LLJ08M

03-06-2008 23:03 1829 berichten
Alle reacties Link kopieren

tieger wijzigde dit bericht op 02-01-2010 23:22
Reden: Tabel opgeschoond
% gewijzigd
Zo ben ik weer even (zit ondertussen gtst te kijken)

tieger die dooie muis!!! Wat een bizar verhaal joh! Dat komt verhaal komt de komende 20 jaar terug op haar verjaardag haha

vanmorgen liep ik door de hema, hing de nieuwe colectie daar kwijl kwijl. Heb een heel leuk spijkerrokje gekocht voor sharon met een fleurig truitje erop. Ze maakt op dit moment een reuzesprong. Gaat nu steeds staan (deed ze nog niet hihi) maakt de hele dag grapjes, gaat keihard gillen als haar broer iets afpakt, of als ze aandacht wil en hij loopt toevallig langs. Echt die is nu al rijp voor de toneelschool!!!

Lief en ik hebben het gisteren over een 3de kindje gehad. Bij mij kriebeld het al een tijdje, nu zij hij gisteren dat hij er ook al klaar voor was! Was helemaal blij verrast. We hebben allebei zoiets van, het is nu toch al druk, dus een kindje meer maakt dan niet zoveel uit en dan ben je straks bijna in 1 keer uit de luiers.

Maar we wachten sowieso wel tot we verhuist zijn, ik ben altijd zo'n ontzettende hormoonbom dus voor iedereen is het beter als we helemaal gesetteld zijn hihi.

nou dat moest ik ff kwijt pffff
Oooooooh RW, wat leuk zeg!! Spannend! Ik ben er steeds minder klaar voor! Wil nog heel graag een keer zwanger zijn en als ik een zwangere vrouw zie, denk ik: "Nou geef die buik maar even aan mij" Lekker even knuffelen en die schopjes van binnen, maar die baby die er uit komt hoef ik nog even niet. Vind het zo wel heftig genoeg eerst! Hahaha

Heerlijk zo'n dramaqueen! En die grapjes zijn ook zo leuk!

Oja en noteert: "Niet in de HEMA komen voorlopig" Kind heeft al zoveel kleren.....

Pips: Wat klinkt dat heerlijk meid! Wat fijn dat jullie even zo genoten hebben!

Tieger: Getver die muis!!

Choco: Leuk he dat spul van LP! Esmee krijgt morgen de boerderij.

Ik moest vanavond zoooo huilen toen ik Esmee in bed legde! Domme emo-muts die ik ben. Ik heb echt het gevoel dat ik nu mijn baby'tje voor het laatst naar bed heb gebracht.

Het is allemaal zooo hard gegaan. Ik krijg steeds weer tranen in mijn ogen van trots en weemoed als ik zie wat ze allemaal al kan en doet. (Mangoman: "Moet je hier nu alweer van huilen?") Vorig jaar zat ze gewoon nog in mijn buik, ik was het zooo zat en kon niet wachten tot ze eruit was. Nu wil ik haar nog wel eens even lekker terug stoppen.

Qua werk loopt het nu lekker. Had al een vrijdagochtend gekregen tot de zomervakantie, daarna een donderdag (tot de pols van de leerkracht weer uit het gips is en die is op sommige plekken verbrijzeld) en vandaag kreeg ik te horen dat ik ook een woensdag en een vrijdagmiddag heb gekregen (wegens ziekte en het is niet bekend voor hoe lang, wel langdurig) Die laatste is een groep 3/4 en de rest kleuters. Heerlijk, ben ik voorlopig even onder de pannen!

Wij zijn bezig met de dierengeluiden. (Ze heeft het boekje "Boe, zegt de koe" van Dick Bruna gekregen) Vanavond "las" ik haar voor uit "mijn kleine dierenboek" en daar staat o.a. een leeuw in. "Wat zegt de leeuw?" "Aaaarrrrggghh" en dan pak ik haar in haar nek. Na een paar keer antwoordde zij al "aaarggghh" en nog een paar keer later ging ze mij ook in mijn nek pakken! Zo lief!!

Ga nog ff verder forummen en daarna lekker vroeg op bed. Ben heerlijk alleen thuis, dus kan asociaal lekker lang forummen! Hihi
Tieger, getver een dode muis... Dat gaat Tessel inderdaad nog lang horen haha!

Choco; Loopt Demi al helemaal zelf? Knap hoor! Fara staat nu af en toe alleen en soms durft ze aan 1 hand te lopen. Maar ze vindt het allemaal nog erg spannend!

Pips; je krijgt het nog aardig druk met bakken enzo! Groot gelijk hoor, lekker genieten van de verjaardag van je kleine meid!

Roze wolk; Jullie gaan voor een 3e, leuk zeg!

Ik heb vorige week bij de hema nog een leuk truitje gekocht voor 2,50 (uitverkoop). Echt een super leuk ding, had ik daar nooit eerder zien hangen. Hema heb ik geloof ik nog het meeste gemist toen ik in het buitenland woonde! :-)

Mango; Ik vond zwanger zijn ook echt heerlijk en betrapte mij er op dat ik pas in de H&M catalogus naar de positiekleding aan het kijken was haha. Nee wij wachten ook nog even, eerst even met z'n 3-en genieten!

Wat worden onze kinderen allemaal verwend!

Fara is nu helemaal weg van de koekjestrommel van Fisher Price, vooral het muziekje ervan. Ik ben eigenlijk meer van het houten speelgoed maar helaas, bijna iedereen kwam met speelgoed op batterijen aan kwam zetten!

Fara is helaas nog steeds ziekjes, echt buikgriep. Ze heeft nu flinke diarree, we hebben haar al twee ochtenden in bad gedaan omdat haar hele romper en pyama nat was...

Fijne avond allemaal, ik duik eens lekker op tijd mijn bed in!

Mango geniet nog even van je baby!
Tieger, dat verhaal van die muis -hikt nog na van het lachen-

Ik ben zelf ooit wakker geworden terwijl een dode muis me recht aankeek (in een studentenhuis waar ik logeerde), ik kan me dus enigszins voorstellen hoe jullie je voelden. Schrijf je het verhaal wel op voor Tessel later? Dan krijgt ze later op haar bruiloft vast een ingepakte knuffelmuis kado

RW, wat leuk dat jullie het er over eens zijn om voor een derde te gaan. Wanneer gaan jullie verhuizen? Wegens leeftijd en gezondheid is Popsie ons laatste (eigen) kindje. We hadden beiden wel een derde gewild maar het is beter zo.

Mango, grijnz, ook al zo emo momenteel dus. Ik was dat ook afgelopen dagen maar ben er nu wel weer klaar mee. Tis dus ook zo weer voorbij (tenminste bij mij dan).

Choco, Demi is een snelle hoor! Loopt ze nu ook als een ongeleid projectiel alles te slopen en "bekijken" of is ze er rustig onder? Popsie is een echte sloper en als ze staat lijkt ze meer kracht te hebben en dat weet ze ook... Ze staat nu dus al goed (met steun) en loopt langs de bank enzo.

Indra, wij hebben heel veel houten speelgoed en daar wordt ook wel veel mee gespeeld. Het gaat echt in vlagen. Dan weer een paar weken alleen maar de houten blokken, dan weer een tijdje alleen de DUPLO. Wij halen trouwens vaak de batterijen uit lawaai speelgoed...

Ga nog even foto's inplakken en het dagboekje van de kids invullen! (ik ben zo'n muts geworden sinds ik kinderen heb).
Demi en Popsie nog van harte gefeliciteerd met jullie verjaardagen !!

Oh meiden wat gaat het hard zeg.. heb net allemaal versieringen bestelt op een internetsite van Bumpa..

Oh shit man het liedje zit in mijn hoofd..

RW wat leuk dat jullie voor de 3de gaan !! Spannend

Mango ik ben ook zo een emo muts hoor. En denk precies zo over zwangere vrouwen, ik vind het zo leuk en wil het ook zo graag... maarja eerst testen..

Morgen de grote dag meis..

Kaj is weer lekker aangekomen, weer 2 ons in 1 week tijd, is nu 7605 gram yeah..op naar de 8 kilo ihihihi ben zo trots

Doet je steeds meer na..

Trouwens leuk zo een boekje, goede tip Mango voor zijn verjaardag
allereerst HOERA voor Demi, Popsie, Esmee en Guido!!!

Pips: dat het nu maar een goed jaar mag worden!

ik huil het hele jaar al regelmatig van geluk en vraag me nog steeds af wanneer ik van die wolk af ga donderen. ik hoop dat jij erop mag nu!

Mango: het is nog steeds je kleine meisje hoor, maar ik begrijp je wel. ik moet morgen op kraamvisite bij beste vriendin, die is bevallen van een zoontje en al haar (bijna)bevallings- en zwangerschaps en nu kraamverhalen, brengen ook veel sentiment naar boven. (en ok, ik beken, ik lees stiekem mee op het januari 2009-topic) wel tof dat je zoveel kunt werken in lage groepen. we hoeven zeker niet te vragen of je spijt hebt van je overstap.

RW: wat gaaf! al gebiedt de eerlijkheid me te zeggen, dat mij 3 kinderen wel zwaar lijkt, gelukkig hebben we hier een ervaringsdeskundige

ik denk dat vriend misschien toch ook voor een tweede wil gaan (zij het niet nu, maar later). hij gaf op manon d'r verjaardag (de onvermijdelijke vraag wanneer er een tweede komt werd veel gesteld, eigenlijk best onbeschoft) aan: quote: 'nog een beetje te twijfelen'. ik ben in december gestopt met de borstvoeding en werd nu pas heel laat ongesteld. hij maakte allerlei toespelingen en leek zich niet echt druk te maken (itt ikzelf)

Tieger: hahaha, dit verhaal zal idd blijven hangen...

arme oma!

Indra: vindt je het zelf ook niet stroef gaan om die 'koekjes' erin te doen?

Chocoleentje: wat stoer dat ze al loopt. Manon loopt heel veel, maar peinst er nog niet over om echt los te gaan lopen. en alle kado's klinken goed.

Yada: 4 beschuiten?! wow. ik ben enthousiast door wat je schreef, misschien dit weekend weer maar eens soep maken...

Brabbel: o la la, testen.....

goed zeg, die inhaalslag van Kaj!

vriend had de laptop opgeschoond en toen kon ik niet meer inloggen en toen deed internet moeilijk enz., dus vandaar wat extra ego. beloof beterschap.

gr
Tieger: He bah, een muis! Tijdens de verbouwing hadden wij ook geregeld muizen in huis, maar nu gelukkig niet meer!

Indra: Wat sneu dat Fara nog ziek is! Hier ook een kleintje dat aan een hand lopen reuze spannend vindt. Hoe enthousiaster hij wordt, hoe lastiger het lopen ook gaat. Zo schattig om ze te zien!

Pips: Wat heerlijk om je verhaal te lezen. Ik hoop echt voor jullie dat deze positieve lijn zich in 2009 voortzet!

Roze wolk: Een derde! Wat spannend! Nog even uitstellen, jullie gaan toch in april verhuizen? En de hema collectie..... Ik probeer het te negeren!

Mango: Ik word ook helemaal emo als ik je stukje lees! Wat een sprongen hebben onze kids gemaakt, wat waren ze klein een jaar geleden....

Wat fijn dat het qua werk ook lekker loopt!

Brabbel: Wat heerlijk dat Kaj zo goed gaat! Hij haalt Guido nog eens in!

Murpeltje: Jeetje, wat een goede ontwikkelingen met vriend! Dit biedt goede hoop voor de toekomst!

Wat heerlijk, al die verjaardagsverhalen!

Hier hangen de slingers, de ballonnen blijven steeds knappen, taart is besteld, dus we zijn er klaar voor!
Esmee en Guido gefeliciteerd! Een fijne dag gewenst.

Alle andere jarigen ook nog gefeliciteerd. Wat is iedereen verwend zeg.

Pips wat een positief verhaal! Fijn voor jullie!

Mango wat goed dat het werk zo fijn loopt. Heb je toch de juiste beslissing genomen!

Wat een verhaal Tieger van die muis!

Indra hoe is het nu met Fara? Sneu hè als ze zo ziek zijn.

Chocoleentej, goed zeg dat Demi al loopt! Hier loopt M al tijden rond de tafel maar tot nu toe blijft het daar bij, haha.

RW, leuk dat jullie voor een 3de gaan! Hier wrs niet maar soms toch wel die twijfel...
Esmee en Guido Gefeliciteerd!!!! Veel plezier vandaag!!

Mango, was rond de verjaardag van Verona ook wat emo, voelde me erg gelukkig wat ik heb, en vooral om dat de tijd zo snel is gegaan, en wat ze nu allemaal al kan.

Verona loopt ook nog niet uitzichzelf, wel rond de tafel en langs de bank, en al parmantig achter haar poppenwagen.

En ze zegt "papa" , dus manlief is he-le-maal trots!!

En ze geeft van die heerlijke kusjes... lees mond open, tong buitenboord.... mmmmm heerlijk :S
Roze Wolk: 3 kinderen hebben is super leuk en die derde draait vanzelf mee in het ritme van de rest! (kon het toch niet laten Murpeltje, hahaha)

Later meer, ben lekker aan het rommelen...

Liefs!

Mondy
MANGO EN ONGEDULD, ONWIJS GEFELICITEERD MET JULLIE UKKEN!!!

(erg ook toch, kwartje was nog niet gevallen, maar tis de 14e.. hiep hiep hiep)

HEEL VEEL PLEZIER VANDAAG!
Mango en Ongeduld gefeliciteerd met Esmee en Guido..

Maak er een leuke, emotionele dag van ...

Oh ik kan niet wachten hoor hahaha

Murpel leuk dat man het wilt..

haha nu jij nog
Esmee en guido gefeliciteerd met jullie verjaardag!!!!!!

Maak er een mooi feest van!!!!!!

Wij krijgen 2 maart de sleutel en willen 1 april erin zitten. We hoeven alleen maar te schilderen en 2 muurtjes te stucen.

En als we helemaal gesetteld zijn dan gaan we voor een derde. dus duurt nog wel heel even hoor!

zucht samuel gaat weer niet slapen geloof ik... ik ga hem weer even in bed leggen...
Ongeduld en Mango van harte gefeliciteerd met Guido en Esmee.

Ik snap het emo-gevoel helemaal. Wat gaat het snel he en wat kunnen ze al heel veel. Stiekum heb ik al lang besloten, dat Marijn nog heel lang mijn babietje blijft

Ik hou het kort, de afgelopen dagen cursus gehad en ben snotverkouden.

Liefs, Lein
Guido ook van harte!

Bedankt voor alle felicitaties! Fijn om te horen dat ik niet de enige emo-muts van het gezelschap ben! Hahaha

Wij kregen ook vandaag voor het eerst de vraag wanneer nummer twee komt. O nee, het was nog erger: Of nummer 2 al onderweg was!

Ik moet nu snel weer weg, want ik moet repeteren!

Morgen of overmorgen meer!

Dikke kus,

Mango
ff ego

alle jarigen van harte gefeliciteerd, en ook de papa's en mama's natuurlijk.

Ik duik weer snel mn bedje in, voel me een beetje ziek zwak misselijk.
Misselijk Chocoleentje.... krijg jij ook nog geen vragen, gna gna

Beterschap meis!
Hoi meiden,

Dat is een tijd geleden zeg! Ik kijk wel af en toe even snel maar ik ben steeds druk en probeer ook rustig aan te doen ivm de pfeiffer, hoewel dat al wel steeds wat beter gaat, ik werk nu halve dagen en ga dat straks weer langzaam opvoeren. Verder brengt mijn man nu 's ochtends Zoë naar de crèche, we staan met zijn drieën op en daarna duik ik weer even mijn bed in. Dat is wel heel relaxed! Met Zoë gaat het verder goed.

Iedereen nog gefeliciteerd met alle verjaardagen, wat leuk om alle verslagjes te lezen en foto's te zien op hyves. Misschien een idee om ze ook op 'onze' hyves site te zetten, dan kan iedereen ze sneller bekijken.

Mango: Haha, die vraag kreeg ik laatst ook - beetje meer mijn buik inhouden maar :(. En inderdaad mensen beginnen nu naar onze plannen te vragen. Ik vind het eigenlijk best een persoonlijke vraag en heb ook het idee dat als je niet nog een kindje wil dat mensen dat heel vreemd vinden. Heb tenminste het gevoel het dan heel goed te moeten uitleggen, vind ik niet zo prettig.

Roze wolk: Spannend zeg, nog een kindje! Goed dat jullie de verhuizing afwachten maar volgens je planning zitten jullie in het voorjaar dan op de nieuwe plek, leuk hoor.

groetjes!
Esmee en Guido, gefeliciteerd met jullie 1e verjaardag!

Ik ben nog niet echt emo. Wel denk ik met weemoed terug omdat dit hoogstwaarschijnlijk onze laatste is. Ik moet echt wel even opletten dat ik de traktatie voor het kdv niet vergeet te bedenken en ballonnen e.d. Het moet natuurlijk wel een spetterende verjaardag worden.

Het gaat trouwens heel goed met Finn. Ondanks de doorkomst van 3 kiezen en de 4e bijna. Hij heeft geen diarree meer, zijn huid is zacht i.p.v. het schuurpapier op zijn armen van even terug. Hij is in 2 1/2 maand wel maar 200 gram aangekomen en 1 cm gegroeid. Hij weegt nu 8585 gram en is 72 cm.

Ik denk echt dat de homeopaat geholpen heeft. Hij is soms nog wel wat hangerig/ wil graag bij mama zijn en dan is het goed. Maar dat kan ook een gewoonte zijn geworden.

gr yada
He hallo,

We zijn ook bij het CB geweest, Marijn is nu 8640 gram en 74 cm. Hij deed het allemaal prima, alleen een oortje leek weer te gaan ontsteken.

He RW spannend hoor al weer plannen voor nog een kindje. Hier zijn we er nog niet uit. Ik heb inmiddels ook al de vraag gehad, maar dat kwam meer door het grote aantal zwangeren in de omgeving, dan door een evt. buikje (tenminste dat hoop ik ) Marijn's verjaardag gaan we in ieder geval goed vieren.

Yada: fijn dat Finn het weer beter doet. Weet je waarom Finn zo'n droge huid had, want Marijn heeft een ontzettend droge huid en er is eigenlijk niet tegen aan te smeren.

Tieger: ik had de eerste keer lezen het verhaal van de muis niet geregistreerd, maar het is wel erg grappig.

Halloo: beterschap nog en doe het rustig aan, pfeiffer is altijd erg verraderlijk als je te snel weer van alles gaat doen.

Groetjes

Lein
Esmee en Guide, allebei nog gefeliciteerd met jullie 1e verjaardag!
He lieve meiden!

Even snel en ego...

Bedankt voor de felicitaties! Zo'n eerste verjaardag is echt bijzonder. Ik heb geregeld teruggedacht aan 14 januari 2008, maar wel op een goede manier. Guido vond de slingers en ballonnen geweldig. Iedereen die binnenkwam, moest hem oppakken en overal langslopen. Guido voorzag dit alles met brabbelend commentaar. Het concept kadootjes begrijpt ie nog niet helemaal. Hij was helemaal onder de indruk van het eerste kadootje (ark van Noach) en wilde hier heerlijk mee spelen. Maar ja, er lagen nog andere kadootjes te wachten. Taart was trouwens ook een groot succes / smeerboel. Ik zal snel foto's plaatsen.

Ik ben gister naar de chiropracter geweest voor de eerste behandeling. Jeetje, wat doet dat zeer. Je moet echt sadistische neigingen hebben om dat beroep te kiezen! Maar wat een verschil meteen! Ik kan al meteen soepeler bewegen! Echt een aanrader dus!

Zo, ik zal een zingend mannetje uit zijn bedje halen!

Ik hoop vanavond terug te komen om even goed op iedereen te kunnen reageren.

Fijne dag vandaag!
Esmee, Guido en Marijn ik heb voor jullie een klompendansje gedaan en heel hard "lang zullen ze leven" gezongen. Ik wens jullie een heel fijn, gezond leven toe!

Leuk toch om ieders verjaardagsbelevenissen te lezen :-) Ik ga vanmiddag even Hyven om alle foto's daar te bekijken.

Dit weekend vieren we de verjaardag van Popsie officieel. Taart nummer 1 staat nu in de oven. Straks nummer 2 en vanmiddag maak ik de cupcakes (mini gebakjes in zo'n papieren vormpje).

Gisteravond heb ik bonbons versierd met de naam van Popsie en het getal 1. Vanavond ga ik een Bumpaposter met naam Popsie en leeftijd voor op de voordeur maken (dat is een traditie geworden, de vlag gaat uit -bij goed weer, anders waait ie uit de houder-) . Is het bezoek gelijk wat in feeststemming

:-) (of ze denken dat we een kdv aan huis zijn begonnen, dat kan natuurlijk ook LOL).

Yada, dat bestek dat jij beschreef dat heeft oudste hier ook! Popsie krijgt nu een Nijntje bestekje van de DE winkel. Ze krijgt trouwens de complete "Nijntje uitset" die daar te koop is .

Tringggggg... de kookwekker gaat.... even de oventemperatuur wat hoger zetten....

Ben ik weer.

Ongeduld, wat leuk dat Guido al zingt in bed! HIer is het altijd brullen! Wakker = honger= brullen...

Mango, hoe vindt Esmee de LP boerderij? Ze hadden em niet meer toen wij het kadoo voor Popsie gingen kopen. Leek mij ook leuk ding toe.

Brabbel, fijn dat Kaj nu zo goed groeit!

Voor alle vragen over een evt. vervolg zwangerschap (ze durven mij trouwens allang niet meer te vragen, erg handig ).

Ik zei altijd de waarheid, recht toe recht aan en dan de vraagsteller ook recht in het gezicht kijken. Dat is vaak erg confronterend en dat geeft de vraagsteller inzicht in wat het voor een ander betekend om zo'n vraag te krijgen (je kunt de vraag ook retourneren trouwens...). Of als ik daar geen zin in had dan zei ik dat ik een spontane drieling verwachtte maar dat ze nu het geheim geraden hadden. Die blikken dan... en je veranderd dan zo van onderwerp.

Voor de verjaardagen die nog komen. Geniet er van hoor!
Pips: Die van die drieling ga ik onthouden!! Ze vindt de boerderij helemaal geweldig! Man is zo enthousiast over LP dat hij gister de hele avond op MP heeft zitten zoeken. Nu komt er een trein en nog wat ander ongein naar ons toe. Het liefst wil hij het hele dorp compleet maken!

Jullie zijn ook fanatiek bezig zeg! Veel plezier dit weekend!

Ongeduld:Heerlijk zo'n kraker! Hahaha. Hoop voor je dat het snel helpt! Wat een heerlijk verhaal van Guido!

Yada: Fijn dat het weer beter gaat met Finn!

Choco: Weer wat opgeknapt?

Murpeltje: Dus misschien toch (ooit) een tweede!

Het slapen is weer een "drama". Graag wat advies:

Esmee slaapt bij de gastouder heel erg slecht. Twee keer een half uur tot drie kwartier. Ze is er niet huilerig onder of vervelend. Wij hebben het idee dat ze het te gezellig vindt daar. Leuk met andere kinderen spelen en zo.

Als wij thuis visite hebben slaapt ze ook bijna niet. Net of ze er vooral bij wil zijn. Maar dan is het tegen 17.00 wel drama. Huilen, dreinen, hangen en dat terwijl ik moet koken. Ik bereid het eten al zo veel mogelijk voor onder haar slaapjes. Ze slaapt nu meestal weer 2x per dag. Van 10.00 tot 11.00/11.30 en van 15.00 tot 16.00/16.30

Wat moeten we hier nou mee? Gewoon niet te veel problemen van maken? Ik denk dan: "Zo'n kind moet toch slapen??" Ze is constant in beweging. Kruipt van de ene kant van de kamer naar de andere kant. Hipt op knieën door de kamer, komt me van alles laten zien, kruipt achter de hond aan. Ze zit gewoon bijna niet stil.

Zolang het rustig is in huis slaapt mevrouw prima en is er dus ook niks aan de hand.

Wat is jullie visie/advies?

Voor alle verjaardagvierende gezinnen dit weekend: Succes, sterkte en vooral veel plezier!

Liefs,

Mango
Hoi Mango,

Bij ons gaat het slapen ook erg wisselend. Op de creche deze week een paar keer maar 1x geslapen (alleen na de lunch) omdat mevrouw 's ochtends niet wilde slapen. En vandaag had ik het omgekeerd, 's ochtends maar 3 kwartier en 's middags een uur lang gekraaid en gekrijst (afwisselend) maar slapen ho maar.

Ik denk dat wij nu echt overstappen op 1 slaapje per dag na de lunch, omdat ze dan tenminste wat langer slaapt en dan heb ik het idee dat ze beter uitrust. En dan redt ze het tenminste tot aan het eten omdat ze dan later heeft geslapen. Maarja, dan moet ze het wel redden 's ochtends tot na de lunch. Oftewel: ik heb helemaal geen advies, maar wel hetzelfde probleem ;)

Enne, als ze vrolijk is, dan zou ik het ook maar een beetje laten. Is niet zo makkelijk weet ik, maar ik merk wel dat Zoë vanzelf altijd weer bijtankt na een paar dagen weinig slapen overdag.

Succes ermee.

Oja, nog een paar weekjes en dan gaan we dus op wintersport. Iemand vroeg dat laatst, we gaan niet met zijn 3en maar met mijn ouders en mijn broer en zijn vriendin. Mijn moeder skiet helemaal niet dus wij kunnen in elk geval de ochtenden samen de piste op, en 's middags kijken we dan een beetje hoe het loopt en wie nog zin heeft en wat Zoë aan het doen is. Erg veel zin in! We hebben al knalroze moonboots maat 18 gekocht, echt heel schattig!

groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven