Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
dank je lief schaapje
@Briggie

@ houd in dat je iets tegen iemand specifiek zegt.

Ook ik ben blondt geweest , gaat weer over

DMJN = Datmeenjeniet in de luie variant
quote:datmeenjeniet schreef op 11 januari 2009 @ 18:00:

stew ik heb verdriet, dus wees nu eens een keer lief tegen meIk ben altijd lief, jammer dat jij dat nooit doorhebt
quote:toytje schreef op 11 januari 2009 @ 18:06:

[...]

Nou, als het maar iets langer aanblijft dan dat ik tijd nodig aan om het aan te trekken

Date komt zo ja, niet sc (seks collega) die zit natuurlijk bij zijn vrouw op de bank (is getrouwd dus ja)

Fijne avond allemaal! (f)

Ben zeer nieuwsgierig hoe je avondje verlopen is. Waarschijnlijk zijn jullie nu nog gezellie samen

Laat je het ons weten hoe het was????

Heb wel zin in leuke date verhalen. Ik heb namelijk nog steeds niks in het vooruitzicht
Ik moet nog even geduld hebben, dus nog geen verhalen van mij.
Tja, heb wel spannende verhalen, maar die zijn zo 18+ dat ze niet echt geschikt zijn voor het forum Laten we het er maar op houden dat het jaar beter begonnen is dan ik me had kunnen wensen of had kunnen dromen!!
Alle 18 minners even de ogen dicht, aub.
haha.. discretie discretie discretie...

als degene het kwijt wil zal diegene hier zelf wel schrijven.....
Ik heb wel 18+ verhalen

Maar ik ga het netjes houden!

Super avond en nacht gehad! Van slapen kwam weinig, was al vroeg in de ochtend toen we uiteindelijk moe maar voldaan (alhoewel, hadden nog wel voor een volgende ronde kunnen gaan, haha) in coma vielen!

Wat is mijn date super zeg! Ik hou hem

En hij vond dat ik héél mooi en spannend ingepakt was
quote:oroblue schreef op 12 januari 2009 @ 13:09:

haha.. discretie discretie discretie...

als degene het kwijt wil zal diegene hier zelf wel schrijven..... tja, zo kunnen we aan de gang blijven............de persoon in kwestie zal het wrs ook onder de mat van 18+ vegen en zo weten we nog niks!
Oke AIL... details? Je kunt ze krijgen hoor . . .

Hoe expliciet is hier toegestaan??????? (zonder reprimande van een Angel?)

Was iig leuk, fout, lekker, spannend. In die mate dat de adrenaline 's nachts nog steeds zo door mijn lijf gierde dat ik de volgende dag compleet liep te tollen.. Over mindblowing sex gesproken
goed bezig oro en toytje!

Ik mag morgen weer!!!
zijn jullie nu zo weinig gewend thuis, of zijn de svtjes anno 2009 allemaal super?
Kan zeggen ben thuis veel gewen...maar mn minnaar is top!
thuis is geen probleem ik vrees dus dat ik binnenkort oververmoeid ga raken......
You Go TOytje...goed bezig meid! Oro ook!

Hier donderdg weer een date....eerder dan gedacht.. Dat vind ik nou een leuke verrassing!
Thuis alles top, maar sv'tje is wel ernstig top!

Maar eigenlijk is het appels en peren vergelijken, want doe met sv toch wel hele andere dingen, maar beiden lekker.

Maar daar is een sv toch ook voor, als alles hetzelfde zou zijn werd het wel erg saai
Zo iedereen gaat lekker!!!

Klinkt goed Toytje! Heerlijk avondje&nacht gehad! Ben jaloers!

En nu ook alweer allemaal mensen met dates in het vooruitzicht. Moet ook maar weer eens wat gaan plannen!

Vamylena, leuke verrassing zeg dat het donderdag al gaat gebeuren! En bestaat er een mogelijkheid dat je de S gaat ervaren van je SV? Of is het weer alleen koffie drinken? Ik hoop dat het een onvergetelijke ervaring gaat worden voor je! Geniet ervan!
Dat wordt denk ik geen koffie donderdag VM, haha

Recuerdo, we horen het van je hè, enjoy!

Bij mij is het andersom weet ik nu, denk ik nu.

Wel echt een super avond/nacht gehad met date!

Maarja, is ook wel heel anders dan met getrouwde sc natuurlijk. Spontaan seksen met vrije date die helemaal weg van me is of met getrouwde sc, 's ochtends vroeg, na een afspraak afgestemd op de agenda's. Fucking spannend en lekker, maar wel anders!

Ik moet hoognodig wat slaap inhalen

Had nog wel een leuk plan bedacht.

Een keer in lange jas aanbellen met daar iets heel moois onderaan! Moet je alleen wel zorgen dat je geen ongeluk onderweg krijgt

*hmm, goed idee, blij dat het geen -15 meer is!*
quote:Petie80 schreef op 12 januari 2009 @ 21:15:

Vamylena, leuke verrassing zeg dat het donderdag al gaat gebeuren! En bestaat er een mogelijkheid dat je de S gaat ervaren van je SV? Of is het weer alleen koffie drinken? Ik hoop dat het een onvergetelijke ervaring gaat worden voor je! Geniet ervan!

Ik GA, ZAL en MOET de S evaren van de SV....whoehaaa!!

Het wordt diner met een heeeeeel lekker TOETJE, dus geen koffie , Ja misschien achteraf whahahahahhaha

En toy, ik ben blij voor je! Dat idee van die lange jas is ook heel leuk. ik heb gisteren ook weer leuk setje gekocht...zou daar prima geschikt voor zijn!
Hoi Hoi

Ik ga hem vanavond weer zien! Ben benieuwd. Op deze date hoefde ik niet lang te wachten want zagen elkaar vorige week donderdag ook al. Merk soms wel dat er ja gespreken komen over hoe het zou zijn om met elkaar verder te gaan.

Maar ik zie dit zo los van elkaar maar is wel lastig....

Iemand tips hierover?

Groetjes
Oei Briggie...

Hmm je moet jezelf afvragen wat je hiermee wil bereiken. Heb je een nr een thuis zitten??? (dacht het we als ik het goed onthouden had) En zou het nog zo leuk zijn als jullie idd met elkaar verder zouden gaan.....Wat ga je ervoor opgeven en wat ga je er mee bereiken?

Ik heb ook weer wat...net ongesteld geworden AAAAAAARRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHH
quote:vamylena schreef op 13 januari 2009 @ 10:33:

Oei Briggie...

Hmm je moet jezelf afvragen wat je hiermee wil bereiken. Heb je een nr een thuis zitten??? (dacht het we als ik het goed onthouden had) En zou het nog zo leuk zijn als jullie idd met elkaar verder zouden gaan.....Wat ga je ervoor opgeven en wat ga je er mee bereiken?

Ik heb ook weer wat...net ongesteld geworden AAAAAAARRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHH

Hoi

Ja ik heb een nummer 1 thuis zitten! Ik denk zelf dat onze levens niet bij elkaar passen. Hij is totaal anders dan ik ben!

Wat ik ervoor moet opgeven is een goede relatie thuis maar met minder passie, en wat je ervoor terug krijgt ja helaas weet je dat nooit zeker.....

ojee ongesteld??? Had je een afspraak?

groetjes
Briggie, mijn advies: hou je sv'tje als een soort van prins op het witte paard. Iemand met wie je alleen maar passie en lust deelt, iemand die je nooit hoeft te zien als je ziek of chagerijnig bent en iemand van wie je nooit de vuile was hoeft te doen en die nooit in zijn oude pyamabroek op de bank zielig loopt te doen als hij ziek is.

Oftewel, als je nu met je sv doorgaat, is het over een paar jaar precies hetzelfde als met je nr. 1 nu, na een tijdje is de glans er wel een beetje afgepoetst, snap je wat ik wil zeggen?
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
@vm, je moet ook met alles rekening houden als je iets plant... wat een gedoe altijd...

Ben wel benieuwd hoe het gaat daarzo... niet teveel praten he? Anders kom je in de lawine van gevoelens waar je niet meer uit komt...

@toytje, volgens mij ben je nog aan het bijkomen van je nachtje. vanavond maar vroeg naar bed want morgen is het weer woensdag hihi...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven