Lijf & Lijn alle pijlers

Afval Challenge 2017

01-01-2017 15:13 1869 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer door!

(vanuit: "Afval Challenge")

1 plek open - Als de tabel vol is, kun je wel gewoon meeschrijven.

Graag iedere maandag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst.

Je gewicht graag dikgedrukt maken zodat het goed opvalt.

NaamLengteStartStreefWanneerFebHuidigWeek +/-TotaalBMIJudith1,69m81631-5-'1765,163,7-0,3-17,322,3Woeffie1,70m91,780x89,3880-2,830,4Bloempie1,75m96761-8-'1788,186,7???-0,3-9,328,3Hamaika1,65m86701-7-'177877,8-0,2-8,228,6Twilight1,75m85,775x84,584-0,2-1,727,4Jua1,80m86,675?78,877,2-0,4-9,223,8Femme1,79m83,5751-6-'1779,879-0,8-4,524,7Tailor1,64m67,957,51-5-'1760,559,5??+0,2-8,422,4Suikerbroodje1,72m81,5701-6-'1774,172,9+0,7-8,624,6Nikki1,68m86661-6-'1771,870,9??0-15,125,1Desje1,69m81651-7-'1770,571,3???-0,2-9,725Zwaantje1,73m83751-6-'1782,282,1-0,6-0,927,4Lady1,74m68,662??68,667,6-2,1+1,122,1Karen1,67m71,5601-7-'1764,665,3??+1-6,223,415.lengtestartstreefdatumN/Ahuidigweektotaalbmi

Na 1 week wordt gekeken wie er nog actief is (dus ook met posten) –> niet actief = ? , week later nog niet actief = uit de tabel – dit zodat het hier gewoon goed actief blijft en er ruimte wordt geboden voor nieuwe mensen.

Uiteraard geldt dit niet als je je (tijdelijke) afwezigheid doorgeeft! Je kan er ook altijd weer terug in ;)
It's not always easy, but it's worth it.
quote:judith1107 schreef op 24 januari 2017 @ 09:17:

Duidelijk uitspreken wat je wilt Woeffie; of hij gaat er voor, of het is klaar. Kans is wel dat het dan klaar is, maar aan dit gejojo heb je ook niets :( Vind dit echt zo naar voor je, je verdient beter dan dit onduidelijke gedoe.

You are not a plaything!

.Heb ik ook gezegd maar dan moet hij er nu eerst over nadenken en moet ik hem de tijd geven. Hoezo tijd geven dit duurt al weken. Snap okk niet dat hij het gesprek van vorige week niet meer weet waarin hij ook wauw we samen verder konden waar we gebleven waren.
Zo!!! Mijn nieuwe banken zijn er en ze zijn echt supermooi. 2 x 2-zits en gelukkig niet knaloranje hahaha. Ze staan geweldig in mijn woonkamer en gelukkig hebben ze bij de levering ook de oude banken afgevoerd. I am happy!

Suikerbroodje goed bezig met het wandelen. Lekker doorgestapt ook. En ik heb dus met forummen 2 tabs naast elkaa open, 1 om te lezen en 1 om te antwoorden haha. Dus ik onthou het niet allemaal hoor! Maar ik forum ook niet mobiel, mijn Samsung Galaxy S7 Edge vindt dat geloof ik niet leuk hahaha. Constant loppt die vast. Dus dan maar op de pc en dus het voordeel van 2 tabs naast elkaar open.

Ik zal in de pm vanmiddag even mijn eetgewoontes plaatsen hahaha

Is het nog goedgekomen met die ranzige salami?
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 22-12-2017 10:49
59.23% gewijzigd
Hamaika ik wacht je om ff af. Snap niet alles hoe je dat bedoelt. Ben vanmorgen ook duidelijk geweest. Gezegd wat ik wou. En hij wil dingen uitpraten en vandaaruit verder kijken. Terwijl ik denk kom op je weet toch wat je wilt. Maar dat weet hij bijna nooit.
Nou had besloten hem een week de tijd te geven. Net telefoon dat als het zo moet is het klaar.
Hamaika *dikke knuf* Hahaha grappig is dat hè? Dat je elkaar toch zo leert kennen

Goede strategie denk ik, laat hem maar even werken. Goed hoor, merk ook aan je/jouw posts dat je weer wat lekkerder in het vel zit (haha letterlijk en figuurlijk ;) )

Het salami probleem is opgelost. Het grotere probleem is dat ik in de winkel echt dacht jaaaaaaa lekker, maar nu eigenlijk er helemaal geen trek in heb en het helemaal niet zo lekker vind.

Ga er maar pita pizza mee maken

Woeffie: Naar, maar wel duidelijk; had jij hem die datum niet gegeven, had hij nog weken zo doorgegaan en wist je uiteindelijk nog niets. Ook goed van jou, klaar met die vaagheid, gewoon duidelijk en anders klaar. Je verdient een goede, leuke vent die echt voor je gaat

In het ziekenhuis ook moeten wegen vandaag. 67. Wait wut? Maar toen bedacht ik me; oh ja, spijkerbroek aan, oh ja al 1 ltr gedronken, oh ja, al 3x gegeten. Toen ging de HOLY SHIT aanval weer weg hahaha.

Eetlijstje voor morgen:

O: 200gr magere Franse kwark met een beetje zoetstof, 30gr Atkins crunchy muesli, 5gr lijnzaad + yakult light

T: kersenflap (mams op de koffie, troost voor vandaag)

L: appel met kaneel + flesje smart protein + paprika met 2 plakjes kipfilet bieslook

T: 1 babybel, halve komkommer

D: 2 protëinepannenkoeken met ontbijtspek

T: 100gr magere Franse kwark

1402kcal

Lijstje voor donderdag:

O: 200gr magere Franse kwark met een beetje zoetstof, 30gr Atkins crunchy muesli, 5gr lijnzaad + yakult light

T: 6 plakjes rookvlees

L: Atkins cappuccino nut bar + appel + flesje smart protein

T: 2 babybel

D: pita pizza met groene pesto, salami en wat geraspte kaas

T: 100gr magere Franse kwark + appel met kaneel

1398kcal

Tsja... Ik was even lekker bezig hahaha
Ach Woeffie, dat is verdrietig. Maar wel duidelijk. Goed van jou dat je om duidelijkheid hebt gevraagd. Zoals Judith ook al zegt, je verdient een man die echt voor je gaat, er echt voor je is. Maar nu is het wel even slikken.

Fijn dat je holy shit aanval snel over was, Judith. Maar even schrikken dus. Hopelijk was het verder ook goed in het ziekenhuis.

Fijn dat je banken zo mooi zijn Hamaika! Ik heb er ook nieuwe nodig, maar het is er nog niet van gekomen. Binnenkort toch maar eens werk van maken.

Ik heb vanmiddag nog 4km gelopen. Zou gaag meer willen sporten, maar durf niet ivm mijn enkels en knieen en hoop dat dit voldoende is om mijn lijf wat strakker te krijgen. Vanavond heb ik lasagne gegeten. Het was zooo lekker, dat ik nog een klein beetje meer heb gepakt. Had ik niet moeten doen natuurlijk. Nu mag ik niks meer vandaag van mezelf. Morgen weer een dag.
Ik ging om 01:45 slapen en werd om 03:40 weer wakker.

Maaaaaar...ik heb zooooo fijn gedroomd!

Ik was met mijn zoon en 2 katten (ze liepen los) in een mooie airport en was

op weg naar een mooie land.

In mijn droom dacht ik nog, he waar is mijn vriend? Ach, laat maar zal wel goed zijn.

Ik was erg happy in mijn droom.

Heb wat topic's gelezen en nu even op jullie reageren.

-Hamaika, ja ik heb hele leuke vooral lieve vriendinnen in Spanje.

Vorig jaar heb ik besloten om ieder jaar naar Spanje te gaan, ik kan niet wachten tot ik weer kan gaan!

Evda heeft niet meer geposts misschien heb ik haar voorgoed

weggejaagd met mijn gezweep.

Maar ik ben blij voor je dat je banken binnen zijn, yeah!

Zijn ze echt orange?

-Suikerbroodje, tuurlijk moet je jezelf verwennen dat doen we allemaal,

dus niks mis mee! En wat goed dat je weer gewandeld hebt.

Doe je dit allang?

-Judith, ik neem ook regelmatig amandelmelk (vooral als ie in de aanbieding is)

Vind het heerlijk!

Tegen vieze salamigeur in je koelkast...parfum?

Heb ook trek in salami!

-Woeffie, ik zou voor mezelf kiezen en hem laten rotten.

Sorry makkelijk gezegt dan gedaan, ik weet het.
Prrrr, mauw miawwwww.
Mijn eetlijstje van gisteren:

3 sneetjes met filet en humus

4 dunne maiswafel met filet,wortels met humus

Kippenbout, vis, groenten, beetje rijst.

Stukje pure chocola

Peer

Ook gesport, we hebben een nieuwe trainster...pfffff ik kan haar niet bijhouden!

Vanavond weer een etentje met werk en dit keer word het niet zo gezond.

Ik ga me ook niet inhouden!

Fijne dag dames!
Prrrr, mauw miawwwww.
Jane ik ben weggelopen omdat jouw plakje 100 gram beleg nu aan mijn kont zit ..
quote:Evda2016 schreef op 25 januari 2017 @ 06:43:

Jane ik ben weggelopen omdat jouw plakje 100 gram beleg nu aan mijn kont zit ..

Ik dacht dat je weg was gelopen omdat je happy was met je gewicht en je mooie lijf.

Dus geef mijn pakje beleg de schuld niet he babe!

Prrrr, mauw miawwwww.
Shit ik val door de mand .

ga es slapen jij kssssst
eyyy doe eens lief jullie!!

Ik eet vanavond helemaal alleen :'(

Heb jullie nog goede verantwoorde weinig calorieën avondeten??

Liever niet te lang in de keuken en sowieso geen vis en champignons.

Voor de rest wil ik best dingen uitproberen
Courgetti Twilight?

Ik zou zelf voor een broodje gebakken ei gaan als ik alleen thuis zou zijn.

Er is iets raars gebeurd op de weegschaal.. Woog vanmorgen 75..

Na 2 dagen koekjes en gebak ...

Dan was dat maandag dus echt vocht.
Suikerbroodje: Viel wat tegen in het ziekenhuis, maar komen we wel wel overheen Wat goed dat lopen. Wat is er met je knieën en enkels? En zwemmen?? Is dat iets?

Jane: Haha leuke droom! Ik herinner mij nooit dromen, vroeger droomde ik juist echt heel vaak, maar eigenlijk waren dat vooral nachtmerries... En sinds m'n puberteit denk ik droom ik helemaal niet meer (nou ja, wrs. wel dus maar niet op een manier dat ik het onthoud)

Het huismerk amandelmelk is nog goedkoper! En bevat betere ingrediënten (vreemd genoeg)

De salami... Ugh. Ik wil er van af :'(

Geniet van je etentje!!

Whaha ik zag dat Evda zelf al had gereageerd, wilde zeggen die gaat echt niet weg haha Wat is nou 100 gram tuttie? Dat is een keer plassen en weg is het.

Als ik me niet mag stressen om de +7 kilo (ook niet van de arts), mag jij je niet stressen over 100 gram

Twilight: zak wokgroente 300gr (je hebt zo ook zonder champignons ;), kipfilet in stukjes + kruiden, courgetti, maar die wist je al, gevulde courgette/paprika; rundergehakt + ui rullen, dan in een uitgeholde paprika/uitgeholde courgette door de helft stoppen en ... uit m'n hoofd 20 min in de oven op 180gr.

Wrappizza; volkoren wrap, wat pesto (let hierbij op de suikers - <4.5gr) of groentespread erop, beleggen met wat jij wilt (niet te veel groente, want dan wordt de wrap niet knapperig), kaas erover, 15 min. op 180gr in de oven.

OMG wat vult die kwark zeg. Heb gewoon een foodbaby!

Woog vanochtend op m'n eigen weegschaal overigens gewoon 65 - toch fijner dan die 67,5 - haha, ja, moest het toch even zeker weten :P
Dubbel
Jammer dat het wat tegenviel, Judith.

Ik loop nu weer meet en sneller sinds een aantal weken. Ik heb honden, dus daarvoor liep ik ook wel. Maar vorig jaar probeerde ik meer te lopen en ook wat hard te lopen en toen kreeg ik hele dikke, pijnlijke enkels. Dat heeft echt maanden geduurd met fysio en ontstekingsremmers. Nu doe ik dus wat voorzichtiger. Zwemmen doe ik ook soms.
quote:twilight84 schreef op 25 januari 2017 @ 07:30:

eyyy doe eens lief jullie!!

Ik eet vanavond helemaal alleen :'(

Heb jullie nog goede verantwoorde weinig calorieën avondeten??

Liever niet te lang in de keuken en sowieso geen vis en champignons.

Voor de rest wil ik best dingen uitproberen

Eyyyyyy, jij wil ook gezweept worden zie ik

Als ik jou was zou ik gewoon simpel eten, broodje, soepje of zo

Pizza, patat, snacks! Het feestje gaat mooi niet door.***En lacht gemeen***

-Judith, ik ken die goedkope amandelmelk wel, die is ook lekker!

En wanneer word je foodbaby eruit geperst?
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:Evda2016 schreef op 25 januari 2017 @ 07:10:

Shit ik val door de mand .

ga es slapen jij kssssst

Ik ga zo slapen, ben je lekker heel even van mij af!
Prrrr, mauw miawwwww.
Ja misschien moest het wel gewoon. Maar wou hem niet kwijt. Ook de vriendschap niet. Maar het is wel duidelijk nu ja. En vind het ook gewoon niet leuk dat het zo moest.

Vanmorgen nog maar even gewogen 87.9kg. Jeetje dat gaat dan wel weer lekker. Vraag me alleen of waarom het in het begin zo moeilijk ging en nu zo lekker sinds een maandje ofzo. Dus ik weet niet of het nog in de tabel mag judith.
ik had gisteren een slechte dag, ik was thuis en wilde echt alles eten wat los en vast zat. heb het in de avond wel weer weten te compenseren maar t viel me toch tegen van mijzelf .

er heerst buikgriep op mijn werk, en ik denk dat ik ook besmet ben , ik had liever iets anders gedaan op mijn vrije dag..
Haha nee hoor ik stress niet over 100 gram.

Was Jane aan het pesten .

quote:Jane-Ice schreef op 25 januari 2017 @ 08:37:

[...]

Ik ga zo slapen, ben je lekker heel even van mij af! Wat is het lekker stil hier ....Jane houdt haar schoonheidsslaapje.
Suikerbroodje: Wat enorm vervelend :( Zwemmen lijkt me daar dan inderdaad het beste voor. Krachttraining/fitness alleen eventueel onder goede begeleiding. En hoepelen?

Woeffie: Ik snap wat je zegt, en dat is ook heel naar, maar aan de andere kant is het ook fijn voor jou om nu te weten hoe het zit en door te kunnen. Wie weet kun je over een paar dagen wel vriendschap opbouwen.

Waarom het nu wel lukt; misschien eet je toch beter of beweeg je meer? Misschien snoep je onbewust minder, eet je toch net even wat anders? Je zat nu met 87,9 op de 30,4 - Bijna obesitas af lieffie, nog een klein beetje te gaan! Je kan het!

Ballys: Gelukkig heb je het weten te compenseren, vandaag weer een nieuwe dag

Evda niet zo pesten

Net de kersenflap op. Man, dat viel echt tegen. Wat vies zoet. Bleghhhhhhhhhhhh. Het niet waard.

Voor mij wel weer een overwinning haha.
Oh wat schrijven jullie de laatste tijd veel zeg, kan het gewoon niet bijhouden. Mijn voornemen om maar 1 keer per maand te wegen haal ik ook niet... was er laatst toch weer opgestaan en een kilo erbij. Ben ook ongesteld en heb meer gegeten dus het geeft niet, ben allang blij dat ik nu ongesteld ben. Was echt even hopen dat het nu zou komen, straks gaan we weg en is het heel onhandig dat ik ongesteld ben. Dus die kilo neem ik voor lief.

@ Twilight, ik eet als ik alleen ben het liefst gewoon brood. Hier net twee dagen alleen geweest, eerste dag oppiep pannenkoeken en tweede dag brood (niet heel gezond, maar vriendlief kookt altijd omdat ik er een gruwelijke hekel aan heb). Ik eet dan wel overdag wat meer rauwkost ter compensatie van geen groente in de avond. Of anders een lekker zelfgemaakt soepje? Een courgette in plakjes samen met een aardappel (of 2) koken in een halve liter water en bouillonblokje, daarna de hele boel in de blender en daarna in de pan nog even op het vuur met wat boursin (das niet zo gezond) maar heel lekker!

@ haha Evda, altijd als je uit de tabel weg wil ga je snoepen en val je af! Hoe mooi is dat. Wat nou als je maandag stiekem in de 74 komt, wat dan?

@ Woeffie, goede keuze. Ik snap dat het moeilijk is maar kijk eens hoe lang je er al mee bezig bent en hoeveel moeite jij moet doen terwijl je er niet veel (of niets eigenlijk) voor terugkrijgt?

@ Balys, je bent het met een buikgriep tenminste wel weer kwijt ;)

@ Jane-ice, ik vind jou grappig om te lezen!

@ Judith, snap wel dat je het even wou checken. Maar je eet gezond en meer kan je niet doen.

@ Suikerbroodje, je wandelt toch al heel wat af? Dat telt natuurlijk ook mee aan beweging en ze zeggen juist dat wandelen heel goed voor je lichaam is. Hardlopen is op zich leuk voor de conditie maar eigenlijk niet zo heel goed voor je lijf en gewrichten.

@ Hamaika, je klinkt inderdaad weer een stuk vrolijker in je posts. En nieuwe banken geven een goed gevoel in huis natuurlijk!
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.
Grrrrr zooooo waardeloos ik kan niet meer op het forum in Firefox. De hele opmaak is dan kapot. Dus nu maar via Edge op het forum. pffff

Heee Ga eens weg met die zweep!!

Judith die wokgroente en kip doe je daar dan nooit een sausje bij? En iets van rijst/noodles of wat dan ook?

Ohhhh ik lees pizza en patat! Dat ga ik doen!! Ohneee is al doorgestreept

Courgetti vond ik wel lekker, maar vet veel werk om die slierten te maken. Ik zal eens zon spirelli ding halen.

Ik denk dr nog even over na wat het gaat worden..

Nu de frituurpan schoonmaken, bleghhhhh k*t klus!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven