December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Ik dacht Manu ff af te poeieren met kleurtjes maar mama moet meedoen, haha.

Gisteren op het ijs was echt leuk: druk!! Volgens mij stonden er een paar duizend man op het ijs.

Helaas kreeg Manu op den duur koude handen en dacht hij dat het zou helpen om zijn wanten juist uit te doen. Dus uiteindelijk met een brullend kind naar huis gegaan. Suffie, hij snapt het gewoon niet!!

Beetje rommelige posts van mij, maar goed... Fijne dag allemaal!
Oh ja Mette: vwb het kaartje daar heb je in principe tijd genoeg voor toch? Zo'n week of vier van te voren moet je wel iets geregeld hebben. Ik was heel vroeg begonnen, maar logisch natuurlijk want dat is ook mijn werk. Ben nu ook voor mijn zus bezig. Als je hulp nodig hebt zeg je het maar!
Hoi,

M is wel beter (tenminste, hij is vrolijk en geen koorts) maar wij niet.. weer een dag met z'n drieen thuis. Het zal wel griep zijn.

Mainecoon, wat jammer dat je niet voor een tweede kunt gaan terwijl je eigenlijk wel zou willen. Maar je hebt nog wel een paar jaartjes toch om te herstellen, wie weet hoe het er over een tijd voorstaat!

Iig sterkte met alle lichamelijke sores. Werk je eigenlijk nog steeds 4 dagen of ben je ook bij een arbeidsarts geweest en misschien wat kalmer aan?

Mette, gefeli met je mijlpaal. Spannend en leuk, Heerlijk dat zoveel kindjes hier op het ijs zijn geweest.

Ik had zelf een tekeningetje gemaakt voor M's geboortekaartje (jaren '30 kinderwagentje) en ook de tekst layout en lettertype (ook jaren '30) ontworpen en daarmee ben ik naar een drukker gegaan. Dat was pas in de eerste week van zwangerschapsverlof. Ik heb zo'n oud-hollands kaartje/envelop uitgezocht en die worden leeg besteld, dus kon de drukker mijn ontwerp erop drukken. Heel mooi geworden! Het hoeft echt niet zo vroeg allemaal geloof ik.

Oef, jij ook veel voorpret, haha, met je knalgroene wagen in de kamer. Kan die oude kater er lekker in (dat was hier nog lastig, steeds de katten eruit houden).

Jammer van de kat.. heb jij ook dat nu je een kind hebt de katten echt wat minder belangrijk zijn dan eerst? Ik heb dat nl wel, en dat had ik van tevoren niet gedacht. Ze waren helemaal onze kindjes maar nu zijn er dagen dat ik ze nauwelijks aai, best sneu..
haha Mette ja alsof je niet al genoeg in de kijkert loopt met een tweelingwagen. Nee hoor het is ook best een leuke kleurr. Beter dan die beige die we voor Brian hadden.

Tinus knap van Manu! Hier totaal geen zindelijkheidsneigingen. Ja ik wordt de kamer uitgestuurd als meneer moet poepen. Mama weg! Mamma daar zittuh! Dus misschien moet ik m gewoon maar alleen laten met het potje oid.

foto van de wagen zal ik maken als we m helemaal uitgepakt hebben.
Falcon ja van die katten klopt wel een beetje. Nou hadden we er eerst 4, toen ik zwanger was van Brian nog 3 en daar zijn er toen 2 van doodgegaan. Dus we hebben nu al een tijdje nog maar 1 kat. En die schiet er nog wel s bij in maar nu hij zo oud wordt krijgt hij weer wat extra aandacht. Hoewel dat beest er ook niet altijd op zit te wachten hoor. Lekker met rust laten vind hij prima.

En hij krijgt voldoende ongevraagde aandacht van Brian
Oef, ik hoop dat het inderdaad niet echt doorzet bij jullie...

Leuk dat de wagen er is, kan me voorstellen dat het dan gelijk gaat kriebelen!

Jammer dat je het ijs niet op kunt, maar had het er ook niet op gewaagd nee!

Jeetje is hard gegaan dan in 2 jaar van 4 naar 1 aftakelende kat!

mette, gefeliciteerd met de mijlpaal! Weet eigenlijk niet wanneer wij de kaartjes geregeld hebben....1e was van de drukker, 2e heeft een kennis gemaakt....

Wij hebben nu ook van die luierbroekjes voor overdag, want Amber poept ook niet op de wc....vindt ze wel handig!

Tinus, knap hoor!

Jammer dat Manuel niet snapt waar zijn wantjes voor zijn....

Falcon, succes nog in de ziekenboeg!

Hier een heerlijke hangdag, ze zijn wel aan het rommelen, maar veel fut zit er niet in.
Oef: Ik zag laatst een tweelingwagen die ik nog best mee vond vallen in omvang zeg maar. De ene wagen was knalroze en de andere was zwart. En een soort meerijplankje voor hun kindje van Yora-leeftijd.

Als je de doek goed omdoet dan is eigenlijk alles mogelijk met een draagdoek. Ik buk ook zonder dat ik Yora vast hoef te houden.

Als je zo'n bananenhouding neemt in het begin voor je kindje dan is het wel allemaal wat losser. Als je wel echt plannen hebt voor een doek zou ik wel eens goed oefenen. Het heeft hier heel wat stress en toestanden gekost voordat ik die doek zelf wist te knopen. Vooral volhouden. En anders kom ik gewoon langs voor een snelcursus doekvouwen...

Misschien kun je je aanmelden op het dragen en voeden forum (nieuwe variant van het opgeheven draagdoekenforum) en dan gewoon al het te geitige voor je overslaan.

Mainecoon: Ik weet nog dat ik toen na de bevalling even een periode had dat ik hier niet echt meer goed bij hoorde voor mijn gevoel. Maar dat kwam ook omdat iedereen zo goed leek te herstellen en alweer aan het werk/zwanger (Nurse!) was terwijl ik nog steeds helemaal de weg kwijt was. Het is vast een fase bij je.

Ik ga trouwens in februari naar een informatieavond voor pleegouders. Niet! omdat ik nu denk dat ik daar op dit moment geschikt voor ben maar om te kijken of ik er een goed beeld van heb om in de toekomst over na te denken. Ik denk niet meer dat hier een mannetje geit (Sannie ) gaat komen en ik heb ook geen zin om maar te wachten tot hij wel komt met dingen plannen. Er zijn dus nog heel veel mogelijkheden buiten 'eigen' kinderen en je weet niet hoe het er over een paar jaar voorstaat Voel je vooral niet aanstellerig of zwak omdat jij veel meer klachten hebt dan de meesten hier (dat gevoel had ik heel sterk de eerste tijd na Yora hier) (maar ik weet natuurlijk niet hoe jij dit voelt )
Falcon ik ga maandag met maatschappelijk werk eens overleggen of ik wellicht minder ga werken en hoe ik dat allemaal het beste kan regelen.

Yora je moet inderdaad niet stoppen met plannen maken en gaan wachten op iets, want dan heb je helemaal het gevoel dat je leven stilstaat en je niks bereikt. Verder beschrijf je het best goed inderdaad hihi. Ben net bij de fysio vandaan en ik blijk nu een (lichte) scheefstand van mijn bekken te hebben, maar gelukkig gaat het met mijn polsen alweer wat beter. Ik denk wel dat het een fase is hoor. Ik ga maar eens lekker in badje weken en dan om 3 uur moet ik bij de gyn zijn. Heb er nu al zin in.
Voelde ik me vrijdagochtend een ietsiepietsie beter, krijg ik smiddags gewoon gezellig de buikgriep erbij. Tot gisteravond last van gehad, toen heb ik maar een tabletje loperamide genomen en ben mijn voeding gaan afkolven, anders krijgt Eize het medicijn naar binnen en dat mag niet.

Heb nog steeds een vol hoofd van verkoudheid, dus nog niet opgeknapt. Deze week maar goed uitzieken en dan maar weer eens voor het werk kijken.

Falcon,

Wij hebben nu met Eize ook extra kinderopvangtoeslag aan moeten vragen. Per saldo zouden we 28 euro moeten betalen voor 1 kind extra. Maar we hebben over 2009 recht op kindgebondenbudget (voorheen kindertoeslag) en dat is 28 euro per maand, dus we spelen gewoon quitte. 1 kind erbij en het kost ons niets extra's aan kinderopvang.

Marloes

Kaasfondue blijft warmer in fonduepan, in een braadpan en dan op tafel onder een lichtje, kan denk ik ook wel. Het moet wel smeuig blijven.

Zelfgemaakte is lekkerder dan uit pakje.

Mainecoon

Niet helemaal uit ons zicht verdwijnen hoor, je hoort hier wel bij de harde kern en oprichtsters van de club.

Tinus

Goed van Manu op het potje. Boyd gaat nu ook zomaar op het potje zitten om te spelen.

Mette

Wat een mijlpaal al van je moeder zo met de fitness.
Oef: Voor mij ging het idee van de 2e ook echt leven toen ik de babykleertjes ging wassen! Een wagen hoefde gelukkig niet, die hadden we nog. Maar als er zo'n nieuwe blingbling-wagen in de kamer staat te glimmen, dan kan ik me best voorstellen dat je de inhoud alvast ter wereld wil gaan brengen!

Ik ben trouwens ook niet het ijs op gegaan. Durf het niet met mn bekken, het gaat wel goed hoor, maar ik vind het toch een beetje een eng idee dat 1 van mijn benen de verkeerde kant op zou glijden waardoor de boel weer ontzet. Dus voor mij geen schaatsen dit jaar. Misschien volgend jaar weer.

Falcon: Horror-scenario; allemaal ziek! Dat hebben lief en ik nog tegen elkaar gezegd toen allebei de kinderen ziek waren tijdens de feestdagen; tis maar goed dat wij niet ziek zijn... Gelukkig is M alweer aan de beterende hand, maar het lijkt me echt beroerd als je zelf ziek bent en dan nog steeds moet zorgen...

Nurse Ik zeg dat gewoon tegen het bezoek, "sorry hoor heren/dames, ik vind het echt gezellig, maar morgen moet ik/wij weer vroeg op want de kinderen zakken niet door.." dat helpt echt altijd! En mocht lief eigenwijs zijn en nog door willen gaan? Prima, maar dat wil niet zeggen dat hij dan automatisch ook mag uitslapen de volgende dag (soms wel, maar het is geen vanzelfsprekendheid).

Mette: Dat is zeker een mijlpaal van Mopsie!

Yora: Goh, wat een bijzonder idee om naar zo'n voorlichtingsavond te gaan! Ik heb er ook wel eens aan gedacht, maar omdat lief nou niet bepaald uitblinkt in empathisch vermogen, leek het me toch niet zo'n goed idee. Ik heb zelf wel een zorgachtergrond, vandaar de interesse. Ben benieuwd wat je van de voorlichting vindt.

Mainecoon: Ik heb zelf ook periodes dat ik hier minder ben. Geen tijd, soms geen zin om te reageren en soms ook gewoonweg niks te vertellen... Lijkt me niet leuk als je lichaam je wensen zo in de weg zit. Goed dat je er wat aan probeert te doen. Ik denk wel dat minder werken sowieso een goede stap voor je is. Je bent wel het type van teveel-hooi enzo...

Hier gaat het allemaal zijn gangetje. Druk maar leuk wiekent achter de rug met neef van lief die hier is blijven logeren en nog een verlate kraamvisite op zondag. Met neef hebben we een beplantingsplan voor de tuin gemaakt. Eindelijk! Heb al helemaal zin om er mee aan de slag te gaan in het voorjaar!

Yahnoa weigert nog steeds consequent de fles. Lief is vrijdag met de kinderen naar het cb geweest en hij kreeg het advies om met bijvoeding te beginnen (groentenpap). Ik vind dat te vroeg (hij is pas 4,5 maand) dus straks ga ik rijstebloem halen. We gaan dan maar proberen om de borstvoeding als een soort pap aan te bieden. Ik merk wel steeds meer dat hij echt een onwijs pittig karakter heeft. Hij kan echt zo boos worden! Ik schrik daar soms echt van, hij is nog zo jong, maar laat zich echt gelden soms!

Met die fles dus ook, we hebben echt een heel scala aan truukjes geprobeerd, en hij weigert echt botweg. Gaat niet echt over de zeik ofzo, maar hij vertikt het gewoon (hij kan het wel trouwens, heeft ook al flessen leeg gedronken). Ik baal er wel van want nu kan ik hem niet zomaar een nachtje laten logeren. 1 of 2 voedingen als pap laten lepelen gaat nog wel, maar om nou 6 tot 8 voedingen zo aan te bieden lijkt me ook niet zo geslaagd...

Werken gaat trouwens goed, vind het echt fijn om weer met wat anders dan luiers en speelgoed bezig te zijn, hoe lief ik mijn kinderen ook vind. Volgens mij ben ik ook een leukere moeder als ik soms niét hoef te moederen.

Zo, kinderen liggen op bed, ga nu even mijn fysio-oefeningen doen want dat is helaas toch nog steeds echt hard nodig.

Nou, heb mijn plicht weer een beetje vervuld, voor iedereen die ik niet genoemd heb, tot een volgend berichtje!

