Entertainment alle pijlers

The Voice (3)

13-01-2017 21:15 2006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor al uw commentaar.
Terecht Kirsten denk ik. Maar wel jammer want de vorige keren was het niet zo slecht als vandaag.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik had Thijs terecht gevonden, de anderen zingen simpelweg beter. Of je ze nou leuk vind of niet.
De deenjerzoon bestond wel uit de optredens waarbij het geluid het slechtst leek vandaag...
quote:defyinggravity schreef op 27 januari 2017 @ 22:30:

Lion King

Gaia klonk goed vond ikDie had echt een goede auditie toen vond ik.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:avianflu schreef op 27 januari 2017 @ 22:29:

Wat is er eigenlijk in vredesnaam mis met een musical?Niks, maar dat hoort niet in een programma als dit.
Heel heel jammer. Vandaag was ze niet goed andere keren vond ik haar echt de beste.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
quote:avianflu schreef op 27 januari 2017 @ 22:29:

Wat is er eigenlijk in vredesnaam mis met een musical?Alles, maar dan ook écht álles!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 27 januari 2017 @ 22:36:

[...]

Alles, maar dan ook écht álles!Eens.
quote:Maleficent schreef op 27 januari 2017 @ 22:34:

[...]

Die had echt een goede auditie toen vond ik.Ja inderdaad. Ik vond het echt onterecht dat ze er toen bij de eerste liveshow al uit moest.
Zit net de voice terug te kijken. Misschien ligt het wel aan mij, maar wat vind ik het saai. En slecht.. gênant bijna.
quote:lolanu schreef op 28 januari 2017 @ 10:32:

Zit net de voice terug te kijken. Misschien ligt het wel aan mij, maar wat vind ik het saai. En slecht.. gênant bijna.Nou als je teruggelezen had kon je zien dat je niet de enige bent die dat vond
Ik zit het ook terug te kijken. Verkopen ze te weinig kaarten bij de Lion King? Wat is dat voor vertoning op het eind? Vreselijk zeg.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Jullie zijn echt hilarisch! Zonder het programma heb ik teruggelezen en zit ik te gokken over wie het gaat

Ik ga zo terugkijken.
Ohja je was op visite toch? Schrijf je weer mee volgende week?
quote:pimpelmeesje123 schreef op 28 januari 2017 @ 18:15:

Ohja je was op visite toch? Schrijf je weer mee volgende week?Ik hoop dan weer vrij te zijn van mijn sociale leven!
Sjeezus Kirsten! Wat een misbruik van een goeie stem. Zo zonde! Slechte keus voor een jong publiek.
Ik kijk met mijn oudste van 9 mee, heb gisteren het begin gemist, maar zonde inderdaad.
Ha, ik heb vorig jaar op lowlands Engelse grammer les gehad van haar. Buffy the grammer slayer met rock songs als voorbeelden.
quote:Fee-de-Goede schreef op 28 januari 2017 @ 18:24:

Ik kijk met mijn oudste van 9 mee, heb gisteren het begin gemist, maar zonde inderdaad.Gezellig, ben ik niet alleen! (Man is naar boven gevlucht, hij dacht er dit weekend van verlost te zijn )
quote:Fee-de-Goede schreef op 28 januari 2017 @ 18:27:

Ha, ik heb vorig jaar op lowlands Engelse grammer les gehad van haar. Buffy the grammer slayer met rock songs als voorbeelden.

Wat cool!!

Thijs moet gewoon een leuk jongensgroepje om hem heen hebben. Dan valt het niet zo op dat hij niet zo'n goede zanger is. Want hij heeft wel een leuke uitstraling.
Pleun is goed! Het had beter geweest met enkel een piano.
Pleun was heel erg goed, maar vind de liedjeskeuzes deze aflevering echt helemaal niks.
Hij is ook echt goed.
Ja de keuzes zijn niet al te best.

Vincenzo vind ik voor het eerst goed!
Hoge cijfers voor Vinchenzo!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven