Uitgerekend juli 2017!

10-11-2016 00:22 2202 berichten
Dit is een topic voor alle dames die zwanger zijn en uitgerekend zijn voor juli 2017! :cheer2:
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
mlsc 28 Eerste 3 juli Meisje :heart: Bevallen op 11-06-2017 :love:
Choco15 27 Tweede 3 juli Meisje :heart: Bevallen op ??-06-2017 :love:
Fiep 28 Eerste 2 juli Meisje :heart: Bevallen op 17-06-2017 :love:
EJC 38 Eerste 25 juli Jongen :heart: Bevallen op 18-06-2017 :love:
Nijntjelief 35 Tweede 4 juli Jongen :heart: Bevallen op 30-06-2017 :love:
Appelstroop88 27 Eerste 27 juni Jongen :heart: Bevallen :love:
Sosa 33 Tweede 1 juli Jongen :heart: Bevallen :love:
Aardbei-banaan 25 Eerste 7 juli Jongen :heart: Bevallen op 06-07-2017 :love:
Happy-life 24 Eerste 7 juli Meisje :heart: Bevallen op 06-07-2017 :love:
Gadgetfreak 31 Eerste 12 juli Jongen :heart: Bevallen op 09-07-2017 :love:
Tasje76 40 Tweede 8 juli Jongen :heart: Bevallen op 13-07-2017 :love:
Bumpersticker 26 Eerste 17 juli Jongen :heart: Bevallen op 19-07-2017 :love:
Vervivaen 29 Eerste 17 juli Meisje :heart: Bevallen op 20-07-2017 :love:
Feelsogood 35 Tweede 13 juli Meisje :heart: Bevallen op 21-07-2017 :love:
Draakje 24 Eerste 4 juli Meisje :heart:
Pigstails 25 Eerste 6 juli Jongen :heart:
Groenogig_monster 32 Eerste 24 juli Jongen :heart:
Inloggegevens: juli2017
anoniem_316525 wijzigde dit bericht op 14-08-2017 22:51
82.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@vervivaen een meisje!!! Gefeliciteerd!!!

@pigitails hier is m'n ma lekker aan het haken!! Ze is bezig met een dekentje en een omslagdoek! Is zo leuk die zelf gemaakte dingen! !
Jaaaa leuk he! Ik word er zo vrolijk van! Schoonmama is nu bezig met een dekentje en een kleed en mijn mama is een omslagdoek aan het haken ik ben blij dat zij het doen ik kan er namelijk niks van haha!
Hopelijk helpt de band tasje!

Vervivaen, ook een meisje, leuk!

Klinkt mooi, al die gehaakte spulletjes. helaas hier geen hakende familieleden. En Zelf kan ik het ook niet.
Leuk Pigstails. Mijn moeder heeft destijds het wiegje ook opnieuw bekleed..
Wat leuk Vervivaen, een meisje

Gaat redelijk gelijk op zo!

En leuk die hakende familie inderdaad, zag laatst een gehaakt knuffeltje voorbij komen, zo enorm schattig. Mijn moeder is hartstikke handig, alleen haken kan ze (helaas) niet. Ik ben bang dat ik er zelf ook niks van bak.
Vervivaen, een meisje! Wat leuk:)!
Bij ons wordt het een jongen!! ;)
leuk stefq! gefeliciteerd!
Dank jullie wel! En gefeliciteerd stefq!

Hier ook geen hakende, breiende of knutselende familie haha! Lief dat ze dat voor jullie doen!
Vervovaen, gefelociteerd met je meisje. Stefq, jij ook gefeliciteerd met je kleine man. Had je al eerder meegeschreven? Dan heb ik dat gemist. Anders welkom

Ik zit te twijfelen om mn trouwjurk te verknippen voor het wiegje. Lijkt me mooi om de jurk her te gebruiken, maar wel zonde van de jurk. Want als baby-af is gebruik je het niet meer.
De zee is groen
Monster , je jurk ook niet meer! Maar ik snap wel wat je bedoeld.. anders wiegje en hemel voor ledikant!

Stefq. Gefeliciteerd... en welkom...
Ik vind de gedachte erachter wel heel mooi maar ik zou het ook zonde van mijn jurk vinden en niet doen. Maar dat is een persoonlijke keuze natuurlijk!

Wij verkleedden ons vroeger altijd met de trouwjurk van m'n moeder, geweldig was dat

Vlak voordat ik zwanger werd heb ik m'n jurk nog eens gepast en de rits kon zowaar dicht haha. Dat wordt m'n nieuwe streven na deze zwangerschap. Maar idd je doet verder weinig nog met zo'n jurk. Verkopen kan ik ook niet over mijn hart verkrijgen.
We hebben net weer controle gehad. Hoewel nog niemand kan zien dat ik zwanger ben, is mijn baarmoeder inmiddels wel 2 cm boven de navel. Dus het is fijn dat het goed groeit. Verder niks bijzonders. We kregen geen echo ofzo.

Nu is de volgende controle de 20 weken echo over 2 weken. Die vind ik echt ontzettend spannend. Als die goed is, mag ik van mezelf gaan geloven dat we misschien écht een kindje krijgen en gaan we aan de kamer en de voorbereidingen beginnen.

Verder voel ik hem alleen overdag als ik zit (ipv 's Avonds als ik lig) maar ik ben steeds zekerder dat het hem echt is .
Ik ken het sosa! Ik zou mijn jurk ook nooit willen/kunnen verkopen. Maar verder... wat moet ik ermee?

