Geld & Recht alle pijlers

App in en uitgaven

09-01-2017 13:51 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg het niet gevonden. Ik ben op zoek naar een app of link was het die je in en uitgaven van je bankrekening kan berekenen. Zodat je kan zien wat er binnen komt en wat er betaald word namelijk.

Heb dit een tijdje terug hier voorbij zien komen namelijk en wil namelijk het een ander op papier hebben omdat er weer fouten zijn gemaakt
Ik weet niet welke bank je hebt maar ING heeft zoiets voor het internetbankieren. Ben even kwijt hoe het heet maar als je zoekt op kasboek vind je denk ik wel wat.
Abn amro heeft zo'n app.

Die zet alles op een rijtje aandehand van je bankrekening. Dit kun je koppelen.

Je moet wel abn hebben.
ABN AMRO heb ik. Het gaat over pak en beet een half jaar wat ik nodig heb
Heeft AFAS niet zoiets?
Afas?
Bij Rabobank zit het in Telebankieren. Alleen kun je daarin niet kwijt wat je met je contant geld doet.
quote:Jougla schreef op 09 januari 2017 @ 13:58:

Bij Rabobank zit het in Telebankieren. Alleen kun je daarin niet kwijt wat je met je contant geld doet.Het gaat om een fout de laten zien die ik niet gemaakt heb maar instantie. Ze begrijpen het nu niet.. dus dan maar even goed zwart op wit
quote:zwitsal_nijntje schreef op 09 januari 2017 @ 14:00:

[...]

Het gaat om een fout de laten zien die ik niet gemaakt heb maar instantie. Ze begrijpen het nu niet.. dus dan maar even goed zwart op witkun je dan niet gewoon je afschriften downloaden om het aan te tonen?
Kan je op de naam van instantie niet zoeken bij de abn amro rekening?
Met en overzich van jouw inkomsten en uitgaven kan je toch niet aantonen dat een instantie een fout heeft gemaakt.
Dan heb je toch niets aan zo'n app? Je kunt dan beter je bankafschriften uitdraaien. Dingen die jij zelf in een app zet zijn geen bewijs.
Nu weet ik weer waarom ik papieren bankafschriften wil naast online bankieren.
quote:7102 schreef op 09 januari 2017 @ 14:44:

Nu weet ik weer waarom ik papieren bankafschriften wil naast online bankieren.Die kun je (althans bij ING) gewoon downlaoden en uitprinten vanuit het internetbankieren. Zoals hierboven ook al werd gezegd.
quote:gemberpannekoek schreef op 09 januari 2017 @ 14:08:

[...]

kun je dan niet gewoon je afschriften downloaden om het aan te tonen?Hun begrepen het niet omdat dan het niet overzichtelijk is en dus viel het niet uit te leggen.
Maar wat wil jij dan van die instantie? Ik heb zoveel uitgegeven en nu wil ik meer geld? Zo werkt het natuurlijk niet.
quote:sugarmiss schreef op 09 januari 2017 @ 17:26:

Maar wat wil jij dan van die instantie? Ik heb zoveel uitgegeven en nu wil ik meer geld? Zo werkt het natuurlijk niet.Nee fouten die zijn gemaakt wat betreft werk en aanvullende uitkering bij minder uren
Dan hebven emer aan eeen salaristrook denk ik.
Je hebt Abn dan heet de app Grip, alles invullen en je hebt overzicht. Heel handig.
Ja, dan heb je inderdaad meer aan een salarisstrook, zoals sugarmiss ook al zegt. Daarmee kun je aantonen wat je maandinkomen is. Eventueel in combinatie met je arbeidsovereenkomst, daarin staat ook wat je arbeidspercentage is (tenzij je een nul-urencontract hebt).
App 'financieel' gevonden in de app store: in- en uitgaven. Succes!
Mijn Huishoudboekje, kost 3 euro, maar is een fantastische app. Budgetten bijhouden, uitgaven inplannen, ook terugkerende, exporteren en importeren vanuit Excel o.i.d. Slaat ook alleen gegevens op je apparaat op en niet ergens online.

Maar jij hebt daar niets aan. Je moet in jouw geval gewoon een overzicht van transacties downloaden van de bank en dat zelf overzichtelijk bewerken voor de instantie. Moet je wel een beetje Excel kunnen natuurlijk. Of een ander spreadsheetprogramma.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven