Napraattopic 75
donderdag 5 januari 2017 om 19:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 25 januari 2017 om 21:18
Ik vind de mensen die tegen yogo blijven zeggen dat ze een bepaalde tekst niet mag herhalen maar dan zelf net zo dwangmatig bezig zijn haar te corrigeren minstens net zo irritant.
Zij mag haar mening hebben en omdat je het er niet mee eens bent ga je staffen en met zn allen aanvallen om haar vervolgens de schuld te geven dat het topic is gekaapt?
Zij mag haar mening hebben en omdat je het er niet mee eens bent ga je staffen en met zn allen aanvallen om haar vervolgens de schuld te geven dat het topic is gekaapt?
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
woensdag 25 januari 2017 om 21:22
quote:Tulisa schreef op 25 januari 2017 @ 21:18:
Ik vind de mensen die tegen yogi blijven zeggen dat ze een bepaalde tekst niet mag herhalen maar dan zelf net zo dwangmatig bezig zijn haar te corrigeren minstens net zo irritant.
Grappig toch hoe er dan maar weer beweerd wordt dat 'we' er niet tegen kunnen als iemand het niet met 'ons' eens is.
Die yoghurtmayonaise beweert onzin en kwetst daar ook nog even een hoop mensen mee. Dat heeft niks te maken met het hebben van een andere mening, maar alles met uit haar nek kletsen.
Ik vind de mensen die tegen yogi blijven zeggen dat ze een bepaalde tekst niet mag herhalen maar dan zelf net zo dwangmatig bezig zijn haar te corrigeren minstens net zo irritant.
Grappig toch hoe er dan maar weer beweerd wordt dat 'we' er niet tegen kunnen als iemand het niet met 'ons' eens is.
Die yoghurtmayonaise beweert onzin en kwetst daar ook nog even een hoop mensen mee. Dat heeft niks te maken met het hebben van een andere mening, maar alles met uit haar nek kletsen.
You're one of a kind - and that's already more than enough.
Week 39 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 39 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 25 januari 2017 om 21:27
quote:Solomio schreef op 25 januari 2017 @ 21:22:
[...]
Eens.
En Tulsia is wat mij betreft ook niet de forummer om in 'we' te praten.
[...]
Eens.
En Tulsia is wat mij betreft ook niet de forummer om in 'we' te praten.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 25 januari 2017 om 21:27
quote:Solomio schreef op 25 januari 2017 @ 21:22:
[...]
Mss voelt zij zich ook gekwetst?
Zij is in ieder geval niet de enige die zich schuldig maakt aan off topic irritante gekaap van het topic.
[...]
Mss voelt zij zich ook gekwetst?
Zij is in ieder geval niet de enige die zich schuldig maakt aan off topic irritante gekaap van het topic.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
woensdag 25 januari 2017 om 21:30
woensdag 25 januari 2017 om 21:42
quote:Tulisa schreef op 25 januari 2017 @ 21:32:
[...]
Lekker volwassen dan. Iedereen staffen met wie je t niet eens bent.Je vindt het kapen toch irritant. Dan staf je dat. Ik zeg niet dat je iemand moet staffen omdat die je mening niet deelt. Dat zou ik nooit zeggen of doen.
[...]
Lekker volwassen dan. Iedereen staffen met wie je t niet eens bent.Je vindt het kapen toch irritant. Dan staf je dat. Ik zeg niet dat je iemand moet staffen omdat die je mening niet deelt. Dat zou ik nooit zeggen of doen.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
woensdag 25 januari 2017 om 21:43
quote:Tulisa schreef op 25 januari 2017 @ 21:32:
[...]
Lekker volwassen dan. Iedereen staffen met wie je t niet eens bent.Lekker volwassen om met vrienden mensen te begluren en begniffelen in een parenclub. Echt, dat jij het woord volwassen in je mond durft te nemen.
[...]
Lekker volwassen dan. Iedereen staffen met wie je t niet eens bent.Lekker volwassen om met vrienden mensen te begluren en begniffelen in een parenclub. Echt, dat jij het woord volwassen in je mond durft te nemen.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
woensdag 25 januari 2017 om 21:45