Wijn voor de seks

16-01-2017 10:47 58 berichten
Kan dat helpen bij meer voelen en iets vrijer zijn tijdens de seks?

Normaal drink ik nooit rode wijn, ook geen andere wijn, maar ik wil dit eens proberen. Hoeveel glaasjes moet ik drinken? Ik dacht aan 2.
Alle reacties Link kopieren
Als ik jou was zou ik een popper nemen. Of twee.
Bij mij niet, ik voel me altijd vrij tijdens de seks. Waarom jij niet?

Ik merk wel dat ik er meer zin van krijg als ik max 1 wijntje drink.
Ja helpt zeker. Behalve als je van de wijn in slaap valt...

Zou beginnen met eerst eens 1 glas
quote:pien6 schreef op 16 januari 2017 @ 10:51:

Bij mij niet, ik voel me altijd vrij tijdens de seks. Waarom jij niet?

Ik merk wel dat ik er meer zin van krijg als ik max 1 wijntje drink.

Elke alcoholische drank verhoogt bij mij direct hoeveel zin ik heb Maar heb het er niet voor nodig.

Goede vraag aan TO: waarom voel je je niet vrij?

Als je dat kan aanpakken heb je er meer aan dan dat je elke keer drinkt voor je seks hebt.
1 a 2 glaasjes helpen mij wat losser te worden, maar zeker niet meer want dan val ik in slaap
jij zou toch eerst gaan daten, en pas veel later gaan neuken?

Kortom: eerst liters wijn (verdeeld over diverse dates)
Waarom voel je je niet vrij bij seks?
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
met de juiste partner en vertrouwen voel ik me echt wel vrij, daan heb ik geen wijn voor nodig
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
nee het helpt niet bij meer voelen.
Er is een blokkade en dat zorgt dat ik niet durf te doen wat ik in gedachte heb en wel wil doen.

@lilalinda: dat gaan we idd doen. Wilde alvast vragen voor als het op het punt staat te gebeuren. Ik wil wel zeggen dat we niet gaan neuken, we zullen vrijen.
Alcohol ontneemt wat remmingen. Teveel alcohol verdooft. Als je zelf normaliter nooit drinkt, zou een glaasje wijn waarschijnlijk wel iets van je remmingen wegnemen waardoor je jezelf wat makkelijker durft te laten gaan, met als gevolg dat je wat meer durft te genieten zonder controle te verliezen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
quote:AudiR8 schreef op 16 januari 2017 @ 11:12:

Er is een blokkade en dat zorgt dat ik niet durf te doen wat ik in gedachte heb en wel wil doen.

@lilalinda: dat gaan we idd doen. Wilde alvast vragen voor als het op het punt staat te gebeuren. Ik wil wel zeggen dat we niet gaan neuken, we zullen vrijen.Dus je broekje blijft aan? Dan zou ik me weinig zorgen maken over blokkades. Als zoenen en tegen elkaar aan liggen al teveel is, helpt alcohol ook niet. Dan heb je hele andere issues.

@lilalinda: dat gaan we idd doen. Wilde alvast vragen voor als het op het punt staat te gebeuren. Ik wil wel zeggen dat we niet gaan neuken, we zullen vrijen.*gaaaaapsmiley*
Dat is het punt niet julius.
@lilalinda: daar zit een groot verschil in. Neuken -> vrijen.
t is dus toch anaal

als je nooit drinkt zou ik eerst eens gewoon 1 glaasje drinken, om te kijken wat het met je doet, en hoe je je voelt (dus op een andere avond, enkele dagen voor de date)
quote:julius schreef op 16 januari 2017 @ 10:48:

Als ik jou was zou ik een popper nemen. Of twee.

Precies! Herinner me nog een ander topic TO..
Sorry ik ga niet aan de drugs.
quote:Marana_ schreef op 16 januari 2017 @ 11:26:

t is dus toch anaal

hmmmmm, ´anaal vrijen´ bestaat dat?
quote:lilalinda schreef op 16 januari 2017 @ 11:33:

[...]

hmmmmm, ´anaal vrijen´ bestaat dat? Een vroegere vriendin van mij noemde dat ook zo. Ik vond het wel een mooie omschrijving.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“

@lilalinda: dat gaan we idd doen. Wilde alvast vragen voor als het op het punt staat te gebeuren. Ik wil wel zeggen dat we niet gaan neuken, we zullen vrijen.

SM gaat niet samen met drank.

Ik zeg het maar even
quote:AudiR8 schreef op 16 januari 2017 @ 11:31:

Sorry ik ga niet aan de drugs.Alcohol is ook drugs, zeker als je het nodig hebt om te ontspannen.
quote:lilalinda schreef op 16 januari 2017 @ 11:33:

[...]

hmmmmm, ´anaal vrijen´ bestaat dat? Ik heb het idee dat TO sowieso nogal anaal is, dus ja.
Je kent het gezegde: het is een uitgang, geen ingang? Dat is hier zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven