Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kess, ooow slaapt Tony door, Vito wakker, oef. Maar goed, beter dan twee wakkere kinderen. Maken ze elkaar nooit wakker door bijv. gehuil ofzo?

Ik trek gewoon simpele kleren aan hoor

Eow, denk dat je helemaal gelijk hebt hoor, wat Erwt ook al zegt, is ook gewoon bouw. Sommige mensen zullen nooit BMI van onder 25 hebben, als ze daar niet op gebouwd zijn, en andersom. Ik zal wel nooit boven de 25 hebben denk ik. Of mijn schildklier moet er ineens mee stoppen ofzo of door medicijngebruik o.i.d. Vind jou ook prachtig trouwens, op NS en Hyves fotos enzo.

Ik heb geen zin meer in werk, wil naar huis en liedjes oefenen

Oja, Kess, er komen geregeld mensen binnen dus ik houd me vooralsnog in
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ohja, nog niet eens op gereageerd: spannend Inad! Kan me voorstellen dat je nu de hele tijd wil oefenen! Is het leuke muziek, die twee liedjes die je moet zingen?

*wil Inad horen zingen en stelt voor de TheehuisDate te organiseren bij Inad's toekomstige nieuwe band *

Oh en Eow, ik vind het inderdaad ook niet alleszeggend hoor, dat BMI-gebeuren. Als ik een BMI van 20 wil, mag ik maar 65 kilo wegen. Das dus bijna TWINTIG kilo minder dan nu en dan zie ik eruit als een skelet. Ik heb volgens mij ook echt serieus Zware Botten . Dat BMI boeit me niet heel erg, maar ben wel net iets te zwaar en wil graag binnen die marge. Ook gezonder inderdaad en ik voel gewoon dat ik in het afgelopen jaar ben aangekomen. Graatmager is niet nodig

Knuffel was niet bedoeld omdat ik dacht dat je in een zware depressie zat, maar gewoon aardig bedoeld, omdat ik je een tijdje geleden regelmatig hoorde over allerlei gezonde en verantwoorde dingen, gewoon goed
Peas on earth!
Spannend hoor Inad, hoopt dat oefenen en uit hoofd leren thuis gaat lukken. Poepen in bad is iiieeeeuuuuwwww. Hier alleen een douche en nog nooit erin gepoept *klopt af*. Wel trouwens eergister met z`n jukbeen op betonnen rand van drempel van douchecel geketst

Erwt zware botten Vind je echt niet te dik hoor, niemand van jullie trouwens, maar snap je wens om wat gezonder te worden. Ik heb je niet gebeld dus je hebt je vast niet ingeschreven bij sportschool

Wup gaat verwend worden wat krijgt: 1 auto uit BdB, 1 stofzuiger van Playskool, 1 tractor met oplegger van LP en nog wat schoonmaakfrutjes voor bij de stofzuiger
Knuffels zijn altijd welkom hoor

En wil ook graag wat afvallen, maar meer omdat kleding kopen in maat 42/40 makkelijker is dan in maat 44 en het gewoon gezonder is.

Ik wil níet meer aan een zwangerschap beginnen als ik nog te zwaar ben, en vanwege zwangerschapsvergiftiging enzo toch al risico op hart- en vaatziekten, plus hoge bloeddruk in familie enzo. Dus iets minder gewicht gewoon veel gezonder. En ik eet ook best gezond hoor, dus afvallen gaat dan vanzelf als het goed is. Maar heb inderdaad gewoon brede bouw, brede

Oh en Inad dank je *bloos*

Hier ooit poepincident onder de douche. Juna riep opeens 'mama, ik heb een póep gedaan ónder de dóuche' en wilde er toen ook direct uit Gelukkig wel compacte drol
Ow en nog de LP garage van Sjafs ouders en dan nog wat van m`n moeder for sure
Ho, miste half verhaal, want op werk en zat niet op te letten en forum tussendoor

Maar gewoon brede bouw ook. Heb gewoon brede heupen en schouders bijvoorbeeld.

Oh en Pep, als je met 95 kilo nog niet dik bent, wanneer dan wel?
Als je uit je huis getakeld moet worden, Eow

Leuke kados, Peppa'

Erwt, band klinkt heel leuk en goed, maar ze zijn net begonnen en treden nog niet op. Als ze me echt definitief willen ga ik op een gegegven moment wel oude in kroeg werk contacten inschakelen en kijken of ze (we ) dan ergens kunnen optreden, want das leuk
Leuke cadeaus voor Wup! Jullie vieren het komend weekend, toch?

Eow, ik moet lachen om je compacte drol! Maar ik snap het helemaal. Was hier gelukkig ook een compacte. Anders was enige overgebleven optie door putje duwen geweest.

Doet me dan meteen weer denken aan de enorme bloedstolsels na bevalling van Vito die ik in het ziekenhuis onder de douche door het putje probeerde te duwen met mijn tenen. Bukken was geen optie, had een uurtje daarvoor kind gebaard. Toen kwam de verpleegster binnen en riep heel vrolijk: "joh, dat ruim ik zo wel op!"

Ben net terug van de tandarts: geen gaatjes! Kan weer opgelucht ademhalen en hoef pas over een half jaar weer zenuwachtig te zijn voor volgende controle!
Loretta is De Mol. Punt.
Vanwege uit huis takelen

en :puke: vanwege bloedstolselsverhaal. Ik was het net weer vergeten Kess
quote:Kess schreef op 12 januari 2009 @ 15:25:

Eow, ik moet lachen om je compacte drol! Maar ik snap het helemaal. Was hier gelukkig ook een compacte. Anders was enige overgebleven optie door putje duwen geweest.

Hier ook compact, joechee

Echter, hij begon wel vrij snel uit elkaar te vallen, water zag er niet zo heel smakelijk meer uit zeg maar

Bloederigverhaal iew en herkenbaar. Iew.

Ben net terug van de tandarts: geen gaatjes! Kan weer opgelucht ademhalen en hoef pas over een half jaar weer zenuwachtig te zijn voor volgende controle!

Ohhh wat fijn Kess, zeker gezien angst

Ik moet nog.....afspraak maken wil maar niet lukken
:puke: vanwege badwater
Whoehahahahahaha even bijgelezen snel en tranen vanwege herkenbaarheid bloedstolselputjeproppen.
Ben ik zo raar dan? Nooit gehad, met die stolsels. Gelukkig

Volgens mij zijn júllie raar
quote:Eowynn_ schreef op 12 januari 2009 @ 15:00:

Oh en Pep, als je met 95 kilo nog niet dik bent, wanneer dan wel? Doet een Inadje namelijk *fuufuufuufuufufufufu*
Geen stolsels hier ook

Neen, we vieren Wups verjaardag niet komend weekend maar in delen te weten: op verjaardag zelf voor Sjafs ouders, weekend erna samen met die van m`n moeder voor moederskantfamilie en dan nog een nader te prikken datum voor m`n vader. Dat laatste ga ik van uit in ieder geval, misschien laten ze ook wel niets horen. Ben er nog niet uit wanneer ik onze kado`s wil geven eigenlijk...

Ik heb afspraak voor kroonplaatsing bij tandarts juist geannuleerd; ben nog bezig met afbetalen aan ziekenfonds van tandartskosten van vorig jaar dus wacht maar even tot dat op nul staat voor we weer iets gaan verbouwen

Nu even kind gaan halen en dan koken; simpel kipschnitzels met gebakken aardappels met spekjes vandaag.
Heb even getagged
Iiiiiieeeewwwww Eow! :puke:
In het kader van fout. Als ik een dochter krijg en haar Erin noem, komt op het kaartje uiteraard 'Erin kwam Eruit'.

Gewéldig....
In me buik zat een kleine guit

papa wouw haar zien dus zij

ik stopte je erin Erin

Dus nauw kom je maar eruit
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ja, precies Vish, prachtig!
Je ken me hure hor.
Wat voor kleur balletjes heb ik in mijn zakje?

- Uhhhh, roze denk ik.

Oooh jaaaaa, want ik ben een prinses.

Waarom heb jij die strepen op je kop?

- Wat voor strepen?

Deze! (en wrijft langs mijn rimpels)
Nemo roels Toch geen belang bij jurkjes?
Whahaha, mooie eerste tag! Dat er maar veel mooie vunzigheden bij mogen komen, gedurende het jaar. Maar aangezien we hier twee zwangeren hebben komt het wel goed met al die vieze verhalen over lichaamssappen en andere bijprodukten. Ik vond zelf die hele nasleep van de bevalling ergder dan de bevalling zelf. Die enorme kraamverbanden, netbroekjes, hechtingen die voortijdig loslieten, lektieten, zweetaanvallen.... yuk!

Geweldig, die conversaties van Nemo! Grappig joch is het!

Tony had er net ook weer eentje. Hij liet even blijken dat hij weet hoe de wereld in elkaar steekt:

"Mama, als ik groot ben ga ik werken en centjes verdienen. Die geef ik dan aan jou. Dan kun je kleren kopen."

Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven