App in en uitgaven
maandag 9 januari 2017 om 13:51
Ik krijg het niet gevonden. Ik ben op zoek naar een app of link was het die je in en uitgaven van je bankrekening kan berekenen. Zodat je kan zien wat er binnen komt en wat er betaald word namelijk.
Heb dit een tijdje terug hier voorbij zien komen namelijk en wil namelijk het een ander op papier hebben omdat er weer fouten zijn gemaakt
Heb dit een tijdje terug hier voorbij zien komen namelijk en wil namelijk het een ander op papier hebben omdat er weer fouten zijn gemaakt
maandag 9 januari 2017 om 14:00
maandag 9 januari 2017 om 14:08
maandag 9 januari 2017 om 14:47
maandag 9 januari 2017 om 17:31
maandag 9 januari 2017 om 20:34
dinsdag 10 januari 2017 om 16:42
Mijn Huishoudboekje, kost 3 euro, maar is een fantastische app. Budgetten bijhouden, uitgaven inplannen, ook terugkerende, exporteren en importeren vanuit Excel o.i.d. Slaat ook alleen gegevens op je apparaat op en niet ergens online.
Maar jij hebt daar niets aan. Je moet in jouw geval gewoon een overzicht van transacties downloaden van de bank en dat zelf overzichtelijk bewerken voor de instantie. Moet je wel een beetje Excel kunnen natuurlijk. Of een ander spreadsheetprogramma.
Maar jij hebt daar niets aan. Je moet in jouw geval gewoon een overzicht van transacties downloaden van de bank en dat zelf overzichtelijk bewerken voor de instantie. Moet je wel een beetje Excel kunnen natuurlijk. Of een ander spreadsheetprogramma.