Wijn voor de seks
maandag 16 januari 2017 om 10:54
quote:pien6 schreef op 16 januari 2017 @ 10:51:
Bij mij niet, ik voel me altijd vrij tijdens de seks. Waarom jij niet?
Ik merk wel dat ik er meer zin van krijg als ik max 1 wijntje drink.
Elke alcoholische drank verhoogt bij mij direct hoeveel zin ik heb Maar heb het er niet voor nodig.
Goede vraag aan TO: waarom voel je je niet vrij?
Als je dat kan aanpakken heb je er meer aan dan dat je elke keer drinkt voor je seks hebt.
Bij mij niet, ik voel me altijd vrij tijdens de seks. Waarom jij niet?
Ik merk wel dat ik er meer zin van krijg als ik max 1 wijntje drink.
Elke alcoholische drank verhoogt bij mij direct hoeveel zin ik heb Maar heb het er niet voor nodig.
Goede vraag aan TO: waarom voel je je niet vrij?
Als je dat kan aanpakken heb je er meer aan dan dat je elke keer drinkt voor je seks hebt.
maandag 16 januari 2017 om 11:12
Alcohol ontneemt wat remmingen. Teveel alcohol verdooft. Als je zelf normaliter nooit drinkt, zou een glaasje wijn waarschijnlijk wel iets van je remmingen wegnemen waardoor je jezelf wat makkelijker durft te laten gaan, met als gevolg dat je wat meer durft te genieten zonder controle te verliezen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
maandag 16 januari 2017 om 11:16
quote:AudiR8 schreef op 16 januari 2017 @ 11:12:
Er is een blokkade en dat zorgt dat ik niet durf te doen wat ik in gedachte heb en wel wil doen.
@lilalinda: dat gaan we idd doen. Wilde alvast vragen voor als het op het punt staat te gebeuren. Ik wil wel zeggen dat we niet gaan neuken, we zullen vrijen.Dus je broekje blijft aan? Dan zou ik me weinig zorgen maken over blokkades. Als zoenen en tegen elkaar aan liggen al teveel is, helpt alcohol ook niet. Dan heb je hele andere issues.
Er is een blokkade en dat zorgt dat ik niet durf te doen wat ik in gedachte heb en wel wil doen.
@lilalinda: dat gaan we idd doen. Wilde alvast vragen voor als het op het punt staat te gebeuren. Ik wil wel zeggen dat we niet gaan neuken, we zullen vrijen.Dus je broekje blijft aan? Dan zou ik me weinig zorgen maken over blokkades. Als zoenen en tegen elkaar aan liggen al teveel is, helpt alcohol ook niet. Dan heb je hele andere issues.
maandag 16 januari 2017 om 11:43
maandag 16 januari 2017 om 11:57
quote:AudiR8 schreef op 16 januari 2017 @ 11:12:
@lilalinda: dat gaan we idd doen. Wilde alvast vragen voor als het op het punt staat te gebeuren. Ik wil wel zeggen dat we niet gaan neuken, we zullen vrijen.
SM gaat niet samen met drank.
Ik zeg het maar even
@lilalinda: dat gaan we idd doen. Wilde alvast vragen voor als het op het punt staat te gebeuren. Ik wil wel zeggen dat we niet gaan neuken, we zullen vrijen.
SM gaat niet samen met drank.
Ik zeg het maar even