Waarom harde zeep?
woensdag 25 januari 2017 om 18:22
quote:Fayan schreef op 25 januari 2017 @ 18:14:
Vraag ik me ook af. En heeft ieder gezinslid dan een eigen zeepje als dat gebruikt wordt? Lijkt me ook niet echt fris om allemaal dezelfde te gebruiken.
Hahaha, ik zie ineens het beeld weer voor me van broertje die met stuk zeep over zijn hele lichaam, inclusief kruis en tussen zijn billen, boende
Sinds we die ontdekking deden ieder een eigen stuk
Normaal deden we de zeep op de washand en dan boenen
Vraag ik me ook af. En heeft ieder gezinslid dan een eigen zeepje als dat gebruikt wordt? Lijkt me ook niet echt fris om allemaal dezelfde te gebruiken.
Hahaha, ik zie ineens het beeld weer voor me van broertje die met stuk zeep over zijn hele lichaam, inclusief kruis en tussen zijn billen, boende
Normaal deden we de zeep op de washand en dan boenen
woensdag 25 januari 2017 om 18:23
woensdag 25 januari 2017 om 18:35
quote:Fayan schreef op 25 januari 2017 @ 18:14:
Vraag ik me ook af. En heeft ieder gezinslid dan een eigen zeepje als dat gebruikt wordt? Lijkt me ook niet echt fris om allemaal dezelfde te gebruiken.Je krijgt er standaard 1 bij aankomst, maar de receptie geeft er natuurlijk meer als erom gevraagd wordt. Zeepjes worden altijd weggegooid mits geopend,dus " langer mee gaan" is niet aan de orde denk ik.
Vraag ik me ook af. En heeft ieder gezinslid dan een eigen zeepje als dat gebruikt wordt? Lijkt me ook niet echt fris om allemaal dezelfde te gebruiken.Je krijgt er standaard 1 bij aankomst, maar de receptie geeft er natuurlijk meer als erom gevraagd wordt. Zeepjes worden altijd weggegooid mits geopend,dus " langer mee gaan" is niet aan de orde denk ik.
woensdag 25 januari 2017 om 18:38
quote:Heksehazel schreef op 25 januari 2017 @ 18:33:
Ik had er als kind al een hekel aan. De kant die dan vochtig blijft, zo'n vies drabje, brrr. Harde zeep komt er hier niet in, als ik het cadeau krijg gaat het in de klerenkast voor een lekker luchtje.Ja dit. Ik heb altijd heerlijke stukjes luxe zeep in de kasten liggen. Bij de dekbedovertrekken, bij mijn t-shirts en vesten, heerlijk
Ik had er als kind al een hekel aan. De kant die dan vochtig blijft, zo'n vies drabje, brrr. Harde zeep komt er hier niet in, als ik het cadeau krijg gaat het in de klerenkast voor een lekker luchtje.Ja dit. Ik heb altijd heerlijke stukjes luxe zeep in de kasten liggen. Bij de dekbedovertrekken, bij mijn t-shirts en vesten, heerlijk
woensdag 25 januari 2017 om 18:43
Ik heb lavendelzeep voor onder de douche. Gebruik het niet altijd want het stript toch meer olie van de huid, merk ik. Douchegel is dan toch zachter voor de huid. Alleen als ik flink gezweet heb dan gebruik ik de zeep wel voor de oksels, helaas ruik ik het dan erg goed. Met de zeep is de geur volledig weg en met de douchegel niet. Dan helpt de deo tenminste ook.
woensdag 25 januari 2017 om 18:46
woensdag 25 januari 2017 om 18:48
woensdag 25 januari 2017 om 18:55
woensdag 25 januari 2017 om 19:00
quote:Het-groepje schreef op 25 januari 2017 @ 18:22:
[...]
Normaal deden we de zeep op de washand en dan boenen haha volgens mij deed mijn broer dat ook mijn zijn zeep whahah ! Als we dan thuis truth or dare speelde dan was dare altijd ruik aan de zeep van whahha
[...]
Normaal deden we de zeep op de washand en dan boenen haha volgens mij deed mijn broer dat ook mijn zijn zeep whahah ! Als we dan thuis truth or dare speelde dan was dare altijd ruik aan de zeep van whahha
you go girl
woensdag 25 januari 2017 om 19:02
Voor handen wassen in de keuken en toilet onder vloeibare zeep van Dettol. Op de badkamer vloeibare op de wastafel, douchegel bij de douche en harde zeep bij het bad. Ieder zijn eigen blokje. Man wil graag die handgemaakte lavendelzeep uit Toscane, zoon fruitige zeep met glitters van Lush en ik heb aleppozeep om dezelfde reden als Renaissance.