Oja, en volgens mij was het Manuel die op het potje heeft geplast: wat goed zeg! Hier nog nauwelijks interesse in het potje, denk dat ik er nog even mee ga wachten... komt wel als mevrouw er aan toe is.

Zo gezellig hier vandaag!

Wij waren ook totaal niet met het potje bezig hier hoor, maar toen Manu uit zichzelf op de wc wilde zetten heb ik gewoon eens een poging gewaagd met het potje. Met nader genoemd resultaat tot gevolg!! Ik verwacht echt niet dat het nu doorzet hoor, maar hij snapt in ieder geval het principe.

Falcon: Ach wat rot dat jullie nou ook aan de beurt zijn. Gelukkig is M wel wat beter. Red je het een beetje om voor hem te zorgen nu je zelf niet lekker bent? Anders gewoon een dagje 'makkelijk' hoor, lekker een dvd aan voor hem ofzo. Dan kunnen jullie weer even anderhalf uur hangen.

Marloes: Blij te horen dat er weer wat meer leven in zit bij jullie!

Oef: Dat herken ik wel, minder aandacht voor de katten. Ik las laatst ergens dat huisdieren in NL gemiddeld maar 8 minuten aandacht per dag krijgen. Ik dacht toen jeetje wat weinig, maar moet eerlijk bekennen dat die van mij soms wel minder aandacht krijgen. Nu we zijn verhuisd en ik van mijn 'vroeg-opstaan-voor-de-katten-probleem' af ben vind ik ze wel veel leuker weer.

A1mee: Sjemig wat een eigenwijs die Yahnoa! Nog steeds fles weigeren dus. Zou het een optie zijn om een keer een lactatiekundige bij jullie thuis uit te nodigen die kan meekijken ofzo?

Fijn dat je weer zo lekker aan het werk bent!

Joni: Sjonge ook weer buikgriep er achter aan. Ach, je kan maar beter alles tegelijk hebben toch, dan ben je er maar weer vanaf! Waren ze op je werk wel een beetje begripvol dat je net na je verlof alweer thuis moest blijven? Ach, ze hebben niks te zeggen natuurlijk. Ziek is ziek.

Yora: Snap eigenlijk niet zo goed wat dat dan inhoudt. Begrijp ik het goed: je overweegt om in de toekomst een pleegkindje (of meerdere) op te nemen? Dat vind ik wel heel mooi en stoer, maar ook vrij heftig. Wil er wel wat meer over horen hoe je dat ziet etc...

Ik heb trouwens nog een heul leuk nieuwtje!! Ben helemaal heppiedepeppie!! Hoera! Jp belde net dat ie op zijn werk een heul leuk wagentje op de kop heeft getikt! Een VW Lupo voor 500 euries!!! Jippie! De motor was in de soep gelopen en de reparatie was te duur voor de eigenaar dus heeft JP hem voor een prikkie kunnen overnemen. Er moet natuurlijk nog wel een nieuwe motor in en dart kost ook een paar knaken, maar omdat ie dat op zijn gemakje zelf gaat doen hebben we er straks een tweede auto bij!! Joehoe ben sooooo blij blij blij! Dat geeft mij zooooveel meer vrijheid om leuke dingen te doen ipv maar binnen te zitten hier. Mijn nieuwe huis en wijk zijn hartstikke leuk en ik voel me helemaal thuis, maar er is gewoon geen klap te beleven. Zeker niet nu in de winter.

Goed, ff in de hachee roeren (goed plan Yora) en straks komt mijn mams een bakkie doen...
Even snel een berichtje van hier...

verbouwing loopt lekker, heb weinig tijd voor andere dingen...(dus helaas ook geen geforum voor mij)

Vannacht omstreeks 01.00 uur begon Joeri te huilen en rare geluiden te maken en toen vriendlief hem oppakte kostste hij papa onder... Hup naar beneden, badkamer, Joeri schoonmaken, schone pyama aan, vriendlief zich schoonmaken, en wij weer naar bed. Half uur later weer huilen, weer spugen, weer schone pyama enzo en vriendlief maar even douchen want zat nu helemaal onder door Joeri.

Mijn wekker zou gaan om 5 uur, dus heb ik mijn werk maar gebeld of ik een vrije dag kon opnemen want ik zag het niet zitten met zo'n nacht om dan te gaan werken... Was gelukkig gen probleem...

Maar goed ook, want vriendlief is nu aan het klussen en Joeri kotste zijn ontbijt ook weer uit over zijn bord met brood heen.... (niet naar het kinderdagverblijf dus) weer schoon goed aan.. (pyama's waren inmiddels op)

Heeft vanmorgen 1,5 beschuitje met boter en suiker op, heel weinig gedronken, 1,5 uur geslapen tussen de middag en zit nu weer op de bank. Verschil met vanmorgen: ik mag hem nu alleen laten, vanmorgen mocht ik geen cm wijken...

Lang leve nick jr! Hij is echt de hele dag als een vaatdoek op de bank tv aan het kijken, spelen wil hij niet.

Ik ben nu filmpjes van onze camera aan het branden, voor de laptop een keer crasht en we het niet meer kunnen!

Ik denk aan jullie, lees wel mee maar heb geen tijd verder om te reageren! Ik baal ervan!

Verbouwing:

kamer smurfin is gestuct en is vandaag voor 2e keer muur en plafond van geschilderd, morgen kan daar de lakverf van gedaan worden. Als het schilderwerk daar klaar is kan de verwarming erin en de vloer en kunnen we daar gaan slapen.

Ik heb foto's van de stof die we voor de gordijnen van smurfin haar kamer willen, van Eijffinger...duur maar wel heel leuk! Ik hoop dat het niet al te duur gaat worden, dat moeten we nog informeren! Heb ook ontzettend leuke interieurstickers gezien en ik vind de prijs erg meevallen (dacht dat het veel duurder zou zijn!) Bij deco kay... Heb er ook een paar foto's van (met gsm) als ik tijd heb post ik wel wat!

Dikke kussen voor jullie, beterschap voor de zieken en Manu, een grote yeah voor de plasjes op het potje, en Mette joepie voor de 27wekenmijlpaal! !
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Ohja Tinus, joepie voor de Lupo!!!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Joni nee ga niet helemaal weg hoor. Ik ben vandaag al weer een heel stuk actiever hihi. Maar echt ik zie wel even hoe het loopt allemaal.

A1mee tsja opzich voor een gezond persoon is het niet overdreven veel, vind ik zelf. Maar ja daar zit hem ook een beetje het probleem, ik ben niet gezegend met een uitmuntende gezondheid hihihi. Tsja het schijnt ook wel een kenmerk te zijn van de mensen die Fibromyalgie krijgen, dat die standaard teveel willen.
Hey lieve meiden,

Lees wel mee, maar het is hier op dit moment even loeidruk! Eerst de feestdagen, daarna een zooi verjaardagen en nu zijn we druk bezig met de voorbereidingen van ons huwelijk We hebben eindelijk een datum geprikt, 3 april 2009. Zolang duurt dat niet meer dus er moet nog van alles geregeld worden. Heb al een jurk gelukkig, zal even een plaatje op hm zetten (als ik nog weet hoe dat moet hahahaha) Maar met de rest zijn we druk bezig.

Met de kids gaat het super! Vandaag weer met Sophie naar Zwolle geweest voor haar helmpje en het gaat echt goed. Het helmpje moest alweer versteld worden, dus dat is een goed teken. Stijn gaat helemaal super, is lief en gezellig. En op een leuke manier ontzettend boevig. Kan er zo van genieten Hij is nog steeds helemaal wild van z'n zusje en ze hebben de grootste lol samen.

Weet niet eens of ik dat al verteld heb, maar we zijn in december ook met Stijn naar het cb geweest en ik geloof dat het toch een lichtgewichtje aan het worden is. Hij was 90 cm lang en 12,3 kilo. Hij zat met zijn lengte boven het gemiddelde en met zijn gewicht onder het streepje. Hij heeft ook best wel spillebeentjes, maar ik maak me er niet druk om. Hij eet en drinkt goed, dus hij krijgt alles binnen wat hij nodig heeft.

Hoop snel weer mee te kunnen kletsen, want ik mis het wel!!!

Veel liefs
Hier nog wat trotse foto's van mij.

Dit was Boyd met 4 maanden. De wangetjes lijken wel op elkaar.

Omdat er hier zoveel kaasfondue-liefhebbers zijn, heb ik op HM bij het topic recepten het recept van onze kaasfondue gezet.

Deze is echt lekker met de witte wijn en knoflook.
Hou t kort, afgelopen nacht zijn m. en ik stront en stront ziek geworden...

m. vannacht gruwelijk overgegeven en diaree, en de diaree houdt nu al heel dedag aan.

