Uitgerekend Juni 2017 deel 2

07-10-2016 10:53 1287 berichten
Omdat de dames van het andere topic uitgerekend in Juni 2017 graag met een kleiner groepje praten maak ik een nieuw topic aan voor de nieuwe schrijfsters die ook in Juni zijn uitgerekend! Op dit topic komt geen slotje iedereen die in juni is uitgerekend is welkom dus laten we hopen dat het een lekker vol topic word!

Als er iets in de tabel veranderd moet worden geef dit dan dikgedrukt aan!

= kloppend hartje

NaamLeeftijdHoeveelste kindjeUitgerekendGeslachtAfsprakenWondertje3303e4 Juni meisje16 januari 20 weken echoPrettymama282e8 Juni jongen17 januari 20 weken echo, 2 februari controle vkSmurf89271e8 Juni Verrassing9 februari controle vkHartje15281e9 Juni Verrassing13 februari controle vk-streepje-301e11 Juni onbekend25 januari 20 wekn echo, 1 februari controle verloskundigeDanny89271e12 Juni onbekend16 december echoBevertjes301e14 Juni onbekendLoveisdancing262e14 Juni onbekendLadiiNurd261e*21 Juni onbekendLilianw198828 1e*22 Juni meisje31 januari 20 weken echoMamavanonswondertje201e22 Juni jongenMaison06271e22 Juni meisje3 februari 20 weken echoMijmama312e22 Juni Verrassing6 februari 20 weken echoBabynummer128 1e26 juni VerrassingAardbeitje8371e29 Juni Verrassing

pistasche91

wegens lange tijd niet mee praten heb ik Urbanjungle, floraaa, Chabelitha, jbm, pixeltje79, Sukayan, Musketi, S1984J, Noortje9414, Jopie84, knoopje8, Sjieep, Mevrouw_X en Summer010 uit de tabel gehaald zodat deze up to date blijft. Als jullie weer willen aansluiten dan mag dat natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
@ Smurf: ik vind het ook zo bijzonde wat je allemaal al kunt zien met de 20 weken echo.. Wat ze daarvoor al kunnen zijn vind ik ook bijzonder. met 16 weken een pretecho gehad, mn meisje was 10cm groot, maar ze konden toen al zien dat haar maagje en blaasje gevuld was. Met 20 weken kunnen ze nog meer zien. Ben erg benieuwd, maar vond het ook spannen. Alleen daar ga ik mij nu nog niet druk over maken want heb hem pas de 31ste.

Succes met het geheim houden van het geslacht.. ik had het een dag later al verklapt aan mijn collega, terwijl ik eerst mijn ouders het leuke nieuws wilde vertellen. Het verschilt natuurlijk dat wij het iedereen al wilden vertellen. Als je het niet wil, dan ga je ook minder over het geslacht praten lijkt mij..

@Streepje: Ja ik heb gelukkig afgelopen zaterdag mijn laatste slaapdienst gehad. Vanaf nu ga ik de slaapgedeeltes weg geven. Ik heb met mijn leidinggevende gesproken en die gaat uitzoeken hoe we dit precies moeten regelen (ivm uren tekort die ik dan ga opbouwen). Mijn leidinggevende reageerde prima gelukkig, heb ook sinds januari een nieuwe. A.s. vrijdag hebben wij sowieso een gesprek om over verlof e.d. te praten.

Wat schrikken van die bal in je buik.. goed dat de verloskundige wilde dat je even op controle kwam en fijn dat alles goed is!!

@wondertje & prettymama succes bij de echo!

@mijmama: Lijkt me fijn om inderdaad een beetje bezig te kunnen zijn! succes en ik duim voor je mee

@kamer: afgelopen donderdag hebben wij een kinderkamer gekocht! super blij hiermee, helemaal onze smaak en stijl. Ik heb zo;n zin om het kamertje in te richten. Ik wil ook graag de kleertjes die ik heb (zijn er niet zo heel veel) kunnen opruimen enzo. Nu ligt alles los in die kamer. Ik wil verder heel graag een co-sleeper voor in onze slaapkamer.. die van chicco lijkt me erg fijn. Ik wil heel graag proberen borstvoeding te geven en het lijkt mij daarnaast gewoon ontzettend fijn mijn kindje dicht bij me te hebben..

Verder hebben we ook een kinderwagen gekocht, deze hebben we gekregen van mijn ouders.. een Mutsy evo. Ook hiermee ontzettend blij.. Heel fijn om deze stappen gezet te hebben!

Verder gaat het over het algemeen goed.. en ik hou mijn pijnklachten goed in de gate of deze niet verergeren. Verder ben ik blij met mijn groeiende buik, alhoewel ik hem nu al erg groot vind en ik ben pas 17+4
Hoi dames

Alles zag er heel goed uit! Voor de bevestiging nog even gehoord dat het echt een meisje wordt dus wij kunnen nu echt gaan genieten! De placenta ligt tegen mijn rugzijde vandaar ik haar nu sinds 4 dagen ook al aan de buitenkant zie het wordt ook met de dag steviger.

Voelen jullie ook al iets?
hier ook een goede 20 weken echo en we krijgen nog steeds een zoon haha. Ik krijg alleen met 30 weken een extra echo omdat mijn placenta heel laag ligt ze gaan dan kijken of deze omhoog gegaan is of niet. Altijd leuk een keertje extra spieken haha

Wondertje fijn dat bij jou ook alles goed was. mijn placenta ligt aan de voorkant maar sinds een week voel ik hem wel een stuk beter en elke dag wel een paar keer heel fijn
Prettymama: wat fijn dat je echo ook goed was! Fijn dat je je kleintje ook goed begint te voelen.

Sinds vandaag kan ik we niet meer omheen er groeit een heerlijk trappelend meisje hierbinnen in mij het voelt zo stevig dat ik gewoon geluiden maak van de schrik als ze ineens beweegt haha geweldig!
Hoi allemaal!

Wij krijgen een meisje!

Helemaal gelukkig :-) het ging de laatste week best goed tot een paar dagen terug. Erge buikkramp en de vk weet niet waar het vandaan komt:-( met de baby gaat het goed!

Wij moeten de meeste spullen nog kopen en gaan dit weekend voor een kamertje kijken..

27 januari 20weken echo
Prettymama en wondertje, wat n goed nieuws dat alles goed is! Het was voor mij wel echt n gerust stelling.

Danny geniet van de roze wolk waar je nu op zit!!

Hema heeft 1+1 gratis op de afgeprijsde artikelen. Ik heb gister wat kleertjes voor de kleine gekocht. Super blij mee maar hoop wel dat de kleren bij t karakter passen gek genoeg.
Ik lees weer een aantal goede 20 weken echo's wat ontzettend fijn . Geniet er van dames!

@ Mijma, neem vooral je rust en je kunt niet meer doen dan je best!

Ik ken dat gevoel wel "ik ben niet ziek maar zwanger",maar het kan allemaal toch best pittig zijn!.
Hoeveel kleertjes van maatje 50 en 56 kopen jullie? :-)

Ik voel helaas ons meisje nog niet bewegen maar de placenta ligt dan ook voor!
Danny ik heb best veel haha maar ik ben shop verlaafd bij mijn dochter had ik 20 setjes 50 en 20 56 ze heeft 6 weken maat 50 gedragen dus best nog wel even en je verschoond ze iedere dag. 56 heeft ze hier overgeslagen 1 weekje toen ging ze alweer naar 62 dus het hangt ook heel erg van je kindje af
Hahah pretty mama dat shopverslaafd herken ik wel!maar hoeveel rompertje enzo? Of tel je dat er bij? Heerlijk toch... Die mini kleertjes:)
Ik heb ook echt geen idee hoeveel kleren je nodig heb. Ik wil ook niet te veel kopen vind het zonde als t maar 1x gedragen wordt. Ik liet me zusje de babyuitzet lijst lezen. Ze zei met dat aantal kleren red je het nog niet eens de eerste week. Dus die lijst keer 3 minimaal?
Leuk Danny een meisje!

En er gaan er steeds meer de baby voelen lees ik. Hier ook meerdere keren per dag en mijn man kan het ook al voelen. Best sterk kind dus aangezien ik de placenta voor heb. Geloof dat ik bij dochter zulke schoppen echt pas in het derde trimester voelde!

Wat betreft kleertjes is ook wel persoonlijk maar zoveel heb je toch niet nodig? Hier de eerste week in maat 50 toen al naar 56. Geloof een stuk of 10 rompers totaal en dan zowel met korte mouwen lange mouwen en zonder mouwen. Pakjes en setjes kleding stuk of 4/5 per maat hebben ze toch gauw 2 dagen aan en de wasmachine staat hier zeker 3 keer per week aan dus je hebt het ook zo weer schoon in de kast.

Hier nog 2 dagen dan hebben we de 20 weken echo. Vind het weer erg spannend hopelijk is alles goed. En benieuwd of het nu een meisje of jongen is.
Veel meisjes , ook wij doen gezellig mee, we krijgen een dochter
Leuk Danny en Ardni een meisje :D

Er zijn nu inderdaad veel meisjes.. terwijl er volgens mij gemiddeld meer jongens dan meisjes worden geboren.

Voelen: Ik ga haar steeds beter voelen. Eerst had ik zo iets van 'dit zouden ook mijn darmen kunnen zijn' maar nu voel ik haar soms paar keer achter elkaar of een keer heel duidelijk en dan weet ik gewoon dat zij lekker zit te schoppen. Ik zeg dan ook tegen haar dat ze dat lekker mag blijven doen. Ik vind het zo'n bijzonder gevoel. Als ik rustig op de bank lig en ik voel haar, dan word ik er elke keer weer een beetje emotioneel van.
Wat leuk al die meisjes! In mijn omgeving ook veel zwangere, maar die verwachten echt allemaal een jongetje. Grappig

Danny: is het bij jou ook geen bandenpijn? Ik had vorige week ook echt enorm veel pijn, vk had ook veel onderzoeken gedaan om te kijken of er niks mis was met ons meisje, maar uiteindelijk dacht ze echt aan bandenpijn.

Voelen: ik hoorde bij de laatste echo dat mijn placenta ook voor ligt. Maar toch voel ik de afgelopen dagen allemaal plopjes in mijn buik waarvan ik echt denk dat het niet mijn darmen zijn. Ik heb precies hetzelfde Lilian! Zo mooi om te voelen

Ik heb de afgelopen dagen enorm veel zin in lekkere dingen Vooral gebakjes gaan er goed in. En alles MOET met slagroom!! Mmmmmmm... ik ben benieuwd hoeveel kilo erbij is gekomen (we gaan het volgende week zien)
Hi allemaal, zo ik had even een tijdj niet meegelezen ivm de drukte:. Maar vandaag lekker vrij, dus ben weer bij!!

Leuk zoveel meisjes en dat iedereen het begint te voelen!

Wij hadden vanmorgen de 20 weken echo.. Alles lijkt helemaal goed te gaan! De baby lag er perfect voor, dus stonden binnen 20 min weer buiten.. Het geslacht blijft ook voor ons een verrassing dus dat deel hebben we overgeslagen!

De babykamer hebben we leeggehaald.. En commode gekocht op markt plaats.. Verder hoop ik de komende weken met de verven/behangen te beginnen en dan kunnen we de rest van de meubeltjes aangeschaffen.. Zo zin vooral in t decoreren van de baby kamer!!

Voelen doen wij t om de paar dagen! Placenta ligt voor, maar toch kan mijn vriend t af en toe ook al voelen!

Geniet allemaal lekker van de groeiende buikjes, mogen we trots op zijn.. En maison, haha ik herken dat.. Ook alleen maar trek in zoet!! Maar probeer me in te houden.. De kilo's schijnen de komende weken sowieso hard te gaan!

geslacht verrassing en 13-02 controle VK
Wij gaan dit weekend voor een kamertje kijken :-) nog een weekje en dan de 20 weken echo, spannend!

Gelukkig zijn ze erachter waar mijn buikpijn vandaan komt..... door een blaasontsteking. Heb een begin gemaakt met een antibiotica kuur maar mee gestopt door de bijwerkingen. Ga het nu proberen met pure cranberry sap. Zo die is sterk! Heb al best wat kleertjes gekocht afgelopen dagen, zo leuk! :-)

@maison heerlijk die gebakjes hihi!
Danny: gelukkig weet je waar het nu vandaan komt en kun je je zorgen wellicht opzij zetten en gaan genieten van je kleine wondertje in je buik.

Spullen: hier echt gewoon alles al bij elkaar gewinkeld voelt zo leeg in mijn hoofd haha heerlijk! Gister met man kamertje en kinderwagen en grotere dingen besteld komt half maart binnen ben er zo blij mee! Ook al is het ons derde kindje het blijft leuk. We zijn voor de joolz day 2 studio gris gegaan echt een super wagen.

Voelen jullie je kindje ook al zo vaak bewegen? Hier de hele dag heerlijk behalve ik de nacht dus mooi getimed haha
Wondertje dankjewel:-) ben ook blij dat ik het nu weet!

ik voel nog niks:-( maar dat komt nog wel!! Wacht geduldig af.

Zometeen een kamertje uitzoeken, zo leuk! Ik moet eigenlijk nog een lijst printen met alles wat we nodig hebben...
Veel plezier met het uitzoeken vandaag!
Wij hadden gisteren de 20 weken echo. Alles goedgekeurd en we krijgen een jongen!

Kan nu dus wel los met shoppen en de meisjesdingen hier in huis gaan uitzoeken om weg te doen.
Leuk Assepoester een jongen en belangrijker dat jullie een goede 20weken echo hadden gefeliciteerd en geniet ervan!
Assepoester wat leuk gefeliciteerd! Je staat hier nog geen eens in de tabel wil je dat nog?

Wondertje ik had jou eruit gehaald omdat je langer dan een maand niet hadden meegepraat dus als je weer terug in de tabel wilt moet je even opnieuw je gegevens doorgeven
Prettymama: ik schrijf nog regelmatig mee hoor en sta er ook gewoon in denk dat je me verward met iemand anders?
Zie wel aantal namen in de tabel die al langer als een maand niet hebben geschreven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven