thomas de Trein verjaardagskaart met button (weet niet eens of het bestaat )
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
quote:Laluna schreef op 11 januari 2009 @ 14:58:

Ik zit nog steeds bij brievenbus te wachten op gelukkige adreswijziging van Inad. Ben ik nu zielig?

Neuh, maar wel Belgisch (das eigenlijk ook best zielig )

*is aan t bijlezen..*
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)

Ik ga in een heus LijnTopic schrijven
Peas on earth!
Ik heb snert gegeten dus. Had ik al verteld dat je van die snert-snert vieze snertboeren krijgt?
Peas on earth!
Erwt, je bent gek (om lijntopic)

Wat een vieze plaatjes weer in dit topic

Em, want nog meer? Oja, voor Star en stemmingswissel ende misselijk. Ierse namen vaak best mooi, maar ook lelijk en raar zie site Vish. Ik lees heel geïnteresseerd mee natuurlijk

Pompiedom... ben t echt kwijt verder

Topic: Ben t kwijt, zwanger?

Maar dus. Woensdag zingen met band, had ik dat verteld? Hoop maar dat ze me nadien nog willen

Vandaag verjaardag van jongere zus (die mét baby) gevierd. Was leuk. Muur is af en blauw. Hele huis opgeruimd in soort van Spaans-Nederlands-Ierse co-productie Voelt oke.

De volle maan was een soort enorme gouden bal vanavond en daar word ik ook blij van. Jaja
Snertboeren en snertscheten?

Bedenk me nu pas dat Snert Erwtensoep is en Snert rijmt op Erwt..

*fufufuufuf fluittoontje*

Klinkt allemaal goed en leuk Inad

Lijntopic wordt leuk, ik moet even wachten. Agent is 'm nu aan't openen. Een topic zonder kilo's enzo
Peas on earth!
Tssssk, "Belchelijk!"
. Afvallen met Boer Zoekt Vrouw en ZWNNGMW
Peas on earth!
quote:Inad schreef op 11 januari 2009 @ 22:08:

[...]

Neuh, maar wel Belgisch (das eigenlijk ook best zielig )Nou ja.
Er stond een knipoog hoor Luun Denk dat post naar buitenland langer duurt.

Ga topic even bekijke, Erwt.
Had knipoog gezien hoor.

*Gaat nu even in wereldatlas zoeken of Limboland echt buitenland is.*
Limboland

Ik ga slapen. Moeee. Chica heel erg gespookt gisternacht en ier moet morgen extra vroeg naar werk.

Heb nog in NS gepost trouwens, want kleine updeet.

Trusten allemaal
Topic waar Erwt schrijft is grappig.

Moet ook al tijden ns lezen,maar kom er niet aan toe.

Deze week maar eens inplannen.

Heb net online de cadeautjes eerder vandaag genoemd besteld voor Ben en Jerry.

En meteen maar tafeltje en 3 stoeltjes erbij (stiekem dus ook voor Raketje) want ik wil mijn salontafel terug!

Ga ook bed opzoeken.
Luun, hoe krijg jij het allemaal nog in de woonkamer joh?! Ik wil ook tafeltje met stoeltjes maar heb ernstig ruimtegebrek in dit huis

Blauw Inad? Als in babyblauw? Jullie gingen verhuizen toch dus waarom dan toch nog de babykamer in orde maken??

Chica zo aan het spoken geweest, was ze ziek? Zijn de oudere kinders hier (Cee, Tony, Chica, Raketje) normaal gesproken nog erg vaak wakker `s nachts?

Snerwtensoep Boeren snokt, scheten ook. Rennie Deflatine werkt best goed heb ik ontdekt laatste tijd trouwens!

Hier spooknacht achter de rug, mannetje was koortsig en had duidelijk ergens last van. Erg jammer dat er niet zo`n displaytje opzit waar je dan aan af kunt lezen wat het is. Ook echt een gadget voor Xan en Don Maar goed, ik ben brak en Wup ligt nog te pitten. Moet `m wel zo wakker gaan maken want hij gaat vandaag naar kdv en wij gaan naar Toys `r Us voor verjaardagskadoinspiratie. Ben benieuwd in welke staat ik kind dadelijk aantref...

Hoe is het met de kotskak Eow? Stokje weggemieterd?
Heb even op je meeschrijftopic gekeken Erwt, leuk inderdaad! Gelijk maar even BMI uitgerekend en die is 22,5, prima dus, maar ideale gewicht is 3,6 kilo minder
Zo, kind was in goede doen bij het ontwaken, zij het wat sjagrijnig vanwege slaapgebrek gok ik Afgeleverd op kdv en nu russssst
Gutemorgen!

Allemaal spokende kindertjes dus. Was het volle maan ofzo? Volgens mij was dat afgelopen zaterdag nu ik erover nadenk, want toen grote rond maan toen we terugreden van uiteten.

Ik heb duidelijk teveel snert gegeten gisteren, want vieze snertoprispingen en niet helemaal goed van geslapen.

Vandaag stomme werkdag, want moet vanavond nog terug voor werkafspraak

Pep dus héél goed BMI

Ik iets te hoog, moet eigenlijk tussen 20-25 liggen, maarrrrr ik ben goed bezig vind ik zelf, want gewoon gezond, niet meer zoveel snoepen enzo. Helpt al een hoop. Meeschrijftopic trekt leuke forummers aan, dus das leuk
Peas on earth!
quote:peppie schreef op 12 januari 2009 @ 07:46:

Blauw Inad? Als in babyblauw? Jullie gingen verhuizen toch dus waarom dan toch nog de babykamer in orde maken??

Chica zo aan het spoken geweest, was ze ziek? Zijn de oudere kinders hier (Cee, Tony, Chica, Raketje) normaal gesproken nog erg vaak wakker `s nachts?

Blauw als in heel erg mooi grijs blauw voor onze slaapkamer, die de vorige bewoonsters (twee extreem christelijke zussen) gek genoeg knal-vies-baksteen-rood hadden geverfd over een uitzonderlijk slecht gestucte laag brokkelmuur heen.

Chica inderdaad last van maag, gisteravond ook flink in dr bad (in het kader van kan ze lekker ontspannen, want ze zat vast en buikpijn, en dat ontspannen lukte dus) gescheten. Dat was een pimeur voor me en mén, wat is dat goor

Normaalgesproken slaapt ze redelijk door. Ze komt weleens een poging wagen bij ons verder te slapen. Als t voor 5.30 is brengen we haar terug en anders mag dat wel even.

Even verder bijlezen.

Luun, fijn dat je de kados nu hebt.
Wup dus ook een spook Fijn dat hij naar kdv is.

Erwt, ja t was volle maan. Zo'n hele grote enorme. Wel mooi

Balen van gekke onderbroken werkdag/avond.

Ik ben heel zenuwachtig voor woensdag. Moet twee nummers uit hoofd leren..

Nu aan t werk, maar er is niemand want veel zieken etc.

Aan de ene kant lekker rustig, aan de andere kant neem ik nu alle telefoontjes op. Blegh.

Oja, BMI is hier 19,5. Das ook gewoon goed toch? Tenminste, volgens berekeningsgebeuren dat ik ooit deed. daar was van 18,5 tot 25 gezond.
Heb net ook even op leukelijntopic gekeken. Is inderdaad leuk! Niet zo calorietellerig enzo. Ik zou zelf ook wel wat kilootjes af willen vallen. Heb wel een gezond BMI, maar ben de afgelopen jaren wel veel aangekomen. Voor de zwangerschap van Tony had ik feitelijk licht ondergewicht. Toen zwanger van Tony (+23 kilo) en weer terug op startgewicht, ook doordat ik weer ging roken, dat valt lekker af, joh! Na zwangerschap van Vito ben ik weer heel even gaan roken, maar ben toen definitief gestopt. En toen bleven de zwangerschapskilo's (weer ruim 20) gedeeltelijk zitten. Heb nu maat 38, dus echt niet wereldschokkend, maar voor mijn gevoel mogen er dus best een kilootje of 5 vanaf. Maar ja, dat betekent dat ik dingen moet laten staan! Dilemma....

Chica in bad gescheten! Schrok ze er erg van? En hoe heb je het opgeruimd? Wel fijn dat ze er nu van verlost is. Zo rot, om verstopt te zitten!

Ik heb het 1x meegemaakt, kind-in-bad-poeperij. Of egenlijk Don, maar die riep mij meteen erbij emt de vraag: wat nu? Heb een zeef uit de keuken gepakt en drol eruit gevist en door toilet gespoeld. Zeef goed afgewasse natuurlijk. Don helemaal opgelucht, zei dat hij daar zelf nooit opgekomen zou zijn! Mannen!

Zo Dier, genoeg poepverhalen voor vandaag, of heb je behoefte aan meer? Kan heur!

Leuk, samen dagje shoppen, Pep! Tis volgens mij nu ook best lekker weer om buiten te lopen.

Het dooit!

Tony wordt heel soms nog wakker, trouwens. Meestal heeft hij dan gedroomd. Even aai over de bol en hij slaapt zo weer verder. Soms weet hij er 's morgens niet eens meer van.

Vito wordt helaas nog iedere nacht wakker. Soms 1x, soms 2x. Is tegenwoordig wel heel snel weer tevreden, maar je moet er dus wel steeds uit. Ach, het went...

Spannend, auditie woensdag, Inad! Nu er verder toch niemand is op je werk, kun je daar lekker hardop lallen en oefenen! Weet je al wat voor outfit te aantreft?

* visualiseert de IdolsStip en bijbehorende vierkoppige jury *
Loretta is De Mol. Punt.
*zegt maar niet wat haar BMI is*

*weet dat ook eigenlijk niet*

*wil dat zo houden, want zou ter plekke dood neer moeten vallen volgens BMI*

Weeg om precies te zijn 95 kilo. Tja. Maar pas nog steeds in maat 44, dus dat is beter dan een maand of wat geleden. Maar ik wil er gewoon nog 15 kilo, minimaal, af.

Badpoepen is vies. En naar voor Chic.

Thomas de Trein kaart staat genoteerd
Ik zeg: kom allemaal naar 't gezellige Afvallen Met Boer Zoekt Vrouw topic . Gestart met Agent en Tientje, die zijn erg leuk&grappig . Eow, jij bent al heel goed bezig toch met Gezond Doen enzo

Inad heeft een laag BMI *jaloers*, maar nog net wel gezond volgens mij. Is ook gewoon een beetje je bouw toch? Eerder te laag dan te hoog.

In bad poepen klinkt vies. *vinkt dat aan op het Nadelen-van-Kinderen-lijstje*

Ik heb vorige week zó hard gewerkt, dat ik nu weinig te doen heb, wonderbaarlijk!
Peas on earth!
Oh, maar je hoeft me niet te knuffelen hoor Ik vind mezelf niet zielig en baal er ook niet enorm van, het zou alleen gezonder zijn om wat minder zwaar te zijn. Zit verder best goed in mijn vel hoor.

BMI vind ik maar een raar iets, want als ik een goed BMI zou willen zou ik echt maar 60 kilo ofzo mogen wegen, met mijn lengte. En als ik 60 kilo weeg zie ik er ráár uit. Woog voor Juna kwam 80 kilo en dat was gewoon heel normaal voor mij. 75 zou helemaal goed zijn, dan pas ik in maat 40 ongeveer, minder dan dat is én niet haalbaar denk ik, én past ook gewoon niet bij me.
quote:[message=2560378,noline]Kess schreef op 12 januari Chica in bad gescheten! Schrok ze er erg van? Jaaa, ze begon echt te gillen: Ik wil uit bad ik wil uit bad ik wil uit baaaahaaad!! En hoe heb je het opgeruimd? Ik heb een pollepel gepakt en zelfde meegedaan als jij met zeef. Wel fijn dat ze er nu van verlost is. Zo rot, om verstopt te zitten! Jaa, het deed haar ook echt pijn. Beetje ongemakkelijk op en neer springen, nare kontkramp enzo. Arm ding.Ik heb het 1x meegemaakt, kind-in-bad-poeperij. Of egenlijk Don, maar die riep mij meteen erbij emt de vraag: wat nu? Oh Hier was dat andersom Heb een zeef uit de keuken gepakt en drol eruit gevist en door toilet gespoeld. Ier pakte de pollepel maar heb excuus want was ook maar 1e keer Zeef goed afgewasse natuurlijk. Don helemaal opgelucht, zei dat hij daar zelf nooit opgekomen zou zijn! Mannen! *fluit een vrolijk onschuldig liedje ;-)*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven