Viva Rotturdam

12-01-2017 17:15 484 berichten
Ok, wie doet er mee aan een Rotterdam Viva Forum meet?
quote:BassGroove schreef op 13 januari 2017 @ 16:45:

[...]

Nou ik zit dan ook onder die plug.Nou dinsdag niet meer he? Ik ben er om half acht, met een kale kop en een grote geruite jas. Kijken wie het lef heeft mij aan te spreken hahhaaha. Tot dat er niemand komt natuurlijk. Dan zit ik daar lekker voor lul.
quote:BassGroove schreef op 13 januari 2017 @ 16:45:

[...]

Nou ik zit dan ook onder die plug.We zitten gezellig met zijn allen onder de plug, waarom niet meteen daar afspreken?
Ik wil best afspreken. Maar ik wil niet dat ik daar kom en dat er niemand is. Waarom niet verzamelen voor de gevel? Als je/ik idd een kale met ruitjes ziet, dan stap ik uit de auto anders rij ik door en half 8 komt mij ook beter uit, moet de volgende dag werken.
Ik ben best nieuwsgierig naar sommige mensen, maar anoniem hier zijn is ook wel leuk, hmmm.

Wie komen er allemaal?

Trouwens, als het strikt 010 is mag ik niet mee doen
Alle reacties Link kopieren
Badmeester, half 8 is vroeg voor mij, maar rond 8 uur zal wel lukken. Ik heb ook onder kabouter buttplug gezeten, dus ik ga gewoon grote kale mannen aanspreken met badmeester. Dat zal vast leuke contacten opleveren...

Ik ben lang met rode krullen, dus graag zwaaien!
Iedereen mag meedoen en ik zie wel wie er komt.

Ga lekker buiten een peukie roken met een witbier.
Dus we moeten op zoek naar een grote kale man in een ruitjesjas? Waarom zeg je niet tegen de serveerster dat jij DE badmeester bent? Dan levert zij ons wel af.
quote:safrat schreef op 13 januari 2017 @ 17:47:

Dus we moeten op zoek naar een grote kale man in een ruitjesjas? Waarom zeg je niet tegen de serveerster dat jij DE badmeester bent? Dan levert zij ons wel af.

Ja ik ben niet helemaal idioot. Dr zitten daar wel,een beetje bijdehande serveersters. En dan gaan ze zeggen wie hoe en wat en dan moet ik zeggen dat ik op t viva forum zit....

Je ziet me buiten heus wel zitten. Een brok mannelijkheid.
Daar komen de serveersters echt wel achter.
Ik heb Rotterdamse roots, maar woon er niet. Ik heb wel een erg bekende Rotterdamse bet-overgroot-grootvader inclusief standbeeld

Een meet lijkt me best wel leuk, maar strikt genomen ben ik dus ook geen Rotterdamse, en woon er ook niet.
quote:Maccaron schreef op 13 januari 2017 @ 08:58:

[...]

Ik kan alleen uit eigen ervaring spreken. Als vrouw zijnde (in mijn geval) kon ik daar in de avond niet alleen over straat. Het kán natuurlijk wel, maar dan moet je het niet erg vinden om continu aangesproken te worden of gevolgd. Ik heb daar dus geen zin in.Daar moet je echt een vrouw voor zijn om te "voelen" hoe intimiderend zoiets is.Eens.
Ik beslis wel dinsdag ochtend of ik ga. Beloof niets maar als ik wel kom dan herken je mij aan kort haar met bandana.
Oh wat vind ik het dan fijn om geen vrouw te zijn.

Ik heb overal schijt aan en nooit iemand die mij lastig valt.

Al zei laatst een vrouwelijke collega dat een verborgen alfa man ben haha.
quote:Tawny79 schreef op 13 januari 2017 @ 18:05:

Ik heb Rotterdamse roots, maar woon er niet. Ik heb wel een erg bekende Rotterdamse bet-overgroot-grootvader inclusief standbeeld

Een meet lijkt me best wel leuk, maar strikt genomen ben ik dus ook geen Rotterdamse, en woon er ook niet.Betovergroot-grootvader is een niet bestaande term. Bedoel je oud betovergrootvader van 8 generaties terug, 9 met jou erbij? Of bedoel je het dubbele uitgaande van 30 jaar per generatie?
Ik bedoel dat ik het niet precies weet hoeveel generaties
quote:Tawny79 schreef op 13 januari 2017 @ 19:09:

Ik bedoel dat ik het niet precies weet hoeveel generaties Maar je weet wel wanneer die persoon leefde toch? 16x30?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of ik wel tot de doelgroep hoor. Heb mijn lidmaatschap een aantal jaar vrijwillig opgegeven
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:safrat schreef op 13 januari 2017 @ 19:12:

[...]

Maar je weet wel wanneer die persoon leefde toch? 16x30?

Ik heb het even opgezocht. 1762 tot 1834. Dus dat is dan 6 generaties terug? 16x30 is bijna Middeleeuwen ofzo.

Ik ben hier niet zo goed in hoor.
quote:Tawny79 schreef op 13 januari 2017 @ 20:04:

[...]

Ik heb het even opgezocht. 1762 tot 1834. Dus dat is dan 6 generaties terug? 16x30 is bijna Middeleeuwen ofzo.

Ik ben hier niet zo goed in hoor.Oh die meneer. Daar mag je wel trots op zijn.
quote:safrat schreef op 13 januari 2017 @ 20:17:

[...]

Oh die meneer. Daar mag je wel trots op zijn.Van oma's kant dus heb helaas een andere achternaam omdat zij trouwde met mijn vader.
quote:safrat schreef op 13 januari 2017 @ 20:17:

[...]

Oh die meneer. Daar mag je wel trots op zijn.Is dat die meneer die in het Park staat?
quote:Mawieke schreef op 13 januari 2017 @ 21:57:

[...]

Is dat die meneer die in het Park staat?Nee, hij staat zit bij de beurs. Grondwetmeneer.
Ah!
Worst kaas scenario : niemand komt opdagen, maar de hele tent zit vol met nieuwsgierige forummers, die dat niet van elkaar weten...
quote:safrat schreef op 13 januari 2017 @ 19:12:

[...]

Maar je weet wel wanneer die persoon leefde toch? 16x30?

Een generatie is 15 jaar.

Hij is van 1762...gewoon op te zoeken hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven