Valentijnsdag

13-01-2017 18:50 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Doen jullie aan Valentijnsdag? presentje, uiteten? of is het te commercieel en als iedere andere dag?
Ik doe er niet aan. Jij?
Commerciële dag waar wij niets mee hebben.
Ik ga met een aantal vrouwen uit eten. We hebben sinds een tijdje een borrelboekenclub en gaan er deze keer bij eten.

Overigens ben ik aan die groep gekomen via een oproep op viva. Leuk!

Was gewoon toeval maar we konden allemaal deze datum dus vandaar. Mijn vriend en ik doen er verder nooit wat aan.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Wij doen er niks aan. We hebben elkaar trouwens op Valentijnsdag leren kennen
Niets. Ik doe er niet aan.
Hij mag dan altijd een keertje extra!
oh ja spannend, ik kijk er al enorm naar uit. het hele jaar denk ik na over valantijnesdag
quote:ZaraZara100 schreef op 13 januari 2017 @ 18:51:

Ik doe er niet aan. Jij?

Ik vind het wel leuk om uiteten te gaan en een bos rozen te krijgen, of een kaartje met lieve tekst.

Maar dat vind ik eigenlijk elke dag wel leuk.
Koop of organiseer jij zelf ook iets voor een ander?
Ik zeg ieder jaar we doen er niet aan en toch krijg ik altijd een roos en een cadeautje van man en eigenlijk vind ik dat stiekem wel heel leuk.
Ik zorg dat mijn brievenbus gepoetst is en ik een fooi heb liggen voor de postbode, die mijn bergen post komt brengen.
Ik zal hoogstens een keertje extra zeggen dat ik van hem hou...
die ik wilde bestaat al...
quote:ZaraZara100 schreef op 13 januari 2017 @ 18:57:

Koop of organiseer jij zelf ook iets voor een ander?Kaartje, met een tekst die recht uit mijn hart komt en waarbij ik nog even benadruk dat ik hem zo lief vind. Toch kan ik het niet laten om stiekem te hopen om ook iets te krijgen, kaartje.. bosje bloemen..
M'n mailbox staat open.

Tot zover mijn bijdrage aan valentijnsdag.
Ik maak een knutsel met zoonlief, iets met een hartje al weet ik nog niet precies wat. En ik denken dat ik wel iets koop en geef aan vriend, maar dat ligt er aan of ik tussen nu en dan iets leuks tegen kom. Of misschien een ik hou van papa rompertje of een echo foto in een lijstje voor op zijn bureau.
quote:MinkeDeWit schreef op 13 januari 2017 @ 19:00:

Ik zorg dat mijn brievenbus gepoetst is en ik een fooi heb liggen voor de postbode, die mijn bergen post komt brengen.

Wij doen altijd voor het hele gezin een kadootje. Nadat oudste als peuter een keer heel dapper blij bleef kijken terwijl de tranen over haar wangen rolden, en piepte 'ik ben jaloers maar wil het niet', terwijl wij leuk kadootjes aan het uitpakken waren geven we iedereen maar wat.
Ik wil heel graag een bloemetje of cadeautje van mijn man, maar hij vindt het commerciële onzin
Ik krijg altijd bloemen van mijn man (maar die krijg ik wel vaker van hem).
quote:poekie86 schreef op 13 januari 2017 @ 19:01:

[...]

Kaartje, met een tekst die recht uit mijn hart komt en waarbij ik nog even benadruk dat ik hem zo lief vind. Toch kan ik het niet laten om stiekem te hopen om ook iets te krijgen, kaartje.. bosje bloemen..Leuk om te krijgen, dan is het toch ook leuk om te geven, dus je kunt ook iets voor hem kopen?
Misschien uit eten, maar dat kan net zo goed de 13e,15e of zelfs een heel andere datum worden omdat het dan stukken minder druk is.
Ik doe er zelf niet aan, maar het zou leuk zijn als ik daadwerkelijk een kaartje van een geheime lover krijg. Ik zal het wel zien...
Met een beetje geluk ben ik dan aan het bevallen.. niet heel romantisch
“The snow doesn't give a soft white damn whom it touches.”
quote:ZaraZara100 schreef op 13 januari 2017 @ 19:15:

[...]

Leuk om te krijgen, dan is het toch ook leuk om te geven, dus je kunt ook iets voor hem kopen?ik koop ook een kaartje bosje bloemen maak ik hem niet blij mee denk ik..
quote:Xervy schreef op 13 januari 2017 @ 19:14:

Ik krijg altijd bloemen van mijn man (maar die krijg ik wel vaker van hem). ik niet, of ja.. 1 keer maar dat is al lang geleden. wil dus heel graag rozen haha, als er al een dag geschikt is dan is het valentijnsdag wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven