vriend last van zijn bijholtes

donderdag 26 januari 2017 om 12:14
Veel spoelen met zoutwater.
Ik deed zoutwater in een wegwerp sportfles en goot het in het ene neusgat net zolang het water langs het andere neusgat er weer uitliep. Dan neus snuiten. Gaf onmiddellijk verlichting en er kwam heel wat smurrie uit!
Zoutwater kan je makkelijk zelf maken. 9 gr zout per 1 liter water ongeveer.
Ik deed zoutwater in een wegwerp sportfles en goot het in het ene neusgat net zolang het water langs het andere neusgat er weer uitliep. Dan neus snuiten. Gaf onmiddellijk verlichting en er kwam heel wat smurrie uit!
Zoutwater kan je makkelijk zelf maken. 9 gr zout per 1 liter water ongeveer.
donderdag 26 januari 2017 om 12:20
Stomen met wat pepermuntolie.
Wel voorzichtig zijn, het gooit namelijk zo´n beetje alles open, inclusief je traanbuisjes en als je het inademt hoest je meteen ook je longen schoon. Neem de (japanse) olie die je ook mag innemen, dan kun je er eventueel ook nog thee mee zetten of het als badolie gebruiken.
Wel voorzichtig zijn, het gooit namelijk zo´n beetje alles open, inclusief je traanbuisjes en als je het inademt hoest je meteen ook je longen schoon. Neem de (japanse) olie die je ook mag innemen, dan kun je er eventueel ook nog thee mee zetten of het als badolie gebruiken.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
donderdag 26 januari 2017 om 12:33
donderdag 26 januari 2017 om 12:37
Ik zou eens kijken naar de physiomer neusspray. Dat is zoutoplossing, maar met een erg sterke spray erachter. Die komt dus veel verder en hoger in de holtes dan een gewone spray. Sinds ik die gebruik, heb ik veel minder lang last van mijn holtes. Tip, wel onder de douche gebruiken. Het loopt er uit je neusgat uit nl, geeft een beetje een zootje

donderdag 26 januari 2017 om 12:42
Na meerdere operaties aan mn neusbijholte heb ik hier ook vaak last van. Spoelen met zoutoplossing werkt zolang ik het iedere morgen doe. Gewoon een bakje water en dan door je neus inhaleren totdat het je keel in loopt. Maak het echter niet te zout, dat doet pijn en zeker niet te weinig zout, want dat doet echt echt pijn.
donderdag 26 januari 2017 om 12:45
donderdag 26 januari 2017 om 13:20