Ik begon vroeg op de ochtend, nadat ik Yasmine om 5:30 uit de kots had geplukt, ik kan niets binnenhouden geef over als een gek en daarbij ook diaree.. ben zooooo beroerd

Roxanne is na de middagslaap naar hiernaast gegaan, en ons mam kwam Yasmine later ook halen en ze hebben daar gegeten.

Ze liggen nu op bed, ga ik ook doen.

Hopelijk vannacht geen gekke en/of gore dingen... kan nu niets hebben....

Kus
Oh Nurse wat vervelend!! Vieze bierzuipende mannetjes brengen toch heel wat meer mee dan alleen slaapgebrek.

Knorretje: ook al een kotskindje!

en M. van Falcon....

dit forum lijkt toch elke keer voor een soort epidemie te zorgen...

Tinus: ff geknipt en geplakt van de site:

weekendpleegzorg

Een pleegkind brengt één of meer weekenden per maand door in een pleeggezin. Het kind woont (nog) bij zijn ouders, in een internaat of ander pleeggezin. Even aan de dagelijkse spanning ontsnappen is belangrijk. De (pleeg)ouders kunnen even 'op adem komen' om daarna voldoende energie te hebben om de opvoeding weer aan te kunnen.

Ik zat meer aan zoiets te denken dus. Ik heb het dus echt over de toekomst hoor. Ik wil gewoon eens kijken of dit wat voor mij zou zijn over een aantal jaar.

Hoe was de hachee trouwens?

Mette: Goed hoor van Mops!! op naar de 40 weken!!

Oef: Ik hoorde vandaag van iemand dat ze een vriendin heeft die een tweeling heeft gekregen de eerste kwam vaginaal, de tweede daar was een keizersnede voor nodig... Komt dit vaak voor?
Getver Nursie wat vervelend joh. Beterschap!

Yora ik heb geen idee of dat vaak voorkomt. Ben niet echt een kenner geworden of zo. Lijkt me wel onwijs balen doe je al dat werk moet je alsnog een keizersnede. Ik hoop dat ik dat niet krijg.
quote:Oef schreef op 12 januari 2009 @ 21:21:

Getver Nursie wat vervelend joh. Beterschap!

Yora ik heb geen idee of dat vaak voorkomt. Ben niet echt een kenner geworden of zo. Lijkt me wel onwijs balen doe je al dat werk moet je alsnog een keizersnede. Ik hoop dat ik dat niet krijg. Ik geef meteen toe... zoals mijn vraag er stond.. was het een beetje een domme vraag... ik bedoelde eigenlijk.. ik neem aan dat het bij de verloskundige nu specifiek over meerlingzwangerschappen gaat tijdens controles en of jij hier iets van gehoord had. Als statistisch gezien de kans groot is dat dit zou kunnen gebeuren (ik had het nog nooit eerder gehoord) dan neem ik aan dat dit gewoon besproken zal worden zeg maar.
@yora, geloof dat het wel vaker gebeurt, ik heb het ook wel eens gehoord. Het wil nog wel eens voorkomen dat baby 1 goed ligt en baby 2 in stuit. Als baby 1 eruit is moet baby 2 draaien. Baby 2 zou dan ruimte genoeg hebben maar als het een eigenwijsje is kan hij/ zij ook nog wel eens dwars gaan liggen en moet dan met de keizersnede gehaald worden.
INdian Rose: Woooow wat leeeeuk dat jullie nu gaan trouwen!!

Nurse: Ach meis, beterschap joh!! En wat een geluk dat je moeder zo snel kan bijspringen. Sterkte d'r mee!

Oef: Leuk vooruitzicht, dan ben je aan 2 kanten 'kapot' en beurs... brr, moet er niet aan denken...

Yora: Hachee was errug lekker. Manu heeft ook lekker zitten smikkelen.

JP's stiefmoeder is ook pleegouder van een jochie wat daar op een zaterdag om de week komt spelen. Vind ik altijd heel gaaf dat ze dat doet voor hem. Tis een jongetje van 16 met het verstand van een kindje van 8/9 en adhd. Het ventje heeft helemaal niemand meer, beide ouders verloren, woont in een tehuis en heeft een vreselijk traumatische jeugd gehad. Vanwege zijn stuiterbal-gedrag is het behoorlijk zwaar om hem een dag om je heen te hebben, dus ik vind het ontzettend goed dat mijn schoonmam hem onder haar hoede neemt zo af en toe...

Ik ga aant werk!
Indian Rose: Wow wat een jurk... ik wil wel straks foto's zien van jou IN die jurk hoor! Wat doe je met je haar, weet je dat al?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven