Napraattopic 75
donderdag 5 januari 2017 om 19:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 26 januari 2017 om 20:36
quote:Ameliaaa schreef op 26 januari 2017 @ 20:34:
Het is niet banwaardig dames. Ik las wat loca loca in het cm topic zei en ik dacht, laat ik een 'boodschap' voor haar achterlaten. Kunnen jullie me nu met rust laten ajb? Geen idee wie jullie denken dat ik ben maar dat klopt niet. Echt koekoek dat jullie dat hier nog gaan bespreken ook, ik zei al, slangenkuil! Ik ben weer weg.Gelukkig geloof je het zelf, want je bent de enige.
Het is niet banwaardig dames. Ik las wat loca loca in het cm topic zei en ik dacht, laat ik een 'boodschap' voor haar achterlaten. Kunnen jullie me nu met rust laten ajb? Geen idee wie jullie denken dat ik ben maar dat klopt niet. Echt koekoek dat jullie dat hier nog gaan bespreken ook, ik zei al, slangenkuil! Ik ben weer weg.Gelukkig geloof je het zelf, want je bent de enige.
donderdag 26 januari 2017 om 22:09
donderdag 26 januari 2017 om 22:11
quote:doornroosje9 schreef op 26 januari 2017 @ 22:09:
Deze? https://www.youtube.com/watch?v=jSK4mHT3jco
donderdag 26 januari 2017 om 22:18
donderdag 26 januari 2017 om 22:20
"So you better use caution, knowin I'm the boss and
I'm sittin on pyramids, flossin"
"So you better use caution, knowin I'm the boss and
I'm sittin on pyramids, flossin"
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
donderdag 26 januari 2017 om 22:25
vrijdag 27 januari 2017 om 12:47
vrijdag 27 januari 2017 om 12:58
quote:7102 schreef op 27 januari 2017 @ 12:55:
Topic over strafwerk 100x piemel schrijven is verwijderd wegens privacy.
Ik krijg zo de neiging om 100 keer piemel te schrijven.
Piemel
Piemel
Piemel..
Heel bijzonder weer. Er is vrijwel niks terug te lezen, de TO schreef nu niet echt uitgebreid mee en de OP was al weg.
Piemel
Piemel
Piemel..
Heel bijzonder weer. Er is vrijwel niks terug te lezen, de TO schreef nu niet echt uitgebreid mee en de OP was al weg.
vrijdag 27 januari 2017 om 13:01
quote:7102 schreef op 27 januari 2017 @ 12:55:
Piemel
Piemel
Piemel..
Ik de neiging om 100x Pejeka is een vent te schrijven ,
Wát een gezuig gisteravond zeg.
Ik denk trouwens dat ze/hij het met Amand doet.
Piemel
Piemel
Piemel..
Ik denk trouwens dat ze/hij het met Amand doet.
vrijdag 27 januari 2017 om 13:05
quote:Knuffelheks schreef op 27 januari 2017 @ 13:01:
[...]
Ik denk trouwens dat ze/hij het met Amand doet.Nou..dat was echt serieus bloedirritant zeg...en maar hameren op dat punt dat je geen dingen moet posten die je niet gequote wil hebben..Wel 6x geloof ik
[...]
Ik denk trouwens dat ze/hij het met Amand doet.Nou..dat was echt serieus bloedirritant zeg...en maar hameren op dat punt dat je geen dingen moet posten die je niet gequote wil hebben..Wel 6x geloof ik
vrijdag 27 januari 2017 om 14:08
Ik ga even braaf doen en niet in het topic zelf reageren (de TO heeft dat ook helemaal niet verdiend, want er is niets raars aan het topic), maar toen ik de topictitel dagje uit met meisje van 8 jaar en daarna de eerste zin (begint met Ik wist niet zo goed of ik dit onder kinderen of reizen moet plaatsen) las, dacht ik gelijk: zo lang je 'm niet in Seks plaatst, is het al gauw goed.
Oh dear, how sad, never mind.
vrijdag 27 januari 2017 om 14:09
quote:Hayek schreef op 27 januari 2017 @ 14:08:
Ik ga even braaf doen en niet in het topic zelf reageren (de TO heeft dat ook helemaal niet verdiend, want er is niets raars aan het topic), maar toen ik de topictitel dagje uit met meisje van 8 jaar en daarna de eerste zin (begint met Ik wist niet zo goed of ik dit onder kinderen of reizen moet plaatsen) las, dacht ik gelijk: zo lang je 'm niet in Seks plaatst, is het al gauw goed. EAUSM die shit.
Ik ga even braaf doen en niet in het topic zelf reageren (de TO heeft dat ook helemaal niet verdiend, want er is niets raars aan het topic), maar toen ik de topictitel dagje uit met meisje van 8 jaar en daarna de eerste zin (begint met Ik wist niet zo goed of ik dit onder kinderen of reizen moet plaatsen) las, dacht ik gelijk: zo lang je 'm niet in Seks plaatst, is het al gauw goed. EAUSM die shit.
vrijdag 27 januari 2017 om 14:09
Ik ga even braaf doen en niet in het topic zelf reageren (de TO heeft dat ook helemaal niet verdiend, want er is niets raars aan het topic), maar toen ik de topictitel dagje uit met meisje van 8 jaar en daarna de eerste zin (begint met Ik wist niet zo goed of ik dit onder kinderen of reizen moet plaatsen) las, dacht ik gelijk: zo lang je 'm niet in Seks plaatst, is het al gauw goed.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
vrijdag 27 januari 2017 om 14:10
Of actueel. Dat kan ook nog wel eens fout eindigen.
Of actueel. Dat kan ook nog wel eens fout eindigen.