Wijn voor de seks

16-01-2017 10:47 58 berichten
Kan dat helpen bij meer voelen en iets vrijer zijn tijdens de seks?

Normaal drink ik nooit rode wijn, ook geen andere wijn, maar ik wil dit eens proberen. Hoeveel glaasjes moet ik drinken? Ik dacht aan 2.
Oh, we gaan weer aan de one liners.
Alle reacties Link kopieren
quote:AudiR8 schreef op 16 januari 2017 @ 12:19:

Je kent het gezegde: het is een uitgang, geen ingang? Dat is hier zo.Je kent het gezegd: Je bent nooit te oud om te leren??

Je kent het gezegde: het is een uitgang, geen ingang? Dat is hier zo.Je kent het gezegde: met echte vrienden neuk vrij je niet?
quote:AudiR8 schreef op 16 januari 2017 @ 11:12:

Er is een blokkade en dat zorgt dat ik niet durf te doen wat ik in gedachte heb en wel wil doen.

@lilalinda: dat gaan we idd doen. Wilde alvast vragen voor als het op het punt staat te gebeuren. Ik wil wel zeggen dat we niet gaan neuken, we zullen vrijen.Daar helpt geen wijn tegen, geen enkele alcoholische drank trouwens.
Neem een jointje, denk dat je daar meer profijt van hebt dan 1 glaasje of zelfs 1 fles wijn.

Je kent het gezegde: het is een uitgang, geen ingang? Dat is hier zo.Jeetje wat wil je nou... dit duurt (weer ) langer dan een bevalling.. make op your mind.. of in dit geval your're hole
Ik heb ervaring met een jointje, maar ik wil het graag proberen door middel van wijn.
quote:AudiR8 schreef op 16 januari 2017 @ 13:57:

Ik heb ervaring met een jointje, maar ik wil het graag proberen door middel van wijn.

Nou, dan doe je dat.

Slotje.

Tot het volgende aandachttrektopic dan maar hè
Er staat een date gepland voor eind februari.
quote:AudiR8 schreef op 02 februari 2017 @ 13:01:

Er staat een date gepland voor eind februari.... what goes around comes around ...
Natuurlijk helpt 1 of 2 wijntjes om je te ontspannen. Bij vrouwen zorgt het ook echt voor meer zin in seks daar hoeven we niet om heen te draaien denk ik.
quote:AudiR8 schreef op 02 februari 2017 @ 13:01:

Er staat een date gepland voor eind februari.Ja, én?
Leuk toch Knuffelheks en lilalinda?
Dank je vieroog!
Het wordt onverwachts naar eerder verplaatst, de date!
Snel beginnen met indrinken dan!
quote:Phaedra__ schreef op 03 februari 2017 @ 13:21:

Dit is mijn motto
quote:Phaedra__ schreef op 03 februari 2017 @ 13:21:

Kan niet wachten op de update!
quote:AudiR8 schreef op 03 februari 2017 @ 13:16:

Het wordt onverwachts naar eerder verplaatst, de date!dolle boel!
quote:AudiR8 schreef op 16 januari 2017 @ 11:31:Sorry ik ga niet aan de drugs.quote:AudiR8 schreef op 16 januari 2017 @ 13:57:Ik heb ervaring met een jointje, maar ik wil het graag proberen door middel van wijn.Je spreekt jezelf tegen.
@Trotter: ik ga is tegenwoordige tijd en heeft niks met het verleden te maken. Daarnaast is er nogal een verschil tussen een jointje en poppers.
quote:AudiR8 schreef op 03 februari 2017 @ 14:57:

@Trotter: ik ga is tegenwoordige tijd en heeft niks met het verleden te maken. Daarnaast is er nogal een verschil tussen een jointje en poppers.nu nog het verschil leren kennen tussen goede vriendschappen en je vrienden ´verneuken´.

Je kent het gezegde: het is een uitgang, geen ingang? Dat is hier zo.Ooh poepsex, zeg dat dan.
quote:oudebaas schreef op 16 januari 2017 @ 11:43:

[...]

Een vroegere vriendin van mij noemde dat ook zo. Ik vond het wel een mooie omschrijving.Mooie foto van je, baas...
quote:AudiR8 schreef op 03 februari 2017 @ 14:57:

@Trotter: ik ga is tegenwoordige tijd en heeft niks met het verleden te maken. Daarnaast is er nogal een verschil tussen een jointje en poppers.Alcohol is ook een verdovend middel hoor. En verslavender dan een jointje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven