Viva Rotturdam

12-01-2017 17:15 484 berichten
Ok, wie doet er mee aan een Rotterdam Viva Forum meet?
quote:Tulisa schreef op 14 januari 2017 @ 12:57:

Wat is overigens de gemiddelde leeftijd van de mensen die komen? Ik ben 30 jaar. Is de doelgroet 40 of 50+?Ik kan niet voor die andere viva vrouwtjes oordelen. Maar ik ben gewoon een lekkere vent.....
quote:Maccaron schreef op 14 januari 2017 @ 12:58:

[...]

Was je weer eens wat nuttigs aan het doen? Dat kan niet hoor.Ik ben aan het nadenken. Een vriend heeft een bdrijfspand aangekocht van 225 vierkante meter dat wil hij ombouwen tot huis en aan ons verkopen en ik mag zelf bepalen hoe muren en trappen komen. Daardoor een woonkamer mogelijk van 120 vierkante meter........ Maar er zijn ook wat nadeeltjes. Maar leuk om over na te denken.
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 14 januari 2017 @ 13:01:

[...]

Ik kan niet voor die andere viva vrouwtjes oordelen. Maar ik ben gewoon een lekkere vent..... Daar ga ik dus niet voor. Daarom heb ik tinder..
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
quote:Tulisa schreef op 14 januari 2017 @ 13:06:

[...]

Daar ga ik dus niet voor. Daarom heb ik tinder..Misschien even op het icoontje en de tone of voice letten. Zomaar een adviesje.
quote:badmeester schreef op 14 januari 2017 @ 13:03:

[...]

Ik ben aan het nadenken. Een vriend heeft een bdrijfspand aangekocht van 225 vierkante meter dat wil hij ombouwen tot huis en aan ons verkopen en ik mag zelf bepalen hoe muren en trappen komen. Daardoor een woonkamer mogelijk van 120 vierkante meter........ Maar er zijn ook wat nadeeltjes. Maar leuk om over na te denken.Wauw...super leuk project inderdaad! Ik zou het wel weten; op viva of brainstormen over mijn toekomstige paleis.
quote:Maccaron schreef op 14 januari 2017 @ 14:08:

[...]

Wauw...super leuk project inderdaad! Ik zou het wel weten; op viva of brainstormen over mijn toekomstige paleis. dit, en keihard pinteresten
quote:Pinda-Kaas schreef op 14 januari 2017 @ 12:48:

[...]

Als jij vaker in Ari komt is er best wel kans dat wij elkaar kennen...Ben er stiefkind aan huis....en nu stik nieuwsgierig
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:sprokkelientje schreef op 14 januari 2017 @ 14:20:

[...]

Ben er stiefkind aan huis....en nu stik nieuwsgierig ik ook! dus ik heb nu een soort -ga ik mijn anonimiteit doorbreken of niet-crisis
Ga nou gewoon dinsdag.
hahahaha, ik durf steeds minder en minder
quote:Pinda-Kaas schreef op 14 januari 2017 @ 14:13:

[...]

dit, en keihard pinterestenPinterest ben ik nog niet mee bekend. Moet leuk zijn inderdaad.
quote:sprokkelientje schreef op 14 januari 2017 @ 14:20:

[...]

Ben er stiefkind aan huis....en nu stik nieuwsgierig als we elkaar inderdaad kennen en jij loept mij, dan weet je het wel denk ik trouwens
Misschien een facebook viva/meet starten Badmeester! Dan weten we gelijk hoe we er allemaal uitzien! Ik twijfel nog steeds, volgens mij komt er niemand.
quote:BassGroove schreef op 14 januari 2017 @ 17:45:

Misschien een facebook viva/meet starten Badmeester! Dan weten we gelijk hoe we er allemaal uitzien! Ik twijfel nog steeds, volgens mij komt er niemand.misschien wordt de drempel dan wel minder hoog ja
quote:Pinda-Kaas schreef op 14 januari 2017 @ 17:47:

[...]

misschien wordt de drempel dan wel minder hoog jaJa, voor mij eigenlijk wel. Maar ja ik heb de meet niet verzonnen, dus ja.... Maar een kale in ruitjes pak?? Ik weet niet hoor, volgens mij worden we gewoon voor de gek gehouden
quote:BassGroove schreef op 14 januari 2017 @ 17:45:

Misschien een facebook viva/meet starten Badmeester! Dan weten we gelijk hoe we er allemaal uitzien! Ik twijfel nog steeds, volgens mij komt er niemand.Ik kom wel hoor. Maar ik moet zeker weten dat t doorgaat.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
quote:BassGroove schreef op 14 januari 2017 @ 17:50:

[...]

Ja, voor mij eigenlijk wel. Maar ja ik heb de meet niet verzonnen, dus ja.... Maar een kale in ruitjes pak?? Ik weet niet hoor, volgens mij worden we gewoon voor de gek gehouden

Nee, Badmeester heeft die ruitjesjas hier zelfs een gepost (foto), toen hij hem nieuw had. Dus dat klopt wel hoor.

Maar ik vind dinsdagavond geen optie, dus ik zal er niet zijn.
oh, jammer dat ik dan die foto niet heb gezien!! Dus hij heeft echt een afzichtelijk ruitjes jas?
Een afzichtelijke ruitjesjas en dan niet in de Ekoplaza komen? Naja!
Ekoplaza is geweldig! Ik kan niet zonder hun wasmiddel! Ik denk toch gauw dat ik er 2 keer in de week langs ga.
quote:BassGroove schreef op 14 januari 2017 @ 18:02:

oh, jammer dat ik dan die foto niet heb gezien!! Dus hij heeft echt een afzichtelijk ruitjes jas? Ja. Een grote felgekleurde ruitjesjas ja. Echt hoor.
quote:Tawny79 schreef op 14 januari 2017 @ 18:07:

[...]

Ja. Een grote felgekleurde ruitjesjas ja. Echt hoor.OMG!! Vreselijk!
quote:BassGroove schreef op 14 januari 2017 @ 18:12:

[...]

OMG!! Vreselijk! dan heb je mijn jas nog niet gezien
quote:BassGroove schreef op 14 januari 2017 @ 18:07:

Ekoplaza is geweldig! Ik kan niet zonder hun wasmiddel! Ik denk toch gauw dat ik er 2 keer in de week langs ga.Ja maar badmeester vindt dat een tent voor vegetarische tiepjes
quote:Pinda-Kaas schreef op 14 januari 2017 @ 14:56:

[...]

als we elkaar inderdaad kennen en jij loept mij, dan weet je het wel denk ik trouwensehhhh ik weet niet eens of je man of vrouw bent

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven