Entertainment alle pijlers

Ik Vertrek, deel 2!

17-08-2015 10:00 3059 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier weer verder... Het oude topic zat vol!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:Middag schreef op 15 januari 2017 @ 12:29:

Niemand die ziet dat de beste man homo is??

Zelden iemand gezien waar de depressie zo van het gezicht afspat..Jawel. Die man lijkt op een vrouw en is wel homo. Dat was hier al eerder geschreven.
quote:Philae2 schreef op 15 januari 2017 @ 12:30:

[...]

Jawel. Die man lijkt op een vrouw en is wel homo. Dat was hier al eerder geschreven.

Sorry.

Slecht gelezen
quote:Middag schreef op 15 januari 2017 @ 12:29:

Niemand die ziet dat de beste man homo is??

Zelden iemand gezien waar de depressie zo van het gezicht afspat..

Als je alle reacties gelezen had zie je dat dit al geopperd is , wat je aan zijn gezicht ziet is meer het resultaat van jaren lang roken denk ik.

Ze hadden allebei nogal een doorleefd gezicht ik schrok van de leeftijden .
Ik zie toch echt depressie.

Ik zag; alles beter dan bij jezelf blijven.
quote:-Suze- schreef op 13 januari 2017 @ 22:00:

Wat zitten daar veel Hollanders?!?Ja er gaan veel Europeanen op seksvakantie naar Gambia. Staat erom bekend.
quote:Middag schreef op 15 januari 2017 @ 12:35:

Ik zie toch echt depressie.

Ik zag; alles beter dan bij jezelf blijven.

Knap dat je dat op basis van een aflevering kunt beoordelen.

Ach volgens mij zijn het best hele lieve mensen en ze bedoelen het goed. Die eerste appelpannenkoek zag er niet lekker uit; hele dikke appels, niet meegebakken en dan uit blik. Maar de pannenkoeken gingen er steeds beter uitzien.
Zowel de vrouw als de man zagen er voor hun horeca avontuur beter uit.

Ze hadden een rustige baan en dan op die leeftijd nog het drukke horecabestaan in. Ik had het niet gedaan.

De armoedige woning en van ontbijt tot in de nacht werken niet raar dat je er slechter van uit gaat zien.

Doe mij maar weer een wasmachine ipv op de hand in een emmer wassen,ze zijn er flink op achteruit gegaan.
quote:minnimouse schreef op 15 januari 2017 @ 12:36:

[...]

Knap dat je dat op basis van een aflevering kunt beoordelen.

Ach volgens mij zijn het best hele lieve mensen en ze bedoelen het goed. Die eerste appelpannenkoek zag er niet lekker uit; hele dikke appels, niet meegebakken en dan uit blik. Maar de pannenkoeken gingen er steeds beter uitzien.

Ik vond het ook lieve mensen hoor.

Lief maar radeloos.
quote:minnimouse schreef op 15 januari 2017 @ 12:35:

[...]

Ja er gaan veel Europeanen op seksvakantie naar Gambia. Staat erom bekend.Vooral vrouwen van middelbare leeftijd toch heb ik ooit eens ergens gelezen.
Een echt pannekoekrestaurant werkt niet met fruit uit blik maar met vers fruit.Maar ja dat is wel meer werk ja.
quote:YellowDiamond schreef op 15 januari 2017 @ 12:39:

[...]

Vooral vrouwen van middelbare leeftijd toch heb ik ooit eens ergens gelezen.
quote:YellowDiamond schreef op 15 januari 2017 @ 12:39:

[...]

Vooral vrouwen van middelbare leeftijd toch heb ik ooit eens ergens gelezen.

Klopt.

Ik heb ooit een reportage gezien van een Britse moeder en dochter die dat deden. Beiden gewoon getrouwd in Engeland, maar samen een weekje per jaar van de Afrikaanse mannen genieten
Viel me trouwens wel op dat zij helemaal lyrisch was toen ze hun huis zag. Dit was het helemaal! En dan zag je zo'n vuilnisbelt ...
quote:minnimouse schreef op 15 januari 2017 @ 12:43:

Viel me trouwens wel op dat zij helemaal lyrisch was toen ze hun huis zag. Dit was het helemaal! En dan zag je zo'n vuilnisbelt ...Ja geweldige scène zij lyrisch en zo'n man ondertussen zittend op de vuilnisbelt .
Ook die pannenkoeken met het karakter van een kind , geweldig wie verzint het !
quote:minnimouse schreef op 15 januari 2017 @ 12:42:

[...]

Klopt.

Ik heb ooit een reportage gezien van een Britse moeder en dochter die dat deden. Beiden gewoon getrouwd in Engeland, maar samen een weekje per jaar van de Afrikaanse mannen genieten

Die docu ken ik niet maar ik heb er een hele tijd geleden in het AD een stuk over gelezen.

Dat ging voornamelijk over alleenstaande vrouwen van middelbare leeftijd die daar de 'liefde' van hun leven dachten te hebben gevonden terwijl die mannen van 20-30 jaar jonger vooral op een ticket naar Europa uit waren.
quote:minnimouse schreef op 15 januari 2017 @ 12:42:

[...]

Klopt.

Ik heb ooit een reportage gezien van een Britse moeder en dochter die dat deden. Beiden gewoon getrouwd in Engeland, maar samen een weekje per jaar van de Afrikaanse mannen genieten Heb je de titel daarvan nog? Ik kan mij namelijk vaag zo'n reportage herinneren maar die ging vooral over mannen die daarheen gingen.
Woonden zijn dochters deels bij hem of helemaal
geneet van 't laeve
quote:Baankje1 schreef op 15 januari 2017 @ 13:00:

Woonden zijn dochters deels bij hem of helemaalEen dochter van hem en een dochter van haar woonden nog thuis en moesten elders onderdak zoeken .
Ik denk helemaal niet dat die man homo is, wat een rare veronderstelling.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 15 januari 2017 @ 13:10:

Ik denk helemaal niet dat die man homo is, wat een rare veronderstelling.Inderdaad .
quote:saywhat schreef op 14 januari 2017 @ 23:38:

Waren wel hele positieve mensen, lijkt ze uiteindelijk goed af te gaan.Ik vind ze leuk, superpositief inderdaad en niet bang voor hard werken. Ze doen het maar mooi en kunnen ervan leven, geweldig toch.
Ja ik vond ze ook leuk!

Heerlijk toch, net een tikkie anders dan gemiddeld.

Als dochter ziu ik ervan balen maar heel trots zijn dat ze dit doen. Hoezo egoistisch? Dat zijn we allemaal toch. Ik vind dat altijd zo n gezeur. Ik hoop ook dat mijn kinderen in de toekomst hun dromen volgen en niet gedwongen in nederland blijven zitten omdat ze zich anders egoistisch voelen. Echt, heel standaard maar, je leeft maar een keer hoor.
quote:minnimouse schreef op 15 januari 2017 @ 12:43:

Viel me trouwens wel op dat zij helemaal lyrisch was toen ze hun huis zag. Dit was het helemaal! En dan zag je zo'n vuilnisbelt ...

Geen wonder die woningen in die straat .Armoedige achterbuurt,

Wat zou ik terug verlangen naar mijn huis in Nederland waar je lekker kunt douchen ipv 4 kleine straaltjes,mijn wasmachine ipv met de hand wassen en ga zo maar door.
Ze zeggen allemaal van tevoren dat ze het rustiger willen hebben. Dan moet je niet in de horeca gaan werken. Maar gelukkig dat ze met zeer weinig tevreden waren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven