Lijf & Lijn alle pijlers

Afval Challenge 2017

01-01-2017 15:13 1869 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer door!

(vanuit: "Afval Challenge")

1 plek open - Als de tabel vol is, kun je wel gewoon meeschrijven.

Graag iedere maandag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst.

Je gewicht graag dikgedrukt maken zodat het goed opvalt.

NaamLengteStartStreefWanneerFebHuidigWeek +/-TotaalBMIJudith1,69m81631-5-'1765,163,7-0,3-17,322,3Woeffie1,70m91,780x89,3880-2,830,4Bloempie1,75m96761-8-'1788,186,7???-0,3-9,328,3Hamaika1,65m86701-7-'177877,8-0,2-8,228,6Twilight1,75m85,775x84,584-0,2-1,727,4Jua1,80m86,675?78,877,2-0,4-9,223,8Femme1,79m83,5751-6-'1779,879-0,8-4,524,7Tailor1,64m67,957,51-5-'1760,559,5??+0,2-8,422,4Suikerbroodje1,72m81,5701-6-'1774,172,9+0,7-8,624,6Nikki1,68m86661-6-'1771,870,9??0-15,125,1Desje1,69m81651-7-'1770,571,3???-0,2-9,725Zwaantje1,73m83751-6-'1782,282,1-0,6-0,927,4Lady1,74m68,662??68,667,6-2,1+1,122,1Karen1,67m71,5601-7-'1764,665,3??+1-6,223,415.lengtestartstreefdatumN/Ahuidigweektotaalbmi

Na 1 week wordt gekeken wie er nog actief is (dus ook met posten) –> niet actief = ? , week later nog niet actief = uit de tabel – dit zodat het hier gewoon goed actief blijft en er ruimte wordt geboden voor nieuwe mensen.

Uiteraard geldt dit niet als je je (tijdelijke) afwezigheid doorgeeft! Je kan er ook altijd weer terug in ;)
It's not always easy, but it's worth it.
Hey Evda.

Dat zeiden we toch al haha. Fijn dat het weer goed gaat.

Zo voel ik me ook...

Afgelopen dagen veel makkelijk gegeten (brood-crackers)

Ziet het gelijk terug bij mijn buik

Ik lees jullie wel maar reageer volgende keer wel.

***Spierpijn van sporten plus dikke buik= not in the mood, grrrrrrrrrrrrr.

Ik wens jullie een hele fijne dag chiquitas!
Prrrr, mauw miawwwww.
Eetlijstje van afgelopen dagen:

26 Januari

2 ontbijtcrackers met ham en kaas+peer

1 ontbijtcracker met ham en kaas,1 met humus

Tikka chicken masala met paprika en rijst

Snoeptomaatjes

27 Januari

2 ontbijtcrackers met kaas en sucuk.

Kakifruit

2 getoast sneetjes met humus/katenspek

Tikka chicken masala met paprika en sneetje brood

2 ontbijtcrackers met humus-huttenkase met 2 runderworstjes

Peer

***Vanaf nu even minderen met brood en crackers denk ik.
Prrrr, mauw miawwwww.
Hier wel afgevallen....79 nu.

Maar gisteren slechte dag dus misschien maandag minder positief.

@honger soms......dat zijn van die dagen. Probeer nu dan gezonde dingen te pakken.

Maar eigenlijk is mijn maag /lijf al redelijk gewend nu.

@ maat 36.....haha dat is te grote droom voor mij. Onrealitisch denk ik. Met maat 40 ( zeker broeken....) mag ik al heel blij zijn denk ik.

Mag nog ff niks kopen maar ga wel maar een goedkope stretch spijkerbroek bij primarkt kopen binnenkort want geen enkele broek zit mooi nu.

Maar niet genoeg afgevallen voor de kleine maten in kast haha

Heel de week al grieperig dus niet veel te melden.

Op laptop kan ik op een of andere manier niet meer inloggen. Reageren op mobiel is lastig...
Hier gaat het deze week ff niet. Gisteren slechte eetdag gehad, en vanavond gaan we uit eten ook nog. Ook te weinig gesport deze week. Ik ben wel bang voor de weegschaal maandag. Maar goed ff dippen en weer door....

Jane-Ice, Jua ik snap jullie!

Fijn weekend allemaal!
Hallo allemaal!

Ik ben weer boven water. Had een hele heftige griep met bijna 40 graden koorts. Vandaar dat ik niet aanwezig was in het topic.

Heb dus ook niet gewerkt, maar baal er vooral van dat ik nu achterloop op mijn trainingsschema voor de halve marathon.

Ik ben vast afgevallen, maar weet ook dat als ik weer normaal ga eten na ziekte, het eraan vliegt.

Zo, ben nu al weer moe, ik ga later bijlezen.

Fijn weekend!
Sooooo ik ga ook weer even de broekriem aanspannen vanaf maandag, want ben weer beetje aan versloffen qua mager eten... En sporten wil ik ook heel graag weer...Ik haat die kou echt en daarom steeds niet gemotiveerd om die kou in te gaan... Zou toch wel weer willen hardlopen.

Op naar het voorjaar!! Het plan is om dan zoontje op fiets naar school te brengen dagelijks.. hij kan nu zelf fietsen en dochter kan in het voorzitje, maar ik vind t nu te koud voor haar... Zijn school is 3,5 km, dus toch lekker om iedere dag 7 km te fietsen. (Niet veel maar alle beetjes helpen).

Laat het voorjaar maar komen

Hamaika, snel de draad weer oppakken. Het kan ook niet altijd perfect gaan

Femme echt balen he die griep....Troost je, zo ongeveer half Nederland heeft m al gehad...Ik verwacht dat jij je conditie zo weer hebt opgebouwd.. Komt goed meid!

Fijn weekend allemaal
Hier even weinig nuttigs te melden.

Te veel feestjes en gezelligheid. Afvallen lukt hier deze week dus echt niet.

Sowieso stil hier!
Stil is het hier zeker.
Goedeavond!!!!

Zwaar depri op de bank ???? .. ben voor 8,5 maand terug bevallen van een tweeling (dolgelukkig met ze)!! Alleen zoveeeeel kilo's aangekomen. Niet alleen van de zwangerschap, maar natuurlijk ook door verkeerd eetpatroon!

Wil zo graag afvallen (20 kilo).. heb me net pas geregistreerd op het viva forum, dus begrijp het nog niet helemaal, maar zou me graag toe willen voegen en verhalen delen ????

Groetjesss Stanny!
-Jua, wat goed dat je bent afgevallen en maandag weegdag zal het wel meevallen...

Beterschap!

-Hamaika, ik ben altijd benieuwd wat een slechte eetdag is...is dat dan een pizza,patat etc

Of volledig alles wat los en vast zit eten?

-Femme,40 graden koorts! Djeesz! Gelukkig ben je er weer bovenop meid!

Wel balen dat je wat achterloopt met je training maar niks aan te doen.

-Evda, Evda, Edva....jij kan zelfs snoepend afvallen!

Maar goed idee met dat fietsen naar school gaan, idd alle beetjes helpen.

En het is in totaal 7 km he dats niet 5 min werk.

-Twilight, heb je genoten van alle feestjes?

-Woefie, ja he? Echt stil hier!

Iedereen ziek of aan het eten?

-Stanny, tweeling wat leuk!!

Succes met afvallen!!

En ***zwaait naar de anderen!***
Prrrr, mauw miawwwww.
En ik?

Ik heb mezelf gemarteld met nieuwe trainingen...zucht...knieen doen pijn en echt overal spierpijn.

Gelukkig was ik afgelopen dagen vrij en kon ik na harde trainingen rustig aan doen.

Mijn eetlijst van gisteren:

1 ontbijtcracker met huttenkase en komkommer.

Erwtensoep en een sneetje met kalkoenfilet

Vis en salade

Danone (Cheesecake)

Kaasknabbels

***Volgens mij ben ik niet afgevallen.

Maar dat zien we maandag wel.

Fijne dag dames!
Prrrr, mauw miawwwww.
Ik ben weer herstelt van m'n buikgriep, 1 dag amper gegeten ( maar alles eruit gegooid) maar daarna nog een dag van vermoeidheid in bed gelegen ( mag ook de eerste 24 uur na buikgriep niet werken) en wel normaal gegeten.

Gisteren voelde ik me pas weer normaal en heb op aandringen van vriend m'n eerste golfles gehad. Verrassend leuk! Maar afval technisch niet dr beste vorm van sport . 97.2 , nog vier dagen om m'n doel 97.0 te halen!

Vanochtend op de weekschaal
Hey meiden, even eindelijk een rustige zondag haha. Deze week was echt te druk.

Femme fijn dat je hersteld bent meis, Welkom terug!

Evda ik doe weer volop met je mee vanaf morgen! Heb het deze week ook nogal laten verslonzen allemaal. Te weinig gesport, te vaak toch iets verkeerds gegeten.... Het was hier ook niet mijn week en de weegschaal zal mij morgen wel genadeloos afstraffen denk ik zo. Maar goed, nieuwe ronde nieuwe kansen. We gaan er weer voor meis!!! Goed ja als je straks die 7 km per dag kan gaan fietsen.

Twilight dus ook een moeilijke week. We zijn wel allemaal solidair met elkaar lijkt wel.

Stanny, welkom hier. Pittig hoor een tweeling. En ook een aardige weg te gaan nog dus. Succes! Ik weet niet of Isa nog terugkomt maar anders kan je misschien haar plek krijgen. Judith beheert de tabel.

Jane-Ice voor mij een slechte eetdag... Ik mag van mezelf 1 dag per week eten waar ik zin in heb, maar dan moet ik het ook wel netjes bij die ene dag houden in de week. Afgelopen week is het zeker 2 of 3 x voorgekomen. Dan doe ik het een aantal dagen netjes en haal ik toch op de vrijdag teveel bier en van die snackworstjes van Unox terwijl ik de dag ervoor al patat op heb. En dan denk ik later wtf? Het is dus vooral vaker dan 1 x per week slecht eten.

Hoe gaat het met je spierpijn?

Ballys jij was dus ook geveld door de griep? Hopelijk heb je morgen de 97 rond!

Ik denk dat ik morgen blij mag zijn als ik nog onder de 80 zit, ben best wel weer wat aangekomen deze week. Maar goed we gaan het zien. Vandaag een balansdagje, vanavond een uurtje fietsen... De schade een beetje beperken haha.
Hamaika komt goed meis! Soms heb je van die weken en vorige week was je ook wel erg veel afgevallen. Dus dat compenseert een beetje.

Jane ouchhhhh spierpijn?

Stanny Welkom hoor!! En gefeliciteerd met je tweeling, lekker druk, wel heel leuk!

Ik ben 10 maanden geleden bevallen van mijn jongste... In Zwangerschap 2x 25 kg aangekomen, niet leuk hè

Succes!!

Yeahhhhh mama is gisteren op stap geweest en wel tot 3 uur snachts!! Was fantastisch leuk!
Hi meiden, ik heb weinig meegeschreven de afgelopen week. Er is een hoop gebeurd, zo is de moeder van een van mijn beste vriendinnen is overleden, ben ik opnieuw tante geworden en heb het daarnaast mega druk op mijn werk. Ik probeer er zoveel mogelijk voor mijn vriendin te zijn en dat 'trekt' je wel mee qua stemming en gevoel, ik denk dat jullie wel begrijpen wat ik bedoel.

Gisterenavond een feestje gehad en heb iets te diep in het glaasje gekeken.. Ik drink amper dus die paar wijntjes komen aardig aan, maar het was wel ontzettend gezellig en ik had het gevoel dat ik dat even nodig had Voel me nu wel een beetje als de Minion uit Jane haar post.

We zijn inderdaad lekker solidair met elkaar, maar zullen we dan ook volgende week heel solidair een hele goede week doen?

Ik heb het boek van de foodsisters gekocht omdat ik ontzettend inspiratieloos ben en vaak hetzelfde eet. Super leuke koolhydraatloze recepten. Hier zitten dan wel meer vetten in, maar ik vond het al lastig om met gezond en mager eten wel aan mijn vetten te komen, en dat lukt nu wel. Ze hebben ook hele dagmenu's maar ga eerst dagelijks een maaltijd/tussendoortje aan mijn dag toevoegen zodat ik wat meer variatie heb.

Woeffie, goed dat je een ultimatum heb gesteld, het moet een keer klaar zijn, ook al doet dat zeer. Jij moet voor jezelf kiezen

Hamaika, fijn dat je weer normaal contact heb en dat je ex zich nu beseft wat hij heeft gedaan. Je klinkt inderdaad in je berichten een stuk vrolijker, fijn

Twilight, dat lijkt me ook naar, dat jullie al zo lang bezig zijn en het bij sommige mensen heel snel lukt. Bij mij zijn de echte kriebels er pas sinds kort maar wel behoorlijk sterk. Ik heb dan ook nu al de angst dat het ons niet lukt, heel vreemd en geen idee waar het vandaan komt.

Morgana, goed dat je de bonbons hebt laten staan, mag je best trots op zijn hoor! Succes met je tentamens!

Evien, het lijkt me heerlijk om te kunnen lopen in de bergen. 15000 stappen is echt veel, ik zet er gemiddeld 2000 op een dag lang leve de kantoorbaan

Ik zorg er eigenlijk wel voor dat ik nooit echt honger heb. Misschien helpt het om wat tomaatjes en komkommer te eten op dat soort momenten?

Judith, superfijn dat je de jurkjes past :)! Vind het zelf altijd zoo moeilijk om te bestellen bij Boohoo of Asos (bij Asos hebben ze trouwens ook wat Boohoo spullen en zijn geen retourkosten, weet niet of je dat al wist ) Ben benieuwd of de outfit leuk is!

Femme, 40 graden koorts is niet best, fijn dat je weer boven water bent! Met die halve marathon komt het vast goed

Beterschap Jua!

Ballys leuk zo'n golfles! Ik vond het altijd maar een suffe sport maar heb ook een keer een proefles gehad en het was best leuk! Fijn dat jij ook weer beter bent, buikgriep is zo naar.

Lekker om weer eens op stap te gaan Evda, en dat het zo leuk was natuurlijk! Lijkt me een lekkere uitlaatklep met 2 kinderen.

Isa hoe is het met jou en het stoppen met roken? Ik heb gisteren voor het eerst in dit jaar weel alcohol gedronken en ben daarna niet bezweken voor een sigaret, ik had er ook weinig moeite mee, gelukkig.
Hoi iedereen,

Ik heb een stukje terug gelezen en zou graag meeschrijven als stok achter de deur.

5 jaar terug was ik eindelijk op gewicht. 65 kilo! Ik ben 1.68.

Ik heb de touwtjes wat laten vieren en voor ik het wist woog ik weer 76 en toen werd ik zwanger. Vorig jaar januari bevallen van een prachtige dochter en heb de lijn daarna weer opgepakt. Ik ben nu in een jaar tijd van 87 naar 73 gegaan.

Het gaat erg langzaam en met horten en stoten. Ik zou graag terug gaan naar de 65 maar vind m'n voeding zo lastig! Ik heb het boek foodsisters en haal daar wel lekkere gerechtjes uit die de rest van m'n gezin ook mee kan eten.

Nou lang verhaal maar hoop hier m'n motivatie te vinden als ik het weer eens kwijt ben
Moet erg wennen om mee te schrijven, omdat ik dit nog nooit gedaan heb! Nou nikki86 jou verhaal spreekt me erg aan!!

Ik woog Juni 2015 69 en ben toen getrouwd .. daarna lekker genoten met als gevolg 75 kilo in Oktober 2015 en ook aangeteld! Ik woog 2 weken voor ik ben bevallen 101 kilo

Ben wel 10 weken te vroeg bevallen.

Week naar bevalling 88 kilo en dat weeg ik nu nog steeds

Ik ga 19 mei op vakantie en hooooop zooooo dan 75 kilo ong te wegen!

Heb nu de receptenbijbel besteld!

Ik wens jullie allemaal suc6 en denk dat we er maar voor moeten gaan toch?

Groetjesssss
@stanny, heel herkenbaar! Bij m'n 1e zwangerschap woog ik 104 kg vreselijk vond ik dat. Ik heb toen heel lang op 86 gezeten en toen ging de knop om. Bij m'n 2e zwangerschap heel bewust gegeten omdat ik weer al aangekomen was natuurlijk en ik was niet weer van plan om 3 cijfers te zien.

Door de week lukt het me behoorlijk goed om op m'n eten te letten maar de weekenden zijn zo moeilijk! En toch merk ik hoe langer ik bezig ben hoe bewuster ik in het weekend eet. Ik wil niet dat heel m'n week "voor niks" is geweest (zo voelt dat dan)

Je hebt een mooi doel veel succes! En alles wat eraf gaat is goed! Of dat nou 13 kilo is of 7 kilo je zal je steeds wat lekkerder gaan voelen ( mijn ervaring)
Ik woog vanmorgen weer 60.9, niets er af maar ook niets erbij!

Fijne maandag allemaal!
Nikki en Stanny, er is 1 plekje vrij in de tabel momenteel - maar je kan gewoon meeschrijven. Nieuwe mensen komen na een week actief meeschrijven in de tabel, dit pas zo laat vanwege het feit dat velen toch niet mee blijven schrijven (en dat scheelt mij dan weer werk ;) ) Wat knap dat jullie al zo verz zijn afgevallen!

En Stanny --- Ga voor tachtig als eerste streven. Anders moet je namelijk per week 0,81kg afvallen - 0,5 per week is beter - dat is vaak een blijvende verandering (en dan riskeer je minder de kans op los vel)

Tailor, bij mij ook geen verschil Ik gooi je update in de tabel.
Judith je bent er weer!! Wat was je stil .

Ik woog vanmorgen 76.2 . Aangekomen dus
Had even een dipje, las wel mee maar ben er weer inderdaad, met goede moed haha.
hoiii,

Wow blij verrast ik heb mij volledig laten gaan afgelopen week: eerst was het gewicht net gelijk.

Weegschaal toch in de douche neergezet (harde vloer ipv zeil) : 84,7

Dus + 300 gram. Dat valt mij super mee! En dus nog onder de 85 kilo. Had ik niet verwacht. Deze week wel weer even mijn best doen.

Vanmiddag nog 1 keer kraamvisite. Ik hoop op beschuit, want dat lust ik niet hahaha

Welkom nieuwelingen

Succes allen weer deze week!
Ha lieverds nou ik dacht al wel dat ik was aangekomen en dat was ook zo.

79.5 bmi 29.5

TailorMade leuk je weer te lezen, Wat een rollercoaster week heb jij gehad meis. Gecondoleerd en gefeliciteerd dus meis. En ja, laten we komende week solidair zijn in een hele goede week!

Nikki / Stanny welkom!

Evda ook aangekomen dus meis, We gaan weer knallen deze week! En Twilight ook dus..... We gana deze week de solidaire goede week doen he?

Judith! Leuk dat je weer terug bent!

Fijne week allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven