Napraattopic 75
donderdag 5 januari 2017 om 19:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 26 januari 2017 om 15:12
quote:duopennoti schreef op 26 januari 2017 @ 15:07:
[...]
helemaal eens
ik zie het ook het nut niet in van dit topic,het wordt heel vaak gebruikt om sensatie te maken/elkaar op te naaien voordat je het weet ligt alles wat je typt onder een vergrootglas en heb je het hele circus achter je aan +1
[...]
helemaal eens
ik zie het ook het nut niet in van dit topic,het wordt heel vaak gebruikt om sensatie te maken/elkaar op te naaien voordat je het weet ligt alles wat je typt onder een vergrootglas en heb je het hele circus achter je aan +1
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
donderdag 26 januari 2017 om 15:13
quote:Phaedra_ schreef op 26 januari 2017 @ 15:10:
Zeg je van die zinnige dingen over kleuterverlenging, quoten ze dit Kleuterverlenging wat is in hemelsnaam kleuterverlenging?
Zeg je van die zinnige dingen over kleuterverlenging, quoten ze dit Kleuterverlenging wat is in hemelsnaam kleuterverlenging?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 26 januari 2017 om 15:14
quote:Oudblond schreef op 26 januari 2017 @ 15:10:
[...]
Eh.... zijn jullie nu niet exact hetzelfde aan het doen wat jullie 'het groepje' verwijten? Maar ik begrip het al: jullie zijn 'slachtoffers' die 'geviseerd worden' en dan mag het! Weer wat geleerd.Ja Oud zo leer je hier elke keer weer wat op het forum.
[...]
Eh.... zijn jullie nu niet exact hetzelfde aan het doen wat jullie 'het groepje' verwijten? Maar ik begrip het al: jullie zijn 'slachtoffers' die 'geviseerd worden' en dan mag het! Weer wat geleerd.Ja Oud zo leer je hier elke keer weer wat op het forum.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 26 januari 2017 om 15:19
quote:Phaedra_ schreef op 26 januari 2017 @ 15:16:
[...]
Ken je de pijnbank nog?
Dat. Maar dan met een kleuter er op. En hoppa kleuter heeft opeens de lengte van een tiener.
[...]
Ken je de pijnbank nog?
Dat. Maar dan met een kleuter er op. En hoppa kleuter heeft opeens de lengte van een tiener.
quote:BridgetteDubois schreef op 26 januari 2017 @ 15:17:
[...]
Zo noem je het als een kleuter aan het poepen is.
Nee volgens mij is dat een jaartje extra kleuteren.Aha dank je Brie.
[...]
Zo noem je het als een kleuter aan het poepen is.
Nee volgens mij is dat een jaartje extra kleuteren.Aha dank je Brie.
donderdag 26 januari 2017 om 15:20
quote:yasmijn schreef op 26 januari 2017 @ 15:19:
[...]
Nee, echt niet! Het is denk ik de voorlaatste viva, ik kijk even als ik thuis bent.Waaaaaaaaaaaaat lees jij de Viva
[...]
Nee, echt niet! Het is denk ik de voorlaatste viva, ik kijk even als ik thuis bent.Waaaaaaaaaaaaat lees jij de Viva
donderdag 26 januari 2017 om 15:21
donderdag 26 januari 2017 om 15:24
donderdag 26 januari 2017 om 15:28
quote:Dormouse schreef op 26 januari 2017 @ 15:26:
Ik zal denk ik nooit begrijpen waarom mensen zo dramatisch aan moeten kondigen dat ze weggaan uit een topic kan iemand dat uitleggen?Zodat we ons geen zorgen hoeven te maken. Heel sympathiek dus.
Ik zal denk ik nooit begrijpen waarom mensen zo dramatisch aan moeten kondigen dat ze weggaan uit een topic kan iemand dat uitleggen?Zodat we ons geen zorgen hoeven te maken. Heel sympathiek dus.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 26 januari 2017 om 15:33
[...]
Eh.... zijn jullie nu niet exact hetzelfde aan het doen wat jullie 'het groepje' verwijten? Maar ik begrip het al: jullie zijn 'slachtoffers' die 'geviseerd worden' en dan mag het! Weer wat geleerd.
hoe bedoel je
jij wil met zijn allen op 1 en niemand mag zich ermee bemoeien
[...]
Eh.... zijn jullie nu niet exact hetzelfde aan het doen wat jullie 'het groepje' verwijten? Maar ik begrip het al: jullie zijn 'slachtoffers' die 'geviseerd worden' en dan mag het! Weer wat geleerd.
hoe bedoel je
jij wil met zijn allen op 1 en niemand mag zich ermee bemoeien
donderdag 26 januari 2017 om 15:35
[...]
Ja ik dacht ook net: zij doen nu toch precies hetzelfde als waar ze over lopen te zeiken of ben ik nou gek geworden?
Maar ik ben dus niet de enige die het opviel.
[...]
Ja ik dacht ook net: zij doen nu toch precies hetzelfde als waar ze over lopen te zeiken of ben ik nou gek geworden?
donderdag 26 januari 2017 om 15:41
quote:Katalina schreef op 26 januari 2017 @ 15:35:
[...]
Ja maar wij zijn groot en zij zijn klein het is niet eerlijk.
[...]
Ja maar wij zijn groot en zij zijn klein het is niet eerlijk.