Laatst heb ik hem maar weer even aan mijn ouders meegegeven ivm de verbouwing....

Leuk stefq! ook een jongen!! Gefeliciteerd!
Wij zijn vorig jaar ook getrouwd in juli en ik zou het niet over mijn hart krijgen om het te verknippen. Het lijkt me leuk om het bij te houden als herinnering voor mezelf maar ook voor onze kinderen.

Stefq, welkom:) Ik kan me ook niet meer zo goed herinneren of je al eerder hier bent geweest. Wil je graag in de tabel? Je kan dit zelf doen of alles even doorgeven en dan wil ik je er gerust in zetten.

Deze week in de 18de week en nog steeds af en toe misselijk en gisteren weer moeten overgeven. Het doet toch wat met je, zo'n klein meisje:)

Ik doe nu ook zwangerschapszwemmen en blijf ballet doen zolang het kan en dat doet goed maar je voelt toch ook je lichaam veranderen. Bekken blijven me beetje parten spelen. Kinesist en osteopaat hebben stukjes tape op mijn rug gedaan voor wat versteviging en dat doet wel goed.

Soms heb ik wel het gevoel dat mijn buik met periodes minder groeit en ik nog altijd maar een redelijk kleine buik heb voor 18 weken. Maar dat zal wel normaal zijn zeker?
Ik draag nu sinds gisteren ook een buikband en merk wel dat dit ondersteuning geeft.

Wanneer gaan jullie met verlof? Ik 6 weken van te voren en heb min of meer besloten daarvoor nog 3 weken vakantie te nemen. Dus ik zou vanaf mei dan lekker vrij zijn. Lijkt me wel een goed plan met mijn verleden
Hier ook nog steeds misselijk, blegh!

Ik ga ook 6 weken van tevoren met verlof, half mei.

Ik krijg de hele zomervakantie achter m'n verlof aan dus begin pas weer ergens eind okt/begin nov
appelstroop, hier is het ook niet zo zichtbaar, paar weken geleden was mijn buik veel groter! Denk dat mn darmen hun nieuwe plek gevonden hebben.

Verlof ook 6 weken van tevoren, ga het gewoonweg niet volhouden tot 4 weken ervoor , werk in de zorg. Heb nu al last, werk nu boventallig, maar officieel nog ziektewet.

Neem mn zomervakantie ook achter mn verlof aan op, dus lekker lang vrij alles bij elkaar.

Vandaag zijn de laatste flessen van moeders voor moeders opgehaald, fijn om weer gewoon normaal naar het toilet te kunnen gaan, hoewel het doel natuurlijk super is.
Leuk idee om je trouwjurk te gebruiken voor het wiegje maar ik snap ook je 'bezwaar', groenogig-monster.

Wat vervelend dat jullie nog steeds zo misselijk zijn Fiep en Sosa

Wat betreft je buik, ik vind mijn buik al behoorlijk groot maar weet niet echt wat normaal is. Anderen zien in ieder geval heel duidelijk aan me dat ik zwanger ben, heb echt een rond bolletje zitten.

Ik wil 4 weken van te voren met verlof gaan. Ik heb zittend kantoorwerk dus als ik het volhoudt tot die tijd lijkt me dat ideaal.
Ik heb dan van begin mei tot half september verlof. Dan ga ik 3 of 4 weekjes werken en dan weer 2 weken vakantie.

Ben stiekem wel al aan het aftellen al durf ik dat ook weer niet heel goed. Bij Mn zoontje moest ik nog 5 weken werken voor Mn verlof en ik had er zo veel zin in. En toen kwam hij ineens. Heb toen nadat hij thuis kwam uit het ziekenhuis nog maar 6 weken met hem thuis gehad en toen moest ik weer aan het werk. En in die 6 weken is hij nog weer twee keer opgenomen geweest in het ziekenhuis. Ik hoop dus heel erg op een normaal verlof en normale kraamperiode dit keer.
Oh wat heftig Nijntje! Nee das geen leuke kraamtijd!

Zoon kwam hier precies bij 40 weken, ik was ervan overtuigd dat hij eerder zou komen, die laatste twee weken zat ik echt zo te wachten, vreselijk. Maar daar heb ik dit keer waarschijnlijk de tijd niet voor met die rondhobbelende dreumes.
Ik zou me geen zorgen maken Fiep over de kleine buik! Ik ben zelf dus ook 18+2, en op mijn werk weet (en vermoedt) niemand dat ik zwanger ben. Als ik naakt ben zie je hoogstens een klein buikje, maar onder kleren zie je dat niet. Maar qua baarmoeder groei was het vandaag helemaal goed, en met de echo 2 weken geleden liep hij ook precies op sxhema. Het kan opeens heel hard gaan denk ik. Ik hoop met 21 weken te vertellen op mijn werk dat ik zwanger ben. Ik hoop dat dat lukt zonder dat iedereen zich afvraagt of ik zwanger ben.
Fijn juist die kleine buikjes! Bij mij kun je er écht niet meer omheen hoor
Bij je tweede weten je buikspieren ook direct dat ze moeten wijken. Nog voordat de baarmoeder dat hele gat heeft gevuld. Dus vooral als je van nature sterke spieren hebt en het is je eerste, hebben ze gewoon even tijd nodig om mee te bewegen
Haha ja dat zei de verloskundige ook al. Ik dacht dat het door de chips kwam

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven