Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Loop je altijd in je blote kont thuis Kess?

Nemo
Ooooh ja, die zweetaanvallen! Driewerf juk inderdaad Dat van die hechtingen die loslieten hoef ik niet te weten denk ik

Kom net onder zonnebank vandaan en ben nu in ernstige half comateuze staat, de bank roept
Vinden jullie het heel erg als ik het allemaal wel mee vond vallen postbevallingstoestanden? Het enige waar ik écht van baalde is dat ik niet kon slapen zonder mijn bed vol met melk te spuiten Maar verder weinig last gehad eigenlijk. Niet zweten, geen overdreven last van hechtingen, geen stolsels, kraamverbanden (altijd gewoon maandverband gebruikt eigenlijk), netbroekjes of iets van dat al

Tony roels ook Hou die erin Kess, noteren die belofte
Ik ga taart eten (95+1 )
quote:Star schreef op 12 januari 2009 @ 17:43:

In het kader van fout. Als ik een dochter krijg en haar Erin noem, komt op het kaartje uiteraard 'Erin kwam Eruit'.

*haalt even diep adem en doet:

Pppprrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroessssssssssssssssssssssssssst *

En daarna:

Wwwhahahahahahahahahahahaaaaaaaaaa:rof:

en hijst zichzelf weer op stoel *
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:Kess schreef op 12 januari 2009 @ 19:20:

Tony had er net ook weer eentje. Hij liet even blijken dat hij weet hoe de wereld in elkaar steekt:

"Mama, als ik groot ben ga ik werken en centjes verdienen. Die geef ik dan aan jou. Dan kun je kleren kopen."

Hmm, Vish, laat Nemo toch maar zitten dan. Ik reserveer Tony voor Chica
Hier zelfde als bij Eow, op vlak na bevalling na viel het mee en met spuittieten tegen

Nemo

Ik ben aan t oefenen voor auditie. Plak zo (als Hyves gaat werken, grrrrmbllktss##$$@%$#$@) de linkjes naar die liedjes in NS).

Oja, Chica en ik hadden ook leuk gesprek vandaag, maar ik ben altijd de grappigerd bij ons

Chica: Mama, zijn we morgen vrij? (Chica gek op onze vrije dag samen)

Inad: nee

Nouja, niet in de zin van vrij van werk tenminste. Maar wel in de zin van partnerkeuze, wel of niet ontslag nemen, van baan veranderen, we hebben kiesrecht, veel keuze mogelijkheden, maar aan de andere kant he, zitten we ergens natuurlijk ook wel vast in de systemen van deze maatschappij. Dus is het ook wel weer een schijnvrijheid in wezen..

Chica:

Ik ben er weer! NU pas want ben net thuis van werk. En ja, das zielig voor mij . Stomme avond gehad, maar nu is er een lekker kopje thee voor me gezet

En ik hoef geen kinderen meer geloof ik
Peas on earth!
Wel hier en gunter (c/ de kleine )

Zie hier wat Eowynn doet als wij rustig en onwetend omtrent al haar kwaad liggen te slapen:

quote:Eowynn_ schreef op 10 januari 2009 @ 23:31:

*spiekt even bij de nietjes omdat al haar Theehuisvriendinnen saaie mutsen zijn die slapen*

Tsssk.

Zullen we dr meteen maar excommuniceren, deporteren, royeren, ontslaan en dr uit flikkeren?

Ohhhhhhhhhhhhh.......

*voelt zich dubbel beledigd omdat ze niet sliep maar I*&^@#)(*@# wel godfrietvanbouillon aan het werken was*

*denkt dat godfrieDTvanbouillon niet met een t is *

Tssskkk..... dan blíjf je toch lekker bij de nietjes!
Peas on earth!
Erwt is in de war denk ik Berichtje van Eow al van 10 januari

Hier ook geen postbevallingsdrama`s buiten last van wond van ks en vies vies viesssss zweten `s nachts. En die melkbaden in bed waren vervelend maar vonnik minder erg dan dat zweten, bah!

Goeiemorgen
Oeps

Jullie zijn wel lief hoor

Inad voor chicagesprek. Arm kind

Ik duik mijn bed weer in, ziekgemeld vandaag, nog steeds :puke: Als ik geen Mirena had zou ik denken dat ik zwanger was Maar voel me níet lekker dus.
He bah Eow. Lekker even uitzieken

Ik ben druk, tot later
Peas on earth!
Ahh, arme Eow (misschien moet je het ook even bij je Nietjesvriendinnen melden ) beterschap

En dat c/ de kleine moest zijn copyright - de kleine mol die wilde weten wie er op zijn kop gepoept had.
Goedemorgen!

De Kleine Mol werd meteen herkend hoor! Is een klassieker inmiddels, toch? Hier in Huize Kess in ieder geval wel!

Beterschap Eow! Hoe betrouwbaar is die mirena precies? Ik voel echt een Theehuisboom aankomen!
Loretta is De Mol. Punt.
Hier ook Kess. Geweldig boek

Enne, ik "ken" iemand die door Mirena heen zwanger geworden is (maar goed, dat was een vreselijke doos dus ). Maar ook op t forum hoor je t weleens.

Theehuisboom, jeeeeeeh

Wanneer ga jij je dan weer laten bezwangeren, Kesselina?
Nee hoor, ik coördineer de boel hier gewoon. Ik zorg ervoor dat jack de kraampakketten op tijd bij de bezwangerden bezorgt, dat er schone hydrofielen klaarliggen op het moment supreme, dat de geboortekaartjes in orde zijn... En eigenlijk wil ik zelf ook wel bij de diverse bevallingen zijn. Lijkt me erg bijzonder om dat eens 'van de andere kant' mee te maken. Al met al heb ik het dus te druk met jullie om mezelf óók te laten bezwangeren. En daarbij: ik heb twee bijzonder leuke mannetjes rondlopen. Het is goed zo!
Loretta is De Mol. Punt.
Dat is ook een belangrijke taak, Kess.

Mannetjes inderdaad bijzonder leuk en ook grappig
Hysterische moeder meldt zich
Vertel!

Heeft kindje het te koud?
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Inad schreef op 12 januari 2009 @ 21:55:

Hier zelfde als bij Eow, op vlak na bevalling na viel het mee en met spuittieten tegen

Nemo

Ik ben aan t oefenen voor auditie. Plak zo (als Hyves gaat werken, grrrrmbllktss##$$@%$#$@) de linkjes naar die liedjes in NS).

Oja, Chica en ik hadden ook leuk gesprek vandaag, maar ik ben altijd de grappigerd bij ons

Chica: Mama, zijn we morgen vrij? (Chica gek op onze vrije dag samen)

Inad: nee

Nouja, niet in de zin van vrij van werk tenminste. Maar wel in de zin van partnerkeuze, wel of niet ontslag nemen, van baan veranderen, we hebben kiesrecht, veel keuze mogelijkheden, maar aan de andere kant he, zitten we ergens natuurlijk ook wel vast in de systemen van deze maatschappij. Dus is het ook wel weer een schijnvrijheid in wezen..

Chica:

Dat arme kind
quote:Kess schreef op 13 januari 2009 @ 10:51:

Vertel!

Heeft kindje het te koud? Check alleen thuis laten topic
Hysterische Star, haha. Als je jou een beetje kent, zeg je dat echt niet meer *denkt aan plakbandvoorval en nuchtere reactie*

En, Chica moet heel veel van dit soort gesprekken verduren
Ja, dus, had net al stukje gelezen op dat topic, maar nog niet gezien dat je voor hysterisch werd uitgemaakt!

Ik snap dat ook niet, hoor. Heb er zelf iedere dinsdag 'last' van. Tony moet om 13.00 uur bij psz zijn, en eigenlijk ligt Vito dan al op bed. Die hou ik dus langer wakker en gaat mee wegbrengen. En daarna valt hij thuis in een regelrechte coma. Tja, het is niet anders. Maar thuislaten, echt niet!
Loretta is De Mol. Punt.
Inad, ik stuur Tony binnenkort een middagje langs, oké? Dan krijg je echt een koekje van eigen deeg. Lult namelijk net zoveel en als jij en gaat in op de meest onnozele details. Kind is niet snel tevreden met een antwoord, dus dat is een leuke uitdaging voor je. Ik gok dat jullie voor je er erg in hebt verzeild raken in een diepgaand filosofisch gesprek!
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven